JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Detailing - honda s2000 2004 ~ new formula red

artur - 2012-04-13
Temat postu: honda s2000 2004 ~ new formula red
auto: honda s2000
kolor: new formula red

nie mogłem sie doczekać kiedy przyjedzie do mnie jakiś "fajny" samochód. ten z pewnością do takich należy i praca nad nim to była czysta przyjemność, nawet pomimo "lepkiego lakieru", który korektę znacząco mi utrudniał... zdecydowałem się na eskperyment i jako glaze zastosowalem white diamonda zamiast black hole, który podobno polecany jest do czerwonych lakierów, chciałem go trochę rozjaśnić, co chyba się udało, bo kolor w słońcu był wyjątkowo soczysty. czarne są spoko, ale nic nie pobije tej czerwieni ^^

mycie:
- szampon duragloss #901
- apc cyclone nielsen (przeróżne proporcje)
- glinka bilt hamber
- nielsen glue and tar remover
- lubrykant: woda z odrobina szamponu
- rękawica meguiars
- szczotki & pędzelki

korekta & wykonczenie
- 3m fc+
- meguiars swirlx
- zolty, niebieski pad 3m, czarny finish abw
- zestaw małych padów abw
- cg white diamond
- pb nattys red
- ipa

wnętrze
- apc
- pb natural look
- odkurzacz & szczotki & mikrofibry ^^
- cg watermelon scent

pozostałe
- pełna rotacja
- dual action
- stos mf
- aplikatory megsa + tricolor do robótek ręcznych
- meguiars uc
- taśmy maskujące 3m
- meguiars endurance gel
- 303 fabric guard na dach

zdjęcia:

kilka zdjęć w chwili przyjazdu. honda wyglądała całkiem nieźle, jednak z oceną wstrzymałem się do postawienia jej przed halogenem.






pędzielek i apc w dłoń i zaatakowałem wszystkie emblematy, wlew paliwa, zakamarki, wnęki i inne tego typu miejsca.


po umyciu przyszedł czas na glinkowanie.


czysto!


CZYSTO!


potem samochód poszedł w taśmę. podobno do twarzy mu z tymi niebieskimi brewkami :D




przyszedł czas na inspekcję. lakier nie był bardzo zniszczony, jednak porysowany na tyle, aby przyćmić ten piękny czerwony kolor.


błotnik tył








pierwsze 50/50




jest nieźle!


i po odpowiednim finishu piękne, fantastyczne, klarowne 100%.


błotnik tył po korekcie.


przyszedł czas na klapę. cała pokryta jakąś dziwną kaszką, w tym miejscu przyciąłem trochę mocniej niż na reszcie auta.




ale efekt jestodpowiedni :D


drzwi.


błotnik przód.


maska :zalamany:


maska 50/50 - udało się.


maska 50/50.


prawy przód po korekcie. jest cukierek!


lusterko... malowane akrylem czy jak?


też wyszło!


po dokończeniu reszty wytoczyłem samochód na słońce. komentarz chyba zbędny.




zderzak.


pokrywa bagażnika.


white diamond dosycha po aplikacji maszyną da.


dach dokładnie wymyty apc.


po czym spłukany i zabezpieczony fabric guardem 303.


o tak!


chyba moje ulubione zdjęcie :mrgreen:


kilka zdjęć przy odbiorze, krytycznie podchodzę do swoich prac, ale z tej jestem bardzo dumny.








to tyle jeśli chodzi o s2000, właściciel zadowolony (zainwestował nawet w ręcznik z mikrofibry :D ), ja też, oby więcej takich aut!

poza eską przewinęły mi się jeszcze takie ciekawe sztuki:

bmw 530d w stanie AGONALNYM: https://www.facebook.com/...57594670&type=1




oraz grafitowa skoda superb, której właściciel po detailingu zdecydował się na sesję zdjęciową u znajomego fotografa: https://www.facebook.com/...57594670&type=3



Hikiel - 2012-04-13

Dobra robota!!
ember - 2012-04-13

to s2k Emrego?
profi :ok:

Gumka23 - 2012-04-13

Pewnie Emrego, bo ta faja jezdzi bez blachy z przodu. :mrgreen: Mega czysta ta glinka..

Pieknie wyglada.

fatboy - 2012-04-13

Jego, jego, bo na fejsie stoi spaślak koło s2k :D
Yeti - 2012-04-14

czy produkcja zdjęć typu 50/50 nie jest szkodliwa dla lakieru? Nie musisz zebrać więcej lakieru podczas polerowania powstałego stopnia na łączeniu połówek?
artur - 2012-04-14

w sumie gleboko sie nad tym nie zastanawialem, caly swiat robi „piecdziesiatki”. nie wydaje mi sie, zeby mialo to jakos zaszkodzic, zawsze zaznaczam w ktorym miejscu bylo odciecie i staram sie nie „wjezdzac” na czesc panelu juz po korekcie, tym bardziej, pilnuje ilosci przejazdow i predkosci zarowno maszyny jak i jej „przesuwania” po lakierze.

pracujac nad konkretnym panelem i tak zawsze robie go w kilku partiach, czesciach. latwiej pracuje sie na mniejszym obszarze, pasta nie wysycha a i mozna lepiej sie skupic na dokladnosci korekty.

Lukas G - 2012-04-15

Baaardzo ladnie wyszlo, trzeba bylo tylko sciagnac folie z lewego przedniego swiatla ;) A ta kaszka na klapie to pewnie odkurz lakierniczy ;)
Emre - 2012-04-15

pojeżdżę z folią, a potem sprzedam za 2 kafle jako nową... :lol:
Vein - 2012-04-15

DObra robota, czerwony po korekcie zawsze wygląda mega!
rdk - 2012-04-16

eska kozak, ale to co zrobiłeś z BMW to masakra! ten samochód był matowy :lol:
fatboy - 2012-04-16

rdk, całkiem dobrze sobie poradziłeś :mrgreen:
artur - 2012-04-16

rzeczywiscie radek, sporo sie napracowales :mrgreen:
wierzba - 2012-04-16

rdk napisał/a:
ale to co zrobiłem z BMW

:lol:

rdk - 2012-04-16

LOL :lol: edytuję już :oops:
darek - 2012-04-20

rdk napisał/a:
eska kozak, ale to co zrobiłeś z BMW to masakra! ten samochód był matowy

mojego nie widziales :D

piekna robota artur!

GOLAS30 - 2012-05-23

Swietna robota. Wyszlo rewelacyjnie.
CMQ - 2012-05-23

Ładnie wyszła Eska. Mam za jakiś czas robić taką samą.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group