JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Hybrid House - 300-350hp K24/20

Bajcarek - 2012-12-25
Temat postu: 300-350hp K24/20
Witam,
przeszukałem internet i znalazłem tylko jedną konkretną odpowiedź, jak zrobić w wolnossącym K20 lub K24 300-350 koni.

następujący setup:
K20a2 (type-s head ) :
Port & Polish
Crower stage 2: 3/4 Race Cams
Crower Stainless Steel Valves: Exhaust (30.5mm)
Crower Stainless Steel Valves: Intake (35.5mm)
Crower Valve Springs & Titanium Retainers
SSR RACE HEADERS
ITB TWM inductions 50 MM
Peak and hold injectors 660cc
Hondata Gasket

K24a1 (CRV Base )
Machined block
Crower Maxi-Light Rods: K24A1
CP Pistons 12:5 -1

Tranny 6 speed
Exedy Organic Clutch
Exedy Light Weight Racing Flywheel
DC5 Type-R LSD
Neuspeed short shifter


HONDATA K-pro



Prosiłbym jakbyś widział/widziała jakiś konkretny set-up K20/24 w granicach 300-350 koni o wklejenie go tu.

Emre - 2012-12-25

-> Gaseb

Adaś i Sqter tez mieli okolice 300 tylko nie pamiętam czy na 2,4...

Pit - 2012-12-25

http://passwordjdm.pl/vie...r=asc&start=300
stroker na 2,6 i 350 koni...

Bajcarek - 2012-12-25

Dzięki! ;)
Fawor - 2012-12-25

należy 'jedynie' pamiętac, że 330+ z Kserii NA w polskich warunkach nie ma żadnego sensu. To ma taki moment z dołu, że jedynym rozsądnym podejściem jest start z drugiego biegu..wg mnie wystarczająco gruby jest taki setup:
http://www.ek9.org/forum/...-torque-na.html

Zwykły kolektor pozwala na streetowe przeznaczenie. Do tego zrobienie customowej skrzyni i dopiero wtedy ma to na ulicy sens. Ale dolary do położenia są STRASZNE...

Bartek! - 2012-12-25

podziwiam rozkminiaczy 350ps za strzelam +/- 35-40k w FWD!
Fawor - 2012-12-25

Bartek! napisał/a:
+/- 35-40k w FWD!

no, tyle pewnie trzeba liczyć.

gaseb - 2012-12-26

Przy takiej mocy rób napęd 4x4
adaS - 2012-12-31

Skuter miał przygotowany blok 2.4 ale nie został zmontowany u mnie bylo 2.0 i 303 KM
gooffy - 2013-01-07

Z informacji jakie posiadam nasze "k20" było najmocniejsze w polandii.
Najszybszy był jednak krystian ze względu na inną klasę i masę auta.
350KM było okupione wieloma nieprzespanymi nocami.
Jak byś chciał jakieś elementy z naszego zestawu to trochę tego zostało. Np ITB Tody jest na sprzedaż. Mój numer tel 605 433 344. Ewentualnie wal na priv.

Robs - 2013-01-10

Carrilo rods
Cp XL 12.5 pistons 87.5
4 Piston 156 cnc head
supertech valves, springs, retainers, keepers
Drag cartel stage 4 cams
HR 74mm TB
ASP 4-1 megaphone header
Comp super single clutch

Max power 300,43, Max torque 208,76

Zaloguj sie na www.k20a.org tam masz kopalnię wiedzy np takie kwiatki:
"2.7 liter dry sump, methanol fuel pro stock all motor cars make around 430whp.." :lol:
Pojedzie pewnie tak:

http://www.youtube.com/watch?v=n6Wp9MWswXg

Gotowy silnik :lol: :

http://www.dragcartel.com...3Fcategory%3D12

Fawor napisał/a:
należy 'jedynie' pamiętac, że 330+ z Kserii NA w polskich warunkach nie ma żadnego sensu. To ma taki moment z dołu, że jedynym rozsądnym podejściem jest start z drugiego biegu..wg mnie wystarczająco gruby jest taki setup:
http://www.ek9.org/forum/...-torque-na.html

Zwykły kolektor pozwala na streetowe przeznaczenie. Do tego zrobienie customowej skrzyni i dopiero wtedy ma to na ulicy sens. Ale dolary do położenia są STRASZNE...


Zasadnicze pytanie do czego taki setup ma być używany.Na ulicę faktycznie trochę bez sensu. Ale imprezy typu time attack czy drag to już co innego.W dragu taki setup na dobrej nawierzchni klepnie wysoką 10 a po torze dobry setup poleci np tak (on board 1:18)

http://www.youtube.com/watch?v=W5wx0NKzfQA

Bajcarek - 2013-01-11

Setup już ułożony, teraz tylko oddać do tunera. Będzie ujeżdżany prawie tylko na torze, czasem z rana po bułki się wyskoczy. Setup w 100% robiony pod time attack.. ;-)
rdk - 2013-01-21

Kamil, a gdzie taki setup się wykorzysta?
Dla mnie to mocno przeinwestowana opcja [nie zaglądam Ci w portfel, mówię swoje zdanie]. K20 w EJ + wydech [nie ma opcji, musi być aftermartket] + dolot + hondata i masz zyski w niektórych zakresach nawet do 40 koni... set up spokojnie obleci wszystkie pojeżdżawki, jest bezawaryjny i nie ma co się spierdolić

... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.

Gumka23 - 2013-01-21

rdk napisał/a:
... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.


Jak to co? Nic ;) 350km w FWD? :lol: Ja z kolei nie chce zagladac w umiejetnosci, ale nawet 250KM trzeba chyba troche ogarniac..

lozek - 2013-01-21

Gumka23 napisał/a:
rdk napisał/a:
... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.


Jak to co? Nic ;) 350km w FWD? :lol: Ja z kolei nie chce zagladac w umiejetnosci, ale nawet 250KM trzeba chyba troche ogarniac..


Zawsze można zrobić 350 koni, pojechać na tor z dużą ilością dłuuugich prostych i lamić przy skręcaniu a nadganiać na prostych :lol:

Robs - 2013-01-22

Gumka23 napisał/a:
rdk napisał/a:
... aż strach myśleć co przy takim wyżyłowanym 300-350 KM NA może się dziać.


Jak to co? Nic ;) 350km w FWD? :lol: Ja z kolei nie chce zagladac w umiejetnosci, ale nawet 250KM trzeba chyba troche ogarniac..


Nie da się?

Doładowane k24 400 bhp FWD Time Attack:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Ciasno,bez długich prostych - 310ps/305nm FWD:

http://www.youtube.com/watch?v=W5wx0NKzfQA

http://www.zoatec.ch/inde...d=196&Itemid=86

Zwolenników jedynego "słusznego napędu" uprzedzam,że pytanie o sens jest nie na miejscu :zab:

cfaniak - 2013-01-22

Poczytaj o żywotności takiego setup'u i zejdż na ziemię, to nie ma prawa wytrzymać do standardowej zmiany oleju a Ty chcesz tym pewnie jeszcze dojechać i wrócić na tor... :roll: Jak chcesz moc to zrób franka+skrzynie+bolton'y, resztę zainwestuj w profi zawias ale nie teina SS tylko coś pokroju Flexa, KW3, hebel Willwood/AP lub najmarniej jakieś brembo i od groma dobrych opon. O wiele więcej Ci to da niż te dodatkowe 30km.
Pit - 2013-01-22

Nie lepiej doładować k20 jakimś JRSC i cieszyć się (chyba??) bezawaryjną jazdą?
PranK - 2013-01-24

Ja miałem 257KM i jeździło to tylko na prostej...

Podstawa to usztywnienie budy i dobry zawias ze stabilizatorami!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group