|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Technical Support - Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE
BeNeK - 2013-07-24 Temat postu: Zestaw tarcze hamulcowe + klocki - Co wybrać ? OPINIE Pytanko do ludzi bardziej ogarniętych. co byście wybrali jeśli chodzi oz estaw Tarcze klocki ?
1.Mikoda GT Indy(wentylowane , nacinane) + EBC greenstuff
2.Tarcze DENCKERMANN(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
3.Tarcze KRAFT(tylko wnetylowane) + Ferodo DS Performance bądź SP Performance Street Plus
Poradzicie coś ?
Niektórzy narzekają na mikoda inni zachwalają i rozgrzewają je do czerwoności w wyniku czego nie ma żadnych skrzywień etc. Ale skoro w tych samych pieniądzach mogę mieć któryś z w/w zestawów to warto to przemyśleć i posłuchać rad bardziej doświadczonych .
Mikoda GT INDY wygląda tak :
Reszta to zwykłe gładkie wentylowane tarcze hamulcowe. Czy podołają z innym niż standardowym , mocnym klockiem ?
wierzba - 2013-07-24
hmm zwykła tarcza kraft z lepszym klockiem?
Kto układał Ci te setup'y?
Kwestia też do czego te heble mają być?
BeNeK - 2013-07-24
Niestety taki mam budżet, stąd takie wybory Zestaw na na ulicę okazyjnie tor . Średni przebieg roczny 1000km więc może nie zejdzie szybko
wierzba - 2013-07-24
omg, ale do jakiego auta.
bo np. mając civic'a z serią 262/242 a np. z 282/262 juz przy większym zestawie nie trzeba dać nie wiadomo jakiej metki aby fajnie hamowało.
BeNeK - 2013-07-26
Nissan nx1600 , 1000kg wagi , Seria przód 240mm , tył bębny . Teraz na przód wpada zacisk 2 tłoczkowy z tarczą 280mm a tył na razie zostaje seria(bębny) + serwo i pompa ze sky'a r33
wierzba - 2013-07-26
przy 280 to już będzie spoko.
przy tej wadze greenstuff sobie poradzi, ale ferodo jest jak najbarzdziej ok, nawet premiery tu stykną - tarcza gładka wystarczy byle nie najtańszy jakis shit - nie wiem nawet co jest dostępne do nysy, ale z tarcz wymienionych wyżej szukałbym i tak czegoś innego.
Gumka23 - 2013-07-26
Postawilbym na Ferodo... Z EBC to jedni zadowoleni inni mowia, ze shit, a Ferodo to sprawdzone, dobre i bez niespodzianek.
BeNeK - 2013-07-26
wierzba,
Dzięki bardzo !
Jeśli chodzi o hamulce to u mnie jest mała kombinacja bo :
Zaciski wraz z klockami od EVO IV + tarcza hamulcowe z Clio port ph2(wybór tarcz jest dość spory) .
Klocki już zamówiłem - EBC green w bardzo fajnej cenie 215zł vs ferrodo DS 360zł .
Gumka23, Zobaczymy jak będą się sprawować Green'y , jeśli się nie sprawdzą to zainwestuję w DS performance .
wierzba - 2013-07-27
215 z green'y, na premiery w zupełności by starczyło a wg. mnie lepszy klocek.
trzeba było odezwać aię do spycha i zapytać o ceny hebli
BeNeK - 2013-07-27
A no , zobaczymy co z nimi będzie . Premiery pod te zaciski około 100zł Mówisz że Premiery lepsze od Greenów ?
wierzba napisał/a: | ...trzeba było odezwać aię do spycha i zapytać o ceny hebli |
Nie znam człowieka , ale mogę poprosić o kontakt i zapytać o tarcze hamulcowe
wierzba - 2013-07-27
premiery są dość miękkie = pylą
no i może ja trochę z dupy porównuję bo green'y miałem przy tarczy 262mm a premiery na 282mm, mimo tego jakoś nie wziąłem green'ów pod 282mm.
http://www.jdm-option.pl/...ewprofile&u=963
dymek6300 - 2014-04-16
odkopię temat. właśnie doszły do mojego ITRa zaciski dwutłoczkowe z legenda i teraz zastanawiam się nad zestawem tarcz i klocków. setup ma być typowo na ulicę ale ma też dawać sobie radę na torze. co do klocków jestem przekonany, że ferodo ds2500 dadzą radę to z tarczami nadal nie jestem przekonany na 100%. tarox to jakiś kosmos cenowy i znajomy polecił mi tarcze bozarto. śmiga na nich już jakiś czas i jest zadowolony, tarcze nadal proste. dodam tylko, że kolega jeździ raczej dynamicznie (civic vti 5d tarcza 282mm), czyli rozmiar hebla taki sam jak u mnie plus kilka kg więcej. tarcza wygląda tak:
http://www.bozarto.pl/obr...za,474275d1.jpg
co o tym sądzicie? a może macie jakieś inne propozycje zestawu tarcza + klocek?
Gumka23 - 2014-04-16
Jak ma tyle dziurkow to chyba dobra... bierz byle jaka, ktora sie nie gnie.. reszta nie ma znaczenia.
DS 2500 na ulice?
dymek6300 - 2014-04-16
nom. a czemu nie? z tego co przestudiowałem ds2500 są drogowo-sportowe i nie wymagają rozgrzania w przeciwieństwie do ds3000
|
|