JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Szpan i Roadshow - Skoda Fabian TDI

sadam - 2013-10-14
Temat postu: Skoda Fabian TDI
Temat zakładam z pełną świadomościa jakie komentarze się sypac będą ;)
niestety potrzebowałem troche w kosztach zejść, dlatego tak a nie inaczej ;)
poza tym jest mi w tym aucie baaardzo wygodnie

MODEL:
- produkcja 2003r, pomarańcz Cayenne, salon pl

SILNIK:
- ATD

UKŁAD DOLOTOWY:
- seryjny malutki garret
Plany:
- TIP ARL/ASZ, kolektor dol. ASZ, program i FMIC.na seryjnych pompkach na 150 koni powinienem wskoczyć

UKŁAD WYDECHOWY:
- seria

Plany:
- końcowy kwas, katalizator out, customowy DP

ELEKTRONIKA:
- seryjna + pakiet comfort

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia GGU, seryjny 2 mas

ZAWIESZENIE:
- seria wysoka jak Ja pie..le
- Speedline 16 cali od Audi TT na zime
- na lato jak fundusz pozwoli felgi od ibi cupry lub octy rs w 17 calach, jeśli nie, obecne pójda do piaskowania i w antracyt
Plany:
- Weitec Ultra GT -35mm


UKŁAD HAMULCOWY:
- seria

BODY-KIT:
- seria
Plany:
- grill i słupki w czerń
- może kiedyś zderzaki od RS'a

ŚRODEK:
- seria

Plany:
- przednie fotele od wersji GT

CAR-AUDIO:
- w trakcie rozważanie nowych opcji

MOC:
seria 101km i 240Nm,

Yaris sprzedany, auto kupione z pełną świadomością, jestem baaaardzo zadowolony.póki co zrobiłem rozrusznik, kabel od alternatora i wymieniłem żarowe, które od nowości nie były ruszane.
Auto w momencie kupna miało przebieg 192 tys km.auto od nowości w rodzine, dlatego wziołem Je mimo braku klimy, którą chce na wiosne założyć.
Dlaczego kombi?
RS poza zasiegiem, poza tym kombi jest niewiele wieksze w gabarytach, ma duzy bagaznik i ma (wg mnie oczywiscie) bardzo zgrabne proporcje.Jak pamietacie miałem już takie auto dlatego nie wachałem sie kupić znów takiego samego, ale był jeden warunek: czarne wnętrze.na szczescie w 2003r przestali wsadzać ten brzydki szary.
I darujcie sobie teksty typu: co bys nie zrobił to nadal "tylko" skoda.ale taka skoda mi bardzo pasuje, taką skodę lubie :)
ps
tak wiem, opony troche za wysokie(205/55), ale darowanemu koniowi ;)

zdjecie na szybko, auto bez korekty lakieru, bo jestem leniwy, poza tym już troche zimno i szybko sie ściemnia.póki co było mycie, glinka, Cleaner lusso, Zymol Titanium.ale trzeba jeszcze troche APC popracować bo nie wszystko zeszło to co chciałem.


(tak, prawa strona była lakierowana, ale zderzak przedni nie.po prostu sie tak odróżnia, od lewej też tak sie odróżnia, tylni zderzak też taki jest.zobaczymy po polerce)





no i ogólnie dzieki sklepowi który mam w podpisie przez półtora roku zebrałem troche kosmetyków.chłopaki świetnie doradzają i mają kapitalny oraz bardzo bogaty asortyment.najśmieszniejsze jest to, że głównie kupuje, ale nie chce mi sie uzywać :D


mam chęć zamienić DA na rotary, ale z moim talentem to zaraz zepsuje sobie lakier :rolleyes:

wiecej zdjęć jak już ogarne zawiesznie

cfaniak - 2013-10-14

Ładna, edycja cross&country?? :lol:
Marker - 2013-10-14

poczwara :lol:

na pierwszej fotce taki trochę suv ;-)

sadam - 2013-10-14

fakt, na tych zimowych i na tym zawieszeniu cały czas słysze, ze to suv :lol:
ale ogólnie na moje zimowe nie odśnieżone drogi wydaje sie byc całkiem sensowne :lol:

RADEq - 2013-10-14

Auto jako DD fajne, ale dobija mnie w nich ten tandetny środek. W Jettcie z '89 miałem plastiki 100x lepszej jakości. No i te twarde fotele w Fabii... :mrgreen:
sadam - 2013-10-14

tani plastik wiec i cena trakcyjna ;)
polo z tych samych lat, z tym samym motorem automatycznie 3-4 tys wiecej :/

cfaniak - 2013-10-14

Fabia jest spoko i ma potencjał, jak dojdzie do realizacji planów to będzie git!!! Wkładaj ten zderzak z RS'a ;-)
Dareko - 2013-10-14

gratuluje !

a tak serio panie co to jest? :wstyd: :lol: z przymusu czy jak?

sadam - 2013-10-14



troche przesadzone z podcietym zderzakiem i nie lubie dachów w innym kolorze, ale taka koncepcja ogólnie chodzi mi po głowie

sadam - 2013-10-14

Darek było z przymusu, albo tdi, albo coś w gazie, no i chciałem wieksze o 1 rozmiar auto. ale im dłużej jeżdże tym mi lepiej w tym aucie.jak yarisa przepalałem to cały czas zachodziłem po głowie, jak taką taczką na codzień mogłem jeździć.twardo, wydech ryczał, fakt, że precyzja, prowadzenie i genialna reakcja na gaz.
Ale jak rusze tym w trase nawet krótka 30km to jestem tak zrelaksowany, że na codzień na pewno nie wrócę do tak bezkompromisowego auta, chociaż aż takim yaris w sumie nie był:)
poza tym zrobiłem za kierownica 300km superbem na gtb22.spalanie 6,7l przy 220 koniach i średniej przelotowej 140-160.diesel ma sens jak sie człowiek przyzwyczai do tego klekotania ;)

rastle - 2013-10-15

Szczerze mówiąc na Twoim miejscu odpuściłbym jakieś szaleństwa z performensem na rzecz wyglądu, jakaś gleba czy zderzaki z RS'a. Fakt, można zrobić i 200 kunia, tylko po co podwajać wartość auta skoro to nadal będzie DD w TDI, które ma być po prostu tanie ;)
Yaca - 2013-10-15

miałem okazje raz albo dwa razy być w środku skody fabii i środek dla mnie jest totalnie bleeeeee..... kuffa na serio nie było nic innego zamiast skody ? :-P
Kawasaki - 2013-10-15

Mi też by się nie chciało wcierać tyle towaru w takiego paszczura, ale życie, czasem trzeba zdywersyfikować portfel :roll:
sparco d15z6 - 2013-10-15

jako, że w brzydką pogodę i zimę również ujeżdżam fabiabnkę tylko ze AZE 1.4, to napiszę, że fajne autko :p
kolor super, tylko zawias strasznie wysoki, ale to standard, bo u mnie pięść się wsadza i jeszcze miejsca jest :D
siedzenia nie wygodne są dla mnie w ch i kto wymyślił te małe prawe lusterka...
szefie, widzę że masz inne radio założone, bardzo odstaje od konsoli?
orazzz ciekną Ci tylne drzwi?

hot_rider - 2013-10-15

miałem kiedyś taką firmową tylko z silnikiem 1.2 /3 cylindry :roll:
kręciła do czerwonego pola az miło :mrgreen:
nawet fajnie sie prowadzila z tego co pamietam

kex_ - 2013-10-15

hot_rider napisał/a:
miałem kiedyś taką firmową tylko z silnikiem 1.2 /3 cylindry :roll:

W firmie mam wersje z dieslem 1.4. Najlepszy był ubaw jak się coś pokićkało w wyświetlaczu i przez tydzień cały czas pokazywało, że chwilowe spalanie jest 99,9l/100km :mrgreen:

Sparco, cieknące tylne drzwi to bolączka prawie każdej Fabii 1 generacji. Najszybsza opcja to oddać do warsztatu, chyba że ma się dostęp do materiałów uszczelniających i czas żeby sprawdzić gdzie dokładnie cieknie. W naszej krótkiej Fabii podciekało od uszczelki wewnętrznej osłony drzwi przy jednym z otworów odprowadzających wilgoć z drzwi (zatkany jakimś brudem podniesionym z drogi)

Wiseguy - 2013-10-15

Ble, choć z Fabią miałem od czynienia tylko przez chwilę za to dużo z Octavia I i II to dz dzisaj mam koszmary z nimi związane, słabo to się prowadziło w zakrętach, jakość i wygląd wnętrza to jakaś porażka. Dużo lepiej wspominam Mondeo czy I30.
Krychu - 2013-10-15

Jedyne co mi się w niej podoba to smycz z Kapitana Bomby :D
sadam - 2013-10-16

sparco d15z6 napisał/a:
jako, że w brzydką pogodę i zimę również ujeżdżam fabiabnkę tylko ze AZE 1.4, to napiszę, że fajne autko :p
kolor super, tylko zawias strasznie wysoki, ale to standard, bo u mnie pięść się wsadza i jeszcze miejsca jest :D
siedzenia nie wygodne są dla mnie w ch i kto wymyślił te małe prawe lusterka...
szefie, widzę że masz inne radio założone, bardzo odstaje od konsoli?
orazzz ciekną Ci tylne drzwi?


drzwi uszczelniał poprzedni właściciel, tez ciekły ;)
w srebrnej też mi ciekło.tak jak napisał kex, to bolączka praktycznie każdego modelu pierwszej generacji.
siedzenia twarde, trzeba sie przyzwycaić, ale ile lepsza pozycje moge znaleźć niż w yarisie.na wiosne bede szukał foteli od fabii GT, albo RS.
radio jest praktycznie na równi.wneka jest tylko ciasna, i ciężko kable upchnąć

performensu bedzie mało.a program i cooler aż tak duzo kosztować nie bedą względem przyrostu mocy.ma tani i wygodnie wozić tyłek, ale 101 koni i 240nm to mimo wszystko ciut za mało ;)
na pewno nie bedzie wynalazków typu GTB22, wtrysków AL i wydechu 2,5 cala bo ten silnik ma najsłabszy dół ze wszystkich tdi, dlatego na nic takiego sie nastawiac nie bede.150, 160 koni i ~350nm bedzie naprawde wystarczające na te 1200kg masy.
Za to dziś po wycieczce do stolicy przywiozłem sobie wielkie pudło:



Miałem to zawieszenie w Polo i bardzo je sobie chwaliłem, bo to fajny kompromis pomiedzy komfortem a troche twardsza charakterystyką.przyznam, że obecne bujanie troche irytuje ;)
Ale od tamtego czasu zmieniło sie opakowanie i etykiety:









oraz kolor sprężyn:



Generalnie wygląda to na kit KW, tylko, z naklejkami Weitec'a.Od Pana Olszówki(ogólnie polecam zakupy u tego Pana ) usłyszałem, że Weitec bedzie tylko jako kit.ma zniknąć gwint Hicon, za to KW nie bedzie juz jako kitu, za to tylko jako gwinty.

:)

Kubaa - 2013-10-17

Straszny pasztet :mrgreen: Gentlemani o pieniądzach nie rozmawiają, ale z czystej ciekawości i chęci porównania z konkurencją - ile za takie coś trzeba dać??
Emre - 2013-10-17

jakieś 8 lat temu mieliśmy taką skodzinkę na służbówce... nawet kolor identyczny...

w środku straszny pasztet, ale do tyrki po lesie dawała radę... :lol:

sadam - 2013-10-18

Kubaa napisał/a:
Straszny pasztet :mrgreen: Gentlemani o pieniądzach nie rozmawiają, ale z czystej ciekawości i chęci porównania z konkurencją - ile za takie coś trzeba dać??


od 10 do 14 tys za te roczniki.Ja kupiłem bez klimy, stargowałem tysiaka na opony i wyrwałem za 11.coś tam trzeba jeszcze porobić, ale wiem, że ma realny przebieg, ma bardzo zadbane wnetrze(auto całe zycie w pokrowcach jeździło) i nie był przystankiem :)

Emre, nie tylko do tyrki ale i do tyrkania w lesie tez sie zajebiście nadaje :mrgreen: :lol:

sadam - 2013-10-19



:D

gaseb - 2013-10-21

daj takie felgi jak wyżej i obniż i będzie ok. tylko nie zostawiaj czarnych felg bo się robi wizualnie za "ciężko"
sadam - 2014-01-25

up, a co :lol:

ponieważ auto ma 200050 km, tylne hamulce powiedzmy delikatnie ,sie skończyły.nie wiem w jakim stanie były same bębny, ale stwierdziłem, że jak już mam się do tego dotknąć kupię po prostu komplet, żeby sie do tego już nie dotykać.



-bebny trw
-szczęki trw
-zestaw montażowy trw
-cylinderki jakieś tam AEB ( kupiłem na wszelki wypadek)
-płyn dot4 ATE blue Racing
-wycieraczka tylna(występuje tylko jako oryginał i kosztuję prawie 30zł..)

zrobiłem miksturę z ropy i z:



i wlałem do baku
wyjaśniam po co: http://www.racingforum.pl...47&st=0&start=0 ;)

do tego carbon oddany w rozliczenie i zakupiony używany:





foto po zabiegach mechanicznych.
kolor bębna na lato bedzie oczywiście czarny, ale póki co tak ładnie to wszystko takie nowe wygląda :D



a tu zdjęcie wodą mineralną jak to teraz wygląda.w bagażniku trochę balastu, stąd tył niżej, ale ogólnie usiadł praktycznie idealnie równo



tu, dla przypomnienia jak było wcześniej na tych samych balonach ;)



dalej muszę wymienić aku, bo auto strasznie kiepszkachno odpala na zimnym.jesli to nie pomoże, trzeba jechać do kogoś kto skoryguje kąt synchronizacji na zimnym silniku, bo na VAG'u tego zrobić sie nie da.pompki maja piękne wartości, ale po wymianie rozrządu w kwietniu(przez mojego wuja) wg mnie jest nie tak jak być powinno.
także tego
ale z tych 17stek o które sie pytałem chyba zrezygnuje.jednak uderzę jak będzie hajs w rh wzór porche.tak tej biedy chamulcowej nie odsłąniają :lol:

sadam - 2014-01-25

btw
jako, zaczął sypać snieg, postanowiłem, że w końcu założyłe niższe zawieszenie :D .w tym celu zawitałem do SLG do kolegi noorec'a.
robota szła jak ja pie...le.najpierw musieliśmy pojechać po odpowiedniego torx'a do mnie do domu, bo w warsztacie akurat takiego nie miał, potem od strony długiej półośki nie mogliśmy wyciągnąć amorka, a na koniec mocowanie tylnego amorka zespoliło sie z amortyzatorem i nie daliśmy rady go zmienić.także jeżdże póki co na jednym wylanym, ale zamówiłem nowe mocowanko na każdą strone od KYB.zdjęć mało i bez efektu końcowego, gdyż nie było czasu ani siły pstrykać.skończyliśmy o godz 0:30 w nocy.
do amorków oczywiście nowe odboje, osłony i łożyska amorków(bo stare totalne wypierdziane) z mocowaniami.
no i na cały kit zawitał colli, co by sie za mocno nie brudziło :P















po pierwszych 350 km zdecydowanie mogę polecić ten kit jako zawieszenie na codzień.świetnie wybiera, jest sztywne, nie twarde i nie opuszcza nisko.a przynajmniej narazie sie jeszcze sprężyna nie sprasowała ;)
zdjęcie jak to teraz wygląda w sobotę.w końcu skoda nie jest już fabią scout

sadam - 2014-01-25

no i zakupiłem jakoś 3 mies temu zestaw oto taki:



oraz



z tym, że na felgi narazie nic nie pójdzie, bo to nie są felgi docelowe jak już wcześniej napisałem ;-)

Wiseguy - 2014-01-27

Chyba zrobię test w moim HDi i też wleje 2T :)
hot_rider - 2014-01-27

zrobić coś z fabii to jak zrobić coś z niczego, ale jak widac poniżej można:

Pankracy - 2014-01-27

Felgi na odwrót :D
antek - 2014-01-27

to auto nigdy nie będzie dobrze wyglądać :roll: i żeby nie było sam mam jedną skodę :lol: :lol: :lol:
Pit - 2014-01-27

Kiedyś ciągnąłem taką Fabią 1.4MPI ponad 600kg węgla na przyczepce...do tego się nawet dobrze nadawała, ale biedna już ledwo jechała... :mrgreen:
sadam - 2014-01-28

fabie łatwo zrobić tak żeby dobrze wyglądała.przepis jest taki sam jak na wiekszość aut.dobra felga i niskie zawieszenie.a czy ona jest ładna czy brzydka to już zależy od gustu.
u mnie brakuje kół i pakietu rs ;-)

przykłady






itp itd.
ogólnie rh wzór porsche jest moim targetem jak bedzie moneta

Bartek! - 2014-01-28

sadam napisał/a:
fabie łatwo zrobić tak żeby dobrze wyglądała


:lol:

Emre - 2014-01-28

imo rs w tej budzie jest bardzo fajnym autem i nie pogardziłbym takim w garażu...

co innego kombi... tego nie da się już uratować...

sadam - 2014-01-28

a Ja twierdzę wręcz przeciwnie, bo bardziej podoba mi sie bryła kombi.
wiadomo, z gustem jak z d..ą ;)
z yarisa też sie wszyscy na początku śmiali, ale z czasem zmieniali zdanie bo naglę auto zaczęło jeździć i wyglądać, a łatkę ma podobną do fabii ;)
dla mnie to jest wszystko kwestia dobrze dobranych szczegółów, auto praktycznie sie nie liczy(no może, oprócz skrajnych przypadków jak Dacia, czy Lada)
mam gdzies zdjęcia ze zderzakami rs i dachową lotką, jak znajdę to pokażę :)

simon - 2014-01-29

LADA SAMARA :mrgreen:
http://www.stancenation.c...slammed-samara/

Tomac - 2014-02-09

Fabia VRS na glebie i feldze daje radę...
sadam - 2014-03-19

nie spuszczając sie za bardzo rozpoczęlismy z kolegą mały retusz lakieru



szło całkiem sprawnie.wystarczyła kombinacja: futro + FG400, potem pomarańczowy pad + Urban jeden przejazd.tam gdzie trzeba było poprawione waflem + SF4000.
na koniec lusso revitalizing i zymol ital.zrobiony lewy bok, klapa i scieta połowa dachu.w tą sobote reszta
ogólnie bardzo wdzięczny lakier do obróbki.







jak skończymy lakier zabezpiecze zewnętrzne plastiki kwarcem od Gyeon'a

muszę tylko poszukać tylnej klapy bo już nieciekawie wygląda.niestety to jest jedyny element który rdzewieje w każdej fabii i nie tylko(w superbach jest to samo)

zakupiłem też ofelgowanie letnie
Rial Nogaro 17cali 8j, ET35, opony Nexxen N6000 205/40(jest lekki naciąg) czy coś takiego.
jak sie podczas transakcji okazało od forumowicza ckpl.
cena naprawde fajna, sporo opony(2 sezony lekko), felgi(sztuk 5) bardzo proste, fajnie sie spasowały.
Troche ranty trzeba odswieżyć no i również nałożyć dedykowany felgom kwarc Gyeon Rim :)
ale szukam nowych sprężyn bo auto na takim setupie pieje strasznie.-3cm to za wysoko jak na takie koło, a jest w sumie z czego schodzić.auto nawet po docelowym obniżeniu nie powinno byc kłopotliwe.
prawdopodobnie wejdą eibachy sportline przód-50, tył-35 od polo 9n w wersji benzynowej, wiec jest szansa, że siądzie jeszcze niżej niż podaje producent.

zdjęcia kozy...




cfaniak - 2014-03-19

A to nie lepiej już jakiś budżetowy gewinde, TA/MTS??
PMW - 2014-03-20

cfaniak napisał/a:
A to nie lepiej już jakiś budżetowy gewinde, TA/MTS??


Lepiej byś z ta premiera na szpanie i radosławie się ogarnàł ;)

cfaniak - 2014-03-20

Pomyśle... :-P
sadam - 2014-03-20

nie chce gwintu, boję sie, ze bedzie za twardo :)
PMW - 2014-03-21

Nie wiem jak to w skodzie jest ale do każdego bmw ktore bede mial zalożę gowniany gwint Ta bo samochod prowadzi sie o niebo lepiej niz na m-pakietowym zawieszeniu... Jest sztywniej, ale nie jest to beton... Nic nie wylalo wysralo ... Bardzo dobra alternatywa dla tuningowych sprezyn
sadam - 2014-08-02

jakby ktoś chciał, Rial Nogaro w ilości sztuk 5 na sell.
narazie przesiadam sie na ofelgowanie zimowe
cena 999 już z przesyłką.pierścienie centrujące pod 57.1 w komplecie

sadam - 2014-08-24

jakby to powiedzieć...
taiwan forever :lol:






ale też nie tylko azją człowiek żyje:




przód V2, tył V1

Weitec ultra GT na sell ;)

octane - 2014-08-28

Ile to cali? Nawet fajnie wygląda jak na fabie :-P
Emre - 2014-08-28

to darki?
Yaca - 2014-08-29

sorrry ale totalnie nie kumam po co kombinujesz z tym kołem, zawiasem itd.. .
no offence ale IMO bedzie to jeszcze gorzej wygladac .... :roll:

Pankracy - 2014-08-29

Serio, ta Fabia tylko RS jest powiedzmy zjadliwa. Jak to mawiają, z gówna tortu nie ukręcisz, szkoda zachodu.
guczi - 2014-08-29

lubię ten wzór felg, ale tutaj pasują jak garbaty do ściany...
sadam - 2014-08-31

to jest drag wheels.
a wyszło tak:









tyłu nie zdążyłem założyć, bo musiałem uciekać z podnośnika.
dodatkowo muszę kupić 2 opony, bo na jednej mam guza :/

a po co kombinuje z kołem i zawiasem?
bo lubie i mi sie to podoba.narazie mnie nie stać na yarisa ts'a 2giej generacji, wiec dłubię sobie to i jestem bardzo zadowolony :-)
poszukam jeszcze zderzaka od rs'a i bedzie wsio :)

TorquedMad_Mind - 2014-08-31

yup... still boring skoda...
Emre - 2014-08-31

nie myślałeś o zderzaku z rs'a?
Pankracy - 2014-08-31

Zamiast ładować w wygląd twego auta, to lepiej jakiś chip. Wyglądać nie będzie, ale chociaż może zapierdalać. W 1.9tdi to chyba juz wszystkie możliwe drogi są przetarte.
sadam - 2014-08-31

Cytat:
nie myślałeś o zderzaku z rs'a?


sadam napisał/a:
poszukam jeszcze zderzaka od rs'a i bedzie wsio


;-)


no robi robote zderzak:



Pankracy napisał/a:
Zamiast ładować w wygląd twego auta, to lepiej jakiś chip. Wyglądać nie będzie, ale chociaż może zapierdalać. W 1.9tdi to chyba juz wszystkie możliwe drogi są przetarte.


jak już bede robił to tylko DP+soft.koło 145 koni powinno wypluć.wiecej dotykać nie mam zamiaru .wyścigówka z tego nigdy nie była i nie bedzie a okolice niskich 8sec do setki w czymś takim bedzie absolutnie wystarczające

Pankracy - 2014-08-31

prawie 150 kucy w fabii, ładny sleeper.
RADEq - 2014-08-31

Ale pierdolicie :roll: Dobrze wygląda, na pewno wyróżnia się spośród wszystkich Skod, którymi jeżdżą akwizytorzy, nauczyciele i emeryci :mrgreen:
Dawaj zderzak z rs'a i będzie pięknie. W tych Skodach najgorsze jest wnętrze. Jak przesiadłem się z Fabii do Jetty to poczułem się jak w luksusowym aucie :lol:

hot_rider - 2014-08-31

przyklad ze da sie cos z tego zrobic

sadam - 2014-08-31

auto tomkierz'a jest mega, ale Ja na takie modyfikacje raczej sobie nie pozwole.zresztą nie oszukujmy sie.to jest forum dla miłośników japońskich aut, nie spodziewam sie zbytnio innych reakcji ;)
aczkolwiek, Ja troche trochę przez inny pryzmat patrze na auta ;-)

YacaJackowski - 2014-08-31

sadam napisał/a:
to jest forum dla miłośników japońskich aut


Pierwsze słyszę...


Zawsze lepsza taka Skoda niż zwykła, emerycka z 1.2...

octane - 2014-09-01

Jeszcze zderzak od RS'a i już nie będziesz wyglądał jak działkowicz emeryt :mrgreen:
sadam - 2014-09-07



:lol:
ma ktos maszynke do rolowania rantów? :mrgreen:

Piotrek(T) - 2014-09-07

A skąd jesteś?
sadam - 2014-09-20

Piotrek(T) napisał/a:
A skąd jesteś?


mazowieckie ;)

dostałem narazie takie:




tak, mina wyszła fajna :lol:

sadam - 2014-09-21




Dareko - 2014-09-21

clean as fuck
sadam - 2014-09-21

no brakuje mi tego cholernego zderzaka od RS'a.
miałem dwa podejścia, niestety sprzedający jeden i drugi okazali sie... :roll:

ogólnie nie wiem, czy na wiosne nie skończy sie na 1.8T, albo dieslem w wersji 190+

sparco d15z6 - 2014-09-21

adas co leży na lakierze? podoba mi się ta skodzianka 8-)
sadam - 2014-09-21

była korekta na futrze->urban one step->zymol HD->zymol Ital
aczkolwiek Itala na tej fotce mało.
powoli trzeba myśleć o titaniumie ;)

octane - 2014-09-22

No błyszczy się okrutnie, good job :shock:
podlez - 2014-09-26

no ładna, mimo, ze to skoda, to auto ładne.
sadam - 2015-03-07

słupek BPX po 100 tys przelotu ponieważ mój ATD po 220 tys km stracił kompresje(próg na cylindrach, dziwnie odbarwiony pasek na każdym cylindrze) i szlag trafił wałek(wytarł sie, jak to w tdiiku).
w zasadzie nie wiadomo co sie stało z dołem motoru, bo na przegrzanie też to nie wyglądało.
ale zacisnąłęm zęby i posżło do słupka:
-nowy rorząd Continental(w starych słupku 2 letnia pompa hepu już ciekła - jako ciekawostka)
-nowe OEM uszczelki na pompkach
-nowe uszczelki pod tandem pompe, kolektory, portki, obudowe filtra oleju(jest inna niż w ATD) i wiele innych o których nie pamietam
-sprzęgło g60 Valeo (sztywne koło fabryczne), nowy grzybek i uszczelniacz skrzyni
-nowe małe tuleje wachaczy
-nowy płyn g13
-nowy aku
-nowy rezystor dmuchawy bo nagle 4 bieg tylko działał
-nowy napinacz paska klinowego
-nowe filtry oleju i powietrza
-nowa uszczelka pod główkę, bo słupek był na 2 czesci rozłożony(uszczelka Elring do ATD 95zł, BPX 185zł :) )
-zebrane z głowicy tyle, żeby wyrównać
-i wiele innych
przełożony cały stary osprzęt, turbo bez luzów, auto odpaliło od strzała.przejechana dla mojego widzi mi sie 200km na mineralu, zlane i zalany 5w40 pod norme.przejechane przez 2 miesiące 8 tys km, poborów olejowych oraz płynowych brak, auto odzyskało troche mocy, mimo, że na starym słupku na pierwszy rzut oka niczego mu nie brakowało, swobodnie rozpedziłem auto do 190km/h wg GPS'u, jeździ sie baaaardzo przyjemnie.w mrozy zapala przepieknie, nie ważne czy -15, czy -2.

kosztowało to nie mało, bo 1/3 wartości auta, ale dalej chciałem tym autem jeździć, wiec decyzja była prosta.przy okazji można było zrobić rewizje łap silnika, które nie wymagały jednak wymiany.zdjęć nie mam, bo nie było na to czasu.wszystko zajeło mojemu koledze 4 dni z przerwami bo czegoś w IC nie mieli, a to obudowe filtra musiałem kupić itp.
dół odkuwany, aż sie prosi teraz o duże turbo i nowe pompki ;)

tak, warto było, nie, nie szkoda mi było kasy.

przez ten czas sporo sie zmieniło(auto dużo pracuje, potrzebne jest bardziej cywilizowany setup), z auta wyleciał gwint, powrócił Weitec Ultra GT, który za chwilę bedzie zmieniony na regulowane Koni + Eibach :lol:
zmienił sie również zestaw kół letnich.dragi będą jeździć w bardzo ładnej czarnej fabii rs, a do mojej póki co lecą bardzo budżetowe Enzo H w 16 calach, ale z bardzo spoko oponą Dunlop Sport MaXX 205/45.no i w końcu założyłem lekko odświeżony hebel 288mm.różnica mega zarówno w dozowaniu jak i skuteczności.
do tego odwiedziłem Apis power: 110km i 245 nm.jest zdrowo i bezdymnie.
autem jeździ sie naprawde super, nie sądziłęm, że taka padaka może dać tyle radości przy takich parametrach.ale uwielbiamy jeździć tym autem po trasach.150-160km/h i spalanie 6,3l robi swoje :)
moja cziewczyna też tak polubiła to auto, że teraz to ona jest prowoderem dalszych modyfikacji.
skoro tak, to w przyszłym tygodniu przyjedzie ori xenon, a na kwiecień planuje DP+końcowy przelot(dla wizualizacji)+IC z ibi FR+repro: egr out, twarda odcinka i mam nadzieje okolice 150 koni :) a potem zastanawiać sie bedziemy ;)
trochę dokumentacji:

stary słupek:



widać dziwne odbarwienie.powyżej niego był bardzo wyczuwalny próg

wizyta na hamowni ze znajomymi:







krótkie podsumowanie tego dnia.
skoda + to co na zdjęciach + m3 e92.
3 osoby w tym Ja zadowolone, reszta już nie do końca.w szarym audi niestety odkręciła się śrubka od wirnika turbo i jebło wielką chmurą dymu.na szczęście była niezawodna skoda, która zholowała bidulkę spowrotem do SLG.
grande punto abarth: 165/277, auto seria
m5 e34: 341/411
czerwone b2 zagotowało cooler i wyszły bzdury(a 2 tygodnie wcześniej były okolice 480 koni przy -4 stopniach C )
szare b2 jw








https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

sadam - 2015-03-07

tak wygląda zestaw letni.felgi wyważyłem wystarczy usnąć klej, brud, rzucić kwarc i można jeździć :)







a tak wygląda kolejny już zestaw zawieszeni:



:mrgreen:

był w mega kasie, stan wizualny i techniczny jak na zdjęciach.szkoda było nie wziąć nawet na spróbowanie :)

czekamy na xenon



jako cieawostkę dodam, że to moja dziewczyna ujeżdża teraz byłe ferio ceelx'a.taki prezent od zwyrodniałego chłopaka ;-)

p0lish - 2015-03-07

dieslem taniej! :D
przykra sprawa

sadam - 2015-03-08

w sumie mogłem jeździć na tym słupku.kupiłem nowe aku i odpalałby, ale mnie to wkurzało;)
ale auto zarobiło na siebie, wiec w nagrodę za wierną służbę dostanie co nie co :)

sadam - 2015-05-10

forum długo nieczynne, więc małe akrualne dane:

koni 1130+eibach pro kit
enzo H 16 cali oponixy 205/45 r16 Dunlop SP Sport
Recaro od miśka EVO 5

w tym tygodniu DP 2,5 cala, a w przyszłym program

i póki co tyle.
auto od połowy stycznia zrobiło równo 15 tys km, także coś tam jeździ ;-)

sadam - 2015-05-17

było nerwowo, bo sie uparłem na już a trzeba było sie wyrobić w 5h.
udało sie, jest ciut głośniej, większe drgania bo wydech sztywniejszy(wzmacniana i krótka plecionka), fajniej turbo słychać.jest ok.przy okazji pomacałem wirnik turbo, póki co dalej nic.ani wzdłużnego, ani poprzecznego luzu nie łapie.dobry prognostyk przed repro :)
kilka fotek z prac, opisywać mi sie nie chce, ale trochę w szoku, że flansza jak i sama muszla jest takim ciasnym kondonem :/















































no i nadszedł czas na interwał olejowo-filtrowy

jak już napisałęm, auto od połowy stycznia zrobiło 15 tys km, jest póki co absolutnie bezawaryjnie, moja dziewczyna wracając z Poznania pochwaliła mi sie(za co zebrała trochę jobów), że sie rozpędziła do 210 km/h.
zobaczymy co dalej ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group