|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Szpan i Roadshow - Honda Logo VTEC
mario85 - 2013-11-23 Temat postu: Honda Logo VTEC MODEL:
-Honda Logo, 1999, 2D, kolor GY-21M (Leaf Green Metallic)
SILNIK:
- seryjnie D13B7
- aktualnie D16W4 VTEC
- olej 10W40 Millers Trident
- nowe przewody masowe
- śruba magnetyczna korka oleju Simota
- filtr na odmę Simota
- mały filtr oleju HAMP
- podstawka AG pod filtr
Plany:
- usztywnienie łap silnika
- wymiana filtra paliwa
- przewody Vision 10,2
- VTEC cap
- chłodnica oleju + termostat
- wymiana oleju VR1 10W60 + mały filtr HAMPa (czeka na montaż)
UKŁAD DOLOTOWY:
- big tube Simota
Plany:
- Eaton M62 (czeka na montaż)
- airduct
- intercoller FMIC 550x140x65(czeka na montaż)
- BOV HKS SSQV 4 (czeka na montaż)
- silikony D1SPEC (czekają na montaż)
- heatshield pod ssaka + przepustnicę (czeka na montaż)
- przepustnica z B18C4 (czeka na montaż)
UKLAD WYDECHOWY:
- przerobiony kolektor D16 (ucięte portki, wspawany łącznik elastyczny)
- reszta układu średnica wewnątrz 2,25"
- rury aluminiowane
- 2 tłumiki przelotowe
Plany:
- 4-2-1 chińczyk + bandaż
ELEKTRONIKA:
- przejście na OBD1
- komp P28
- akumulator przeniesiony do bagażnika
- zegar DEFi - obrotomierz
- zegar DEFi - temperatura oleju
Plany:
- strojenie po doładowaniu
- zegary: EGT, Boost
UKŁAD NAPĘDOWY:
- seria S7B
- nowe przeguby zewnętrzne
Plany:
- krótsza 2-ka (jeszcze nie wiem z czego)
- 3,4 z CRXa
- FD 4,4
- short shifter
- spiek
ZAWIESZENIE I KOŁA:
- sprężyny -40 MTS
- 15x5J ENKEI + 185/50/15 SAVA Intensa
Plany:
- rozpórka w bagażniku
- rozpórka przód
- c- pillar
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód 240 seria
- tył bębny
Plany:
- jakaś lepsza/większa tarcza na przód
- w miarę możliwości jakaś tarcza na tył
- wymiana płynu hamulcowego
BODY-KIT:
- seria, trochę przytarty ale da się zrobić
Plany:
- zderzak przód i błotnik pomalować
- koniecznie tylny spoilerek na klapę
- chlapacze przód/tył
- halogeny przód
- nowa antena
- spinki podszybia
ŚRODEK:
- seria
Plany:
- brak kilku detali które trzeba kupić
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- kierownica z Integry
- kubełkowy fotel
CAR-AUDIO:
- Pionier w spadku od handlarza
- na półce JBL GT6-69
- w drzwiach JBL CS-5
Plany:
- wygłuszenie drzwi
MOC:
- w serii 125HP
- hamownia - 132KM i 154Nm
WAGA:
Przód (605):
- lewo - 310
- prawo - 295
Tył (355):
- lewo - 175
- prawo - 180
Suma: 960kg
FILMY:
Filmik z przyspieszeniem (przed wydechem):
http://youtu.be/DkQIx6tys_4
Tak to sobie jeździ po zrobieniu wydechu:
http://youtu.be/r46yrcKAsyA
Filmik z hamowania:
http://www.youtube.com/watch?v=YhZOj_ZN2f0
ZDJĘCIA:
fulek - 2013-11-24
zajebiste jest to zielone pudeleczko
Czacha - 2013-11-24
zajebisty sleeper
Emre - 2013-11-24
z takim rozkładem masy to bałbym sie chyba szybciej wejść w zakręt...
sleeper na miasto fajny i kolor ekstra...
RADEq - 2013-11-24
Świetny sleeper! Czekam na turbo!! Jak możesz to nakręć filmik jak to się aktualnie odpycha, po wydechu.
fatboy - 2013-11-24
Myślę, żeby mojej dziewczynie własnie Hondę Logo kupić. Podoba jej się tylko ten odcień zielonego
Dario - 2013-11-24
Jak z jakimikolwiek modyfikacjami zawiasu w tym samochodzie? Heble, wahacze, staby? Coś pasuje z innych modeli?
Booohal - 2013-11-24
Fajne są te Logo. Klepałem kiedyś taką
Bardzo przyjemne, proste autko. Dziwne, że to u nas taki egzotyk...
Marker - 2013-11-24
ciekawy miastowy poganiacz
PS miałem też kiedyś żelazko w takim kolorze
mario85 - 2013-11-24
Emre napisał/a: | z takim rozkładem masy to bałbym sie chyba szybciej wejść w zakręt... |
Nie jest tak źle, wbrew pozorom tył nie ucieka, narazie opony się bardziej uślizgują bo są jeszcze fabryczne 13", dla porównania kiedyś ważyłem swojego Civica EJ1 wcześniejszego i było tak:
Cytat: | Przód 630 (325 lewo, 305 prawo)
Tył 360 (lewo, prawo po 180)
SUMA: 990kg (bez tylnych foteli i pusty bak) |
Więc rozkład masy podobny
RADEq napisał/a: | Czekam na turbo!! |
Raczej skłaniam się ku kompresorowi, montaż mogę ogarnąć bardziej we własnym zakresie niż turbo, poza tym charakterystyka mocy bardziej mi odpowiada na SC niż na T. Prawdopodobnie na wiosnę wleci M45 Eatona. Szkoda tylko ze klimę będzie trzeba wywalić bo naprawdę się fajnie jeździło latem. Nawet na seryjnym 1.3 (65KM) nie zamulało aż tak.
RADEq napisał/a: | Jak możesz to nakręć filmik jak to się aktualnie odpycha, po wydechu. |
Postaram się ale teraz kiepsko z trakcją, z rolki na 2ce i 3ce jak załącza się VTEC to zrywa przyczepność jak jest chociaż delikatnie mokro
fatboy napisał/a: | Myślę, żeby mojej dziewczynie własnie Hondę Logo kupić. |
Nie jest to takie proste. Na allegro aktualnie jest tylko 13 sztuk z czego 5 z nich oglądałem przed zakupem swojej bo byłem uparty tylko na ten model żeby właśnie zrobić małego sleepera. Z reguły były naprawiane na przysłowiową "gazetę i piankę montażową". Dużo kilometrów zrobiłem zanim zakupiłem. Po swoją byłem 350km w jedną stronę, nie jest cukierasem ale przynajmniej bez kombinacji
Dario napisał/a: | Jak z jakimikolwiek modyfikacjami zawiasu w tym samochodzie? Heble, wahacze, staby? Coś pasuje z innych modeli? |
No i tutaj jest sedno sprawy dlaczego nikt nie zabiera się za tuning tego Nic kompletnie nie ma. W PL występuje tylko jeden komplet sprężyn obniżających firmy FK o obniżeniu -40 i nie ma nic innego. Kosztują 480zł i jestem chyba na nie skazany na wiosnę. W DE można kupić gwint D2 ale kosztuje 4,500zł po przeliczeniu
Co do hamulca no to z przodu jest tarcza 240mm, nie wiem czy z Jazza nie podpasuje (tylko czy Jazz miał 260 przynajmniej?) ale zawieszenie jest całkiem inne niż w Civicach. Z tyłu belka i bęben. Myślałem z przodu o adapterze na zacisk do tarczy o większej średnicy (np 262 + kolcek EBC) a na tył adapter + piasta i tarcza 240 wystarczy myśle.
Stabilizator z przodu jest. Z tyłu belka, podnosi nóżkę na zakrętach na pewno
Booohal napisał/a: | Dziwne, że to u nas taki egzotyk... |
Luuuudzieee to nie wieeedząąą...
Narazie dopieszczam drobne szczegóły, kupuje jakieś plastiki, brakujące elementy, mija dopiero 4-ty miesiąc od zakupu i tak dużo już zrobione
Przez zimę trochę poukrywam kabli w komorze bo fabrycznie są tak walnięte jak by ktoś tego nie przemyślał wcześniej
Miała być B-seria ale doszedłem do wniosku że lepiej zrobić bardziej dopracowane D niż B za ostatnie pieniądze. Miałem już B18C4 i nie mogę powiedzieć żeby to nie jechało ale SC powinien pogonić N/A w B. Tym bardziej że mody w B są droższe niż w D.
mario85 - 2013-12-07
Zobaczymy jak to będzie wyglądać na aucie
fulek - 2013-12-08
OEM stajl zawsze dobrze wyglada
RADEq - 2013-12-08
Będzie dobrze!
mario85 - 2013-12-29
Mały Up:
Jako że trzeba było zamontować zegary, zmieniłem olej na zimę na Millersa 10w40:
Do tego śruba magnetyczna Simoty + filtr oleju HAMP
Czekam jeszcze na zegary temp cieczy i ciśnienie oleju ale na dniach doszedł wskaźnik doładowania więc postanowiłem zająć się montażem:
Tak to wygląda w nocy:
Dwa pozostałe zegary będą już po lewej stronie
Doszły fotele z Preludy:
Wyprane i zamontowane:
Dzięki temu zagłówki dałem na tył bo taka łysa kanapa była:
Czekają zaciski z Preludy pod tarczę 262:
Kupiłem jeszcze skarpety na zbiorniczki więc teraz wszystko wygląda tak:
Leo - 2013-12-30
dawaj fotke na wiatrakach nie lepiej było je dać w czarny pół mat?
Dario - 2013-12-30
Dawać ten temat do projektów!
mario85 - 2013-12-30
mlody87 napisał/a: | dawaj fotke na wiatrakach nie lepiej było je dać w czarny pół mat? |
Wiatraki czekają z przeznaczeniem na wiosnę/lato bo auta używam na co dzień i są teraz stalówki z zimówkami. Będą wyglądać mniej więcej tak:
Co do koloru to na pewno będą srebrne, są świeżo odmalowane. Nie lubię czarnych felg, giną w aucie, tym bardziej takie które oryginalnie były srebrne.
Dario napisał/a: | Dawać ten temat do projektów! |
Leo - 2013-12-30
dobrze wygląda, oem zawsze na propsie
czarny pół mat wcale nie ginie miałem sam
soldi - 2013-12-31
nie dawaj żadnych czarnych, oem będzie najlepiej się prezentował
Czacha - 2013-12-31
prawda, też myślałem kiedyś nad malowaniem swoich wiatraków, ale oem najlepiej się prezentuje
Tomac - 2014-01-01
Świetny projekt... uwielbiam to auto już w serii.. Twój natomiast jest przekozakiem! Super.. i gratuluję oryginalnej bazy oraz odwagi...
HIO - 2014-01-01
Fajne autko, dobre mody...
ze 3 lata temu byłem bliski kupienia takiej budy i włożenia mojego 1,5-155 KM fajnie by to napędzało... ale nie byłoby szybsze niż mój 4 gen, więc pomysł upadł.
Jeszcze jedna rzecz mnie powstrzymała - zawieszenie, głównie miałem obawy co do tyłu grubość niektórych elementów jest jak w 3 genie... czyli za cienka.
Gratuluję jednak pomysłu, odwagi i realizacji
mario85 - 2014-01-01
mlody87 napisał/a: | oem zawsze na propsie |
soldi napisał/a: | oem będzie najlepiej się prezentował |
Czacha napisał/a: | oem najlepiej się prezentuje |
Tak też będzie, od zawsze jestem właśnie takiego zdania
Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to preferuje raczej tylko OEM look.
Tomac napisał/a: | oraz odwagi... |
no powoli zaczyna mi doskwierać brak tego modelu gdziekolwiek, nic poza totalną serię nie idzie dostać. Pakiet dokładek jest nieosiągalny.
Chce kupić lotkę taką jak ta:
ale po prostu się nie da Szukałem już wszędzie. W USA nie ma bo tam nawet nie wiedzą co to za auto. W ASO nie wszystkie części są jeszcze do kupienia a poza nim nie ma możliwości zakupu np takich gadżetów jak głupie OEM chlapacze które wlecą niebawem na tył.
Tomac napisał/a: | Twój natomiast jest przekozakiem! |
Ha, dzięki! Inaczej jest jak kupi się auto które później dopiero staje się projektem a inaczej jak kupujesz auto z myślą odrazu o swapie po miesiącu. Miałem wsadzać takie B18C4 jak kiedyś od Ciebie kupiłem ale stwierdziłem ostatecznie że D-seria + K będzie tańszym rozwiązaniem
HIO napisał/a: | ale nie byłoby szybsze niż mój 4 gen, więc pomysł upadł. |
Bo tak naprawdę waga tego auta nie powala. Jedynie jego niepozorność i w miarę świeży wygląd zewnątrz/wewnątrz.
HIO napisał/a: | Jeszcze jedna rzecz mnie powstrzymała - zawieszenie, głównie miałem obawy co do tyłu grubość niektórych elementów jest jak w 3 genie... czyli za cienka. |
Pijesz pewnie do wahacza wleczonego który jest zrobiony z blachy trójki chyba No fakt faktem, po jakimś boku i zaliczeniu krawężnika raczej nie będzie się dało tego wyprostować bo się pourywa wszystko.
No ale cóż, miałem już dwie Hondy Civic, stwierdziłem że czas na coś innego. Następny projekt już wisi w powietrzu. Trochę się z tym pobawię i mam pomysł na coś innego ale też H i też niepozorne Ale spokojnie, ze dwa lata pozostanę przy tym.
Wojtuuus - 2014-01-01
Jak już pisałem na innym forum, świetne pudełeczko, wszystko do siebie pasuje i jest zrobione z gustem Koniecznie na nowy sezon powinny wpaść te sprężyny, w planach widziałem też przewody wn vision, nie kupuj tego ^^
Powodzenia!
mario85 - 2014-01-01
Wojtuuus napisał/a: | nie kupuj tego |
Przereklamowane? Czy jak? Bo w poprzedniej miałem i wszystko było ok.
Wojtuuus - 2014-01-02
Główna grubość przewodu to izolacja, rdzeń jest cieńszy od oem'owego kabla, info sprawdzone!
fulek - 2014-01-02
ja do siebie kupilem seiwe za mniej niz 100 i narazie ogarniaja
mario85 - 2014-01-04
W takim razie co kupić?
Leo - 2014-01-04
ngk? u mnie działały bardzo dobrze a też łądne niebieskie są jak Vision.
fakt Visiony w jednym aucie, po prostu pękły a ngk sa bardzo elastyczne.
Dario - 2014-01-05
Kup NGK tylko te Japońskie, a nie Francuskie.
mario85 - 2014-01-09
Właśnie skończyłem robić VTEC light w liczniku
Zdjęcie z lewego dołu więc wygląda że napis przesunięty ale w rzeczywistości jest na samym środku
Dzisiaj odebrałem felgi:
Oponki założone, zestaw czeka na wiosnę Na szczęście felgi są idealnie proste, kilka odważników oczywiście jest ale bez tragedii.
fatboy - 2014-01-09
Fajna popierdółka Jak tak patrzę na felgi to żałuję, że swoje wiatraki sprzedałem.
kex_ - 2014-01-10
mario85 napisał/a: | Właśnie skończyłem robić VTEC light w liczniku
|
Lubię to!
antek - 2014-01-10
hehe fajny bajer, ja kiedyś podpiąłem sobie vtec lighta pod nieużywaną kontrolkę od immo
mario85 - 2014-01-12
Trochę rzeźby i zegary siedzą:
Cała dyskoteka wygląda tak:
Został mi jeszcze montaż czujnika temp i ciśnienia oleju.
Hondata - 2014-01-12
Manometrów jak w lokomotywie
Dobry sleeper
Marker - 2014-01-12
ufff, że nie na słupku
mario85 - 2014-01-18
Przymierzyłem dzisiaj wiatraki, jak dojdzie sprężyna to będzie wybornie
Dystans musi być 15mm + wymiana wszystkich szpilek.
mario85 - 2014-01-24
Doszły pewne frukty:
W jednej paczce L3 z CRXa (luzem wszystko!)
Udało się wyłowić 3 i z 4:
No i skrzynia w której miało być FD 4,4:
Ale ostatecznie po przeliczeniu jest 4,25
sadam - 2014-01-25
to jak teraz prędkości wyjdą?
i tak chyba sporo krócej będzie?
mario85 - 2014-01-25
Nie no to 4,25 bede sprzedawał bo jak już robię to muszę zrobić na 4,4, nie bede dwa razy tego rozkręcał
Leo - 2014-02-12
for sale?
mario85 - 2014-02-13
Wszystko już rozsprzedane praktycznie. Auto zostaje w "rodzinie" że tak powiem bo moja dziewczyna go wezmie na seryjnym silniku.
Następny projekt to Honda Stream Czas na coś większego co można robić z myślą o dłuższym przyszłościowym użytkowaniu.
soldi - 2014-02-14
szkoda że tak szybko "się skończył"
skibi - 2014-03-08
zdążyłeś zrobić jakieś kille tym sleeperem ?
mario85 - 2014-05-09
soldi napisał/a: | szkoda że tak szybko "się skończył" |
Właściwie nie tak do końca bo z racji tego że nie ma zainteresowania ciągnę temat dalej
skibi napisał/a: | zdążyłeś zrobić jakieś kille tym sleeperem ? |
Z racji długiej dwójki jedzie raczej porównywalnie z innymi D-seriami podobnej mocy w Civicach ale ostatnio ganiałem się z E36 2,5 na automacie no i nie mógł mnie dorwać tak po mieście. Było trochę tego ale niestety nie spisuję wyników
Z nowości bo posprzedawałem kilka gratów jak wleciało info o sprzedaży, kupiłem felgi z Suzuki Ignisa:
Jeszcze sporo miejsca na dystans:
Wleciały jakieś tam poliuretany, zamówione są sprężyny -30 no i muszę zacząć ogarniać temat tej skrzyni wreszcie
mario85 - 2014-05-28
Trochę odświeżę temat:
Sprężyny, szpilki wszystko zamontowane, tak to usiadło na aucie:
W między czasie dotarł M62:
Ostatnie pucery komory przed zlotem:
Emre - 2014-05-28
cfaniak - 2014-05-29
Ale to będzie karać!
fulek - 2014-05-29
teraz juz dobrze chodzi zajebista sprawa takie jabluszko i okolice 200km
Gumka23 - 2014-05-29
Bedzie problem z przeniesieniem mocy... ta felga to 5,5 cala jak dobrze pamietam?
Ciekaw jestem reakcji przechodniow i potencjalnego rywala na swiatlach po wlaczeniu kompresora
mario85 - 2014-05-30
Gumka23 napisał/a: | ta felga to 5,5 cala |
Niestety 5J. Narazie są założone 185/50 i trakcję mam ze startu, po kompresorze będe coś kombinował.
To auto coraz bardziej mi się podoba
Emre - 2014-05-30
r888 nawet w tym rozmiarze powinna ogarnąć...
mario85 - 2014-06-05
Nie ma opi**dalania:
Dzisiaj doszedł intercooler:
Odrazu zabrałem się za przypasowywanie:
Celowo jest niesymetrycznie żebym przy kompresorze odrazu skręcił przed podłużnicą a z drugiej strony obejdę ją dookoła.
Tak to wygląda z przyłożonym zderzakiem. Prawie dobrze, troszkę trzeba podciąć kratkę:
Troszkę starych rurek, może coś z tego się uda poskładać:
Opcja nr1:
Opcja nr 2:
BeNeK - 2014-06-05
Te spawy wyglądają dość średnio ale mam nadzieję że w środku jest gładkie jak pupka niemowlaka ? No i wiadomo najlepsze chyba orurowanie jak najkrótsze
Fajny projekcik !
mario85 - 2014-06-05
Wszystko się dopieści, wewnątrz będzie to ogarnięte a na zewnątrz całość będzie owinięta bandażem więc będzie spoko wyglądać
Pankracy - 2014-06-05
intercooler na czarno, sleeper to sleeper.
Dareko - 2014-06-06
na miasto wozidlo idealne spawy faktycznie slabo wygladają
Dario - 2014-06-06
Pankracy napisał/a: | intercooler na czarno, sleeper to sleeper. |
+10000
Nie raz i nie dwa ktoś się natnie na ciebie na ulicy.
soldi - 2014-06-06
ja robiłem tak:
TorquedMad_Mind - 2014-06-06
Pankracy napisał/a: | intercooler na czarno, sleeper to sleeper. |
A to jak ktoś stanie koło niego na światłach to wyjdzie z wozu i spojrzy mu na zderzak? A potem:
- ej, masz intercooler, nie ścigam się z Tobą...
Despero - 2014-06-07
Bio napisał/a: | Pankracy napisał/a: | intercooler na czarno, sleeper to sleeper. |
A to jak ktoś stanie koło niego na światłach to wyjdzie z wozu i spojrzy mu na zderzak? A potem:
- ej, masz intercooler, nie ścigam się z Tobą...
|
Co nie zmienia faktu, że czarny fajnie by się tam ułożył.
guczi - 2014-06-07
przecież ic i tak wygląda jak chłodnica, a czy coś dziwnego w tym, że auto ma chłodnice z przodu jak już to coś mogą zdradzić silikonowe złączki które raczej będzie widać bo wlot w zderzaku jest dość szeroki względem ic no chyba, że właściciel coś wymyśli
TorquedMad_Mind - 2014-06-07
Despero napisał/a: | Bio napisał/a: | Pankracy napisał/a: | intercooler na czarno, sleeper to sleeper. |
A to jak ktoś stanie koło niego na światłach to wyjdzie z wozu i spojrzy mu na zderzak? A potem:
- ej, masz intercooler, nie ścigam się z Tobą...
|
Co nie zmienia faktu, że czarny fajnie by się tam ułożył. |
szczególnie jak ktoś za dużo popsika, lakier się pozlewa i sobie sami zmniejszymy wydajność ic
juz takiego geniusza widziałem - lepiej zostawić jak jest i spokój
Tomac - 2014-06-07
Grube to logo.. kibicuję temu projektowi
mario85 - 2014-06-07
Tomac napisał/a: | Grube to logo.. kibicuję temu projektowi |
Hehe, dzięki, nie wiem czy mnie pamiętasz kiedyś kupiłem od ciebie B18C4 i nadal jeździ w aucie u Geffera
IC zostaje w kolorze takim jak jest, silikony będą czarne więc może ich nie być aż tak widać. Poza tym to jest przecież mały, miejski samochodzik więc nie może być za szybki
Powinno to do końca Czerwca jeździć jak wszystko dobrze pójdzie
Tymczasem posypał się mechanizm różnicowy, muszę na szybko kupić skrzynie i złożyć na boku hybrydę dopóki jeszcze ta się kula, przy okazji sprzęgło i odelżyć zamach.
soldi napisał/a: | ja robiłem tak:
Obrazek |
Ja nie mam dziury za podłużnicą bo tam mam ABS więc muszę zejść rurą przed nią. Poza tym jeszcze muszę mieć miejsce na dodatkową przepustnicę żeby nie syczało na jałowym ciągle.
mario85 - 2014-06-08
Dzisiaj zabrałem swojego na zdjęcia:
Podoba mi się to autko
Grzesiek84RWD - 2014-06-08
MI TAKZE SIĘ Podoba bardzo ładny sleeper obserwuje temacik
mario85 - 2014-06-14
Nowe frukty:
- BOV fake HKS 4
- Valvo VR1 10W60
- Filtr HAMPa
- heatshield pod ssaka D16
- heatshield pod przepustnicę B18C4
- chłodnica z grubszym rdzeniem (tym 27mm)
- przepustnica z AUDI
Doszła już chłodnica i BOV, nie ma czasu nawet tego przypasować, muszę w końcu te silikony pozamawiać i inne pierdoły
Tomac - 2014-06-14
mario85 napisał/a: | Tomac napisał/a: | Grube to logo.. kibicuję temu projektowi |
Hehe, dzięki, nie wiem czy mnie pamiętasz kiedyś kupiłem od ciebie B18C4 i nadal jeździ w aucie u Geffera |
Heh.. doskonale pamiętam.. fajnie że ktoś ma pożytek z tego silnika
Widzę ostatni Twój post.. dobre graty.. czekam na jakiś on board
Krychu - 2014-06-14
Ja nie moge zrozumiec czemu ludzie jeszcze decyduja sie na dokladanie eatonow do hond, myslalem ze wsrod hondziarzy wiadomym jest fakt iz eaton to lipa w polaczeniu z hondowskim silnikiem. Dobrze dobrane turbo ma sens, tez bedzie ladowac od niskich obrotow, z tym ze do samego konca bez takich spadkow, a eaton zapewnie jedynie:
-tragiczny dzwiek,
-slabe doladowanie, ktore jeszcze znacznie spada na vtecu,
-przy tym samym doladowaniu mniejsza moc niz z turbo,
-kompresory mialy byc takie niezawodne, a to bzdura, bo sypia sie az milo
Pit - 2014-06-14
z tym tragicznym dźwiękiem to bym się nie zgodził, na żywo Dseria+eaton urywa łeb...
Krychu - 2014-06-14
Limon napisał/a: | na żywo Dseria+eaton urywa łeb |
skoro tak twierdzisz, oznacza to iż zbyt mało kilometrów przebyłeś w takiej hondzie, odkurzacz samsunga za dwie stówki brzmi lepiej na początku też mi się kompresor podobał, nawet myślałem o nim, ale to było kiedyś, dawno temu i nieprawda...
Tomac - 2014-06-14
Ja myślę że jednemu może się to podobać a drugiemu ni hooja.. to normalne.. coś na zasadzie mokasynów ze skarpetami lub bez skarpet
Żeby nie było... mi dżwięk kompresora w połączeniu z D-Serią podoba się.. prawie tak samo jak Turbo
Grzesiek84RWD - 2014-06-14
Krychu napisał
-kompresory mialy byc takie niezawodne, a to bzdura, bo sypia sie az milo
W tym 1 punkcie sie z toba nie zgodze
kex_ - 2014-06-14
Krychu napisał/a: | skoro tak twierdzisz, oznacza to iż zbyt mało kilometrów przebyłeś w takiej hondzie, odkurzacz samsunga za dwie stówki brzmi lepiej |
Osobiście nie zakładałem, ale parę razy miałem okazję przejechać się z odkurzaczem i moim zdaniem wstydu nie ma Poza tym w teorii dałoby się to obejść gdyby puścić pasek wielorowkowy 2-stronny i napędzać kompresor 2 stroną. Największym problemem byłoby tutaj odpowiednie wyrzeźbienie napinaczy.
mario85 - 2014-07-15
Tak to aktualnie wygląda:
Tomac - 2014-07-15
Jest mega dobrze
Hondata - 2014-07-15
Pięknie to wszystko wygląda na 5 zdjęciu
Pankracy - 2014-07-16
Ale to musi karać....
masz jakieś ciekawe historie?
mario85 - 2014-07-16
Ostatnio ganiałem po mieście z Audi S5 no i w ruchu miejskim (o ile ten ktoś nie jedzie jak Boguś) takie auta są do zrobienia, dużo świateł i inni uczestnicy i nie da rady uciec Z bieżących spraw no to wiadomo golfy i inne takie to raczej zostają, chyba że mają więcej niż 160KM to wtedy mogą popróbować i wtedy jest zabawa
Nie prowadzę danych w tabeli, dużo aut zrobionych przez rok odkąd mam Logo, ale ludzie trochę już znają to auto i nikt teraz już nie chcę stawać chyba że mi się trafi jakiś AMG to wiadomo podejmę walkę ale o wyniku nie muszę pisać chyba
Marker - 2014-07-16
taki cukiereczek ten Twoj samochód
bydle - 2014-07-17
To Logo non stop zapierdala - nigdy nie widzialem tego auta zeby jechalo powoli
mario85 - 2015-01-19
Sprzedam lub zamienię
Więcej info: http://allegro.pl/show_item.php?item=5010064459
ForesteR - 2015-02-01
It's JDM hoe
Tylko z tyłu tak... pusto
|
|