JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Szpan i Roadshow - Honda EG + D15B FunSetup

johnnyg - 2015-10-22
Temat postu: Honda EG + D15B FunSetup
Wszystko oczywiście bardziej JDM niż pieprzony ryż kleisty. Autko czasem wkurza swoja bezkompromisowością w codziennej jeździe, jednak gdy przychodzi czas, daje kupę radości z jazdy


Karoseria: EG3, 1993

Silnik:

D15B JDM 3-stage VTEC (+ po kapslu JDM:Option na każdym zaworze VTECa)

Układ dolotowy:
Kolektor ssący D16W4
Password:JDM Power Chamber Carbon+odgrodzenie laminatowe i doprowadzenie zimnego
Przepustnica B18C JDM

Układ wydechowy:
4-2-1 Chińczyk owinięty bandażem termo białym
2 cale po całości z kwasu T304 - ItalInox by TTG
tłumik środkowy M-TECH , końcowe M-TECH OEM Look

Elektronika:
ECU przerobiony by TTG
-VTEC #1: 2500 obr/min
-VTEC #2: 5500 obr/min.
-Sztywt lajt : 7200 obr/min
-Odcinka 7500 obr/min.
Wskaźniki Autogauge SM:
-ciśnienie oleju
-temperatura oleju

Napęd
Skrzynia biegów S8G JDM + 3,4 z CRX + FD 4,25 + 5 bieg 0,708
Sprzęgło było XTD stage 3 (wytrzymało 2 lata) , jest: EXEDY Oem
Opony przód :Yoko Parady, tył: Hankook Ventus RS-2 /195/50/15
Felga: Enkei RS 15X6,5 ET32

Zawieszenie:
Gwint AP
Poli Strongflex czerwień (80 ShA)
wszystkie wahacze i końcówki 555
Stabilizator przód 25mm z MB6(tyle wyszło na suwmiarce)
Stabilizator tył 12mm - EG5


Hamulce:

p:262 brembo+ferodo
t:239 brembo + ferodo
oplot (tak dla jaj w sumie bo do takich hampli to wiesz)

Body:
Lotka Spoon (Zoner)
Dokładka przedniego zderzaka poliuretan Spoon Style
Wizual Pixel Camo

Panda JDM trzyma zderzak wespół z bumper fastenersami
ClearBlack
Klapa na kwadratową tablicę - laminat
Smoked Clear Amber Lights JDM-Option


Środek:
-Rollbar
-Fotele del sol
-czarne wnętrze - deska Pro-Tec
-Podłokietnik OEM
-zegary Moman Spoon Style fakin fejk
-Akumulator zamiast koła zapasowego
-Carbon JDM bezel
-Został mi jeden VTEC Solenoid COVER to se nim samochodową zapalniczke skołwerowałem
-dywaniki są czerwone

Car-Audio:
Radio firmy kenwood i są głośniki w drzwiach JBL


Inne:
Jeździ względnie szybko jak na 1,5, w zakrętach bardzo poprawnie, brakuje solidnego strojenia

Moc:
Seria 130/143
Obecnie: 139/143


Zdjęcia:
finalnie:




tu jeszcze z maską w stanie surowym i dokładką MB6:











Twisted - 2015-10-22

Zrób jakieś porządne zdjęcia i wrzuć na jakiś hosting typu imgur, bo auto mimo, że z świetnym setupem i nowym lakierem wygląda jakby było trochę już dojechane. ;-)
Nie znam się na tych d-seriach 1.5, ale jara mnie niezmiernie co tacy jak Ty potrafią z niej wykrzesać. :-P

Fawor - 2015-10-22

można by Johny ten setup jeszcze ciut bardziej dopracować :) Wg mnie tam brakuje prawdziwego wydechu 2,25 (chyba trochę strzeliłeś sobie w kolano zmieniając 2,36 Janikowo na te 2"), zmienić dolot ( :-P ) no i faktycznie to wystroić, bo mapę masz jakąś z palca więc pewnie po prostu seria z6? Pokazuje to wyniki Nm, powinno być śmiało pod 160 bo nawet eco-vteci na seryjnym wałku tyle pokazują.
Pit - 2015-10-22

2,25 do d15? :mrgreen:
Fawor - 2015-10-22

oczywiście. Ale prawdziwe 2,25 czyli 57mm po zewnątrz. 60 miał już Grucha wcześniej, bo takiego mamy 'poznańskiego tunera' wydechów, który za psi pieniądz robił cały wydech ze stali aluminiowanej. Nazywał je 2,25 i faktycznie tyle miały, ale w środku. Po zewnątrz 60. I co, auto latało jakieś tam 15tki jak dobrze pamiętam, także do wolnych nie należało :) U siebie w eco mam 2,16" i na ecowałku lata jak głupie (oczywiście jak na ecovteca :D ) więc wiesz jakie jest moje zdanie o średnicach wydechów w Hondach - lubią duże :mrgreen: Dlatego też do Ciebie nic innego niż 2,5.
johnnyg - 2015-10-22

Strojenie było by Merfi, też było mi smutno z powodu wyniku zwłaszcza Nm, należy mu się, ale nie mogę się zebrać w sobie.

Kwestia wydechu, faktycznie, wcześniej miałem 2,36 na giętarce z tyłka rura ocynk, no i tam wynik na hamowni był chyba 143KM/145Nm także parę kuni ućkło wstawiając 2,0;]. Kierowałem się wynikiem Nika, który na doprężonym d15 z wałkami śmigał na 2 calach i miał całkiem niezłe wyniki Nm.. Cóż, my bad ;)

Zdjęcia są jakie są, bo w większości robione komórką, jakoś nigdy nie było czasu na sesję zdjęciową :D

Pit - 2015-10-22

No dobra, max moc/moment większa, a w środkowych/niskich zakresach obrotów?

Jak działa ten 3-stage VTEC?

Fawor napisał/a:
więc wiesz jakie jest moje zdanie o średnicach wydechów w Hondach - lubią duże Dlatego też do Ciebie nic innego niż 2,5.

Jasne że wiem, biorę je pod uwagę. :-)

Fawor - 2015-10-22

Limon, pamiętaj że maks moment jest właśnie w średnich zakresach :D

3 Stage to połączenie eco i prawdziwego vtec'a w jednym. Jeden solenoid przełącza najpierw z 12 na 16v (jak w eco), a drugi na 16v dopina wyższą krzywkę.

johnnyg - 2015-10-22

Limon napisał/a:
No dobra, max moc/moment większa, a w środkowych/niskich zakresach obrotów?

Jak działa ten 3-stage VTEC?

Fawor napisał/a:
więc wiesz jakie jest moje zdanie o średnicach wydechów w Hondach - lubią duże Dlatego też do Ciebie nic innego niż 2,5.

Jasne że wiem, biorę je pod uwagę. :-)


Limon, owszem- masz rację, na wydechu o większej średnicy dół był gorszy niż na aktualnym wykresie, natomiast to przy wartościach przy których jest mi to obojętne tj do ok 3tys obr. było słabiej, a potem już tylko lepiej. Wykres na 2,25 był też trochę brzydszy (może przez to że kłóciły sie przepływy laminarny z turbulentnym?nie wiem jaka jest liczba Reynoldsa dla spalin :D ) , ale wyniki pokazywał lepsze. Warunki pogodowe na korzyść 2 cali.

Również nie zgadzałem się z tą opinią, zapłaciłem 1500PLN żeby się przekonać jak to jest:D

<2500 obr - 12v , <5500obr - 16v , >5500obr - ostra krzywka 16v (takie połączenie d15z6 + d16y8 )

wisnia8686 - 2015-10-22

fajne autko tylko, czy oby na pewno ten dział ;)
Marker - 2015-10-22

wisnia8686 napisał/a:
fajne autko tylko, czy oby na pewno ten dział ;)


no właśnie.. ten dreszczyk co się zastanie otwierając temat Civica w Projektach :mrgreen:

johnnyg - 2015-10-22

wisnia8686 napisał/a:
fajne autko tylko, czy oby na pewno ten dział ;)

no kolegów wśród adminów to ja tutaj nie mam:D. Auto ma więcej fruktów z japonii niż połowa civiców tu razem wzięta no ale.. Ale ma gorsze zdjęcia :D , spoko, płakać nie będę w razie takiej sytuacji, świadectwo samemu sobie wyda ten kto decyduje 8-)

Fawor - 2015-10-22

Oj błagam...kilka aut niżej jest seryjna Impreza z wydechem i felgami..W projekcie liczy się ilosć przeprowadzonych modyfikacji czy sama baza wyjściowa? Bo dla samych baz wyjściowych powstał chyba Szpan i Radosław.
Pit - 2015-10-22

johnnyg napisał/a:
Auto ma więcej fruktów z japonii niż połowa civiców tu razem wzięta no ale..

Chyba trochę popłynąłeś ;-) ale jestem za tym, żeby tutaj został.

wierzba - 2015-10-22

albo nie wypisałeś tych fruktów albo ja tak dużej ilości nie dostrzegam ;)
TorquedMad_Mind - 2015-10-22
Temat postu: Re: Honda EG + D15B + FunSetup
johnnyg napisał/a:

4-2-1 Chińczyk owinięty bandażem termo białym

tłumik środkowy M-TECH , końcowe M-TECH OEM Look

Wskaźniki Autogauge SM:
-ciśnienie oleju
-temperatura oleju

Felga: King 15x7 ET 38

Gwint AP
Poli Strongflex czerwień
wszystkie wahacze i końcówki 555

p:262 brembo+ferodo
t:239 brembo + ferodo
oplot (tak dla jaj w sumie bo do takich hampli to wiesz)

Dokładka przedniego zderzaka poliuretan JUN (ebay, więc pewnie fake)
maska laminat
Panda trzyma zderzak na wespół z bumper fastenersami
ClearBlack
Klapa na kwadratową tablicę - laminat
Smoked Clear Amber Lights

Rollbar

czarne wnętrze
Akumulator zamiast koła zapasowego

Został mi jeden VTEC Solenoid COVER to se nim samochodową zapalniczke skołwerowałem

Radio firmy kenwood i są głośniki w drzwiach

to chyba te party targane z Japonii...

Bajcarek - 2015-10-22

wierzba napisał/a:
albo nie wypisałeś tych fruktów albo ja tak dużej ilości nie dostrzegam ;)

+1 :lol: Zazwyczaj jak ktoś musi mówić że w aucie frukty są, to zazwyczaj ich nie ma.. ;)

johnnyg - 2015-10-22

no te graty które skopiowaliście to nie są z Japana co widać,bo napisałem że albo chińczyk, albo pewnie chińczyk, albo pewnie ebay;).

fakt, najwięcej jdmowości jest pod maską, no ale panowie, kto może się pochwalić skrzynią JDM :D ?

Nie chwalę się, ale szybki przegląd daje info, że wystarczy tu mieć rotę ,b18 i mugen lip jebay , żeby było orajt, to wpisuję się z nawiązką mimo wszystko :) . Bez spiny jednakże

Gumka23 - 2015-10-22

johnnyg napisał/a:
Nie chwalę się, ale szybki przegląd daje info, że wystarczy tu mieć rotę ,b18 i mugen lip jebay , żeby było orajt, to wpisuję się z nawiązką mimo wszystko :)


Ktore to auta? Bo w sumie dawno tutaj takiego nie widzialem..

Karamba_DC2 - 2015-10-22

Johny ja mam JDMowa skrzynie jak juz pytasz :mrgreen:
johnnyg - 2015-10-22

Gumka23 napisał/a:
johnnyg napisał/a:
Nie chwalę się, ale szybki przegląd daje info, że wystarczy tu mieć rotę ,b18 i mugen lip jebay , żeby było orajt, to wpisuję się z nawiązką mimo wszystko :)


Ktore to auta? Bo w sumie dawno tutaj takiego nie widzialem..

nie będziemy tego zaczynać na nowo.. ale w moim mniemaniu OEM graty i import ze stanów to nie JDM :)

Karamba, mea culpa :mrgreen:


A juz tak serio, nie ma co się spinać, pod maską JDM, auto zrobione na zabawkę torową, to już 8 lat ciągłej zabawy z jajkiem i jeszcze się nie nudzi. Jeśli się wpisuje w konwencje to spoko , jak nie- nikt kruszyć kopii nie będzie 8-)

Karamba_DC2 - 2015-10-22

No nie mnie to oceniac czy jest wystarczajaco JDM,u. Auto upalane wiec trafia w me gusta :->
oskarr17 - 2015-10-22

jaki jest sens dłubania przy takim silniku? Przecież 130 koni to każdy Kowalski na drodze ma, nie czaje tego fenomenu :roll:
Gorczyk - 2015-10-22

Jest sens, pokłony że auto tak długo z Tobą, że upalane!!! Zawsze białe jajo na białym kole mi się widziało, ale moje koło z rexa by tu mega pasiło, mogłem Ci wtedy sprzedać te kosei :mrgreen:

Dla mnie styl kanjo by tu był ok, jak wtedy zobaczyliśmy się na parkingu to auto ;-) robi dobrze według mnie

KubaJDM - 2015-10-22

Zależy jakie OEM graty... Dla mnie tu nie ma ani jednej części która byłaby JDM, jeszcze gdyby to wszystko było legit... Co jednak nie oznacza, że jest do dupy :-D
Pit - 2015-10-22

Ja tutaj widzę spinę właściciela nie wiadomo o co, auto jest ok, nie robi jakiegoś mega wow, jest po prostu fajne no i fajnie że jest upalane. Ale najeżdżanie na innych i "strasznie" JDM gratami których za bardzo nie widać w jakichś masowych ilościach...słabe trochę.
johnnyg napisał/a:
Auto ma więcej fruktów z japonii niż połowa civiców tu razem wzięta no ale.. Ale ma gorsze zdjęcia

po takim opisie spodziewałem się jakiegoś grubasa stylizowanego na seekera, mugena czy spoona z samymi legit-partsami... ;-)

Krychu - 2015-10-22

ma JDM silnik i skrzynię, więc jest JDM AS FUCK! :kul:
johnnyg - 2015-10-22

Ej ej jeszcze wlepa jdm Panda 8-)
Karamba_DC2 - 2015-10-22

No to inaczej , johnnyg, masz zamiar cos zmieniac w aucie w tym kierunku ? Bo planow jako takich nie widac , a to by rozwialo wszelkie watpliwosci ;-)
TorquedMad_Mind - 2015-10-22

mam pasy i poduszki Takaty... wątek z moim BMW będzie przeniesiony ze "Szpanu"? :lol:

Limon napisał/a:

johnnyg napisał/a:
Auto ma więcej fruktów z japonii niż połowa civiców tu razem wzięta no ale.. Ale ma gorsze zdjęcia

po takim opisie spodziewałem się jakiegoś grubasa stylizowanego na seekera, mugena czy spoona z samymi legit-partsami... ;-)

no to chyba podsumowuje całość tej dyskusji.

Autorowi pękła żyłka i chce coś udowodnić, ale jeszcze nikt, z autorem na czele, nie wie co ;-)

Twisted - 2015-10-22

Pochwaliłem zajawke na dłubanie 1.5, ale nie rozumiem czemu właściciel tak się tu próbuje dowartościować. Nazywasz projekty na JDM-O jako "fele roty, części z USA i mugen lipy" nurtem tego forum? Nie.
I tłumaczyć raczej nikt się nie będzie dlaczego rare partsy z Japonii ściąga na przykład przez USA albo dlaczego miał na początku projektu przejściowo Roty, by kupić jakieś porządne felgi. Forum trzyma klasę od wielu, wielu lat i pamiętaj - nurt robienia aut w styl JDM to nie same części, bo niektóre Golfy w Japonii są bardziej JDM niż niejedno auto z CivicKlubu :)

Fawor - 2015-10-23

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Dla mnie tu nie ma ani jednej części która byłaby JDM, :-D


a silnik D15B - oznaczenie czterocyfrowe, coś mówi? Czy akurat silnik to najmniej ważna część w aucie? Kurde, wychodzi na to, że jestem ogromnym obrońcą Johnnego. W sumie się znamy i temu nie zaprzeczę, ale nie zmienia to faktu, że na prawdę gawiedź nie patrzy na niektóre auta obiektywnie, "o, kolejny wolny civic z dokładką...". Auto ma silnik ściągnięty z JP, mody skrzyni, dolot, wydech, prawdziwy rollbar, gwint z poli, nietuzinkową felgę (to chyba jakś 'rosyjska' rajdówka') a jedziecie po nim, jakby wrzucił d14 z dolotem na bbsach z golfa...na prawde nie mogę pojąć. Gdybym się rozpędził po kilku tematach CIVICÓW to i pewnie kilku znajomych mógłbym 'obrazić' porównaniem do tego auta...

EDIT: dojechałem do 7mej strony PROJEKTÓW - oj, nie chcecie żebym zaczął rzucać linkami :-)

Hikiel - 2015-10-23

Dla mnie spoko auto tylko mam prośbę, kup sobie APC + pędzelek i umyj ten silnik ;-)
Pit - 2015-10-23

Mi osobiście nie chodzi o auto, ale o podejście... "patrzcie cieniasy, mam dopasionego JDM-gratami civica, który ma tego więcej niż połowa aut na forum razem wziętych"...no dobra, spoko. Następnie patrzę na spec, spodziewam się grubej fury i...

Niektóre projekty u nas faktycznie są grube i właściciele mają prawo rzucić takim tekstem, a mimo to nigdy by czegoś takiego nie napisali. A tutaj jest odwrotnie, mało JDMu, ale za to dużo gadania.

johnnyg - 2015-10-23

Limon napisał/a:
Mi osobiście nie chodzi o auto, ale o podejście... "patrzcie cieniasy, mam dopasionego JDM-gratami civica,


Nie nie mistrzu, nie wkładaj mi w buzie słów które nie padły :) . Uważam , że są tu naprawdę dobrze doinwestowane toczki, po prostu odpowiedziałem na hasło wiśni pt. "czy na pewno ten dział"

Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM. Są fajne wyremontowane d16z6 z cukierkami z setką świecidełek z chin. No ja mam silnik który jest typowym JDMem, skrzynię również typowy JDM , jest surowo-rollbar, fela twarda a ciężka, dwa fotele i parę pierdół typu Passowrd:JDM dolot czy JDM Option ambery (dość rzadkie nota bene)

Troszkę czepiam sie kumoterstwa, bo faktycznie mam wredny charakter ale mam więcej JDMu w furze niż te inne civici niby JDM ;) .

Tomac - 2015-10-23

Można prosić więcej fotek tego auta?
johnnyg - 2015-10-23

Ale że Ty Tomac jeszcze żyjesz to dobry znak;)

Niestety, z fotkami ciężko, częściej siedzę w aucie niż wokół niego chodzę, pod ręką mam jeszcze takie (ale nie podoba mi się bo przegiąłem z obróbką), jeszcze na starym lipie przednim:



I jeszcze jazda bardziej bokiem :lol:



Jeśli to jest show & shine to aj dont łona lyw on dys planet enymor ;)

edit: przejrzałem parę projektów z działu "Szpan i Roadshow" , pasuje mi towarzystwo, więcej tu chyba jdmów niż w dziale "projekty" :D

Tomac - 2015-10-23

Żyję i mam się dobrze :D

Auto fajne.. przypominają mi się czasy kiedy szedłem do empiku po świeży Maxi Tuning... na przełomie paru lat kiedy się ukazywał ten miesięcznik było parę jajek i nawet jedno D15B było opisywane.. poszukam i wkleję foto :mrgreen:

TorquedMad_Mind - 2015-10-23

johnnyg napisał/a:

Nie nie mistrzu, nie wkładaj mi w buzie słów które nie padły :) .

johnnyg napisał/a:
Auto ma więcej fruktów z japonii niż połowa civiców tu razem wzięta no ale..

wierzba - 2015-10-23

johnnyg napisał/a:
Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM

zdecydowanie wolałbym b20 eudm niż d15b jdm

johnnyg - 2015-10-23

no ale Bio... bo tak własnie jest :) to nie uszczypliwość ,chwalenie się, ale mam POD MACHĄ przynajmniej 3 duże rzeczy które wychodziły tylko na Japonię bądź były w niej wyprodukowane (silnik, skrzynia, dolot (choć ktoś mnie uświadomił że password:jdm to hamburgerowa firma tylko leci na fejmie japończyków)

a kolegów projekty.. Są super dopieszczone, wpompowane kupę serducha, czasu, pieniędzy, no ale sprzęcik EU + USDM+ChRL .

Szanujmy swoją robotę. Ale też x lat temu naprawdę jarałem się jak ktoś wsadzał b16b, b18c czy k20a. Zajebiste enkeie czy frukty tegiwyy, ale także zegary spoona czy orignalne lotki.

wierzba napisał/a:
johnnyg napisał/a:
Moim zdaniem w dziale projekty są civici które mają b20 i to jest super, ale EUDM

zdecydowanie wolałbym b20 eudm niż d15b jdm


Ja też bym wolał, ale wtedy bym sie nie pchał na forum mówiąc że jest JDM, jeśli nie jest. Jest lepszy, droższy, fajniejszy, ale EUDM :)


Ja naprawdę nie chcę się spierać, łapać za słowa, nie wiem, kwasu robić, ale nie podoba mi się że w Polsce "a'la JDM" jest bardziej japoński niż JDM.


Tłumaczę to sobie tak, że na konkursie sobowtórów Charliego Chaplina, ten przyszedł dla jaj i zajął 3 miejsce ;) .

Peace i koniec tego wywodu, temat jest o aucie a nie jego kierowcy, kierowca jest kawał chu*a , ale regulaminu nie łamie 8-)

wierzba - 2015-10-23

johnnyg napisał/a:
frukty tegiwyy

w większości przypadków to właśnie z chin mają graty

wisnia8686 - 2015-10-23

johnyg słuchaj to co napisałem to nie zawiść fajnie ze dłubiesz itp. itd. ale to chyba jeszcze nie ten czas... To coś jak u mnie mimo, ze moja DC5R jest pure jdm do Naszych projektow jeszcze sie nie nadaje mimo, ze jest juz cos tam pogrzebane w silniku :) powodzonka w dalszych modach
lukas4 - 2015-10-23

johnnyg, widzisz bo to ze coś nie ma metki made in jp nie znaczy ze nie jest jdm. Sami japończycy zaadaptowali usdm do siebie i z niego korzystają wiec wiesz. Kwintesencją tego stylu zawsze było function ofer fasion. Niektóre graty usdm są po prostu fajniejsze i łatwiej dostępne.

No offence ale zmień podejście, a życie stanie się prostsze :mrgreen:

Mi osobiście podoba się ze jest tutaj danie auto z taki silnikiem, a że w tym dziale to widocznie brakuje mu jeszcze dopieszczenia i spójności.

Wycieczki personalne i jazdy w stronę moderatorów są raz, że nie smaczne dwa ze to trochę gorzkie żale zawiedzionego osobnika. Weź to na klatę jak facet rób auto i pokaż na co Cię stać. Progres jest lepszym obrońcom niż bicie piany. Peace

P.s zrób jakieś foty silnika środka itp. Chętnie obczaj ten silnik z ryzowej krainy.

Autos Süchtig - 2015-10-23

Masakra, nie macie większych problemów? :roll:

oskarr17 napisał/a:
jaki jest sens dłubania przy takim silniku? Przecież 130 koni to każdy Kowalski na drodze ma, nie czaje tego fenomenu :roll:


i tak i nie. Liczy się też przelicznik mocy do masy. Np. takie współczesne Twingo RS czy Swift Sport są słabsze, mniejsze i cięższe. Jajko zrobione w dobrym kierunku, z dobrą d-serią to przecież bardzo fajny samochód, sam bym takim pojezdził.

oskarr17 - 2015-10-24

tak, tak, ale taki silniczek od 100-200 w ogóle nie jedzie... jedynie na krętej uliczce to auto ma szanse z przeciętnym 150 konnym silnikiem, potem słabnie ;-)

Ja tam się nie jaram "niby" silnikiem z Japonii o marnej mocy

johnnyg - 2015-10-24

Jasne, trochę sztuka dla sztuki, w 2009 roku seryjny silnik zaczął dogorywać i zdecydowałem się na zakup d16 sohc vtec. Ale na jednej imprezce kolega przy wódce zasugerował D15b, gdyż pozwoli mi to zostać w klasie (na torze poznań odbywały się wtedy zawody i druga klasa była do 1,5), oto geneza :) . Autko nie przyspiesza źle do tych 150, potem pojawia się smutek, ale co zrobić ;) . Były plany na turbo, ale silnik jest rarka, jeździ na pełnym syntetyku, nie kaprysi, polubiłem go. Choć, co Fawor wspomniał, myślę, że dobre strojenie dobrze mu zrobi. obecnie lata jakoś tak:

https://www.youtube.com/watch?v=v7oRDMSvnFw

wisnia, absolutnie nie wyczułem w Twoim poście negatywnych wibracji i też starałem się wypowiedzieć w teutralnym tonie, po prostu wydaje mi się że konsekwencja nakazywałaby kompetentnym osobom decyzyjnym pjur jdmy wyszczególniać a nie to że ktoś zrobił remont 1,6 i ma fotki od fotografa, albo po prostu jest kolegą ;) . Ale dajmy temu spokój, wrzucam fotki w pierwszym poście, bo w końcu jestem w domu. Ale nieaktualne, bo nie jeżdżę na sesje.

Mam zakup, kierownicę z ITR przed liftem, chciałbym zamontować, gdyż nie chcę rezygnować z poduchynatomiast mam problem z taśmą SRS, ma ktoś może pojęcie czy są one zamienne z jakimiś modelami civiców (np. mb?) chodzi o bolce i wtyczki (czyli o to o co zwykle w życiu chodzi;])

Pit - 2015-10-24

johnnyg napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=v7oRDMSvnFw

Zmieniasz biegi jak automat, fajnie. ;-)

wisnia8686 - 2015-10-24

sqbany prawie jak dsg!!! Brawo!
eithray - 2015-10-26

Synchra nie padają od takiej zamiany biegów? :mrgreen:
papel - 2015-10-26

Wiem gdzie stoi :lol: Podstawiłem dziś tam też swoją, stoją sobie razem i czekają ;-)
johnnyg - 2015-10-27

eithray napisał/a:
Synchra nie padają od takiej zamiany biegów? :mrgreen:


Powiedzmy sobie szczerze, synchra w ciągu 8 lat miałem wymieniane raz, natomiast skrzynia była robiona już z 5 razy i obecnie auto też czeka ze zdjętą skrzynią na partsy :D (dość powiedzieć, że wodzik pękł na spawie przy redukcji ;) ).


Papel, trzymam kciuki za powodzenie, u mnie problemy w zasadzie na finiszu a u Ciebie we will see, ale liczę że będzie dobrze!

johnnyg - 2015-10-30

Cześć, może nie synchra padły, ale ogólnie skrzynia nie dała rady - pękł wodzik przy redukcji na 2 bieg, przez co straciłem bieg 3 i 4 ;) .



Problem rozwiązany, skrzynia zrobiona, ale przy okazji zdecydowałem sie obejrzeć sprzęgło gdyż coś mi haczyło czasem na 1 i 2 biegu przy wduszonym sprzęgle. Oczom ich ukazał się:



w 2,5 roku udało się zajechać spieka XTD stage 3 (docisku nie pokaże bo nie mam zdjęć ale jednym słowem: masakra), a zatem szybka kalkulacja i oto efekt:




Wiem, nie jest to stejdż, ale liczę że wytrzyma dużo no i będzie ok :)

papel - 2015-10-31

Udało się dostać części do skrzyni, czy musiałeś kupować całą?
Chociaż kupując całą nie dało by to pewnie tak po kieszeni, pasują pewnie z każdej s20? :lol:

Widziałem że auto jeszcze na placu stoi.
Sprzęgło do codziennej jazdy pewnie wystarczy tyle co poprzednie :-o

Kwapcio23 - 2015-12-19

johnnyg, przeczytałem temat... :lol: Śmieszne spory, auto znane z innego forum (c5g), na propsie. 8-)
johnnyg - 2015-12-24

Papel, na szczęście ten element który się rozpadł był zamienny, K23, lubię patrzyć jak świat płonie więc se trolluję raz po raz ;)

wczoraj byłem umyć auto dla Jezusa, no bo Święta idą, chciałem cyknąć fotki z tej okazji ale chory = głupi, nie wziąłem karty pamięci więc tylko komórką coś cyknąłem

Przemek - 2015-12-24

Ładnie się autko prezentuje, widziałem kilka razy na mieście i zdecydowanie przykuwa uwagę ;-)
Fotki też spoko, jak dla mnie brak listew bocznych w EG zawsze jest na plus :lol:

CeeJay - 2015-12-25

Fajne jajko, tylko kółka zmienił bym na coś bardziej zadziornego. ;) Ale z tego co widziałem na pierwszej stronie jest to w planach, więc czekam na dalszy rozwój tematu. :)
wisnia8686 - 2015-12-25

z zewnatrz moze jakies canardsy, a tak jak teraz jest naprawde na kozaku!
mały_jżc - 2016-01-02

Wrzuć tu w końcu coś z rodziny B pod maske :-D


papel napisał/a:

Sprzęgło do codziennej jazdy pewnie wystarczy tyle co poprzednie :-o

Wytrzyma o wiele dłużej ;)

johnnyg - 2016-06-09

Projekt kijowy jak widok z Gubałówki ,ale szpanu też nie ma , co począć ;)

fulek - 2016-06-09

Co to za felgi? A-TECH?
johnnyg - 2016-06-10

fulek napisał/a:
Co to za felgi? A-TECH?
Mówię że nie ma szpanu- to SSR tajp ce ;)
Fawor - 2016-06-10

no Ku8wa, czyli jednak Ciebie widziałem wczoraj na Niepodległości/Libelta :) Fajnie wygląda to jajo, serio. Klasycznie japońsko na tej feldze - nie zajeżdża już CKPL-style ;)
gaseb - 2016-06-10

to nie jest SSR TypeC
johnnyg - 2016-06-10

Fawor napisał/a:
no Ku8wa, czyli jednak Ciebie widziałem wczoraj na Niepodległości/Libelta :) Fajnie wygląda to jajo, serio. Klasycznie japońsko na tej feldze - nie zajeżdża już CKPL-style ;)

dzięki, niestety to tylko chwilowy look ;)

gaseb napisał/a:
to nie jest SSR TypeC

no to nie wiem, coś chińskiego co udaje coś innego chińskiego, na pewno będziesz wiedział lepiej to tam daj znać fulkowi bo pytał 8-)

gaseb - 2016-06-10

chodziło mi o to, że nie jest to ssr tylko kopia ssr'a, bo ori sst typec różni się delikatnie. tak czy inaczej dobrze wygląda ta felga z taką baloniastą oponą.
johnnyg - 2016-06-10

gaseb napisał/a:
chodziło mi o to, że nie jest to ssr tylko kopia ssr'a, bo ori sst typec różni się delikatnie. tak czy inaczej dobrze wygląda ta felga z taką baloniastą oponą.
a to tak, napisałem tajpce mając na myśli że to właśnie taki "adidos", pardon. Dzięki, a opona ma rozmiar standard ale jako że to r888 to tak wygląda baloniasto :)
Pit - 2016-06-10

Mając R888 i Federal 595 rs-r w tych samych rozmiarach, r888 będzie bardziej baloniaste?
BeNeK - 2016-06-10

Limon,

"4 semi, 3x 255 i 1x270(pierwsze od lewej)" :->

Pit - 2016-06-10

johnnyg, na tył jakie opony masz, też R888? Ja się obawiam, że jak na przód wrzucę R888 a na tył jakieś Federale to będę zamiatał tyłem jak zły.

BeNeK, dzięki za fotę

BeNeK - 2016-06-10

Limon, Dobranie mieszanki zależy od pogody , wrzucisz za twardą na tył i sie nie dogrzeją w wyniku czego bedziesz zamiatał tyłkiem , na ulicy bedzie cieżko dogrzać . Do FWD 1100kg chyba najlepszym wyborem w miare uniwersalnym bedzie średnia mieszanka na przód i miękka na tył . Zaczynam wałkować dosc mocno temat opon i stwierdzam że im więcej czytam o tym wszystkim, tym mniej wiem :mrgreen: ... Wiadomo cisnienie opon i mieszanki w zalezności od temp .
Przemek - 2016-06-10

Ładnie się prezentuje na tych felgach :super:
jacol - 2016-06-12

http://ipw.bayspeedaerokit.com/Show.asp?Id=150 to takie felaszki ;)
johnnyg - 2016-06-20

Limon napisał/a:
johnnyg, na tył jakie opony masz, też R888? Ja się obawiam, że jak na przód wrzucę R888 a na tył jakieś Federale to będę zamiatał tyłem jak zły.

BeNeK, dzięki za fotę


Wrócił do pracy to i czas na jdmo jest :D . Koła wróciły już niestety do prawowitego właściciela :mrgreen: ja tylko je dzierżawiłem. Setup był r888 przód, i federale bodaj rsr595 na tyle. Nie szalałem ale jak trochę zrosiło ulice to lepiej było łapiąc zakręt nastawić się na to, że tył zerwie przyczepność niż że tego nie zrobi :D , Ale mówię o ulicy, federale płonoć trza długo grzać żeby kleiły jak trzeba, ale osobiście jeśli miałbym z tyłu montować coś tanszego niż np r1r czy neova ad08 , to trzymałbym się tego co mam obecnie czyli hankook ventus rs-2 bo te bardzo lubią zakręty

johnnyg - 2016-09-08

festynwagen :mrgreen:
zmienilismy dokładkę JUN na ala Spoon, i dodalismy garść festynu

rdk - 2016-09-08

Fajnie wygląda ten majnkraftowy dizajn. Fresz :ok:
Gumka23 - 2016-09-09

Do projektów z nim!

:lol:

Grzesiek84RWD - 2016-09-09

Fajnie to wyszło :)
gaseb - 2016-09-09

Nie ma wstydu, można wjechać nim na gubałówkę :lol:
no_fear - 2016-09-09

:lol: :lol: :lol:
fulek - 2016-09-09

ale po co? :->
johnnyg - 2016-09-13

Gumka23 napisał/a:
Do projektów z nim!

:lol:

gaseb napisał/a:
Nie ma wstydu, można wjechać nim na gubałówkę :lol:


heheszki iksde :-P


fulek napisał/a:
ale po co? :->

po jajco, pomyśl trochę ;D


Zamieszczam fotkę -teaser , kilka zdjęć ostatnio toczka miała zrobione, bo akurat była czysta


Później - 2016-09-14

ciekawe czy dokładka zderzaka na biało nie dodała by mu jeszcze agresywności.
johnnyg - 2016-09-14

generalnie wbrew opinii wielu ludzi, mi osobiście podobają się pomalowane dokładki w kolor nadwozia, jednak w tym przypadku linia, którą tworzy dokładka zderzaka i nakładka progowa byłaby zaburzona gdybym tęże dokładkę polakierował, także zostaje :)

i dodaję kolejną fotkę piksela



Przemek - 2016-09-15

Ładnie to wyszło, zdecydowanie przyciąga uwagę :-)
Krychu - 2016-09-15

przydałoby się tam dokleić znacznie więcej tej pikselozy, bo za pusto jest jeszcze ;-)
SłabyHTB - 2016-09-16

dawaj w projekty,zupełnie inne auto,
teraz bez szydery naprawde taki głupi zabieg poprawił dizajn,i wygląda to przyjemniej dokładke dałbym jednak w kolor,jebać linie z progami ma być widoczna a tu jej wcale nie widać

johnnyg - 2016-09-21

Przemek napisał/a:
Ładnie to wyszło, zdecydowanie przyciąga uwagę :-)

dzięki wielkie, tez słyszałem że trochę kłuje w oczy

Krychu napisał/a:
przydałoby się tam dokleić znacznie więcej tej pikselozy, bo za pusto jest jeszcze ;-)

Myślałem, że to tylko moje "wydaje mi się", w tym tygodniu poczynimy w tę stronę kroki :mrgreen:


SłabyHTB napisał/a:
dawaj w projekty,zupełnie inne auto,
teraz bez szydery naprawde taki głupi zabieg poprawił dizajn,i wygląda to przyjemniej dokładke dałbym jednak w kolor,jebać linie z progami ma być widoczna a tu jej wcale nie widać

dzięki, w bieli mi się bardzo podobało ale faktycznie wyszło nienajgorzej - co do dokładki to jestem uparciuch - ale zdjęcia są ciemne dlatego się zlewa, normalnie nie ma tragedyji :)

Jeszcze jedna foteczka, tym razem w ruchu a w przyszłym tygodniu może w końcu jakiś tjun mechaniczny wjedzie.

Grzesiek84RWD - 2016-09-21

Widziałem dzisiaj we Wrocławiu na białym fordzie takie ciapki,tylko rzeczywiście gęściej miał tego nawalone i spoko to wyglądało.A propo tjunu sportowe świece czy coś innego budiet? :-P
johnnyg - 2016-12-23

ostatnio widziałem tez takie coś na maździe na otomoto... Cóż, nie da się być oryginalnym w tym kraju pełnym indywiduów, erudytów i nonkonformistów :D

enyłej, ostatni up to koło na next sezon, auto już zimuje i wyjedzie pewnie najwcześniej w marcu.

Enkei Racing S type 1 o ile sie nie mylę. 15", 6,5J, ET32, myślę że znane skądinąd (thx Wojtek)


Wojtuuus - 2016-12-23

johnnyg napisał/a:
Enkei Racing S type 1 o ile sie nie mylę. 15", 6,5J, ET32, myślę że znane skądinąd (thx Wojtek)

[url=http://images82.foto...med.jpg]Obrazek[/url]


luzik, oby dobrze służyły, nie wiem jak konkretnie w tym kolorze będą wyglądać u Ciebie, jak są czyste to prezentują się tak:



pozdrowienia,
wk

empe - 2016-12-24

Brakowało tu dobrego koła. Jeszcze tylko uturbić i będzie idealne auto na odstresowanie się w weekend. :mrgreen:
Gorczyk - 2017-02-10

W końcu udało Ci się zdobyć te Kosei, fajnie :-)
johnnyg - 2017-02-10

Gorczyk napisał/a:
W końcu udało Ci się zdobyć te Kosei, fajnie :-)

Kosei Seneka są git , ale ja kupiłem Enkei RS :)

johnnyg - 2017-03-20



Siedzą , narazie tylko taki mały spaj

YacaJackowski - 2017-03-20

Fajnie. Ciekawa grafika na aucie, pokazuj w całości.
Les - 2017-03-20

YacaJackowski napisał/a:
Fajnie. Ciekawa grafika na aucie, pokazuj w całości.

Daj jedną stronę nazad :mrgreen:
Masz tam kilka zdjęć

YacaJackowski - 2017-03-20

Fucktycznie, kosa. Mi się mega podoba.
Krychu - 2017-03-21

felgi niezłe, ale biały kolor lepiej by im w tym aucie pasował ;-)
johnnyg - 2017-04-25

Dzięki . Póki co felgi zostają w tym kolorze- to bardzo wygodne rozwiązanie, szczególnie po kilku latach mycia białych :D a tu taki spy całości


Karamba_DC2 - 2017-04-26

Ziom obawiam się że fotograf już je puścił w eter :mrgreen: :mrgreen:





Swoją drogą, fajny motyw :ok:

Hondata - 2017-04-26

Ten motyw to od dawna mi się widzi ale w takim aucie...



johnnyg - 2017-04-26

Pany, ogólnie w skali ogólnoświatowej ciężko jest zrobić w aucie coś czego nikt wcześniej nie zrobił , natomiast akurat oba auta które pokazaliście nie specjalnie mi się podobają ;) słyszałem już , ze w Krakowie jeździ astra w pixel camo, co zrobić :D . A ogólnie wizualnie bardziej niż w powyższych mi się podoba efekt na tej Maździe:


hot_rider - 2017-04-26

fajna oklejka :ok: tylko mogła by być trochę gęstsza
johnnyg - 2017-06-08

hot_rider napisał/a:
fajna oklejka :ok: tylko mogła by być trochę gęstsza

dzięki, ogólnie chciałem taką gęstość - z jednej strony chciało mi się oklejki, z drugiej podoba mi się barwa mojego lakieru i chciałem to jakoś połączyć - mi w sumie podchodzi w sam raz :)

Ostatni byłem na zlocie :shock: JDM (tak, wiem, wiem, gdzie tym radosławem wśród JDMy -ale zaprosili i wpuścili ;) ) auto uyebane się zrobiło bo nas puszczali przez pole
parę szotów:





plany na najbliższy czas - rozrząd trza zmienić (już 3 raz , za dużo jeżdżę chyba ), uszczelniacz wałka od str aparatu oooraz spróbujemy zmienić kierownicę na taką z integry

Karamba_DC2 - 2017-06-08

Podrzuć jakieś foty wnętrza przy okazji bo chyba tylko 1 skromna fotka jest na 1 stronie ? ;)
Kilka lat temu widziałem auto i nawet nie pamiętam co tam było :D

johnnyg - 2018-06-20

Cześć, w środku od 2 lat próbuję zamontować kierownicę z integry żeby klakson działał ale kurde no nie da się , te kostki są zupełnie inaczej i bez sensu - były 3 podejścia. Honda wyjechała w marcu , przejechałem nią z 50km i teraz stoi w TTG na placu od 2 miesięcy bo mam forda w gazie z klimą i pier*oli mnie jeżdżenie takim starym rupieciem.

Enyłej odstawiłem je do warsztatu na pierdółki typu właśnie ta kierownica, ale okazało się, że smarka pompa wspomy, skruszał wężyk paliwowy przy filtrze no i znalazł się powód olbrzymiego spalania - myślałem że to sonda zyebana i dlatego tak wali paliwem z wydechu i pali jak jakiś yebany rasta - a tu się okazało że już trzeci w mojej karierze kolektor 4-2-1 się pokruszył i to akurat w okolicy sondy. .

Będę zakładał 4-1 w to miejsce , naturalnie chińczyka , i nie owinę bandażem. Na pszekur i pot pront!

Ale zrobię to jak się upewnię, że długość jest taka sama.


Tjuningi w D serii... kto to jeszcze robi :D . Yebać turbo i ka serie, za szybkie by było, się zabić idzie :super: .....

:rozpacz:

Karamba_DC2 - 2018-06-20

Sprzedaj i kup Golfa :mrgreen:
Krychu - 2018-06-23

Nie widzę jakiegokolwiek sensu posiadania Civica V. Te auta kiedyś były fajne, tak z 10 lat temu. Jednak już wtedy wyjątkowe paskudztwo wnętrza aż biło po oczach. Serio, już lepiej mieć golfa :lol: Oddaj to na złom, bo i tak nigdy nie trafi do projektów :mrgreen:
johnnyg - 2018-06-24

Krychu napisał/a:
Nie widzę jakiegokolwiek sensu posiadania Civica V. Te auta kiedyś były fajne, tak z 10 lat temu. Jednak już wtedy wyjątkowe paskudztwo wnętrza aż biło po oczach. Serio, już lepiej mieć golfa :lol: Oddaj to na złom, bo i tak nigdy nie trafi do projektów :mrgreen:


Po sprzedaży mojego peigeota 205 uparłem się na jajko - jednak rozczarowany stanem oglądanego pod Warszawą egzemplarza ,który miał być igiełką zrozumiałem - ciężka jazda , za 7 tysi nie kupie ładnego jajka (a był to 2006 rok) . Rozważałem golfa 3 i astre classic ... ale jednak trafiła się całkiem Honda 40 km stad , w dodatku na vtecu . Dziś jestem mądrzejszy o to doświadczenie- ta Honda była tak samo ładna jak d15z1 jest vteciem.

Andrew - 2018-08-01

Jeszcze kilka ładnych lat lat i 5g powróci do łask. Póki co widząc strupy jeżdżące po drogach nasuwa się jedno określenie - "stary złom".
Mam ogromny sentyment do tej generacji i mam nadzieję że kiedyś znajdę odpowiedni egzemplarz, który trafi do mojego garażu jako klasyk.

johnnyg - 2019-02-15

apdejtu nie było tak dawno, że przez pomyłkę zacząłem szukać swojego tematu w projektach :lol: :lol:

przedwczoraj honda dostała znowu valvo 5w50 i wypuściłem ją z garażu, a dziś przyszedł do mnie jdm kolektor wydechowy TEGAWA (nie ,nie, żart - chińczyk level expert). W ogóle 4-1 do D-serii, co za pomysł :D .
Debil no



Game - 2019-02-15

johnnyg napisał/a:
apdejtu nie było tak dawno, że przez pomyłkę zacząłem szukać swojego tematu w projektach :lol: :lol:


Nice try! :mrgreen: :lol:

nikesonmyfeet - 2019-08-22

Żyje to to?

PS. Czemu w szpanie!? :mrgreen:

johnnyg - 2019-08-22

nikesonmyfeet napisał/a:
Żyje to to?

PS. Czemu w szpanie!? :mrgreen:

zyje, dzisiaj pierwszy raz od ponad miesiąca ją ruszyłem, po pracy jadę na małe spa,
poprawię wydech - założyłem dopiero miesiąc temu ten kolektor wydechowy 4-1 i trochę pociągnął cały układ przez co na 2k RPM rezonuje ze zderzakiem końcówka.

Temat w szpanie bo -long story short - nie ma tu JDMu według szanownego gremium :mrgreen:

carl0s - 2019-09-04

johnnyg napisał/a:

Temat w szpanie bo -long story short - nie ma tu JDMu według szanownego gremium :mrgreen:


Ciekawe kto taki do tego gremium się zalicza. Jak dla mnie powinno być w projektach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group