JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market.
Ankiety - ISC vs Tein Street Advance
KubaJDM - 2016-04-22 Temat postu: ISC vs Tein Street AdvanceCiągle waham się co wybrać. Pomóżcie Miło by było, żeby każdy też argumentował swój wybór TorquedMad_Mind - 2016-04-22 ISC, bo w PL jest firma u której możesz kupić każdą część do niego i tym samym łatwo naprawiać/regenerowaćfulek - 2016-04-22 Teina miałem SS i na ulice jest super ale gleby nie zrobisz
isc jest dosyć twardy, no ale ja mam sprężyny 12/8 i na co dzień bym nie dał rady tym jeździć chyba ale takie 8/6 pewnie już jest spoko
z tych 3 to kei office,mega uniwersalny zawias raceboarder - 2016-04-22 stałem przed podobnym dylematem i wybrałem HSD, jestteż jest oficjalny przedstawiciel w Polsce/europie cenowo jak Tein, a jakość wykonania o wiele lepsza, do tego konstrukcja z najwyższe półki (upside down) ... KubaJDM - 2016-04-22
Bio napisał/a:
ISC, bo w PL jest firma u której możesz kupić każdą część do niego i tym samym łatwo naprawiać/regenerować
To niewątpliwy plus, chociaż przy mojej jeździe nic nie powinno się zepsuć
fulek napisał/a:
Teina miałem SS i na ulice jest super ale gleby nie zrobisz
nie zależy mi na glebie tylko na właściwościach jezdnych Jak już to chcę tylko niżej posadzić tył i leciutko przód.
raceboarder napisał/a:
stałem przed podobnym dylematem i wybrałem HSD, jestteż jest oficjalny przedstawiciel w Polsce/europie cenowo jak Tein, a jakość wykonania o wiele lepsza, do tego konstrukcja z najwyższe półki (upside down) ...
Ciekawy ten zawias, tylko jest droższy od Teina no i na dobrą sprawę, aż tak profesjonalnego nie potrzebuję.raceboarder - 2016-04-22 a to przepraszam jak kupowałem był mniejwiecej w tej samej cenie Wiseguy - 2016-04-22 Każdy gwint to beton, na co dzień do miasta to średni pomysł, fajnie że regulacja wysokości itd. ale z doświadczenia wiem że jak raz ustawisz to już tak zostaje, tak samo z twardością amorów, jeżeli nie masz regulacji z kabiny.
Jeżeli ma to być używane regularnie to bym bral takie gdzie edzie dostepny serwis w Polsce.fulek - 2016-04-22 tein ss nie ma nic wspólnego z betonem KubaJDM - 2016-04-22
Wiseguy napisał/a:
Każdy gwint to beton, na co dzień do miasta to średni pomysł, fajnie że regulacja wysokości itd. ale z doświadczenia wiem że jak raz ustawisz to już tak zostaje, tak samo z twardością amorów, jeżeli nie masz regulacji z kabiny.
Jeżeli ma to być używane regularnie to bym bral takie gdzie edzie dostepny serwis w Polsce.
Ustawię tak jak mi będzie najwygodniej i zostawię, raczej nie będę nic potem zmieniał gwint przesmaruję i myślę, że będzie w porządku.Hondata - 2016-04-22
fulek napisał/a:
tein ss nie ma nic wspólnego z betonem
x2 mialem pare lat temu to tapczan straszny... jak chcesz na daily to charakterystyka spoko.KubaJDM - 2016-04-22 ale od eibacha będzie twardszy co nie? raceboarder - 2016-04-22
fulek napisał/a:
tein ss nie ma nic wspólnego z betonem
x3 !
a wspomniany przeze mnie HSD po rozkręceniu był bardzej miekki niż seria w ITR'ze, a po skręceniu na max'a na slicku auto wogóle się nie uginało ////KubaJDM - 2016-04-22
raceboarder napisał/a:
fulek napisał/a:
tein ss nie ma nic wspólnego z betonem
x3 !
a wspomniany przeze mnie HSD po rozkręceniu był bardzej miekki niż seria w ITR'ze, a po skręceniu na max'a na slicku auto wogóle się nie uginało ////
kuurde to w sumie ekstra opcja by była, taka przyszłościowa powiedziałbymraceboarder - 2016-04-22 poważnie zawias robi robotę jak cholera !KubaJDM - 2016-04-22 raceboarder jest takie http://www.hsdcoilovers.c...k-ej-96-00.html
Ty miałeś chyba model wyżejraceboarder - 2016-04-22 taki zestaw miałem : http://www.hsdcoilovers.com/hsd-hr-eg-dc2.htmlTorquedMad_Mind - 2016-04-22
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Bio napisał/a:
ISC, bo w PL jest firma u której możesz kupić każdą część do niego i tym samym łatwo naprawiać/regenerować
To niewątpliwy plus, chociaż przy mojej jeździe nic nie powinno się zepsuć
ludzie kupują komputery za 5-6 cyfrowe kwoty i nie powinny się zepsuć, a awaria się zdarza, więc "przezorny..."
wg. mnie zawsze warto patrzeć w stronę czegoś, co ludzie wiedzą jak i czym serwisować. Bo głupio jeśli jakiś element będzie miał wadę fabryczną i wóz i będzie stał/wydasz kolejną kasę na nowy zestaw czy cuś.KubaJDM - 2016-04-22 No i decyzja zapadła. Wpada ISC wisnia8686 - 2016-04-23 Mogłeś pisać może zrobiliby nam grupowa KubaJDM - 2016-04-23 Gdybym brał od nich to oczywiście dał bym znać fulek - 2016-08-28 ktoś miał do czynienia z zawiasami lowtec? chyba nie jest to raczej mts itp
isc już nie mam i poszukuje czegoś za sensowny piniądz
tutaj jest preload i można dobrać sobie twardość i coś tam jeszcze...
jest jeszcze topowa wersja hilow4 z regulacja twardości ale to już za duże hajsy dla mnie
ktoś coś?TorquedMad_Mind - 2016-08-28
fulek napisał/a:
ktoś miał do czynienia z zawiasami lowtec? chyba nie jest to raczej mts itp
isc już nie mam i poszukuje czegoś za sensowny piniądz
tutaj jest preload i można dobrać sobie twardość i coś tam jeszcze...
jest jeszcze topowa wersja hilow4 z regulacja twardości ale to już za duże hajsy dla mnie
ktoś coś?
jedynie co słyszałem to opinie polskich stęsowców, że "działa spoko", ale za granicą pojawia się sporo informacji, że z jakością szału nie ma
Nikt tego nie używał na torze, więc może się randomowo zachowywać, tym bardziej, że to twin-tuby, więc amortyzator będzie relatywnie miękki (patrz bardziej w stronę mono-tubów)
Nie wiem, czy nie lepsze będzie dla Ciebie coś, co Ci zmodyfikują w np.: Zerkopolu.fulek - 2016-08-29 chyba jednak sie zdecyduje, dzwoniłem do tego przedstawiciela i nawet mnie nakręcił
ktos chyba jezdzil na tym zawiasie? nowy 3200 wiec dosyc przystepnie cenowo
ma ktos jakies zdanie temat gwintu hsd?Hondata - 2016-10-15 Raceboarder miał w ITRhot_rider - 2016-10-15 słyszałem ,że dają radęTorquedMad_Mind - 2016-10-16 na jakiś amerykańckich forach EVO i STI średnio o nim mówili, głównie z powodu "losowych" spring rateów, a producent nie pisał jakie wsadza + brak info o charakterystyce amortyzatorów + są problemy z rebuildem.
Na forum Driftworks sporo wozów jeździ na tym - poczytaj tam opinie.fulek - 2016-10-16 Za 3200 jest twintube monotube to już 4000
Sprężyny w obydwoch 9/6,
Jeszcze zastanawiam się nad BC, Bio kupowales ostatnio, brales gdzieś z UK czy u polskiego przedstawiciela? Można tam dobierać sprężyny?TorquedMad_Mind - 2016-10-16 Brałem przez słowacki sklep, ale mogłem wybrać sprężyny jakie chcę BR i RM to mono tuby, BR - tradycyjne, RM to upside down.
Zresztą - możesz sobie potem dokupić też potrzebne springi (może jak mi tyłek sttryczeje to z 8kg/mm na 6kg/mm przejdę ):
http://www.bc-racing.co.uk/springs.htmlfulek - 2016-10-16 Co daje to upsidedown?TorquedMad_Mind - 2016-10-16 mniejsza masa resorowana i lepsze rozłożenie sił działających na amor.
Minus? Nieco gorsza regulacja, zależnie od modelu - w E46 przód jest upsidedown, więc muszę "spod zwrotnicy" zajrzeć aby to przestawić (chociaż pewnie się okaże, że po to jest w zestawie ten mały imbus, aby to zrobić spod maski )fulek - 2016-10-16 Do civica jest er za 6600
BR za 3500, jutro sprawdza czy może być ze sprezynami 16/10 TorquedMad_Mind - 2016-10-16 do lekkiego civica 16kg nie będzie za sztywne?
Masz filmik, gdzie 5gen ma 10 przód i 7 tył. Za nisko, dlatego wali (obecnie poszło w górę ale nie ma filmików jeszcze)
https://www.youtube.com/watch?v=Q3XZFoIjiNA#t=64
ale podejrzewam, że ten projekt znasz Hondata - 2016-10-16 Ja mam 12kg/8kg... i idzie przeżyć na co dzień...
Spoon daje do ek9 k20 ( 17" felga ale i waga 980kg) 20kg/18kg
TorquedMad_Mind - 2016-10-16 Z ciekawostek a propos twardości sprężyn
jak 23kg/mm sprężyny Eibacha się uginają od 2300kg docisku aerodynamicznego
https://www.facebook.com/...?type=3&theaterfulek - 2016-10-16 W ISC też miałem 12/8 i nie był to jakiś hardcore. Leżą mi jeszcze 14kg na których w sumie nigdy nie jeździłem. Jedyna jazda po publicznych drogach to dojazd na tor także nie ma to dla mnie większego znaczenia Mocy wiele więcej nie będzie więc gdzie indziej muszę szukać czasu . Bio znam ten projekt, tam siedzi pod maską lekkie d13.
Robi wrażenie to evo Tommi01 - 2016-10-16 ja też polecam bc racinga w fn2 mega to jezdziło w mr też jest spokofulek - 2016-10-17 chyba zostane przy tym BC
jeszcze to cenowo fajnie wychodzi, 3000 pod dom
http://www.tegiwaimports....g-eh-92-95.htmlhot_rider - 2016-10-17 mam również BC i nie ma do czego się przyczepić.
jakość ok a przede wszystkim regulacja wysokości bardzo fajna bo nie zmienia napiecia sprężynTorquedMad_Mind - 2016-10-17
hot_rider napisał/a:
jakość ok a przede wszystkim regulacja wysokości bardzo fajna bo nie zmienia napiecia sprężyn
to jest wg. mnie podstawową cechą, jaki powinien mieć sensowny gwint.
A przy okazji - BC Racing - bez ściskaczy sprężyn można sobie wymieniać sprężyny w kolumnie zresztą, jak w każdym gwincie tej konstrukcji DoSeR - 2017-02-09 Szybkie pytanie, jaką dać twardość sprężyn do Civica 5g QP z B serią. Dejli (max 5kkm rocznie) + upalanie. Czyli sumie może być dosyć twardo, ale też nie aż tak żeby mi plecy pękały od przejechania po listku...
10/8 12/8?TorquedMad_Mind - 2017-02-09 z tego co kojarzę, to 10-12kg/mm polecali jak wóz odwiedza tory. U mnie przy 8kg/mm w 1400kg wozie jest to takie max do daily.fulek - 2017-02-10 Ja miałem ISC 12/8 i nie był to dla mnie jakiś hardcore, na rakietowej na oponie r888 jeździłem na 3 kołach więc nie był to beton :p porownalbym to kw v1 gdzie kw opisuje V1 jako gwint tuningowy na ulicę
Używki w jp głównie są do kupienia z springami ok 16-20 i w takie coś będę całowałGorlis - 2017-02-10 Jezdziles na 3 kolach bo pewnie miales stab tylny 22m.fulek - 2017-02-10 Na pewno w tym pomaga :p
Na tor/ulice 12/8 jak najbardziej DoSeR - 2017-02-10 W takim razie biorę 12/8, powinno zdać egzamin. Najwyżej jak będzie za twardo to dokupię drugi komplet sprężyn
Dzięki za pomoc.