JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Ankiety - ISC vs Tein Street Advance

KubaJDM - 2016-04-22
Temat postu: ISC vs Tein Street Advance
Ciągle waham się co wybrać. Pomóżcie :-D Miło by było, żeby każdy też argumentował swój wybór ;-)
TorquedMad_Mind - 2016-04-22

ISC, bo w PL jest firma u której możesz kupić każdą część do niego i tym samym łatwo naprawiać/regenerować
fulek - 2016-04-22

Teina miałem SS i na ulice jest super ale gleby nie zrobisz :-P

isc jest dosyć twardy, no ale ja mam sprężyny 12/8 i na co dzień bym nie dał rady tym jeździć chyba :mrgreen: ale takie 8/6 pewnie już jest spoko


z tych 3 to kei office,mega uniwersalny zawias 8-)

raceboarder - 2016-04-22

stałem przed podobnym dylematem i wybrałem HSD, jestteż jest oficjalny przedstawiciel w Polsce/europie cenowo jak Tein, a jakość wykonania o wiele lepsza, do tego konstrukcja z najwyższe półki (upside down) ... :roll:
KubaJDM - 2016-04-22

Bio napisał/a:
ISC, bo w PL jest firma u której możesz kupić każdą część do niego i tym samym łatwo naprawiać/regenerować

To niewątpliwy plus, chociaż przy mojej jeździe nic nie powinno się zepsuć ;-)

fulek napisał/a:
Teina miałem SS i na ulice jest super ale gleby nie zrobisz :-P

nie zależy mi na glebie tylko na właściwościach jezdnych ;-) Jak już to chcę tylko niżej posadzić tył i leciutko przód.
raceboarder napisał/a:
stałem przed podobnym dylematem i wybrałem HSD, jestteż jest oficjalny przedstawiciel w Polsce/europie cenowo jak Tein, a jakość wykonania o wiele lepsza, do tego konstrukcja z najwyższe półki (upside down) ... :roll:

Ciekawy ten zawias, tylko jest droższy od Teina no i na dobrą sprawę, aż tak profesjonalnego nie potrzebuję.

raceboarder - 2016-04-22

a to przepraszam jak kupowałem był mniejwiecej w tej samej cenie :-)
Wiseguy - 2016-04-22

Każdy gwint to beton, na co dzień do miasta to średni pomysł, fajnie że regulacja wysokości itd. ale z doświadczenia wiem że jak raz ustawisz to już tak zostaje, tak samo z twardością amorów, jeżeli nie masz regulacji z kabiny.
Jeżeli ma to być używane regularnie to bym bral takie gdzie edzie dostepny serwis w Polsce.

fulek - 2016-04-22

tein ss nie ma nic wspólnego z betonem :roll:
KubaJDM - 2016-04-22

Wiseguy napisał/a:
Każdy gwint to beton, na co dzień do miasta to średni pomysł, fajnie że regulacja wysokości itd. ale z doświadczenia wiem że jak raz ustawisz to już tak zostaje, tak samo z twardością amorów, jeżeli nie masz regulacji z kabiny.
Jeżeli ma to być używane regularnie to bym bral takie gdzie edzie dostepny serwis w Polsce.

Ustawię tak jak mi będzie najwygodniej i zostawię, raczej nie będę nic potem zmieniał ;-) gwint przesmaruję i myślę, że będzie w porządku.

Hondata - 2016-04-22

fulek napisał/a:
tein ss nie ma nic wspólnego z betonem :roll:

x2 mialem pare lat temu to tapczan straszny... jak chcesz na daily to charakterystyka spoko.

KubaJDM - 2016-04-22

ale od eibacha będzie twardszy co nie? :lol: :mrgreen:
raceboarder - 2016-04-22

fulek napisał/a:
tein ss nie ma nic wspólnego z betonem :roll:


x3 !

a wspomniany przeze mnie HSD po rozkręceniu był bardzej miekki niż seria w ITR'ze, a po skręceniu na max'a na slicku auto wogóle się nie uginało ////

KubaJDM - 2016-04-22

raceboarder napisał/a:
fulek napisał/a:
tein ss nie ma nic wspólnego z betonem :roll:


x3 !

a wspomniany przeze mnie HSD po rozkręceniu był bardzej miekki niż seria w ITR'ze, a po skręceniu na max'a na slicku auto wogóle się nie uginało ////

kuurde to w sumie ekstra opcja by była, taka przyszłościowa powiedziałbym

raceboarder - 2016-04-22

poważnie zawias robi robotę jak cholera !
KubaJDM - 2016-04-22

raceboarder jest takie http://www.hsdcoilovers.c...k-ej-96-00.html
Ty miałeś chyba model wyżej

raceboarder - 2016-04-22

taki zestaw miałem : http://www.hsdcoilovers.com/hsd-hr-eg-dc2.html
TorquedMad_Mind - 2016-04-22

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Bio napisał/a:
ISC, bo w PL jest firma u której możesz kupić każdą część do niego i tym samym łatwo naprawiać/regenerować

To niewątpliwy plus, chociaż przy mojej jeździe nic nie powinno się zepsuć ;-)

ludzie kupują komputery za 5-6 cyfrowe kwoty i nie powinny się zepsuć, a awaria się zdarza, więc "przezorny..."

wg. mnie zawsze warto patrzeć w stronę czegoś, co ludzie wiedzą jak i czym serwisować. Bo głupio jeśli jakiś element będzie miał wadę fabryczną i wóz i będzie stał/wydasz kolejną kasę na nowy zestaw czy cuś.

KubaJDM - 2016-04-22

No i decyzja zapadła. Wpada ISC ;-)
wisnia8686 - 2016-04-23

Mogłeś pisać może zrobiliby nam grupowa :lol:
KubaJDM - 2016-04-23

Gdybym brał od nich to oczywiście dał bym znać :mrgreen:
fulek - 2016-08-28

ktoś miał do czynienia z zawiasami lowtec? chyba nie jest to raczej mts itp

http://lowtec.com.pl/pl/h...gwintowane.html

isc już nie mam i poszukuje czegoś za sensowny piniądz :->

tutaj jest preload i można dobrać sobie twardość i coś tam jeszcze...
jest jeszcze topowa wersja hilow4 z regulacja twardości ale to już za duże hajsy dla mnie

ktoś coś?

TorquedMad_Mind - 2016-08-28

fulek napisał/a:
ktoś miał do czynienia z zawiasami lowtec? chyba nie jest to raczej mts itp

http://lowtec.com.pl/pl/h...gwintowane.html

isc już nie mam i poszukuje czegoś za sensowny piniądz :->

tutaj jest preload i można dobrać sobie twardość i coś tam jeszcze...
jest jeszcze topowa wersja hilow4 z regulacja twardości ale to już za duże hajsy dla mnie

ktoś coś?

jedynie co słyszałem to opinie polskich stęsowców, że "działa spoko", ale za granicą pojawia się sporo informacji, że z jakością szału nie ma
Nikt tego nie używał na torze, więc może się randomowo zachowywać, tym bardziej, że to twin-tuby, więc amortyzator będzie relatywnie miękki (patrz bardziej w stronę mono-tubów)

Nie wiem, czy nie lepsze będzie dla Ciebie coś, co Ci zmodyfikują w np.: Zerkopolu.

fulek - 2016-08-29

chyba jednak sie zdecyduje, dzwoniłem do tego przedstawiciela i nawet mnie nakręcił :->

wezmę tego hilow2 w wersji race czyli najtwardszy

teraz do końca sierpnia jest -5% a za nalepke na aucie dają jeszcze -10% :-P

fulek - 2016-10-15

http://www.xxlrally.pl/fi...8172afe2-2.html

ktos chyba jezdzil na tym zawiasie? nowy 3200 wiec dosyc przystepnie cenowo

ma ktos jakies zdanie temat gwintu hsd?

Hondata - 2016-10-15

Raceboarder miał w ITR
hot_rider - 2016-10-15

słyszałem ,że dają radę
TorquedMad_Mind - 2016-10-16

na jakiś amerykańckich forach EVO i STI średnio o nim mówili, głównie z powodu "losowych" spring rateów, a producent nie pisał jakie wsadza + brak info o charakterystyce amortyzatorów + są problemy z rebuildem.
Na forum Driftworks sporo wozów jeździ na tym - poczytaj tam opinie.

fulek - 2016-10-16

Za 3200 jest twintube :/ monotube to już 4000

Sprężyny w obydwoch 9/6,

Jeszcze zastanawiam się nad BC, Bio kupowales ostatnio, brales gdzieś z UK czy u polskiego przedstawiciela? Można tam dobierać sprężyny?

TorquedMad_Mind - 2016-10-16

Brałem przez słowacki sklep, ale mogłem wybrać sprężyny jakie chcę :) BR i RM to mono tuby, BR - tradycyjne, RM to upside down.
Zresztą - możesz sobie potem dokupić też potrzebne springi (może jak mi tyłek sttryczeje to z 8kg/mm na 6kg/mm przejdę ;) ):
http://www.bc-racing.co.uk/springs.html

fulek - 2016-10-16

Co daje to upsidedown?
TorquedMad_Mind - 2016-10-16

mniejsza masa resorowana i lepsze rozłożenie sił działających na amor.
Minus? Nieco gorsza regulacja, zależnie od modelu - w E46 przód jest upsidedown, więc muszę "spod zwrotnicy" zajrzeć aby to przestawić (chociaż pewnie się okaże, że po to jest w zestawie ten mały imbus, aby to zrobić spod maski :lol: )

fulek - 2016-10-16

Do civica jest er za 6600 :D

BR za 3500, jutro sprawdza czy może być ze sprezynami 16/10 :)

TorquedMad_Mind - 2016-10-16

do lekkiego civica 16kg nie będzie za sztywne?
Masz filmik, gdzie 5gen ma 10 przód i 7 tył. Za nisko, dlatego wali (obecnie poszło w górę ale nie ma filmików jeszcze)
https://www.youtube.com/watch?v=Q3XZFoIjiNA#t=64

ale podejrzewam, że ten projekt znasz ;)

Hondata - 2016-10-16

Ja mam 12kg/8kg... i idzie przeżyć na co dzień...
Spoon daje do ek9 k20 ( 17" felga ale i waga 980kg) 20kg/18kg :shock:


TorquedMad_Mind - 2016-10-16

Z ciekawostek a propos twardości sprężyn
jak 23kg/mm sprężyny Eibacha się uginają od 2300kg docisku aerodynamicznego
https://www.facebook.com/...?type=3&theater

fulek - 2016-10-16

W ISC też miałem 12/8 i nie był to jakiś hardcore. Leżą mi jeszcze 14kg na których w sumie nigdy nie jeździłem. Jedyna jazda po publicznych drogach to dojazd na tor także nie ma to dla mnie większego znaczenia ;) Mocy wiele więcej nie będzie więc gdzie indziej muszę szukać czasu :) . Bio znam ten projekt, tam siedzi pod maską lekkie d13.


Robi wrażenie to evo :shock:

Tommi01 - 2016-10-16

ja też polecam bc racinga w fn2 mega to jezdziło w mr też jest spoko
fulek - 2016-10-17

chyba zostane przy tym BC

jeszcze to cenowo fajnie wychodzi, 3000 pod dom
http://www.tegiwaimports....g-eh-92-95.html

hot_rider - 2016-10-17

mam również BC i nie ma do czego się przyczepić.
jakość ok a przede wszystkim regulacja wysokości bardzo fajna bo nie zmienia napiecia sprężyn

TorquedMad_Mind - 2016-10-17

hot_rider napisał/a:
jakość ok a przede wszystkim regulacja wysokości bardzo fajna bo nie zmienia napiecia sprężyn

to jest wg. mnie podstawową cechą, jaki powinien mieć sensowny gwint.

A przy okazji - BC Racing - bez ściskaczy sprężyn można sobie wymieniać sprężyny w kolumnie :) zresztą, jak w każdym gwincie tej konstrukcji ;-)

DoSeR - 2017-02-09

Szybkie pytanie, jaką dać twardość sprężyn do Civica 5g QP z B serią. Dejli (max 5kkm rocznie) + upalanie. Czyli sumie może być dosyć twardo, ale też nie aż tak żeby mi plecy pękały od przejechania po listku...
10/8 12/8?

TorquedMad_Mind - 2017-02-09

z tego co kojarzę, to 10-12kg/mm polecali jak wóz odwiedza tory. U mnie przy 8kg/mm w 1400kg wozie jest to takie max do daily.
fulek - 2017-02-10

Ja miałem ISC 12/8 i nie był to dla mnie jakiś hardcore, na rakietowej na oponie r888 jeździłem na 3 kołach więc nie był to beton :p porownalbym to kw v1 gdzie kw opisuje V1 jako gwint tuningowy na ulicę ;)

Używki w jp głównie są do kupienia z springami ok 16-20 i w takie coś będę całował

Gorlis - 2017-02-10

Jezdziles na 3 kolach bo pewnie miales stab tylny 22m.
fulek - 2017-02-10

Na pewno w tym pomaga :p

Na tor/ulice 12/8 jak najbardziej ;)

DoSeR - 2017-02-10

W takim razie biorę 12/8, powinno zdać egzamin. Najwyżej jak będzie za twardo to dokupię drugi komplet sprężyn :-)
Dzięki za pomoc.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group