|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Wydarzenia - Time Attack Poland 2018
fulek - 2018-02-13 Temat postu: Time Attack Poland 2018 Pozwolę sobie wrzucić info
Rusza nowa "seria" Time Attack Poland na 7 torach w całym kraju
KALENDARZ TAP'18:
TOR ŁÓDŹ - 25 marzec https://tor-lodz.pl/akademia-jazdy/55-time-attack-poland
PIXERS RING - 15 kwiecień https://pixers.ring.gp/time-attack-poland
UŁĘŻ - 13 maj
TOR KIELCE - 2 czerwiec
SILESIA RING - 7 lipiec
JASTRZĄB - termin do ustalenia (opcje: trzeci tydzień czerwca, druga połowa sierpnia lub początek września)
TOR POZNAŃ - wrzesień - potwierdzenie wkrótce
SLOVAKIA RING (bonusowa runda) - wyścig w połowie października
OGÓLNA REJESTRACJA I PODZIAŁ NA GRUPY NA STRONIE: www.timeattackpoland.pl
link FB
https://www.facebook.com/...778962392407820
Ja osobiście Łódź już opłaciłem i na 99% Pixer. reszte zobaczymy
Zapowiada się całkiem ciekawie Formuła trochę inna niż wszystkie bo liczy się najlepszy czas przejazdu z całego dnia, klasy "Balance of Performance" (sam do końca nie rozumiem wzoru dzielenia na grupy). Na dzień dzisiejszy widać, że zarejestrowani użytkownicy nie są z pierwszej łapanki i fury też dokoksowane
johnnyg - 2018-02-13
ziomek to jaki jest podział na klasy bo nie łapię tu tego a widze że jest jedno jeden pińć z mocą niewiele wyższą niż moja to może bym mógł pojeździć
fulek - 2018-02-13
cytat z fb:
"Oto wstępny podział na grupy wg przegłosowanego przez Was BoP. Nie bić! Będzie również tradycyjny podział na klasy wg pojemności, napędu, itp. ale jako poboczne klasyfikacje.
Robiłem co mogłem żeby wyszło sprawiedliwie - m.in. przeszukując net i YT z użyciem podanych przez Was danych. Dzięki temu wiedziałem jak sporo z Was jeździ i jakie czasy wykręca. Mam jeszcze kilka wątpliwości ale może będzie ok. Po zatwierdzeniu przez Was będzie to opublikowane na stronie www.
UWAGA - dopuszczam zmiany na indywidualną prośbę lub czyjś protest, jeśli będą DOBRZE uzasadnione! W takim przypadku podeślijcie mi proszę indywidualną wiadomość przez FB z podaniem Waszych przykładowych czasów z torów lub bardziej aktualnych danych o mocy i wadze.
Będą pewnie dyskusje i wątpliwości ale weźcie pod uwagę to, że robimy coś innego niż RD lub CAC i coś zupełnie nowego! TAP'18 to prolog i sprawdzian czy ta formuła załapie.
PS. Zuza i Michał - nie wiem gdzie Was wrzucić? W zielonej pozamiatacie a w niebieskiej będzie Wam ciężko. Pomyślimy jeszcze - być może rozbijemy w przyszłości klasy niebieską i zieloną na 3, jeśli zgłosi się więcej zawodników. Coś wymyślimy "
Jhonnyg zapewne trafiłbyś do grupy A (zielonej) Ja jestem w B(fioletowa) Pod kryptonimem KNTCivic
Założenie jest chyba takie by w grupie był mniej więcej wyrównany poziom niezależnie od auta.
Kuniu4 - 2018-02-13
A z B18'stką która ma 10KM więcej od B16 gdzie trafie?
Bakuu0 - 2018-02-13
Szacun, że ktoś takiego amatora jak ja wrzucić z Fulkiem do klasy
xero - 2018-02-13
jak wszystko pójkdzie dobrze to widzimy się w Łodzi
fulek - 2018-02-13
Kuniu4 napisał/a: | A z B18'stką która ma 10KM więcej od B16 gdzie trafie? |
wydaje mi się, że też B(fioletowa)
Bakuu0 napisał/a: | Szacun, że ktoś takiego amatora jak ja wrzucić z Fulkiem do klasy |
a ja to co? amator i do tego gruby
xero napisał/a: | jak wszystko pójkdzie dobrze to widzimy się w Łodzi |
xero - 2018-02-13
ja tez raczej powinienem być w fioletowej, ale zobacyzmy bliżej eventu
Tommi01 - 2018-02-14
ja mam plan jechac na jastrzab / silesia / poznan i tyle
Emre - 2018-02-17
na Łódź chętnie wpadnę pokibicować...
Kubaa - 2018-02-17
Emre napisał/a: | na Łódź chętnie wpadnę pokibicować... |
Tyyy, to jak będziesz leciał to zgarnij mnie. Postawie Ci zestaw BigMac
Pilar - 2018-02-17
Kubaa napisał/a: | Emre napisał/a: | na Łódź chętnie wpadnę pokibicować... |
Tyyy, to jak będziesz leciał to zgarnij mnie. Postawie Ci zestaw BigMac |
Postawi Ci "BigMac"
Emre - 2018-02-17
Kubaa napisał/a: | Emre napisał/a: | na Łódź chętnie wpadnę pokibicować... |
Tyyy, to jak będziesz leciał to zgarnij mnie. Postawie Ci zestaw BigMac |
Kuba, no problem.
Mareczuczek - 2018-02-17
Od zestawu BigMac lepszy jest tylko HappyMilf
xero - 2018-03-01
no i nie oddadza mi auta z klatkowania, wiec nie bede mogl byc w lodzi
fulek - 2018-03-04
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lBwLgT2HjNRyN1fG9z5kXAOXYf6SyedWWLcrx0GTNtU/edit#gid=0
aktualna lista startowa na Łódź
Hondata - 2018-03-04
Tommi nie radzę startować...
... widzę , że jest na liście "KANJO" z Tarnowa
Tommi01 - 2018-03-04
Hondata napisał/a: | Tommi nie radzę startować...
... widzę , że jest na liście "KANJO" z Tarnowa |
ło w dupe
jedzie z fulkiem w klasie dobrze że nie w mojej
fulek - 2018-03-04
oho, wyczuwam srogo obklejone d13 z uciętymi sprężynami
Hondata - 2018-03-04
spec jest top secret
bonczek - 2018-03-04
Będę obserwował, może uda się zajrzeć
fulek - 2018-03-11
Coraz lepiej to wygląda, są poważni sponsorzy i nagrody zapowiadają się konkret
http://timeattackpoland.pl/
Bakuu0 - 2018-03-11
Żałuję, że się zgapiłem i nie zdążyłem się zapisać na Łódź.
Wpadnę pokibicować.
BQ.
fulek - 2018-03-15
Odnośnie klas:
"PODZIAŁ NA KLASY
Podstawowe klasy w Time Attack Poland 2018 to ENTUZJASTA, SPORT, CLUB, SPRINT i
OPEN. Samochody zostały przydzielone do klas w oparciu o ich masę i wagę (współczynnik
moc/waga) a następnie analizując dokładnie modyfikacje każdego auta a nawet przejazdy i
wyniki z poprzednich lat. Współczynnik moc/waga zastosowany w przypadku większości aut
to:
ENTUZJASTA - współczynnik do 0,15
SPORT - współczynnik od 0,15 do 0,20
CLUB - współczynnik od 0,20 do 0,25
SPRINT - współczynnik od 0,25 do 0,30
OPEN - współczynnik powyżej 0,30 lub znaczące modyfikacje wykraczające poza ramy
SPRINT, profesjonalnie przygotowane auta wyścigowe / rajdowe i supersamochody (moc
powyżej 480 koni)"
bonczek - 2018-03-25
I jak po Łodzi?
fulek - 2018-03-26
Jak dla mnie bomba!
Organizator TAP stanął na wyskości zadania. Konkretnie sprawnie i na temat. Sam tor niezbyt szybki ale przyjemnie się jeździ i samej jazdy dosyć sporo. Następna runda na Pixer, ma być jeszcze więcej km do zrobienia.
Dawno nie byłem na takiej dobrej imprezie
bonczek - 2018-03-26
Jest gdzieś tabela wyników? Widziałem ze Furious 4ty w generalce.
fulek - 2018-03-26
tabela sie robi. Tak Fourious był 4 ostatecznie ale przez chyba 4 sesje byłem przed nim
Generalnie czasy były bardzo ciasno
-------------
link do galerii
https://www.facebook.com/...435092106951599
fulek - 2018-04-05
https://www.youtube.com/watch?v=7dEYwvTNJdM
fulek - 2018-07-03
Są jeszcze wolne miejsca na Silesie, patrząc na tegoroczne ceny TD na tym torze cena jest promocyjna
Poniżej najważniejsze informacje nt. przebiegu imprezy i spraw organizacyjnych. W załączniku podsyłam regulamin toru. Najważniejsze informacje:
- pełne sliki są dozwolone bez klatki o ile w samochodzie są pasy 4 lub 5-ciopunktowe
- kask jest obowiązkowy (na torze będzie możliwość wynajęcia kasku)
- pasek lub hak holowniczy powinien być zamocowany przez wyjazdem na tor
- kaucja zwrotna za transponder to 50 zł (potrzebna jest gotówka!)
- na miejscu będzie food truck (jest możliwa płatność kartą)
- na miejscu będzie serwis oponowy firmy Extreme z możliwością zakupu ich opon
- zdjęcia z imprezy wykona https://www.facebook.com/studio3df/
Koszt: 590 zł (koszt licencji już wliczony w cenę). Pełna nitka toru. Planujemy 5 sesji 15-minutowych dla każdego. Liczy się najlepszy czas wykręcony podczas dnia. Nagradzane będą pierwsze trzy miejsca w każdej klasie - również goście, aczkolwiek nie będą oni liczeni do klasyfikacji TAP.
Lista startowa:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FSZ1yyWcvzqr5UL1onDaohhSiCggiS5mQM2phuJj7XY/edit#gid=0
Yaca - 2018-07-03
myślałem nad tym mocno ale braknie mi około 5-7 dni na skończenie samochodu... o ile jeszcze cos nie wyskoczy, kuffa szkoda bo chciałem w końcu zobaczyć ten obiekt a ceny rosną bardzo szybko i z czasem bedzie coraz gozej
fulek - 2018-07-03
No cena pojedynczej sesji to niby już 280 tu mamy 5 sesji za 590, jak pójdzie sprawie bez przygód to może jeszcze po jednej dorzucą
Szkoda Yaca
fulek - 2018-07-09
trochę zdjęc z Silesi się pojawiło, nie wiem czemu ale civicow nikt nie focił
Tor wypas, cały obiekt wypas! szkoda, że tak drogo
fulek - 2018-07-11
https://youtu.be/jGXQ_x9A7yE
Fajnie widać jaki to obiekt
TorquedMad_Mind - 2018-07-11
widzę że wiele osób ładnie sobie skracało tor na tej szykanie przed nawrotem (patrz fotka E36 + na filmie jest kilka przykładów)... Sędziowie karali za to?
fulek - 2018-07-11
Miał tam stać pachołek, na odprawie stwierdzono, że lepiej jak go tam nie będzie bo co chwilę będzie trzeba go poprawiać i ciężko będzie wyłapać oszustów ale generalnie jednym kołem po tarce i tak się jechało więc on track
TorquedMad_Mind - 2018-07-11
fulek napisał/a: | Miał tam stać pachołek, na odprawie stwierdzono, że lepiej jak go tam nie będzie bo co chwilę będzie trzeba go poprawiać i ciężko będzie wyłapać oszustów ale generalnie jednym kołem po tarce i tak się jechało więc on track |
Nie wiem, ale w wyścigach u FIA i aspirujących do tego poziomu (jak byłem ostatnio na Hungaro to za szykanę sędziowie byli bezlitośni wręcz), wyjście poza białą linię kompletem kół to jest kara (a w tym przypadku to ewidentne skracanie zakrętu). Białe linie wyznaczają tor, a nie tarki. Ale jak organizatorzy mieli to gdzieś, to nie ma co się czepiać. W sumie słupki to nie problem bo są teraz takie fajne elastyczne pachołki, które się zegną pod wozem, a są zamocowane do betonu i sobie wstaną - dla przykładu: LINK 3 takie w zakręcie i po problemie
fulek - 2018-07-12
ja tam w uzbrojenie toru się nie mieszam, tak bylo ustawione i tak jezdziliśmy, kary żadnej nie było
jak dla mnie to tam mogli postawić skręcony słupek z opon i nikogo by nie kusiło po tym jeździć
fala - 2018-07-12
Z ciekawości e36 GTR - body laminat czy carbon ? Wie ktoś może ?
fulek - 2018-07-12
Nie wiem ale waży podobno 900kg
TorquedMad_Mind - 2018-07-12
fala napisał/a: | Z ciekawości e36 GTR - body laminat czy carbon ? Wie ktoś może ? |
jak "macałem" to nie wyglądało to na Carbon. + W tamtych czasach wyścigi mocno kontaktowe były, więc wątpię, czy ktokolwiek wywalałby $$$ na elementy które mają szansę być rozwalone w pierwszym zakręcie
fulek - 2018-07-12
Jak już jest tu mowa o silesi to wrzucę tu info
Chyba się trochę opamiętali i jest normalny TD za 499
https://www.facebook.com/...83092644/?ti=as
Ja raczej jade, ktoś chętny?
fala - 2018-07-13
Bio napisał/a: | wątpię, czy ktokolwiek wywalałby $$$ na elementy które mają szansę być rozwalone w pierwszym zakręcie |
są wariaci ... w zeszłym sezonie poszły dwa zderzaki i dwie płyty pod silnik , ale to był ten tańszy carbon
Jarzomb - 2018-12-31
Sezon się zakończył we wrześniu a temat ucichł już w lipcu Zajebista liga wg mnie. Fajna różnorodność torów, bardzo wysoki poziom aut i kierowców, dość wyrównany podział na klasy, ciekawe nagrody Polecam wszystkim jeśli będzie następny sezon.
Tu podsumowanie od Nas:
https://web.facebook.com/ZeroXRacing/posts/540579499723390?__tn__=K-R
monstes - 2018-12-31
A czy są jakieś ligi dla aut bez klatki itp? Moje auto jest zdecydowanie bardziej na ulice. tor to tylko chyba na jakieś treningi ....
Jarzomb - 2018-12-31
monstes napisał/a: | A czy są jakieś ligi dla aut bez klatki itp? Moje auto jest zdecydowanie bardziej na ulice. tor to tylko chyba na jakieś treningi .... |
Tak. Time Attack Poland na przykład Ja nie mam klatki, ani nawet rollbara i jeździłem cały sezon. W dodatku mam LPG
carl0s - 2019-01-06
Wiadomo coś o szczegółach sezonu 2019? Będą jakieś zmiany w klasach lub regulaminie?
fulek - 2019-01-06
Klasy raczej podobnie, w niższych klasach jakieś przesunięcia współczynnika mogą nastąpić, regulamin raczej też za dużo się nie zmueni. Natomiast będzie zmiana w torach. Tak idzie wywnioskować z wpisów na fb
Poznań x2, silesia zostaje, jastrząb zostaje, Kielce, Łódź, pixer raczej odpada i ma być jakaś niespodzianka
carl0s - 2019-01-06
Nie ma tam jakiś ograniczeń co do opon? (w sensie, że na sliku i drogówce to ta sama klasa i nie ma z tego tytułu jakiegoś "modyfikatora" do klasy) - pytam bo raczej w tym roku nie kupie slików, prędzej jakiś set semi.
fulek - 2019-01-06
W tamtym roku nie było i raczej nie będzie.
Tommi01 - 2019-01-06
ciekawe ilu będzie chętnych i jakie limity
fulek - 2019-01-06
W 2018 startujących nie brakowało... A po myślę udanym 2018 w 2019 może być tylko lepiej
carl0s - 2019-01-08
Nie mogę założyć innego tematu więc zrobię małego oftopa. Ktoś z grona forumowiczów jeździ na zawody Race Day lub Interia Drive Cup i może podzielić się opiniami na ten temat?
fulek - 2019-01-08
Byłem na drive cup powiedzmy jako widz na Modlinie. Organizacyjnie wyglądało bardzo dobrze.
Tylko sam tor trochę słaby, trzepak i nastawiane opon jak na kartingu. Do tego przypadkiem zaparkuj w szykanie i płacisz.
nikesonmyfeet - 2019-01-08
O, dobrze, że mówisz bo widziałem, że próbują przyciągnąć teraz ludzi niższą ceną za treningi i mocno rozważałem częstsze jeżdżenie tam, ale chyba jednak skupię się na Łodzi w przyszłym sezonie
BTW: założyłem nowy temat dla wszystkich ścigantów
http://www.jdm-option.pl/...p=344751#344751
Bakuu0 - 2019-01-08
Brałem raz udział w Interia Drive Cup na Jastrzębiu.
Bardzo profesjonalne podejście z super atmosferą i sprawną organizacją.
BQ.
qureku - 2019-01-10
carl0s napisał/a: | Nie mogę założyć innego tematu więc zrobię małego oftopa. Ktoś z grona forumowiczów jeździ na zawody Race Day lub Interia Drive Cup i może podzielić się opiniami na ten temat? |
Ja przelatałem 4 ostanie rundy w Race day i muszę wypowiedzieć się w samoych superlatywach.
Jazdy zawsze bardzo duzo ( nawet 70 KM da się zrobić i więcej )
Wyniki są praktycznie jak tylko przejdziesz przez metę.
Konkurencja w klasie spora
krukowskid - 2019-01-10
Jarzomb napisał/a: | monstes napisał/a: | A czy są jakieś ligi dla aut bez klatki itp? Moje auto jest zdecydowanie bardziej na ulice. tor to tylko chyba na jakieś treningi .... |
Tak. Time Attack Poland na przykład Ja nie mam klatki, ani nawet rollbara i jeździłem cały sezon. W dodatku mam LPG |
Niektórzy seryjnymi autami jeżdżą na tor czy kjs i też się dobrze bawią.
Jarzomb - 2019-01-10
krukowskid napisał/a: | Niektórzy seryjnymi autami jeżdżą na tor czy kjs i też się dobrze bawią. |
No dzięki temu że taki a nie inny setup byłem w najniższej klasie w TAP, i udało się wygrać cały sezon Więc bawiłem się bardzo dobrze.
krukowskid - 2019-01-15
wczytałem się trochę bardziej w TAP i jest ogień. Sprobuje wystartowac w tym roku
Jarusnet - 2019-01-16
Jakies informacje nt. kalendarza/dat sezonu 2019?
Exiu - 2019-01-16
Jarusnet napisał/a: | Jakies informacje nt. kalendarza/dat sezonu 2019? |
Do konca stycznia ma byc kalendarz, Czekaja na info z Silesi Ring
Tommi01 - 2019-01-17
fulek - 2019-01-17
Całkiem spoko. U mnie Ułęż odpada więc dosyć późno sezon się zacznie za to od kwietnia do lipca dosyć intensywnie
Jarusnet - 2019-01-20
Wszystko soboty Pierwsze 3 terminy wolne, reszta nie ma opcji.
Czas scigac Mirka, zeby skonczyl auto
fulek - 2019-01-21
Jeszcze tam to stoi? noi na razie odpada 08.06 w Jastrzębiu Ułęż daleko więc też pewnie zluzuje
Jarusnet - 2019-01-21
fulek napisał/a: | Jeszcze tam to stoi? |
Mialo byc na japfest 2018 Troche nam nie poszlo Teraz trzymam kciuki za marzec 2019
WojtekMR - 2019-01-22
Jarusnet napisał/a: | fulek napisał/a: | Jeszcze tam to stoi? |
Mialo byc na japfest 2018 Troche nam nie poszlo Teraz trzymam kciuki za marzec 2019 |
kurde w marcu to ja bym chciał wyjechać
adino1 - 2019-01-23
WojtekMR napisał/a: | Jarusnet napisał/a: | fulek napisał/a: | Jeszcze tam to stoi? |
Mialo byc na japfest 2018 Troche nam nie poszlo Teraz trzymam kciuki za marzec 2019 |
kurde w marcu to ja bym chciał wyjechać |
Ale chyba 2020
Jarusnet - 2019-01-25
WojtekMR napisał/a: | Jarusnet napisał/a: | fulek napisał/a: | Jeszcze tam to stoi? |
Mialo byc na japfest 2018 Troche nam nie poszlo Teraz trzymam kciuki za marzec 2019 |
kurde w marcu to ja bym chciał wyjechać |
Jedz pomagac Mirkowi
krukowskid - 2019-01-25
Jak wyglada ten podzial na klasy w praktyce? Jak mialbym w CRX wspolczynik pomiedzy 14-15 i do tego zawias na poli, amory KONI, wydmuszka, kubel, jakas dobra opona i moc zblizona do seryjnej to zostawia mnie w entuzjasta czy wrzuca do sport? Chce wystartowac i nie wiem czy starac sie zostac przy ~15, czy i tak mnie wrzuca do sport i lepiej wyrzucac jeszcze wiecej kg i starac sie dolozyc kilka koni
fulek - 2019-01-25
zakładając, że masz 130km/900kg daje współczynnik 0,144 więc jesteś w klasie entuzjasta, reszta modów nie ma znaczenia
Exiu - 2019-01-25
krukowskid napisał/a: | Jak wyglada ten podzial na klasy w praktyce? Jak mialbym w CRX wspolczynik pomiedzy 14-15 i do tego zawias na poli, amory KONI, wydmuszka, kubel, jakas dobra opona i moc zblizona do seryjnej to zostawia mnie w entuzjasta czy wrzuca do sport? Chce wystartowac i nie wiem czy starac sie zostac przy ~15, czy i tak mnie wrzuca do sport i lepiej wyrzucac jeszcze wiecej kg i starac sie dolozyc kilka koni |
z przeciekow entuzjsta ma byc do 0,17 w 2019 roku takze masz spory zapas Jrzombku konkurent Ci sie szykuje w klasie
krukowskid - 2019-01-26
Git, to pruje wszystko jak leci i walczę o każdego konia. Najwyżej worek cementu wsadzę do bagażnika konkurencja ze mnie słaba, ale zrobim co mozem
Exiu - 2019-01-26
krukowskid napisał/a: | Git, to pruje wszystko jak leci i walczę o każdego konia. Najwyżej worek cementu wsadzę do bagażnika konkurencja ze mnie słaba, ale zrobim co mozem |
Ja wychodze z zalozenia, ze walic klasy nagrody zwyciestwa ;p chce byc poprostu najszybszy jaki moge byc
carl0s - 2019-01-28
Proponowałem w ogólnym temacie o ściganiu, aby moderator połączył go z tym. Chyba dobrym pomysłem będzie, abyśmy pisali w jednym wątku. Czy źle myślę?
krukowskid - 2019-01-28
Chyba zrobiłoby się za duże zamieszanie jakby posty połączyć.
Jest już regulamin, zapisy itd na 2019. Klasa entuzjasta do 0.180
Exiu - 2019-01-28
http://www.timeattackpoland.pl
Tommi01 - 2019-01-28
juz opłaciłem
carl0s - 2019-01-28
krukowskid w obu wątkach jest może 10 aktywnych użytkowników. Nic się nie pomiesza, a będzie jedno miejsce gdzie wszyscy będą pisali i można by się umawiać gdzie kto jedzie.
Patrzyłem na regulamin dotyczący klas w TAP:
"ENTUZJASTA - współczynnik do 0,180 włącznie
SPORT - współczynnik od 0,181 do 0,220 włącznie
CLUB - współczynnik od 0,221 do 0,260 włącznie
SPRINT - współczynnik od 0,261 do 0,300 włącznie
RACE - współczynnik od 0,301 do 0,400 włącznie
OPEN - współczynnik powyżej 0,400 oraz bolidy jednomiejscowe, prototypy, superkarts"
Moje AP1 co bym nie zrobił, z silnikiem NA, ląduje w Sport. Licząc współczynnik, dla tych aut co są zarejestrowane na stronie, to większość będzie raczej umieszczona w pierwszych 3 klasach, a to znaczy, że będzie dobra rywalizacja.
Tommi01 - 2019-01-28
ogólnie zapowiada się że będzie ciasno bo dużo chętnych
carl0s napisał/a: | to większość będzie raczej umieszczona w pierwszych 3 klasach |
ja obstawiam że najwięcej będzie sport /club/ sprint
fulek - 2019-01-28
Środkowe klasy będą oblegane będzie walka na tysięczne czuje
qureku - 2019-01-30
Niezle, bo ja przy seryjnym b16 i wadze ok 950 KG mieszczę się w entuzjaście.
Kto jeszcze bedzie w tej klasie od nas ?
Exiu - 2019-01-31
qureku napisał/a: | Kto jeszcze bedzie w tej klasie od nas ? |
Jarzombek bedzie mial problem bronic tytulu mistrza w klasie entuzjasta
fulek - 2019-01-31
qureku napisał/a: | seryjnym b16 i wadze ok 950 KG mieszczę się w entuzjaście. |
seryjne b16b ma 185 wiec zostajesz w sporcie
carl0s - 2019-01-31
Zgłosiłem się na 2019 i czekam na maila z informacjami.
Zgodnie z regulaminem TAP na konkretnych torach obowiązują ich wewnętrzne zapisy. Na Poznaniu w regulaminie TPTD mamy takie:
1 legendarna głośność: "Do jazdy na Torze zostaną dopuszczone jedynie samochody, które generują w warunkach pomiarowych hałas NIE większy niż 93 dB - lub w pomiarze dynamicznym samochodu poruszającego się na próbie, hałas NIE większy niż 96 dB. Samochody niespełniające powyższego wymogu nie zostaną dopuszczone do prób."
Jak to było na rundzie w zeszłym roku? Jak to badają i czy jest bardzo restrykcyjnie? Czy jeśli mam wątpliwości to gdzie to wiarygodnie sprawdzić?
2 "Wszystkie pojazdy wyjeżdżające na tor muszą posiadać zainstalowane uchwyty holownicze! "
Czy to też jest przestrzegane tak samo restrykcyjnie jak głośność? Jeśli tak to muszę dokupić 2 haki seryjne lub "tow strap-a".
3 Na Poznaniu auta bez klatki mogą maksymalnie jechać na semi sliku z homo E. Pełny slik tylko z klatką?
fulek - 2019-01-31
1. To sprawdzają i rzeczywiście można wylecieć, zasady jak na każdym innym tptd.
2. Warto mieć bo się może przydać, mnie raz ściągali jak mi uderzeniowka na tarce się rozłączyła i auto zgasło
3. Tak, ale latają też z rolbarem i raczej się nie czepiają
carl0s - 2019-01-31
fulek thx, możesz troszkę dokładniej napisać jak jest z tą głośnością? Ile masz w EK i czy robiłeś jakieś mody lub gdzieś sprawdzałeś, aby mieścić się w limicie?
Do drugiego punktu, to ten tow strap jest coś warty (poza punktami lansu), czy lepiej kupić zwykły oem hak?
krukowskid - 2019-01-31
pomiar glosnosci mozna na stacji diagnostycznej zrobic
fulek - 2019-01-31
Ja generalnie mam dosyć cichy wydech, nigdzie nie sprawdzałem... Pojechałem i nikt się nie czepiał... A w tym dniu ściągali z toru za głośność. Generalnie przez problemy z mieszkańcami ostro tego pilnują
Ja mam ten pasek przyczepiany i się nie urwał a ciągnął mnie z 2 km
qureku - 2019-01-31
fulek napisał/a: | qureku napisał/a: | seryjnym b16 i wadze ok 950 KG mieszczę się w entuzjaście. |
seryjne b16b ma 185 wiec zostajesz w sporcie |
seryjne b16b to leży u mnie w garazu i grzecznie czeka, a pod maską b16a2 . Licząc 170 km nawet ( w co szczerze wątpie), to przy masie 950 kg daje nadal ponizej 0,18
Musze pojechać na hamownie i zobaczyć ile koniu już zdechło
carl0s - 2019-01-31
Czyli z wydechem muszę posprawdzać co i jak, żeby lipy nie było. Na początek pomierzę apką w telefonie (one podobno zawyżają parę db). Jak będzie źle to mam trochę czasu aby coś wymyślić.
fulek ten pasek to masz taki najtańszy za 20pln czy bardziej zainwestowałeś?
querku te 950kg to przy jakiej ilości paliwa
Cytat z regulaminu:
"UWAGA!!! PODCZAS REJESTRACJI PODAJEMY WAGĘ SAMOCHODU BEZ
KIEROWCY I BEZ PALIWA LUB PODAJĄC Z JAKĄ ILOŚCIĄ PALIWA BYŁO WAŻONE
AUTO, NP. “1350KG 20L” - WAGA 20 L PALIWA BĘDZIE ODJĘTA OD TEJ WAGI.
Exiu - 2019-02-01
Mi tak akurat granica sporta wychodzi 190km 870kg
carl0s napisał/a: | Czyli z wydechem muszę posprawdzać co i jak, żeby lipy nie było. Na początek pomierzę apką w telefonie (one podobno zawyżają parę db). Jak będzie źle to mam trochę czasu aby coś wymyślić. |
Ja w 2018 mialem wydech 2 srodkowe AWG koncowy Marteca oem look i nie bylo problemu, EP3 jezdzilo na HKSie i bylo sciagniete, po zalozeniu silnecra juz sie nie przyczepili, Badanie glosnosci odbywa sie na prostce startowej, czyli na pelnej pizdzie... Rozmawialem z wlascicielami GT3 i mimo, ze maja silnecery to odpuszczaja gazu na prostce startowej
qureku - 2019-02-02
querku te 950kg to przy jakiej ilości paliwa [/quote]
Dokładnie 955 z paliwem na mega rezerwie ( przed odchudzaniem 1020 na itrach 13 z połową baku ).
Ważone w JHM, więc myślę że wynik bardzo miarodajny
nikesonmyfeet - 2019-02-02
Troche OT: Miałeś robiony Corner Balance przy okazji? Wage pod to widze mają
carl0s - 2019-02-02
Dziś w garażu odpaliłem sukę i zrobiłem test głośności apką w telefonie.
Przy 2000RPM jest 98,1db. Ciekawe ile jest przy pomiarze dynamicznym.
Tommi01 - 2019-02-02
u mnie nie jest głośno . byłem na stacji diagnostycznej i mi sprawdzili ale dużo wyszło haha chyba mieli coś popsute
fulek - 2019-02-02
Cytat: | fulek ten pasek to masz taki najtańszy za 20pln czy bardziej zainwestowałeś? |
znalazlem w garazu TRS, wygląda całkiem soldnie chociaż kiedyś był chyba czarny
Ty masz samą rure bez tłumików? nie pojedziesz na tym nie ma bata
carl0s - 2019-02-02
fulek bez przesady u mnie jest cywilizacja, mam jeden tłumik przed dyfrem:
Może jak by zamienić test pipe na coś bardziej "drogowego" było by lepiej
Widziałem, że masz w klasie kitcar na bazie mx5 -> MEV Exocet. Myślałem, ze takie "coś" trafia z automatu do Open. Ile on może ważyć z 650kg lub mniej? Seryjne poliftowe 1,8 z NB ma 146km.
fulek - 2019-02-06
carl0s napisał/a: |
Widziałem, że masz w klasie kitcar na bazie mx5 -> MEV Exocet. Myślałem, ze takie "coś" trafia z automatu do Open. Ile on może ważyć z 650kg lub mniej? Seryjne poliftowe 1,8 z NB ma 146km. |
no ciekawe jak ten wynalazek będzie sobie radził.
Patrząc po autach jakie się dopisują widać, że będzie ciekawie
Tommi01 - 2019-02-07
tak mało ludzi się zapisało czy szymon nie dodaje ludzi na stronkę ?
stary-sowa - 2019-02-08
Myślę że jak dojdą zapisy na pierwszą runde to ludzie zaczną się rejestrować. Chętnych raczej nie będzie brakowac.
carl0s - 2019-02-08
stary-sowa nie widzę abyś się zarejestrował. Przygotowałeś coś specjalnego na ten sezon w Civic-u?
Jest dopiero początek lutego. Myślę, że im bliżej będzie początku sezonu coraz więcej ludzi będzie się zgłaszać. U mnie w klasie jest już 8 zawodników. Patrząc na to co się dzieje w Open to czekam na kogoś to się zarejestruje Formułą 3 Jest już Atom i Superkart.
stary-sowa - 2019-02-08
Cały czas mecze b16.. Trochę dojdzie koni, trochę się zejdzie z wagi i plan jest taki żeby opierdolic fulka
Jarzomb - 2019-02-08
Widzę że ten sezon będzie gruby Dobrze że rozszerzyli mi Entuzjastę, bo będzie trochę większa rywalizacja, ale szanse już w tym sezonie marne mam, za to zabawa lepsza
fulek - 2019-02-09
stary-sowa napisał/a: | Cały czas mecze b16.. Trochę dojdzie koni, trochę się zejdzie z wagi i plan jest taki żeby opierdolic fulka |
I vice versa
carl0s - 2019-03-28
stary-sowa napisał/a: | Cały czas mecze b16.. Trochę dojdzie koni, trochę się zejdzie z wagi i plan jest taki żeby opierdolic fulka |
Niestety Fulek sprzedał samochód i zmienił klasę więc chyba nie chciał rywalizować
fulek - 2019-03-28
carl0s napisał/a: | stary-sowa napisał/a: | Cały czas mecze b16.. Trochę dojdzie koni, trochę się zejdzie z wagi i plan jest taki żeby opierdolic fulka |
Niestety Fulek sprzedał samochód i zmienił klasę więc chyba nie chciał rywalizować |
Tak, to był powód sprzedaży
stary-sowa - 2019-03-29
ja troche zazdroszcze fulkowi przynajmniej bedzie miał w klasie jakies hondy. W club na ulez widze pare m3, rs, evo trasa ma byc szybka co nie dziala niestety na moja korzysc. W dodatku niuton nie chce oddac mi auta wiec udzial w pierwszej rundzie stoi pod znakiem zapytania.
carl0s - 2019-03-29
stary-sowa trochę mnie zmartwiłeś Niutonem. Ja jestem z nim umówiony, że daje auto w przyszły weekend i mam nadzieję, że będzie gotowe na 2 rundę TAP 27 kwietnia.
Exiu - 2019-03-30
juz nie macie gdzie stroic hond ;p
|
|