|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Zakupy Grupowe - Gwint ISC - Szybki zakup
Karamba_DC2 - 2018-07-01 Temat postu: Gwint ISC - Szybki zakup Nowy zakup na dole strony
BeNeK - 2018-07-02
1. BeNeK , ISC Racing Nissan Sentra B13; 8kg/6 kg
Karamba_DC2 - 2018-07-03
1. BeNeK , ISC Racing Nissan Sentra B13; 8kg/6 kg
2. Tyniek, ISC Sport Lexus IS
Dopisałem ziomka, a co z resztą ? Halo panowie
Dla was to robiłem
airman - 2018-07-04
1. BeNeK , ISC Racing Nissan Sentra B13; 8kg/6 kg
2. Tyniek, ISC Sport Lexus IS
3. airman, ISC do EG - dziś zaczne kminić co wybrać
Karamba_DC2 - 2018-07-22
Czas się kończy, ktoś jeszcze chce gwint ?
Hikiel - 2018-07-23
No ja bym chciał ale nie mam hajsu, można na zeszyt?
Karamba_DC2 - 2018-07-23
Można
nikesonmyfeet - 2018-07-23
U mnie tak jak wspominałem w swoim temacie - temat na późną jesień raczej, także w tym momencie się nie zdecyduję.
Vaer - 2018-08-22
Minął miesiąc od ostatniego posta, aktualne jeszcze?
Karamba_DC2 - 2018-08-22
Przykro mi ale transport już w drodze.
Napisz mi PW co potrzebne i na kiedy, zobaczę co da się zrobić
Karamba_DC2 - 2018-10-02
Ogarniam kolejny zakup grupowy na gwinty ISC , komu komu ?
fulek - 2018-10-02
Ile racing ze sprężynami 20/14 do 6g?
Karamba_DC2 - 2018-10-02
No więc tak, zakup -termin zbierania chętnych do 20 Listopada.
Zaliczki do 27 Listopada.
Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (40 dni płynie statek jak zawieszenia trafią do portu od producenta)
Zaliczki to 700 zł. Reszta do dopłaty jak zawiasy będą w Polsce.
Dolar (USD waluta) w dniu dzisiejszym kosztuje 3.71 zł - jeżeli cena USD przekroczy w styczniu 4 zł - każde całe zawieszenie będzie droższe o 100 zł
Jeżeli cena USD spadnie poniżej 3.57 -wysyłki będą gratis
Jeżeli USD spadnie do 3,50 obniżymy cenę zawieszeń o 100 zł
Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate +pillowball - 3600 brutto.
Cena wersji SPORT lub Comfort - 3200 - jest ona bez Pillowball (łożysko górne) i bez camber plate regulacja pochylenia koła. Jest tam oczywiście łożysko ale w miększej opcji.
Każde zawieszenie dostaje teraz wzmocnione klucze do regulacji wysokości.
Zostały również zmienione gumki wokół sprężyn na teflon co ułatwia regulację na aucie.
Zmieniliśmy również regulację twardości - teraz amortyzator ma wbudowanego klikacza i nie ma już tej górnej nie wygodnej klikającej nakrętki.
Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Pit - 2018-10-02
sport ma regulację twardości? możesz wrzucić jakiś aktualny spec tych zawieszeń?
Karamba_DC2 - 2018-10-02
Wrzucę wieczorem z laptopa, jak masz pytania to pisz na FB
Każde zawieszenie ma regulacje twardości, teraz zintegrowane kluczyki, nie trzeba ich wozić osobno
piczu - 2018-10-02
To może ja zacznę:
1. Piczu - Accord 7 CL9 lift 4d - SPORT
Karamba_DC2 - 2019-02-07
Witam, organizuje nowy zakup grupowy droga morską by przyciąć koszty zawiasów
Wersja SPORT i wybór twardości sprężyn - 3200zł
Wersja Racing i wybór twardości sprężyn - 3600zł
Zawiasy dostępne jak zawsze do większości marek i modeli, Piona!
bobas - 2019-02-07
Tak jak pisałem
1. Sport 10/8 z Fakturą Vat dla mnie do eg6 z tyłu na widełki poproszę
Pit - 2019-02-07
Karamba_DC2 <- polecam tego allegrowicza ISC działa jak złoto
Karamba_DC2 - 2019-02-07
W sumie przez te lata, miałem tylko jedną marudę, że za twardo, ale uprzedzałem żeby nie brał Racinga na ulicę
No i jedna reklamacja, że talerzyki się popsuły, ale gwint bez zabezpieczenia nawet smarem jeździł pełną zimę
Uznano mu reklamację, mimo że się nie należało, a tak po dziś dzień ani jednego problemu, sobie też teraz zamawiam do S2000, to już ponad 10 gwint ISC u mnie
TorquedMad_Mind - 2019-02-07
Karamba_DC2 napisał/a: |
No i jedna reklamacja, że talerzyki się popsuły, ale gwint bez zabezpieczenia nawet smarem jeździł pełną zimę
|
BC Racing - 2 lata bez zabezpieczania i nic się nie dzieje
fulek - 2019-02-07
Nie wiem co on robił ale ja po 5 latach odzyskałem swój gwint isc który kupowałem chyba w pierwszym grupowcu, nikt go nie zabezpieczał i bez problemu wszystko się kręciło i wyglądał jak nowy oprócz paru braków farby na springach.
Wątpię by bc był jakiś wyjatkowy, wszystkie te gwinty kosztują praktycznie to samo i reprezentują to samo
Karamba_DC2 - 2019-02-07
Dokładnie, BC może trochę się różni, a jak by tak zamówić BC i ISC żeby porównać
Co do tego zardzewiałego o którym wspominałem, to było widać że ktoś regulował wysokość za pomocą chyba młotka i dłuta
Wszystko zapieczone i zasyfione, chyba najgorsze możliwe scenariusze widziało to zawieszenie
fulek - 2019-02-07
Miałem kilka gwintów i są różnice w mocowaniach, nakretkach, wysokości ale sama jakość wykonania bardzo podobna... Chociaż najlepsze wrażenie zrobił na mnie meisterr
Kuniu4 - 2019-02-08
Karamba:
Jest możliwość zamówienia sprężyn?
Interesowały by mnie 12/6kg
jaka była by cena? Springi powinny pasować do gwintu D2?
Karamba_DC2 - 2019-02-08
Jasne, nie ma problemu, będą na stanie. Leci PW
Dudi - 2019-09-27
Cześć Karamba_DC2 pytanie, będziesz miał jakiegoś grupowca na ISC w najbliższym czasie ?
Oraz czy w ISC tył w 350z jest pojedynczy czy osobno amortyzator i sprezyna?
Karamba_DC2 - 2019-09-27
Hej, tak będzie grupowe zamówienie właśnie teraz hehe, dobrze trafiłeś moment
Tyl w 350Z ma osobno amory i sprężyny
Dudi - 2019-09-27
Dzięki, poszło do cb pw.
Karamba_DC2 - 2019-09-29
Cześć
Zakup -termin zbierania chętnych do 25 Listopada.
Zaliczki do 27 Listopada
Czas realizacji -zakup z wysyłką morską (40 dni płynie statek jak zawieszenia trafią do portu)
Zaliczki to 700 zł. Reszta do dopłaty jak zawiasy będą w Polsce.
Dolar (USD waluta) w dniu dzisiejszym kosztuje 3.99 zł - jeżeli cena USD przekroczy w lutym 4.20 zł - każde całe zawieszenie będzie droższe o 100 zł
Jeżeli cena USD spadnie poniżej 3.80 -wysyłki będą gratis
Jeżeli USD spadnie do 3,70 obniżymy cenę zawieszeń o 100 zł
Jeżeli ktoś ma firmę poza granicami Polski i ma VAT EU - można towar kupić netto
Wzorujemy się na tym kantorze http://www.kantor-exchange.pl
Mimo upływu roku i wiadomo różnych parametrów wpływających na cenę końcową udało się ją zostawić na poziomie z 2018r.
Cena wersji RACING LUB DRIFT + camber plate +pillowball - 3600 brutto.
Cena wersji SPORT lub Comfort - 3200 - jest ona bez Pillowball (łożysko górne) i bez camber plate regulacja pochylenia koła. Jest tam oczywiście łożysko ale w miększej opcji.
Każde zawieszenie dostaje teraz wzmocnione klucze do regulacji wysokości.
Amortyzatory posiadają teraz klikacze wewnątrz z dodatkowym uszczelnieniem - nie jest już stosowana ta duża nakrętka na górze.
Zostały również zmienione gumki wokół sprężyn na teflon co ułatwia regulację na aucie.
Plusem jest to że każdy element który zostanie uszkodzony w zawieszeniu można dokupić osobno.
Dudi - 2019-09-29
1. Dudi 350Z - ISC sport
Kuniu4 - 2019-11-13
1. Dudi 350Z - ISC sport
2. Kunis Civic V - ISC Racing ( biorę na 95%, chyba że wypłynie jakaś używka u nas na rynku )
Ania - 2020-06-02
Po długich konsultacjach z zadowolonymi klientami )) pytam - czy szykuje się kolejny grupowiec?
|
|