|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Szpan i Roadshow - Gray Civic EG kswap
papel - 2018-08-24 Temat postu: Gray Civic EG kswap W zeszłym tygodniu moja Integra DC2 k20/k24 pojechała z nowym właścicielem. A w jej miejsce w roli pocieszycielki, jako idealna baza... po 4 latach, we wtorek, wróciła moja ex szara
SILNIK:
- K24A3
- Wałki k20z4
- Pompa oleju k20a2
- wtryski 850 ccm / regulator paliwa / listwa paliwa aftermarket
- Łapy innovative / Łapa crv
- Custom półosie kswap
- Chłodnica ep3
- Turbosprężarka TurboWorks GT3076
- Orurowanie 3"
- Intercooler TurboWorks
ELEKTRONIKA:
- Ecumaster EMU + Moduł Bluetooth
- Strojenie Hampel Motosport
- 3 x AutoGauge temperatura wody i oleju oraz cisnienie oleju
- Wskaźnik EGT
- Wskaźnik Doładowania
DOLOT:
- Kolektor RBC rozwiercony 70mm + przejściówka
- Przepustnica 70mm
- Bov
WYDECH:
- Custom kolektor turbo kwas / Kozieł Performance
- Downpipe 3"
- wydech kwas na dwóch puszkach 2.75"
- Wastegate
NAPĘD:
- Skrzynia 5 biegów + LSD quaife
- felgi czarne JR3 15"x7J
- opony przód Nankang AR1
- opony tył R1R
ZAWIESZENIE:
- gwint MDU
- złoty ASR tył fake
- Dolne tylne wahacze skunk2 fake
- Camber kit tył
- Stabilizator z EJ1
HAMULCE:
Przód:
- Hamulec 282/4x100
- zacisk prelude VTI
- tarcze QH
- klocek HAWK HP+
- pompa 1" ITR
Tył:
- 242/4x100 z EG5
- stalowy oplot goodrich
- klocek + tarcze ATE
BODY:
- kolor z palety lexusa
- pod maską wire tuck
- lampy przód clear black
- kierunki ambery
- maska carbon /jaro
- lotka spoon carbon
- burta pokryta carbonem EU
- lusterka spoon
SRODEK:
- deska we floku, 2 boczki, dywan
- fotele Mirco
- pasy sparco
- kiera RRS 350 mm
- pokrywka pompy paliwa carbon
- gałka skunk 2
- wnętrze w kolorze auta
- shifter + linki ktuned fake
... reszty nie ma
Moc 350-400Km/350-400Nm
I zdjęcie z przed 4 lat
fala - 2018-08-24
Gratuluje zakupu Wariacie ! Nieskromnie powiem , że tak powinna być zrobiona każda buda - po 9 latach od malowania , bez korekty , polerki itp . lakier wygląda prawie tak jak na Iveco 2018 Auto z piękną historią doczeka się k-serii pod maską . Wiedziałem co robię spisując umowę z prawem pierwokupu
Nie tnij jej - szkoda ! Oczywiście temat będzie bacznie śledzony !
KubaJDM - 2018-08-24
Wariat
Karamba_DC2 - 2018-08-24
No jest grubo Gratulacje
I to jeszcze ja nagrałem ten bigdeal
Dla historycznego klimatu, foty jak wyglądała za mojej kadencji z B18 stg3
Nadal mam zdjęcie, jak ją ode mnie kupiłeś
A tak wyglądało jak kupiłem od Fali , Czerwiec 2011 Jak ten czas zapierdala...
Shingo - 2018-08-24
Mega jest to EG, fajnie tak po latach znów wjechać do garażu tym samym samochodem
Yaca - 2018-08-25
świry!
Driftek97 - 2018-08-29
Civ mega się prezentuje, jak wpadnie K seria to dopiero będzie zapitalać !!
PeTeR47 - 2018-09-23
Dla mnie to nie pojęte z ITR'a przejść na EG Sentyment? Liczę na mocne K series
sebeck_ - 2018-09-25
Ja ją ustrzeliłem w 2012 w Kaliszu Robiło robotę jak na tamte czasy mocno.
Karamba_DC2 - 2018-09-26
No i elegancko
Mam z tego zlotu jeszcze gazetę regionalną, i tam też umieścili zdjęcie naszych aut
Les - 2018-09-26
A ja jeszcze pamiętam jak biały był na XXRach i rowerowych 165tkach
Właściwie dlaczego zmiana z ITRa na civica ?
papel - 2018-09-27
Sentyment ? Hmm... Może trochę... Długo zajęło mi pogodzenie się ze sprzedażą.
Przesiadka na gorsze, wiem Integra była zbyt długo, rekordowo wręcz u mnie (prawie 3 lata)
W integrze ograniczała mnie już też waga z której ciężko było zejść nie psując auta, i chciałem zaznać i podłubać przy czymś innym, odblokowując przy okazji środki.
Cały czas zbieram graty do kswapa, mam już 80% brakuje niewiele. W słumie głównie kolektora ssącego. Czekam tylko aż trafi się klient na b18 - a w weekend ktoś ma przyjechać i zaczynam powoli działać.
Dzisiejsze postępy
clark - 2018-10-03
Będzie rekord!
papel - 2019-03-14
W sumie to dawno mnie tu nie było.
Przez ostatnie tygodnie coś tam się ruszyło
PeTeR47 - 2019-03-14
No i jaki będzie setup? Slupek seria ?
fulek - 2019-03-15
A dlaczego nie w projektach?
Stara Buda u k20 jest już tak nudne u Ciebie jak u mnie ek4
papel - 2019-03-16
Słupek k24a3, na bebechach od k20a2, ale bez zmiany głowicy. Czyli wałki pompa, miska a2. Taki plan się urodził w głowie żeby coś przybyło w tej komorze, dlatego nie pakuje się we franka żeby zmiana słupka była w razie W mniej kosztowna ale za dużo nie chcę zapeszać i wybiegać na przód
Fulek, a bo w projektach się takie tematy pootwierały że wstyd tam z takimi sriwikami. Gdzie jeszcze dotychczas z tak oklepanym silnikiem
papel - 2019-04-01
Miał przejść tylko przez moje ręce, ale nie mogę się powstrzymać, chyba to zmontuje na jajo
Pierwsze mycie od zakupu, jakoś po 7msc garażowania
Karamba_DC2 - 2019-04-02
No i żyje
Jednak nie poszło na handel?
KubaJDM - 2019-04-03
Zapisuje się na testy na prawym
papel - 2019-04-11
Karamba_DC2 napisał/a: | No i żyje
Jednak nie poszło na handel? |
Jednak została, ale kto wie jak trafi się kiedyś godny klient
KubaJDM napisał/a: | Zapisuje się na testy na prawym |
Oczywiście, podziałamy coś z pewnością
I chyba taki większy up !
W niedzielę odstawiłem auto na pewne zabiegi u znajomego z Kozieł performance garage
... i z każdym dniem się coś dzieje
Towarzyszowi podróży się chyba podobało, bo daje okejke
Międzyczasie byliśmy ustawić koła, co by auto jechało prosto
johnnyg - 2019-04-12
k24 turbo
napisałem bo wiara nie sprawdza o omija temat, a tu będzie fajnie, grubo, szybko, i też chcę rypa
Kuniu4 - 2019-04-12
Dobre narzędzie do palenia kapora na każdym biegu
papel - 2019-04-12
johnnyg hahaha polatamy Grucha!
Kuniu4No powiem Ci że zamiarów takich nie mam... ale może być to trudne trakcyjnie
hot_rider - 2019-04-12
przypominają mi się czasy mokrego nosa czy innego markosa
Miniol - 2019-04-13
Audi Będzie miało co robić
no i w sumie racja, temat nie w tym dziale Papelku
papel - 2019-04-14
hot_rider napisał/a: | przypominają mi się czasy mokrego nosa czy innego markosa |
Kolorystycznie Ci przypomina czy coś jeszcze chcesz mi przyklepać?
Miniol napisał/a: | no i w sumie racja, temat nie w tym dziale Papelku |
Skoro tak napieracie to i może... wpadnie tu jakiś admin to wyrażam zgodę na przeniesienie
Tommi01 - 2019-04-21
rury alu nie ma lipy !
jaki set ? ile dmuchane ?
papel - 2019-04-25
Tommi01 napisał/a: | jaki set ? ile dmuchane ? |
Wyjdzie na strojeniu jak to się będzie zachowywać. Okolice 0.5-0.7 myślę że się podmucha
Odebrałem srivika z montażu dodatkowych kg pod maską
Miało być strojenie dziś lub jutro, ale nowa turbosprężarka postanowiła się wylać... robię wszystko żeby zdążyć na ostatni wolny termin strojenia 30.04 przed majówką, a 5.05 pierwsze zawody...
no_name21 - 2019-05-07
i jak ? są jakieś kreski ?
johnnyg - 2019-05-08
tak, auto stawało na kresce nieraz
no_name21 - 2019-05-08
Kreski- czyt. wykres
papel - 2019-05-12
Kresek nie ma, ale na kresce był... zgadza się... i o tym jedynie mogę dziś zrobić posta.
Będzie krótko bo nie chce mi się zbyt dużo tym dużo opisywać, a generalnie działo się.
Z początku były problemy z turbiną która trafiła dwukrotnie do serwisu, temat został ogarnięty.
Następnie auto zostało wystrojone na 0.5-0.6 bara dzień przed majówką. Strojenie na drodze, dlatego też nie ma wykresu o którego dostaje zapytania, "jeszcze nie ma " . Podczas strojenia już była diagnoza że coś jest nie tak z którymś z podzespołów, bov'em, wastegate lub sprężynami w nich. Samochód trudno się stroił, wypadał z boosta jeśli nie było przepinek biegów z gazem w podłodze, i nie szło uzyskać więcej... Ale dobra... podjęliśmy decyzje że jeździ, zapodawało już fajnie, żadne fuck upy większe podczas strojenia nie wyszły więc wróciliśmy do domu... w sobotę 4.05 pojechaliśmy na trening przed zawodami do Piły organizowane przez SCS club, zawody zaś odbywały się dzień później 5.05, pod które auto było całą zimę składane (wyścig z czasem koszmarny już pod koniec terminu) z autem na lawecie (pod które laweta została zakupiona parę dni wcześniej... tak przy okazji )
Zrzuciliśmy auto z lawety, rozgrzaliśmy i ruszyłem na pierwsze testy auta. Zrobiłem tego dnia na prawdę sporo przejazdów, testów, żeby zżyć się i nauczyć jak najwięcej nowej specyfikacji... a było tych przejazdów jakieś 30-40
Z początku zero trakcji, mielonka na 2 jak i 3 biegu (starty z biegu 2giego)... ale próbujemy dalej.
Pojawił się mały uśmiech na twarzy widząc znaczną poprawę czasów 100-200km/h względem szybkich testów koło komina. Zaczynamy robić 9.3-9.5s 100-200km/h czas na ćwiarę 12.3s... po około 20 przejazdach padła decyzja o zmianie kół bo na tych sensownie nie ruszymy, i fajnego czasu nie zrobimy.
Założyłem race gc które służyły mi w integrze przez 3 lata na ćwiartkę, które nadal mają się dobrze, i które propsuje Starty od razu lepsze, wyczuwalnie i potwierdzone swoją aparaturą.
Pobawiliśmy się, po testowaliśmy dalej, czasy nadal takie same, zero popraw, olałem temat, skończyły się treningi - pojechaliśmy na nocleg.
Na drugi dzień po sprawdzeniu czasów 0-100, 100-200, 1/4, 60ft itp okazuje się że auto w przedziale 100-200km/h przestało jechać, jeździ gorzej o 1.5s do nawet 3s z 9.3 zrobiło się 10.8 w góóóóręęę... Sprawdzone logi w emu, auto pompuje niestabilne okolice 0.3 bara, a odczuwalnie jedzie prawie jak auto w N/A, zero WOW. Nie pozwoliło to zrobić jakiegoś bardzo zadowalającego czasu.
Do konkretów... Finalnie skończyliśmy te zawody na 3 miejscu z czasem dnia (niedziela) oraz w finałach ET 12.4sec
Po zawodach okazał się nieszczelny w znacznej większości układ, sporo przedmuchów... dlatego też boost uciekał, i nie był stabilny, a na zawodach musiał rozszczelnić się konkretnie. Dlatego też nie stroił się tak fajnie, i nie szło uzyskać nawet jakbyśmy chcieli większego doładowania.
Zostały po dociągane wszystkie obejmy, gumy, posprawdzane wszystkie inne łączenia, połączenia i gwinty, napompowany układ - teraz jest ok. W nadchodzącym tygodniu auto zostanie wystrojone raz jeszcze, żeby nie było sytuacji że przeładuje znacznie, nie ryzykuje Za tydzień 19.05 kolejne zawody w Toruniu i tam już mam nadzieje zmierzyć się sprawnym autem.
Miniol - 2019-05-14
no, i to mi się podoba dopieścć setup, zrób 0,8 bara i żarty się skończą
|
|