JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Nasze auta i projekty - Black Cartel EVO IX MR

Yaca - 2018-10-14
Temat postu: Black Cartel EVO IX MR
Mitsubishi Lancer Evolution IX

MODEL: 2006 MR, US

SILNIK: 4G63T MIVEC
wałki Cosworth, sprężynki i talerzyki Cosworth, Greddy Type RS Blow off Valve, olej Motul 300V 15W 50

UKŁAD DOLOTOWY:
kompletny dolot Injen

UKŁAD WYDECHOWY:
HKS Carbon-TI Catback

UKŁAD NAPĘDOWY:
sprzęgło dwutarczowe Exedy
skrzynia po rewizji, wymienione synchronizatory i łożyska 3,4,5
olej w skrzyni Motul 75W 90
olej w dyfrze Motul 75W 140

ZAWIESZENIE:
amortyzatory Bilstein (seria)
sprężyny Swift

UKŁAD HAMULCOWY:
seria + płyn Motul RBF 600

KOŁA: OZ Rally Asfalto AL 18x8" ET38

BODY-KIT:
aluminowy dach, maska, klapa, błotniki i carbonowy szpojler z MR-owym lipem czyli seria

ŚRODEK:
- fotele Recaro, kierownica MOMO, ogólnie seria

CAR-AUDIO
-brak-

PLANY:
zmiana kół lub malowanie na gunmetal/czarny mat, wymiana przednich mocowań górnych w bilsteinie, łaczniki staba, gumy na dyfrze, chyba będą konieczne nowe tarcze, remap, no i trzeba zadbać o środek

front

eng

int

ext

Qban - 2018-10-14

Kocur!! :shock: Gratuluje! :mrgreen:
MarceLL - 2018-10-14

Mega kozak! Gratulacje!
hot_rider - 2018-10-14

jezdziłby !! gratki
Krychu - 2018-10-14

Fajny czarnuch. Na ciemnych felgach będzie zdecydowanie lepiej 8-)
Bajcarek - 2018-10-14

Graty jeszcze raz! Powiedz, jak bardzo trudne jest ruszanie tym autem? :mrgreen:
MateuszMats - 2018-10-14

Wygląda mega, a stan wydaje się równie fajny :shock:
Yaca - 2018-10-15

Kamil-R napisał/a:
Graty jeszcze raz! Powiedz, jak bardzo trudne jest ruszanie tym autem?


thx! tutaj w codziennej eksploatacji to nic dobrego i raczej chciałbym wrócić do seryjnego - nie planuje tutaj jakoś dużych mocy ani użytkowania tego wozu w sporcie wiec seria wystarczy, dwutarczowe sprzęgło jest zajebiste ale tylko jak ma być petarda na każdy biegu, nie ma uślizgów i strat :-P

MateuszMats napisał/a:
Wygląda mega, a stan wydaje się równie fajny


dzięki!stan ogólnie fajny ale irytuje mnie trochę zaniedbane wnętrze, fotele są w fajnym stanie i tutaj wystarczy je dobrze odczyścić i zaimpregnować skórę, gorzej z plastikiem przy lewarku i na centralnej konsoli - oba będą musimy być na nowo wymalowane albo obklejone węglem

-----------

na pierwszy rzut poszły wszystkie klocki,
IMG_1121

IMG_1055

no i ta nieszczęsna gangsta smoła :lol:

IMG_1139

IMG_1142

IMG_1140

no i klimat jesieni! na dniach może ogarnę jakaś foto sesje ..choć ni cholery nie pasują mi te białe koła!! :evil:

[url=https://flic.kr/p/NiyRz4][/url]

Wojtuuus - 2018-10-15

Jacku, cudowne auto, w Twoich rękach nabierze niepowtarzalnego stylu black cartel; dobrze, że jest plan na koła w coś ciemniejszego :mrgreen:

PS
To prawda, czy legenda z tym kosmicznym spalaniem w tych wozach? :oops:

Hikiel - 2018-10-15

Sztosik!
KubaJDM - 2018-10-15

Przepiękne EVO 8-) Zawsze chciałem takie mieć. :mrgreen: Co do zużytego wnętrza możesz mi napisać o które elementy dokladnie chodzi to bym sprawdził koszt nowych z JP. ;-)
Karamba_DC2 - 2018-10-15

Gratulacje Jacek ! Auto jak dostanie ciemnie koła, to juz totalny sztos będzie 8-)
Chyba każdy facet marzył chociaż trochę o Evo :mrgreen:

Yaca - 2018-10-15

Wojtuuus napisał/a:
Jacku, cudowne auto, w Twoich rękach nabierze niepowtarzalnego stylu black cartel; dobrze, że jest plan na koła w coś ciemniejszego


thx! koło w gunmetalu powinno dobrze wyglądać, już przymierzałem volki ale szpilek mi zabrało z racji dużego ET z eski :-P

Wojtuuus napisał/a:
PS
To prawda, czy legenda z tym kosmicznym spalaniem w tych wozach?

testów spalania jeszcze nie robiłem wiec napisze coś więcej w ciagu 2 tygodni :-P

$$Honda Fan$$ napisał/a:
Co do zużytego wnętrza możesz mi napisać o które elementy dokładnie chodzi to bym sprawdził koszt nowych z JP.


dzięki, super! ;-)

Karamba_DC2 napisał/a:
Chyba każdy facet marzył chociaż trochę o Evo

dokładnie, 8-)

Gumka23 - 2018-10-15

Yaca napisał/a:
ani użytkowania tego wozu w sporcie wiec seria wystarczy


Więc zamiast zmieniać klocki to czym prędzej zmień olej. Ja nie wiem co ludzie mają za fantazję lać taki olej do auta, które nigdy nie widziało odcinka specjalnego?

"Łoo Panie, taki fajny wyścigowy samochut to i olej lej Pan tak wyścigowy najleprzy!"

Jaki olej producent zaleca w manualu?

Mega te auta są. Feeling jazdy dzięki bardzo sztywnej budzie i zawieszeniu niesamowity. Gratuluję.




Trochę spalanie zabiera przyjemności z butowania, bo wskazówka w oczach leci, ale kto bogatemu zabroni :D ;-)

Yaca - 2018-10-15

Gumka23 napisał/a:

Więc zamiast zmieniać klocki to czym prędzej zmień olej. Ja nie wiem co ludzie mają za fantazję lać taki olej do auta, które nigdy nie widziało odcinka specjalnego?


Gumka - punkt za spostrzegawczość! wypadło mi to z głowy i zapomniałem napisać :->

Gumka23 napisał/a:
Mega te auta są. Feeling jazdy dzięki bardzo sztywnej budzie i zawieszeniu niesamowity. Gratuluję.


buda nie wydaje mi się jakaś hiper sztywna, na pewno nie ma podejścia do civica który pod tym względem jest mega spięty i znacząco twardszy, evo za to w tym bilsteinie ma tak grubą sztyce że nigdy jeszcze nie miałem stockowego wozu z takim amorem :shock:

Gumka23 napisał/a:
Trochę spalanie zabiera przyjemności z butowania, bo wskazówka w oczach leci, ale kto bogatemu zabroni


evo jest strasznym smokiem ale coś za coś, robie bardzo małe przebiegi więc moze jakoś przetrwam :-P

PeTeR47 - 2018-10-15

Bandzior :mrgreen: Mając trzy zajebiste auta to teraz będziesz miał dylemat którym by sie tu przejechać :lol:
Gumka23 - 2018-10-17

Fk2R nie miałem przyjemności jeździć, ale czy buda różni się od cywilnej wersji? Weź też pod uwagę wiek i przebieg auta. Przecież blacha/zgrzewy ciągle pracują.

Nie wiem czy widziałeś, ale np. próg w Evo jest podwójny - profil w profilu. Nawet jak zamyka się drzwi w tym aucie to wklejają się jak w nowym aucie. Jakieś takie odczucia miałem.

Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...

Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?

KTR - 2018-10-17

Karamba_DC2 napisał/a:
Gratulacje Jacek ! Auto jak dostanie ciemnie koła, to juz totalny sztos będzie 8-)
Chyba każdy facet marzył chociaż trochę o Evo :mrgreen:
podpisuje się pod tym rękoma i nogami. Evo było by jednym z aut w moim wymarzonym garażu ;-) gratuluję i pozytywnie zazdroszczę. Chociaż swoją drogą Yaca Twój park maszyn jak by nie patrzeć jest kozak ;-)
Red. - 2018-10-17

Najlepsza wersja Evo jaką można mieć, gratulacje!
Ciekaw jestem jak będą wyglądać dalsze zmiany w aucie :)

Gumka23 napisał/a:

Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...

Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?

Przeważnie taki olej na zimę zmienia się na na przykład 5w40, wiele razy się z takim trybem zalewania oleju spotkałem, jak już ktoś leje 15w50.
W serwisówce pewnie zalecają jak w przypadku Subaru jakąś skrajność, jak 5w30 ;)

Kubaa - 2018-10-17

Red., a co Ty tutaj robisz chłopie :mrgreen:

Jaca fura petarda!! Wbijaj na delegację służbową do Warszawy, stawiam zestaw z bigmacem 8-)

Benasq - 2018-10-17

No moje Evo na Motulu 300v 15w50 to przy 0* to jak mlockarnia chodzilo, ogolnie przesiadlem sie z Motula na Millersa i zmiana in plus oczywiscie w sumie warto zrobic pelny serwis olejowy tj skrzynia, transfer, dyfer. Powiedz jak u ciebie z jalowymi obrotami? bo przypusczam ze walki masz 272 czyli takie najsensowniejsze na ulice. No i witaj w klubie 8-)


Yaca - 2018-10-18

Gumka23 napisał/a:
Fk2R nie miałem przyjemności jeździć, ale czy buda różni się od cywilnej wersji? Weź też pod uwagę wiek i przebieg auta. Przecież blacha/zgrzewy ciągle pracują.

Nie wiem czy widziałeś, ale np. próg w Evo jest podwójny - profil w profilu. Nawet jak zamyka się drzwi w tym aucie to wklejają się jak w nowym aucie. Jakieś takie odczucia miałem.


zgadza sie Gumka, wiadomo że to inne konstrukcje i w innym wieku, pisze tylko o odczuciach w dwóch stockowych samochodach, w cvc profil opony i "cieżej" pracujący układ kierowniczy sprawa fajne wrażenie, evo fajnie wybiera wszystkie dziury i tutaj duży plus :-P

Gumka23 napisał/a:
Co do oleju, to w każde Evo leją 15W.. co te auta zawiniły, żeby na 15W w zimę jeździć...

Masz serwisówkę do niego? Jakie jest zalecenie producenta?


engine oil evo9

KTR napisał/a:
podpisuje się pod tym rękoma i nogami. Evo było by jednym z aut w moim wymarzonym garażu gratuluję i pozytywnie zazdroszczę. Chociaż swoją drogą Yaca Twój park maszyn jak by nie patrzeć jest kozak


:oops:

Red. napisał/a:
Najlepsza wersja Evo jaką można mieć, gratulacje!
Ciekaw jestem jak będą wyglądać dalsze zmiany w aucie


thx! zmiany mają przede wszystkim doprowadzić samochód do stanu OEM + :-P żadnych udziwnień, splitterów, canardsów, dyfuzorów które teraz wydaja się musowe dla większości osób.... tutaj nie będą miały miejsca wizualnie samochód na tych sprężynach i 18" wygląda dla mnie super :->

Kubaa napisał/a:
Jaca fura petarda!! Wbijaj na delegację służbową do Warszawy, stawiam zestaw z bigmacem


:super:

Benasq napisał/a:
No moje Evo na Motulu 300v 15w50 to przy 0* to jak mlockarnia chodzilo, ogolnie przesiadlem sie z Motula na Millersa i zmiana in plus oczywiscie w sumie warto zrobic pelny serwis olejowy tj skrzynia, transfer, dyfer. Powiedz jak u ciebie z jalowymi obrotami? bo przypusczam ze walki masz 272 czyli takie najsensowniejsze na ulice. No i witaj w klubie


samochód jest już po pełnym serwisie olejowym i wymianie rozrządu ;-) na wolnych przy tych wałkach jest już pyrkanie :-P muszę zrobić konkretny remap i wtedy zobaczymy.

ps. kozak e8!! mi tylko brakuje ciemnego koła :-P

IMG-1202

------------

btw. ma ktoś z Was jakieś dobre zniżki na części do mitsu ? sprawdzone tanie źródła na OEM części ? 4turbo już mam na liście ale może ktoś z Was ma lepsze dojścia ? :-P

Benasq - 2018-10-18

No ja remap robilem u Bartka Stolarskiego w sumie na serii ze zrobionym wydechem i wymianie tego co potrzeba do remapu wyszlo 360/500. Co do koła to biale felgi to jakas pomylka... utrzymac je w czystosci to jakas tragedia ja w zime bede swoje malowal w jakis grafit czy cos ;)
Bajcarek - 2018-10-18

Jakiś gunmetalowy albo czarny Arcasting ZAR by zagrał! A te białe zostawić na chłostę zimową i po temacie. :mrgreen:

BTW. Jak chcesz Yaca, po moim Evo9 zostały mi ori chlapacze Ralliart, miłe w użytku zimowym, fura się tak nie brudzi. Jak coś pw.

Benasq - 2018-10-18

chlapacze nie pomagaja ;p


Game - 2018-10-18

Genialne auto :oops: Evo to zdecydowanie must have :evil:
Neill007 - 2018-10-18

W końcu Evo na forum :-) ładna kolekcja, moje marzenie mieć trzy auta w garażu z różnymi napędami... polecam rosssport.com z Anglii ;-) tylny dyfer pasywny, aktywny?
thomac - 2018-10-18

Jacku, gratuluję zakupu :mrgreen: Wiesz co dobre 8-) Jest to jedno z trzech aut, które biorę pod uwagę na przyszły rok :oops:

W Twoich rękach jestem spokojny o dalsze losy Eveliny :mrgreen:

ravestation - 2018-10-19

jeśli to US, to z założenia powinien być pasywny

gratki auta, ja swoje 9 bardzo miło wspominam :)

andrev - 2018-10-19

Auto kozak bez dwóch zdań, po remapie będzie już baaardzo przyjemnie.
Gumka23 - 2018-10-19

No.. czyli jakieś 5w50 byłoby idealne na cały rok. Zajrzyj w ofertę Ravenola. Mają świetne bazy olejowe, bez upalania na torze powinno służyć. A jak nie to standardowo Millersik CFS NT :P

Benasq, heheh dobra fota ruda fajo.

Red. Watpię, żeby Ci wszyscy ludzie zmieniali dwa razy w sezonie olej w zależności od temperatury.

Yaca - 2018-10-20

Benasq napisał/a:
No ja remap robilem u Bartka Stolarskiego w sumie na serii ze zrobionym wydechem i wymianie tego co potrzeba do remapu wyszlo 360/500. Co do koła to biale felgi to jakas pomylka... utrzymac je w czystosci to jakas tragedia ja w zime bede swoje malowal w jakis grafit czy cos ;)


fajny wynik! Ktulu poleca mi TTC z Krakowa i na razie zbieram opinie :->

Kamil-R napisał/a:
Jakiś gunmetalowy albo czarny Arcasting ZAR by zagrał! A te białe zostawić na chłostę zimową i po temacie. :mrgreen:

BTW. Jak chcesz Yaca, po moim Evo9 zostały mi ori chlapacze Ralliart, miłe w użytku zimowym, fura się tak nie brudzi. Jak coś pw.


nie planuje na razie zmieniać kół, zaraz będzie zima i trzeba zimówki przygotowywać :mrgreen: dzięki za info o chlapaczach ;-)

thomac napisał/a:
Jacku, gratuluję zakupu :mrgreen: Wiesz co dobre 8-) Jest to jedno z trzech aut, które biorę pod uwagę na przyszły rok :oops:

W Twoich rękach jestem spokojny o dalsze losy Eveliny :mrgreen:


thx! evo to rodzinny sedan + isofix x2 wiec zawsze można żonę przekonać że to zwykła wersalka na co dzień :lol:

Neill007 napisał/a:
W końcu Evo na forum :-) ładna kolekcja, moje marzenie mieć trzy auta w garażu z różnymi napędami... polecam rosssport.com z Anglii ;-) tylny dyfer pasywny, aktywny?


ravestation napisał/a:
jeśli to US, to z założenia powinien być pasywny

gratki auta, ja swoje 9 bardzo miło wspominam :)


dyfer na tyle w 8/9 zawsze był pasywny w US
2003 - Evo VIII pasywne bez ACD
2004 - Evo VIII pasywne bez ACD lub za dopłatą można było zamówić ACD
2005 - Evo VIII z ACD i tył pasywny
2006 - Evo IX z ACD i tył pasywny

btw. czerwony jest kozak! :serce:

Gumka23 napisał/a:
No.. czyli jakieś 5w50 byłoby idealne na cały rok. Zajrzyj w ofertę Ravenola. Mają świetne bazy olejowe, bez upalania na torze powinno służyć. A jak nie to standardowo Millersik CFS NT


biorę pod uwagę Millersa lub Fuchsa

Gumka23 - 2018-10-20

Yaca napisał/a:
biorę pod uwagę Millersa lub Fuchsa


Jak Fuchs to bardzo dobry 5w40 Titan Race Pro S. Ravenol robi RCS Racing Competition Synto, który ma jeszcze lepsze parametry, a jest w podobnej cenie (intercars sprzedaje, pewnie masz, albo ktoś od Ciebie ma tam dobrą zniżkę).

Polecam Ravenola, bo to moje odkrycie olejowe :D normalne ceny, a parametry olejów najlepsze z najlepszych.

Pit - 2018-10-20

Jacek chyba używał już w swoich autach tego Fuchsa o którym piszesz, ja leję go do EP3, do jazdy po bułki pewnie przesada, ale jakoś mam zaufanie do tego oleju.

No i EVO marzenie, od zawsze mi ryje banie to auto. :)

Gumka23 - 2018-10-20

BTW. Ravenol ma świetnie zabezpieczenie przez lewym olejem. Na każdej butelce jest zdrapka pod którą jest unikalny kod. Wklepujesz go na oficjalnej stronie Ravenola i wyskakuje Ci informacja czy ori czy nie. :ok: :ok:
Red. - 2018-10-20

Kubaa napisał/a:
Red., a co Ty tutaj robisz chłopie :mrgreen:
Panie złoty, nadal tu jestem :D
Nie samymi fejsbukami człowiek żyje :mrgreen:

Karamba_DC2 - 2018-10-20

Gumka23 napisał/a:
BTW. Ravenol ma świetnie zabezpieczenie przez lewym olejem. Na każdej butelce jest zdrapka pod którą jest unikalny kod. Wklepujesz go na oficjalnej stronie Ravenola i wyskakuje Ci informacja czy ori czy nie. :ok: :ok:


Bardzo szanuję :shock: :ok: :ok:

Yaca - 2018-10-20

Gumka23 napisał/a:
Jak Fuchs to bardzo dobry 5w40 Titan Race Pro S.


tak jak Limon pisał używam go w esce od dawna i wszystko jest ok, oglądałem nie dawno panewki, wał po 15-20 track day-ach i nie ma nic niepokojącego

Gumka23 napisał/a:
Polecam Ravenola, bo to moje odkrycie olejowe normalne ceny, a parametry olejów najlepsze z najlepszych.


mocno mnie zainteresowałeś, na pewno poczytam o nim więcej bo w poniedziałek chce zamawiać - dzięki za info ;-)

-------------

wczoraj dotarły nowe tarcze Rotinger z powłoką ochronną Graphite, polski produkt - wygląda bardzo dobrze i cena IMO świetna bo 520pln za komplet na przednią oś :shock:

dzięki sajfer za szybką wysyłkę! ;-)

IMG_1244

IMG_1245

IMG_1262

IMG_1268

Gumka23 - 2018-10-20

Yaca napisał/a:
mocno mnie zainteresowałeś


Właśnie o to mi chodziło :) Porównaj sobie parametry techniczne np. z tym (zresztą bardzo dobrym) Fuchsem. Dziwne, że ta marka tak słabo u nas jest znana.

wierzba - 2018-10-20

Gumka23 napisał/a:
BTW. Ravenol ma świetnie zabezpieczenie przez lewym olejem. Na każdej butelce jest zdrapka pod którą jest unikalny kod. Wklepujesz go na oficjalnej stronie Ravenola i wyskakuje Ci informacja czy ori czy nie. :ok: :ok:

rozumiem, że możesz to sprawdzić po zakupie i jake fake to reklamacja ?

Gumka23 - 2018-10-20

:?: hmmm.. nie rozumiem pytania. Jak kupujesz produkt, a jest on sfałszowany to na tej podstawie odstępujesz od umowy kupna sprzedaży.

Wojtek, na to są paragrafy, co to za pytanie?

Cytat:
Art. 305. 1. Kto, w celu wprowadzenia do obrotu, oznacza towary podrobionym znakiem towarowym, zarejestrowanym znakiem towarowym, którego nie ma prawa używać lub dokonuje obrotu towarami oznaczonymi takimi znakami, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.


Cytat:
Art. 559-561 Kto, za pomocą technicznych środków reprodukcji, kopiuje zewnętrzną postać produktu lub tak skopiowany wprowadza do obrotu, stwarzając tym możliwość wprowadzenia klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu, czym wyrządza poważną szkodę przedsiębiorcy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

wierzba - 2018-10-21

spox, thx.
u nas z egzekwowaniem prawa bywa różnie pewnie stąd to pytanie ;)

empe - 2018-10-21

E9 to jedno z moich marzeń. Mógłbym mieć takie na weekendy a w tygodniu S4.
:lol:

Gratuluję mega aut!

sparco d15z6 - 2018-10-22

Tak gdzieś widziałem tego lacnera, nie kupiłeś czasem go od Krzyśka z Kraśnika? :-D
Yaca - 2018-10-23

zgadza się ;-)
MuzykVrt - 2018-10-24

Nie wiem czy to ta na pewno, ale jesli tak to siedziałem w niej ze 3 lata temu, oglądałem. Czy to z usa było ściągane?
Yaca - 2018-10-24

to nie ten egzemplarz bo ten samochód przyjechał na początku tego roku z juesej, Krzysiek ma na podwórku non stop po kilka sztuk wiec łatwo się zakręcić :-P
Tommi01 - 2018-10-24

jacku co ty robisz wypożyczalnie super aut ? :mrgreen: :mrgreen:

evo to marzenie !!!!!

HołekTH - 2018-10-29

Super auto. Gratulacje. Jak chcesz sprzedać felgi to daj znac :mrgreen:
HołekTH - 2018-11-18

Byłem wczoraj u Krzyśka i widziałem jak dłubał przy aucie. Ale poważnie chcesz zakładać to zajechane sprzęgło zamiast praktycznie nowej dwutarczówki? :roll:
Yaca - 2018-12-02

HołekTH napisał/a:
Ale poważnie chcesz zakładać to zajechane sprzęgło zamiast praktycznie nowej dwutarczówki?


dzięki za info - niestety nie oglądałem tego zestawu bo czasu było bardzo mało, zestaw wyciągnięty z samochodu od znajomego za fajną kasę wiec się skusiłem - nigdy nie oszczędzam na takich częściach i mogę Cię zapewnić że "dziadostwa" tu nie będzie ;-)

a tak przy okazji nie masz kompletnej osłony pod silnik ? :-P

jeszcze dwa tygodnie i samochód zacznie w końcu jeździć


Pit - 2018-12-02

Coś pieknego to Evo :) na zimę idealny pojazd.
Karamba_DC2 - 2018-12-02

Dobrze mu na tej feldze 8-)
nikesonmyfeet - 2018-12-02

Pięknie jest ;)
HołekTH - 2018-12-03

Nie mam oem płyty. Ale pomysł o alu. Kolega fajne z JP mi ściągnął które siadają idealnie pod wszystkie mocowania.
Starstruck - 2018-12-04

Jak Bozia da i się dorobię, będę miał takie auto 8-) . Jest NIESAMOWITE!
Yaca - 2019-05-21

nowe koła z JP już na miejscu!

Rays Volk TE37, 17"x8,5" ET30 *





koła sprawdzone i są prościutkie, teraz szkiełkowanie i nowy/inny kolor**, poza tym w evo sporo innych zmian .. ale to opisze innym razem ;-)
*szukałem 18", do tego cal szersze i ET około 22... ale w sumie ten set mam też plan zmieścić w s2k bo kilku zmianach wiec nie ma tego złego :->

memo88 - 2019-05-22

Yaca,

Opisuj, opisuj jak najszybciej :mrgreen: Co do TE37❤ to... to koło jest ponadczasowe. Jestem ciekaw na jaki kolor postawisz ale myślę że coś w stylu Diamond Dark Gun Metal ;-) Gratulacje i zazdroszczę s2k,IX :oops:

fulek - 2019-05-22

te37 pięknie

ale te leżące obok ce28 na czarnym evo to byłby kot :oops:

Karamba_DC2 - 2019-05-22

Yaca, garaż na grubasie, prawie cały Black Cartel pod domem :mrgreen:
Odwiedzisz w tym roku JF z Rogalem?

Les - 2019-05-24

Nieźle, a zakładałeś może ce28 na Evo ?
Tommi01 - 2019-06-01

te37 + evo marzenie !!!!!
Yaca - 2019-06-15

fulek napisał/a:
ce28 na czarnym evo to byłby kot :oops:


Les napisał/a:
Nieźle, a zakładałeś może ce28 na Evo ?


przyłożyłem na chwile ale ET nie puści bez szpilek i dystansów :-P

Karamba_DC2 napisał/a:

Odwiedzisz w tym roku JF z Rogalem?


niestety może być ciężko :->

memo88 napisał/a:


myślę że coś w stylu Diamond Dark Gun Metal ;-)


:mrgreen:

prace nad kołami prawie skończone (brakuje ori naklejek ale liczę że w końcu japońce wyślą paczkę :-/ ), kolor wyszedł prawidłowo - szukałem dokładnie takiego efektu bo koło znacznie zmienia się w zależność od ilości światła, wpadły też custom dekielki mitsu, dodatkowo po użyciu cleanera położona została ceramika żeby się lepiej myło kółka :-P

na szybko zrobiłem kilka zdjęć telefonem, ciężko uchwycić efekt ale na surowym foto wygląda to tak :










memo88 - 2019-06-15

Yyyy czyli dobrze trafiłem :mrgreen: też bym poszedł w ten kolor do EVO. Myślę że zaje...iście się wpasuje. Jeżeli uzyskałeś efekt zmian przy różnym świetle to szczerze gratuluję! Dekielki również wyszły bardzo dobrze. Dobry wybór z stonowanym kolorem loga mitsu. Gratki!
Pit - 2019-06-15

tu jak zwykle wszystko ze smakiem :super:
Yaca - 2019-06-17

dzięki ! :ok:

--------

koła już na samochodzie a przy okazji wymieniałem tarcze i szczęki na tylnej osi bo niestety mam wibracje na kierownicy podczas hamowania, standardowo w takich przypadkach na pierwszy ogień idą koła (wszystko idealnie prościutkie i wyważone z oponami), potem hamulce (wymienione wszystkie tarcze i klocki) łożyska na przedniej osi były wymienione przed zakupem wiec więcej nie sprawdzałem, ani zwrotnic ani łożysk ... a mimo wszystko nadal czuje wibracje podczas hamowania wiec muszę dalej szukać .. ktoś ma jakieś własne doświadczenia ?


stan na dzień dzisiejszy poniżej, Ewelina musi chyba trafić na jakiegoś dobrego fotografa bo zaczyna to już jakoś wyglądać :-P






Shingo - 2019-06-17

Kot 8-)
kozel - 2019-06-17

Zmierz sobie czujnikiem zegarowym bicie tarcz, tarcze muszą być przykręcone do piast najlepiej każda ze śrub tym samym momentem. Powinieneś celować w <0,05 mm, i to sumując z ewentualnymi mikro luzami na łożyskach, najlepiej sprawdzic jak najbliżej zewnetrznej srednicy tarczy.

BTW. Graty auta, jest kosa.

podlez - 2019-06-18

piekna maszyna!!
MAsz gust do tych japońskich pojazdów!!

Tommi01 - 2019-06-20

super siadło !!
Yaca - 2019-06-25

dzięki! ;-)

kozel napisał/a:
Zmierz sobie czujnikiem zegarowym bicie tarcz, tarcze muszą być przykręcone do piast najlepiej każda ze śrub tym samym momentem. Powinieneś celować w <0,05 mm, i to sumując z ewentualnymi mikro luzami na łożyskach, najlepiej sprawdzic jak najbliżej zewnetrznej srednicy tarczy.


thx, taki właśnie mam plan, zegar już czeka, miałem się z tym bawić od razu przy zakładaniu przednich tarcz ale widząc stan byłem pewien że wymiana załatwi temat :ok:


-------------


kilka fot na spontanie od kumpla, na fotach koło wygląda na zdecydowanie za małe ale na żywo jest imo dużo lepiej :-P








Demon - 2019-06-25

Dobrze, że koło nie jest czarne bo na zdjęciach nie byłoby go wcale widać. Pozatym dobry bandyta :-D
MuzykVrt - 2019-06-25

Świetny racingowy setup, a nie jakieś stance srance i psucie samochodu. Tak jest ideolo, nic tylko chłostać.
Johnson - 2019-06-26

kot zupełny ale coś mi ta blacha nie siedzi :-/
nikesonmyfeet - 2019-06-26

Wcale nie za małe, wygląda bojowo ;) I bardzo ładnie foty koledze wyszły, dobrze, że trafił się pochmurny dzień, bo zdjęcia w pełnym słońcu nie pasowały by do klimatu miejscówki.

Podsumowując:
fura - klasa
foty - sztos :D

memo88 - 2019-06-26

Ja tam też nie widzę żeby były za małe. Koła wpasowały się bardzo dobrze w klimat i charakter EVO 8-) Miejscówka świetna do zdjęć!
Yaca - 2019-06-26

Demon napisał/a:
Dobrze, że koło nie jest czarne bo na zdjęciach nie byłoby go wcale widać. Pozatym dobry bandyta :-D


koło w takim kolorze to dwa w jednym, wieczorem jest black on black a w dzień, w słońcu widać fajną różnice

MuzykVrt napisał/a:
Świetny racingowy setup, a nie jakieś stance srance i psucie samochodu. Tak jest ideolo, nic tylko chłostać.

:ok:

stęsów u nas nigdy nie będzie :-P

Johnson napisał/a:
kot zupełny ale coś mi ta blacha nie siedzi :-/


zgadza się, musze ogarnąć ramki pod małe tablice!

nikesonmyfeet napisał/a:
Wcale nie za małe, wygląda bojowo ;) I bardzo ładnie foty koledze wyszły, dobrze, że trafił się pochmurny dzień, bo zdjęcia w pełnym słońcu nie pasowały by do klimatu miejscówki.

Podsumowując:
fura - klasa
foty - sztos :D


foto na totalnym spontanie, przez przypadek :-D

memo88 napisał/a:
Ja tam też nie widzę żeby były za małe. Koła wpasowały się bardzo dobrze w klimat i charakter EVO 8-) Miejscówka świetna do zdjęć!


efekt "za małęgo koła" jest tylko na fotach, na żywo jest ok i na pewno nic już nie bede tu kombinował ;-)

Tommi01 - 2019-06-29

no mega siadło !

le ja tu widzę problem ??????????
czym tu jezdzić hahahaha

Yaca - 2020-02-02

evo żyje ale niestety oryginalna przednia szyba pękła od kamienia :rozpacz:





poza tym chyba zostanie na dłużej niż myślałem :serce:







w końcu wwaliłem tą ramke tablicy, nowa/klubowa będzie niedługo 8-)


octane - 2020-02-02

Takie evo to moje niezrealizowane marzenie :-( . Wygląda pięknie na tych felgach, bojowo.
Karamba_DC2 - 2020-02-02

Idealne auto :cwaniak:
Les - 2020-02-02

Ale ten końcowy jest piękny
Pit - 2020-02-03

Mega piękne Evo, moje niespełnione marzenie. :D

Ja osobiście czekam aż kupisz kiedyś Caymana GT4 o którym kiedyś wspominałeś i na to co z nim wtedy zrobisz. :mrgreen:

Yaca - 2020-03-14










eser - 2020-03-14

Już dodałem gif na fb ale... ❤❤❤❤
kozel - 2020-03-15

Cholera, doj3bane masz te zabawki.
Bajcarek - 2020-03-15

Najlepsze Evo jakie powstało. :oops:
Yaca - 2020-05-09

black madafaka 8-)


Karamba_DC2 - 2020-05-09

Skoro masz już czarnego bandziora, to Ske na żółto dawaj :mrgreen:
Bajcarek - 2020-05-09

Karamba_DC2 napisał/a:
Skoro masz już czarnego bandziora, to Ske na żółto dawaj :mrgreen:

Mądrego to i warto posłuchać. :mrgreen:

Yaca - 2021-01-16

8-)


qureku - 2021-01-16

Szach mat ! :mrgreen:

W taką pogodę tylko pozazdrościć :)

Yaca - 2021-01-16

zima z EVO da się lubić :mrgreen:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group