JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Szpan i Roadshow - Audi S4 B8 Avant

empe - 2018-12-29
Temat postu: Audi S4 B8 Avant
Rodzinny wóz, który jest szybszy niż wygląda. :lol:
Prawie maksymalne wyposażenie, między innymi panorama, carbonowe listwy w środku, B&O. Jest wygodnie i cichociemno. :)

MODEL:
S4 B8

SILNIK:
3,0 V6 TFSI

UKŁAD DOLOTOWY:
- rura dolotowa Forge
- wkładka RAMAIR

UKŁAD WYDECHOWY:
- X-pipe Magnaflow

ELEKTRONIKA:
seria - program Stage 1

UKŁAD NAPĘDOWY:
seria

ZAWIESZENIE:
seria

UKŁAD HAMULCOWY:
seria + DS Performance

BODY-KIT:
seria

ŚRODEK:
seria

CAR-AUDIO:
seria Bang & Olufsen

MOC:
~400KM
4,4 sek do 100 (na zimówkach bez LC)
12,3 sek na 1/4 mili


Na montaż czeka już mniejsze kółko kompresora, potem nowy program + program skrzyni i atakujemy ~450KM.

Na razie zrobiłem 2kkm i auto sprawuje się bardzo dobrze. Spalanie wysokie, ale nie jeżdżę jak emeryt.




Karamba_DC2 - 2018-12-30

Gratulacje kolejnej zabawki :mrgreen:
Cyferki już bardzo przyjemne :ok:

Ale jako że to nowsze Audi, oby za szybko nic się nie psuło, bo w mojej bylej A4 leciało wszystko lawinowo :lol:

empe - 2018-12-30

Miałem 2 lata A4 B8 w dieslu i poza 1 usterką skrzyni nic się nie działo.
W S4 najsłabsza jest właśnie skrzynia, tzn ryzyko jej awarii jest największe, bo z silnikiem raczej nie ma problemów.

hayabusa - 2018-12-30

Ja z S2000 przesiadłem się na S5 Sportback, więc na prawie to samo co Ty (też czarny) :-)



Dobrze się prezentuje :-P

Gdzie robiłeś Stage 1?
Jak dżwięk na magnaflow? Masz może nagrane jak brzmi?

empe - 2018-12-30

S5 kozak, ale ja potrzebowałem kombi.
Kupiłem już z stg 1.
Filmik z wydechem muszę nagrać. Przy obciążeniu jest przyjemnie głośno, natomiast podczas normalnej, spokojnej jazdy jest prawie jak seria.

Demon - 2018-12-31

Bardzo przyjemne daily. A spalanie w takim szczególnie po zakupie nie powinno dziwić :lol:
guczi - 2018-12-31

Duża różnica względem ISa ? :mrgreen: Jeśli chodzi o spalanie może po programie się poprawi, bo ponoć jak na tę moc wypada całkiem dobrze w tych silnikach. Ciężko kupić jakąś sensowną sztukę? No i ile trzeba dać mniej więcej? :-P
hayabusa - 2018-12-31

empe to czekam na filmik :D


guczi napisał/a:
Jeśli chodzi o spalanie może po programie się poprawi, bo ponoć jak na tę moc wypada całkiem dobrze w tych silnikach. Ciężko kupić jakąś sensowną sztukę? No i ile trzeba dać mniej więcej? :-P


U mnie spalanie w trasie bez oszczędzania to 10-11l, więc myśle, że bardzo przyjemnie.

S4 sedan ciężko o sensowną sztukę, bo większość to USDM (sam szukałem i stanęło na S5), z kombi trochę łatwiej bo tylko EUDM. Ceny od 60k za USDM bądź kombi powyżej 200k przelotu, zadbane egzemplarze to 80k +/-10. Oczywiście mowa o przedliftach

empe - 2019-01-01

Od IS350 pali ok 3 litry więcej, ale jest też dużo szybszy.

Swój film nagram niedługo, bo wydaje mi się, że u mnie jest trochę głośniej, ale mniej więcej tak brzmi:
https://youtu.be/OujYQLmVlFc

No i tak jak już wspomniał hayabusa na dobrego przedlifta trzeba wydać ok 80. Chyba, że chcesz gorzej wyposażonego z większym przebiegiem to ~70 da się znaleźć.

PeTeR47 - 2019-01-05

Gratulacje, pomijając fakt praktyczności i osiągów to chyba jednak CRX dawał więcej frajdy z jazdy ? :->
empe - 2019-01-06

PeTeR47 napisał/a:
Gratulacje, pomijając fakt praktyczności i osiągów to chyba jednak CRX dawał więcej frajdy z jazdy ? :->


Pewnie, że tak. S4 B8 jako funcar średnio się nadaje i nie ma porównania do crxa.
Za to na codzień i w każdych warunkach atmosferycznych jeździ się szybko i przyjemnie. ;)

Miniol - 2019-01-24

ostatecznie to będzie całkiem przyjemnie latać 8-)
empe - 2019-01-27

Doszły nowe koła na ten sezon, niestety tym razem nie JDM. :lol:
Na samej feldze jest oszczędność ponad 3 kg w stosunku do seryjnych felg a coś jeszcze może ugram oponami.
Mniejsze ET wpłynie na agresywniejszy wygląd, OEM felgi są bardzo schowane.


johnnyg - 2019-01-30

empe napisał/a:

Na samej feldze jest oszczędność ponad 3 kg w stosunku do seryjnych felg a coś jeszcze może ugram oponami.


Obrazek


but why..?
Nie, że to źle, ale w tym aucie to chyba już bez różnicy czy masz 3kg cięzsze koło czy nie :D , zostały naleciałości z czasów posiadania hłondy :mrgreen:

empe - 2019-01-30

Jasiu, w moim byłym Lexusie była ogromna różnica. Lżejsza felga zupełnie odmieniła prowadzenie auta. Przyspieszanie, hamowanie, manewrowanie - wszystko na plus.
Z ciekawości nawet wstrzymam się z modami i pomięrzę najpierw auto na tych felgach. Wtedy będzie czarno na białym jaka jest różnica. ;)

TorquedMad_Mind - 2019-01-30

Johny - a teraz wracamy do googla i czytamy o "masie nieresorowanej" i nie pierdolimy bez sensu w internecie :lol:
Gumka23 - 2019-01-30

Co to za zajebista felga? Jaki parametry?
empe - 2019-01-30

Ispiri FFR1 19x8.5
johnnyg - 2019-01-30

Bio napisał/a:
Johny - a teraz wracamy do googla i czytamy o "masie nieresorowanej" i nie pierdolimy bez sensu w internecie :lol:

Nie trolluj, mając 13 lat wiedziałem ze 1kg z masy wirującej to jak 10kg z bagażnika - rzecz jasna nie dosłownie żebyś znowu nie szukał sposobu na bycie ***** :lol: - ale gdybym miał s4 to mialbym to w dupie czy mam dwa kilo cięższą felgę 8-)

Miniol - 2019-01-30

johnnyg napisał/a:
dybym miał s4


Ale nie Masz Jasiu ;)

a tak serio to można założyć moje Ultraleggery Empas i zrobimy pomiary ;)

TorquedMad_Mind - 2019-01-31

johnnyg napisał/a:
Bio napisał/a:
Johny - a teraz wracamy do googla i czytamy o "masie nieresorowanej" i nie pierdolimy bez sensu w internecie :lol:

Nie trolluj, mając 13 lat wiedziałem ze 1kg z masy wirującej to jak 10kg z bagażnika - rzecz jasna nie dosłownie żebyś znowu nie szukał sposobu na bycie ***** :lol: - ale gdybym miał s4 to mialbym to w dupie czy mam dwa kilo cięższą felgę 8-)

dlatego Twój wóz nie jest w projektach :lol:

Karamba_DC2 - 2019-01-31

:lol: :lol: :lol:
johnnyg - 2019-02-01

ja mam letką felgę, poniżej 6kg chyba :mrgreen: ale w moim przypadku to konieczność 8-) .

No dobra, to chvj, empas, to powiedz czy faktycznie była różnica i czy fajniej się jeździ ;)



aha, Miniol, brawa za spostrzegawczość - zaiste nie mam 8-)

TorquedMad_Mind - 2019-02-01

johnnyg napisał/a:

No dobra, to chvj, empas, to powiedz czy faktycznie była różnica i czy fajniej się jeździ ;)

Jak Ci powiem, że w 1-gen CLS'ie AMG lżejsza felga robi różnicę to uwierzysz? :mrgreen:

Gumka23 - 2019-02-01

empe napisał/a:
Ispiri FFR1 19x8.5


Piękne kółko!

empe - 2019-02-04

Gumka23 napisał/a:
empe napisał/a:
Ispiri FFR1 19x8.5


Piękne kółko!


Mi też się podoba, dzięki! :)

Miniol napisał/a:


a tak serio to można założyć moje Ultraleggery Empas i zrobimy pomiary ;)


Nie chce mi się zmieniać kół. :lol: Poczekam do wiosny, ale dzięki. ;)

johnnyg napisał/a:

No dobra, to chvj, empas, to powiedz czy faktycznie była różnica i czy fajniej się jeździ ;)


Specjalnie dla Ciebie, będzie podane info. :mrgreen:

empe - 2019-04-13

S4 przeszło korektę lakieru, teraz wygląda o wiele lepiej. Założyłem też letnie koła. Wygląda fajnie, ale chyba będzie trzeba obniżyć trochę dziada. :mrgreen:



Przy okazji wrzucam też dwa krótkie filmy.
Tutaj mniej więcej słychać jak obecnie brzmi przy stage 1:


Ustawka z CLS 63 AMG. Mercedes nie miał trakcji, jak będzie cieplej to powtórzymy rolkę.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group