JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market.
Szpan i Roadshow - Audi S4 B8 Avant
empe - 2018-12-29 Temat postu: Audi S4 B8 AvantRodzinny wóz, który jest szybszy niż wygląda.
Prawie maksymalne wyposażenie, między innymi panorama, carbonowe listwy w środku, B&O. Jest wygodnie i cichociemno.
MODEL:
S4 B8
SILNIK:
3,0 V6 TFSI
UKŁAD DOLOTOWY:
- rura dolotowa Forge
- wkładka RAMAIR
UKŁAD WYDECHOWY:
- X-pipe Magnaflow
ELEKTRONIKA:
seria - program Stage 1
UKŁAD NAPĘDOWY:
seria
ZAWIESZENIE:
seria
UKŁAD HAMULCOWY:
seria + DS Performance
BODY-KIT:
seria
ŚRODEK:
seria
CAR-AUDIO:
seria Bang & Olufsen
MOC:
~400KM
4,4 sek do 100 (na zimówkach bez LC)
12,3 sek na 1/4 mili
Na montaż czeka już mniejsze kółko kompresora, potem nowy program + program skrzyni i atakujemy ~450KM.
Na razie zrobiłem 2kkm i auto sprawuje się bardzo dobrze. Spalanie wysokie, ale nie jeżdżę jak emeryt.
Karamba_DC2 - 2018-12-30 Gratulacje kolejnej zabawki
Cyferki już bardzo przyjemne
Ale jako że to nowsze Audi, oby za szybko nic się nie psuło, bo w mojej bylej A4 leciało wszystko lawinowo empe - 2018-12-30 Miałem 2 lata A4 B8 w dieslu i poza 1 usterką skrzyni nic się nie działo.
W S4 najsłabsza jest właśnie skrzynia, tzn ryzyko jej awarii jest największe, bo z silnikiem raczej nie ma problemów.hayabusa - 2018-12-30 Ja z S2000 przesiadłem się na S5 Sportback, więc na prawie to samo co Ty (też czarny)
Dobrze się prezentuje
Gdzie robiłeś Stage 1?
Jak dżwięk na magnaflow? Masz może nagrane jak brzmi?empe - 2018-12-30 S5 kozak, ale ja potrzebowałem kombi.
Kupiłem już z stg 1.
Filmik z wydechem muszę nagrać. Przy obciążeniu jest przyjemnie głośno, natomiast podczas normalnej, spokojnej jazdy jest prawie jak seria.Demon - 2018-12-31 Bardzo przyjemne daily. A spalanie w takim szczególnie po zakupie nie powinno dziwić guczi - 2018-12-31 Duża różnica względem ISa ? Jeśli chodzi o spalanie może po programie się poprawi, bo ponoć jak na tę moc wypada całkiem dobrze w tych silnikach. Ciężko kupić jakąś sensowną sztukę? No i ile trzeba dać mniej więcej? hayabusa - 2018-12-31 empe to czekam na filmik
guczi napisał/a:
Jeśli chodzi o spalanie może po programie się poprawi, bo ponoć jak na tę moc wypada całkiem dobrze w tych silnikach. Ciężko kupić jakąś sensowną sztukę? No i ile trzeba dać mniej więcej?
U mnie spalanie w trasie bez oszczędzania to 10-11l, więc myśle, że bardzo przyjemnie.
S4 sedan ciężko o sensowną sztukę, bo większość to USDM (sam szukałem i stanęło na S5), z kombi trochę łatwiej bo tylko EUDM. Ceny od 60k za USDM bądź kombi powyżej 200k przelotu, zadbane egzemplarze to 80k +/-10. Oczywiście mowa o przedliftachempe - 2019-01-01 Od IS350 pali ok 3 litry więcej, ale jest też dużo szybszy.
Swój film nagram niedługo, bo wydaje mi się, że u mnie jest trochę głośniej, ale mniej więcej tak brzmi:
https://youtu.be/OujYQLmVlFc
No i tak jak już wspomniał hayabusa na dobrego przedlifta trzeba wydać ok 80. Chyba, że chcesz gorzej wyposażonego z większym przebiegiem to ~70 da się znaleźć.PeTeR47 - 2019-01-05 Gratulacje, pomijając fakt praktyczności i osiągów to chyba jednak CRX dawał więcej frajdy z jazdy ? empe - 2019-01-06
PeTeR47 napisał/a:
Gratulacje, pomijając fakt praktyczności i osiągów to chyba jednak CRX dawał więcej frajdy z jazdy ?
Pewnie, że tak. S4 B8 jako funcar średnio się nadaje i nie ma porównania do crxa.
Za to na codzień i w każdych warunkach atmosferycznych jeździ się szybko i przyjemnie. Miniol - 2019-01-24 ostatecznie to będzie całkiem przyjemnie latać empe - 2019-01-27 Doszły nowe koła na ten sezon, niestety tym razem nie JDM.
Na samej feldze jest oszczędność ponad 3 kg w stosunku do seryjnych felg a coś jeszcze może ugram oponami.
Mniejsze ET wpłynie na agresywniejszy wygląd, OEM felgi są bardzo schowane.
johnnyg - 2019-01-30
empe napisał/a:
Na samej feldze jest oszczędność ponad 3 kg w stosunku do seryjnych felg a coś jeszcze może ugram oponami.
but why..?
Nie, że to źle, ale w tym aucie to chyba już bez różnicy czy masz 3kg cięzsze koło czy nie , zostały naleciałości z czasów posiadania hłondy empe - 2019-01-30 Jasiu, w moim byłym Lexusie była ogromna różnica. Lżejsza felga zupełnie odmieniła prowadzenie auta. Przyspieszanie, hamowanie, manewrowanie - wszystko na plus.
Z ciekawości nawet wstrzymam się z modami i pomięrzę najpierw auto na tych felgach. Wtedy będzie czarno na białym jaka jest różnica. TorquedMad_Mind - 2019-01-30 Johny - a teraz wracamy do googla i czytamy o "masie nieresorowanej" i nie pierdolimy bez sensu w internecie Gumka23 - 2019-01-30 Co to za zajebista felga? Jaki parametry?empe - 2019-01-30 Ispiri FFR1 19x8.5johnnyg - 2019-01-30
Bio napisał/a:
Johny - a teraz wracamy do googla i czytamy o "masie nieresorowanej" i nie pierdolimy bez sensu w internecie
Nie trolluj, mając 13 lat wiedziałem ze 1kg z masy wirującej to jak 10kg z bagażnika - rzecz jasna nie dosłownie żebyś znowu nie szukał sposobu na bycie ***** - ale gdybym miał s4 to mialbym to w dupie czy mam dwa kilo cięższą felgę Miniol - 2019-01-30
johnnyg napisał/a:
dybym miał s4
Ale nie Masz Jasiu
a tak serio to można założyć moje Ultraleggery Empas i zrobimy pomiary TorquedMad_Mind - 2019-01-31
johnnyg napisał/a:
Bio napisał/a:
Johny - a teraz wracamy do googla i czytamy o "masie nieresorowanej" i nie pierdolimy bez sensu w internecie
Nie trolluj, mając 13 lat wiedziałem ze 1kg z masy wirującej to jak 10kg z bagażnika - rzecz jasna nie dosłownie żebyś znowu nie szukał sposobu na bycie ***** - ale gdybym miał s4 to mialbym to w dupie czy mam dwa kilo cięższą felgę
dlatego Twój wóz nie jest w projektach Karamba_DC2 - 2019-01-31 johnnyg - 2019-02-01 ja mam letką felgę, poniżej 6kg chyba ale w moim przypadku to konieczność .
No dobra, to chvj, empas, to powiedz czy faktycznie była różnica i czy fajniej się jeździ
aha, Miniol, brawa za spostrzegawczość - zaiste nie mam TorquedMad_Mind - 2019-02-01
johnnyg napisał/a:
No dobra, to chvj, empas, to powiedz czy faktycznie była różnica i czy fajniej się jeździ
Jak Ci powiem, że w 1-gen CLS'ie AMG lżejsza felga robi różnicę to uwierzysz? Gumka23 - 2019-02-01
empe napisał/a:
Ispiri FFR1 19x8.5
Piękne kółko!empe - 2019-02-04
Gumka23 napisał/a:
empe napisał/a:
Ispiri FFR1 19x8.5
Piękne kółko!
Mi też się podoba, dzięki!
Miniol napisał/a:
a tak serio to można założyć moje Ultraleggery Empas i zrobimy pomiary
Nie chce mi się zmieniać kół. Poczekam do wiosny, ale dzięki.
johnnyg napisał/a:
No dobra, to chvj, empas, to powiedz czy faktycznie była różnica i czy fajniej się jeździ
Specjalnie dla Ciebie, będzie podane info. empe - 2019-04-13 S4 przeszło korektę lakieru, teraz wygląda o wiele lepiej. Założyłem też letnie koła. Wygląda fajnie, ale chyba będzie trzeba obniżyć trochę dziada.
Przy okazji wrzucam też dwa krótkie filmy.
Tutaj mniej więcej słychać jak obecnie brzmi przy stage 1:
Ustawka z CLS 63 AMG. Mercedes nie miał trakcji, jak będzie cieplej to powtórzymy rolkę.