|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Szpan i Roadshow - Alfa Romeo Giulietta
TorquedMad_Mind - 2019-02-20 Temat postu: Alfa Romeo Giulietta
http://tqmm.pl/2019/02/20...oznajcie-edzie/
Alfa Romeo Giulietta (940)
Data produkcji: 29-11-2012
SILNIK:
2.0 J(T)Dm 170KM - może przenieść do projektów?
UKŁAD DOLOTOWY:
OEM
UKŁAD WYDECHOWY:
OEM
ELEKTRONIKA:
3 tryby pracy: Dynamic, All Weather i Neutral, które mieszają z reakcją na gaz.
UKŁAD NAPĘDOWY:
OEM, manual
ZAWIESZENIE:
OEM ale podobo mam "Sport Trim"
UKŁAD HAMULCOWY:
OEM - działa
KOŁA:
OEM 17" "wiatraki"
BODY-KIT:
OEM
WNĘTRZE:
OEM półskóry
INNE:
Klucz oczkowy 32mm do odkręcania filra oleju
ELM327 Bluetooth
MOC:
170KM
Klima, jest, Ledy są, skręca, jeździ, hamuje, nic nie stuka, nic nie puka, klima dmucha szronem
Na razie nic nie tykam, tylko eksploatacja. Niedługo zmiana olejów i filtrów + skończyła się końcówka tylnego staba, więc MeyleHD wjadą. Potem się zobaczy, czy coś się będzie zmieniać/poprawiać.
Musze też znaleźć czas na zrobienie jakiejś normalnej ilości fotek, żeby nieco wincyj pokazać.
Ps.: dzięki Karamba za brak wiary
Monster - 2019-02-20
ładne są te Alfy, znajoma z roboty ma i sobie chwali
oby było bezawaryjnie
Hondata - 2019-02-20
Oooo Alfa
johnnyg - 2019-02-20 Temat postu: Re: Alfa Romeo Giulietta
Bio napisał/a: |
SILNIK:
2.0 J(T)Dm 170KM - może przenieść do projektów?
|
ja nie widzę przeciwwskazań
myślałem że jakaś pomyłka w nazwie tematu, że to Giulia jest jednak a tu proszę- wcale nie - wg. mnie to
albo jednak nic
ciekawe mają te tylne lampy
Pilar - 2019-02-20
Trzeba było tą Dacie brać.....
Karamba_DC2 - 2019-02-20
Bio napisał/a: |
Ps.: dzięki Karamba za brak wiary |
Uffff serio byłem pewny że Daczja
Dobra, nie usuwam ze znajomych na fejsie, zostajesz
podlez - 2019-02-20
spoko autko. Żonka mnie namawia bym, jej takie sprezentował.
Stylistycznie mi się podoba, ale tak troszkę pod kobiece podchodzi, albo ja głównie kobiety w tych alfach widzę.
Johnson - 2019-02-20
Serio ? I z tym robileś takie halo
TorquedMad_Mind - 2019-02-20
Johnson napisał/a: | Serio ? I z tym robileś takie halo |
ja sobie kręciłem bekę, a ludzie robili halo Zresztą - opłaciło się - wygrałem 10EUR
podlez napisał/a: | spoko autko. Żonka mnie namawia bym, jej takie sprezentował.
Stylistycznie mi się podoba, ale tak troszkę pod kobiece podchodzi, albo ja głównie kobiety w tych alfach widzę. |
skręca to tak spoko, że nie ma co mówić o "babskim wozie"
Karamba_DC2 napisał/a: | Dobra, nie usuwam ze znajomych na fejsie, zostajesz |
to ja Ciebie powinienem wywalić, za to, że w ogóle myślałeś, że będzie Dacia
Monster napisał/a: | oby było bezawaryjnie |
spie&$#laj
Krzyh00 - 2019-02-20
ladne sa te autka trzeba przyznac. jak oceniasz jakosc wykonania wzgledem bmw? pamietam ze dwa lata temu szukalismy dla mojej pani alfy 147. zeby oszczedzic sobie ogladania smietnikow pojechalismy po najdrozsza jaka stala na olx. polift, pelen wypas z bose klimami ten 1,9jtd 150 koni skory no cukieras od fana marki. jak przejechalem sie tym autem to stwierdzilem stanowczo ze po zadna alfe juz nie pojedziemy. wszystko w tym 147 jest piekne na zdjeciach, na zywo jakosc wykonania chocby wnetrza mnie odepchnela, nie mowiac o tym ze dramatycznie ciezko chodzilo sprzeglo i biegi, no jazda jak jakims roboczym berlingo
TorquedMad_Mind - 2019-02-20
Krzyh00 napisał/a: | ladne sa te autka trzeba przyznac. jak oceniasz jakosc wykonania wzgledem bmw? pamietam ze dwa lata temu szukalismy dla mojej pani alfy 147. zeby oszczedzic sobie ogladania smietnikow pojechalismy po najdrozsza jaka stala na olx. polift, pelen wypas z bose klimami ten 1,9jtd 150 koni skory no cukieras od fana marki. jak przejechalem sie tym autem to stwierdzilem stanowczo ze po zadna alfe juz nie pojedziemy. wszystko w tym 147 jest piekne na zdjeciach, na zywo jakosc wykonania chocby wnetrza mnie odepchnela, nie mowiac o tym ze dramatycznie ciezko chodzilo sprzeglo i biegi, no jazda jak jakims roboczym berlingo |
Ogólnie nie ma się czego wstydzić.
Wóz jest po babeczce, która trzaskała kilometry (230kkm ma, w aso do 215kkm) i wnętrze lepiej to zniosło niż E46 z przebiegiem 20kkm wyższym.
Materiały w mojej opinii są dosć niezłe. Nic nie trzeszczy, wszystko wygląda jak trzeba.
Sam design - rzecz gustu, mi się podoba.
Alfa, jak każdy włoski wóz ma kilka głupich rozwiązań (bądź conajmniej dziwnych), typu filtr powietrza dostępny od spodu zderzaka, a do wymiany filtra oleju trzeba zdjąć prawe koło
Krychu - 2019-02-20
Bio napisał/a: | skręca to tak spoko, że nie ma co mówić o "babskim wozie" |
Jednak wygląda babsko i jeżdżąc nią będziesz uważany za geja, więc w sumie nic się nie zmieni
wierzba - 2019-02-20
diesel do projektów ?
laweta dokupiona
Pit - 2019-02-20
w sumie ciekawe autko
Jaki potencjał tego diesla na chiptuning? Z mocą około 200 koni byłoby już naprawdę ciekawie.
Starstruck - 2019-02-20
Bardzo ładne auto! Dobrze się prowadzi, przyjemne - miałem okazję taki firmowym pojeździć. Ale jakoś wnętrza - niestety czuć tandetę fiata
TorquedMad_Mind - 2019-02-21
Limon napisał/a: | w sumie ciekawe autko
Jaki potencjał tego diesla na chiptuning? Z mocą około 200 koni byłoby już naprawdę ciekawie. |
z Ekologią + 40km, bez ekologii (EGR i DPF) do 240KM. Potem już trzeba zmieniać turbo. Wtryski aż za bardzo nadwymiar. Jak mi się będzie za wolno jeździło (to ma być tylko daily) i będę chciał utopić flotę w tuningi to może w to pójdę - zobaczymy.
Krychu napisał/a: | Bio napisał/a: | skręca to tak spoko, że nie ma co mówić o "babskim wozie" |
Jednak wygląda babsko i jeżdżąc nią będziesz uważany za geja, więc w sumie nic się nie zmieni |
Lepsze to, niż "cygański książę" w okularze
Starstruck napisał/a: | Bardzo ładne auto! Dobrze się prowadzi, przyjemne - miałem okazję taki firmowym pojeździć. Ale jakoś wnętrza - niestety czuć tandetę fiata |
Rozwiń, bo wśród osób, które znam i miały styczność z tym modelem (nie egzemplarzem) nikt nie potwierdziłby Twojego zdania. Naprawdę ciężko tutaj zarzucić tandetę we wnętrzu.
Krychu - 2019-02-22
Bio napisał/a: | Lepsze to, niż "cygański książę" w okularze |
Smoluchy już się przesiadły do W211, a ja wolę być mylony z taryfiarzem niż gejem, ale co kto lubi
Lubię Alfy, ale chyba żadnej bym nie kupił, chociaż diesle ponoć dobre mają i wnętrza ładne, jednak reszta nie zachęca. Czytałem, że mają taki burdel w katalogach, że dobieranie części odbywa się metodą prób i błędów i jestem w stanie w to uwierzyć
TorquedMad_Mind - 2019-02-23
Krychu napisał/a: | Bio napisał/a: | Lepsze to, niż "cygański książę" w okularze |
Smoluchy już się przesiadły do W211, a ja wolę być mylony z taryfiarzem niż gejem, ale co kto lubi
Lubię Alfy, ale chyba żadnej bym nie kupił, chociaż diesle ponoć dobre mają i wnętrza ładne, jednak reszta nie zachęca. Czytałem, że mają taki burdel w katalogach, że dobieranie części odbywa się metodą prób i błędów i jestem w stanie w to uwierzyć |
jaki burdel?
masz niejakiego Fiat ePR, któy po Vinie Ci pokazuje co jest do Twojego wozu. Tak jak RealOEM do BMW.
nomad - 2019-02-23
Bio napisał/a: | (...)
Alfa, jak każdy włoski wóz ma kilka głupich rozwiązań (bądź conajmniej dziwnych), (...) |
Na początku też mi nie przeszkadzały włoskie pomysły w Brerze, ale wytrzymałem ostatecznie 11 m-cy.
Życzę Ci dłuższej znajomości
Alfy są piękne, na Brerę uwielbiałem patrzeć, ale... cóż dla mnie dobra na romans, ale nie dłuższy związek niestety. Giulietta jednak może jest "inna".
TorquedMad_Mind - 2019-02-24
co dziwnego było w Brerze?
TorquedMad_Mind - 2019-03-02
1-sze robótki:
Były oryginalne końcówki staba (tak, jedna sobie zwisała, bo wypadło się jej ) z tym kupowałem jak coś, więc nie 1-sza usterka
Wjechało MeyleHD... bo chyba nie ma nic lepszego do zawieszenia jak nie tunujemy.
+ filtr kabinowy i powietrza.
Olej chyba jutro zrobię, bo ktoś dopieprzył śrubę w misce tak, ze pół metra przedłużki nie pomógł Nic - pompka w ruch pójdzie!
nomad - 2019-03-03
Bio napisał/a: | co dziwnego było w Brerze? |
Fotele (polift), które pięknie wyglądały, niczym Recaro, ale po 40 minutach jazdy klnąłem na czym świat stoi.
Silnik tbi, 1.75, niby najlepszy w gamie. Wadliwe uszczelnienie góry, olej zalewa świecę nr 4 (o ile dobrze pamiętam). Typowa usterka. Moja miała niecałe 60kkm. Poprawka = rozbiórka główicy/rozrządu, bo nie ma typowej pokrywy zaworów.
Przy tym spalanie, min. 2l większe niż mój 18letni mocniejszy i o większej pojemności Saab.
Praktyczność. Tylne fotele to dekoracja. Bagażnik niby "ok", ale włożenie czegoś większego = 70% szans na porysowanie zderzaka.
Szklany dach, ale... tradycyjna podsufitka. Nie ma sun roof, bo ktoś wymyślił, że jak nie dopłacisz to ci szkło zabudujemy.
Prowadzenie, niby 2 drzwiowe coupe, a reakcja na kierownicę identyczna/gorsza (?) niż 159 w dieslu.
Ale jaka piękna była...
*Meyle HD też przerabiałem w Brerze. Sprawdziło się.
** Żeby nie było, 1750i turbo benzina ma też plusy i potrafi zadziwić. 0 turbodziury/laga. 0. Jedzie z każdych obrotów momentem niczym diesel.
TorquedMad_Mind - 2019-03-03
widać do czasów Giulietty/159 poprawili 1750i turbo, bo nie słyszałem o takich cyrkach.
TorquedMad_Mind - 2019-07-26
paczki z nowymi gratami zjeżdżają...
Calypso - 2019-07-26
Pochwal się nowymi kołami i aktualizuj również temat na alfaholikach, pozdro!
TorquedMad_Mind - 2019-07-26
koła dopiero opuściły niemcy pewnie we wrześniu dopiero założę, bo jeszcze opony będę kupował
p0lish - 2019-07-26
Bardzo ładne bravo. Kolega 2 rok jeździ 1.8T po chipie na 280 kuca.
Absolutnie nic się nie dzieje.
TorquedMad_Mind - 2019-07-26
p0lish napisał/a: | Bardzo ładne bravo. Kolega 2 rok jeździ 1.8T po chipie na 280 kuca.
Absolutnie nic się nie dzieje. |
wg. informacji z netu - softem mam wskoczyć na nawet 210KM, ale na razie nie tykam,
Może w przyszłym roku zmienię DPF'a na sportowego cata i wtedy coś pójdę w moc.
TorquedMad_Mind - 2019-07-30
no i doszły:
Team Dynamics Pro Race GT. 18x8 ET35 + 5mm dystanse (no i śruby i te sprawy)
Na to wejdą "mostokamienie" A005 - klimat w Bratysławie jest taki, że zimówka nie ma sensu.
Calypso - 2019-07-31
Seria 18" ma et41, u mnie w qv, wtedy przydałby się dystans. Ale przy et35 jeszcze bedziesz chciał dawać dystans?
Hondata - 2019-07-31
Team Dynamics Pro Race są fajne , i w wielu autach ładnie wyglądają , myślę że tutaj też będzie spoko... ale ni uja bym nie kombinował mając taką mega fabryczną felgę z tego modelu
Krzyh00 - 2019-07-31
z dystansem 5mm tracisz centrowanie felgi, chyba ze w alfie kolnierz piasty jest wyjatkowo dlugi.
fulek - 2019-07-31
Cytat: | Na to wejdą "mostokamienie" A005 - klimat w Bratysławie jest taki, że zimówka nie ma sensu. |
Slick z wtcc w daily, kozak
Krzyh00 - 2019-07-31
fulek napisał/a: | Cytat: | Na to wejdą "mostokamienie" A005 - klimat w Bratysławie jest taki, że zimówka nie ma sensu. |
Slick z wtcc w daily, kozak |
https://youtu.be/GbU7o4zZ8TI?t=254
TorquedMad_Mind - 2019-08-01
Hondata napisał/a: | Team Dynamics Pro Race są fajne , i w wielu autach ładnie wyglądają , myślę że tutaj też będzie spoko... ale ni uja bym nie kombinował mając taką mega fabryczną felgę z tego modelu |
od zayebania ich jest.
Calypso napisał/a: | Seria 18" ma et41, u mnie w qv, wtedy przydałby się dystans. Ale przy et35 jeszcze bedziesz chciał dawać dystans? |
mam +5mm więc zobaczę z i bez, ale z tego co widziałem z Powinno być spoko. Docelowo Eibachy wpadną więc powinno wyjść spoko.
fulek napisał/a: | Cytat: | Na to wejdą "mostokamienie" A005 - klimat w Bratysławie jest taki, że zimówka nie ma sensu. |
Slick z wtcc w daily, kozak |
no ba - całoroczna opona najlepsza
Ale tak na serio - znając moje lenistwo, na tor nie pojadę, 90% zimy w Bratysławie to +5 stopni, więc nie widze sensu na 2 zestawy kół.
sti-wrx - 2019-08-13
to auto żony czy sam takie wybrałeś? po fiacie 500 chyba nie ma bardziej babskiego autka
TorquedMad_Mind - 2019-08-14
sti-wrx napisał/a: | to auto żony czy sam takie wybrałeś? po fiacie 500 chyba nie ma bardziej babskiego autka |
Tomac już Ci nie odpisuje na zaczepki? A coś w innym wątku beczałeś o "hejterstwie". Trochę śmierdzi hipokryzją
+ dzięki za odkop
I odpowiadając na Twoje pytanie. Daily, żeby się żonie wygodnie jeździło (E46 ze sportsitzami było za "głębokie" i ciężko jej jeździło z powodu wzrostu poniżej średniej).
Wygląd mi nie przeszkadza, bo nie potrzebuję uwypuklać męskości samochodem. Z hormonami wszystko w porządku, więc mógłbym i 500-tką, czy Beetlem jeździć. Ba, jak trzeba to i multiplą sobie pojeżdżę (zresztą, to cholernie praktyczny wóz).
sti-wrx - 2019-08-14
mój post miał taki sam sens jak twoje mądralkowanie w każdym możliwym temacie. gdzie się tylko da to ciebie pełno, nawet a może i szczególnie jak nie masz nic sensownego do przekazania. taki mądryś a nie wychwycił aluzji
w warszawie ani razu nie widziałem samca w tym modelu
to auto żony? opisałeś w szpanie daily żony?
Karamba_DC2 - 2019-08-14
Też opisałem daily żony w szpanie, jest mi głupio
TorquedMad_Mind - 2019-08-14
sti-wrx napisał/a: | mój post miał taki sam sens jak twoje mądralkowanie w każdym możliwym temacie. gdzie się tylko da to ciebie pełno, nawet a może i szczególnie jak nie masz nic sensownego do przekazania. taki mądryś a nie wychwycił aluzji
w warszawie ani razu nie widziałem samca w tym modelu
to auto żony? opisałeś w szpanie daily żony? |
Zacznij czytać ze zrozumieniem. Ułatwisz sobie życie A przy Twoim poście mógłbym powiedzieć "przyganiał kocioł garnkowi".
@Karamba - ja dalej nie rozumiem że "Auto, żeby żonie się wygodniej jeździło" oznaczało to samo co "auto dla żony", więc wiesz
Kubaa - 2019-08-14
sti-wrx napisał/a: | w warszawie ani razu nie widziałem samca w tym modelu |
Ja w Warszawie widziałem nie raz Giuliette z koniczynką i bardzo ładne jest to auto, wstydu nie ma. Abartha 500 ma kolega z pracy, fajny gokart - aczkolwiek brakuje szpery mechanicznej (chyba jest jakaś namiastka elektronicznej), no i fajnie brzmi na aftermarketowym wydechu
Karamba_DC2 - 2019-08-14
Kubaa, u mnie na serii strzela
Ostatnio przez przypadek odkryłem hehe, muszę wreszcie kupić ssawkę na karoserię do GoPro i nagram coś
Bio, niby się kupuje pod żonę, ale prawda jest taka że to co ona chciała, nie przeszło by, więc ukradkiem i podstępem jej pomogłem, uwielbiam do miasta tego małego wariata
Kubaa - 2019-08-14
Karamba_DC2 napisał/a: | Kubaa, u mnie na serii strzela
Ostatnio przez przypadek odkryłem hehe, muszę wreszcie kupić ssawkę na karoserię do GoPro i nagram coś |
Seria potrafiła strzelić, teraz ma Magneti Marelli z przepustnicą i jest przyjemniej
TorquedMad_Mind - 2019-08-15
Kubaa napisał/a: | sti-wrx napisał/a: | w warszawie ani razu nie widziałem samca w tym modelu |
Ja w Warszawie widziałem nie raz Giuliette z koniczynką i bardzo ładne jest to auto, wstydu nie ma. Abartha 500 ma kolega z pracy, fajny gokart - aczkolwiek brakuje szpery mechanicznej (chyba jest jakaś namiastka elektronicznej), no i fajnie brzmi na aftermarketowym wydechu |
No co ty... babskie przecież! Żaden chłop nigdy w życiu nie będzie chciał tym jeździć
Calypso - 2019-08-15
Sam z chęcią wsiadam w żony Giuliette QV i na prawdę biedy nie ma... W kolorze rosso competizione mega przykuwa uwagę. Do miasta 235km wystarcza spokojnie
Krzyh00 - 2019-08-16
a ja lubie podbierac mojej coopera
TorquedMad_Mind - 2019-08-16
Krzyh00 napisał/a: | a ja lubie podbierac mojej coopera |
No to Krychu już Cię przytuli
clark - 2019-08-19
Świetna fura, Ojciec trasy smiga takim samym od 3 lat, tyle, że przedlift, gt edition biała perła i elementy wnętrza. Polecam w Gliwicach machnąć bezpieczne strojenie na 190 koni i 380/400 niuta nie pamiętam, wgniata w fotel w każdym zakresie obrotów. Podobno da się wrzucić p&p mocniejsze sprzęgło z doblo no i ic wskazane po modzie. Warto też dodać 3pkt rozpórke na kielichy górne przednie, bo potrafi się sama z siebie zepsuć geometria, jak w 147, rozpórka załatwia problem.
Nie złamałeś klamki kierowcy? trzebą ją wzmocnić od spodu bo się łamie;p w aso cały boczek proponują za 1500, sama klamka nie występuje jako część zamienna, na allegro używki 200-300 strona pasażera 80;p trzeba na nowo wtopić nity obok cięgła. Chyba, że to mankament przedlifta, klamka wygląda na metal, a to plastik;p
Warto też zamówić silikon w oplocie, żeby wąż od dolotu się nie rozprężał, no i profilaktycznie, żeby nie zrobić kiedyś zasłony dymnej
TorquedMad_Mind - 2019-08-19
clark napisał/a: |
Nie złamałeś klamki kierowcy? trzebą ją wzmocnić od spodu bo się łamie;p w aso cały boczek proponują za 1500, sama klamka nie występuje jako część zamienna, na allegro używki 200-300 strona pasażera 80;p trzeba na nowo wtopić nity obok cięgła. Chyba, że to mankament przedlifta, klamka wygląda na metal, a to plastik;p
Warto też zamówić silikon w oplocie, żeby wąż od dolotu się nie rozprężał, no i profilaktycznie, żeby nie zrobić kiedyś zasłony dymnej |
klamka nie pęknięta - do kupienia oddzielnie w niemcach
http://shop.alfisti.net/T...ndle::8887.html
Coś więcej o tym dolocie?
O rozpórce i programie pomyślę w przyszłym roku. Silnik może spokojnie nawet 210KM wyutargać programem. Ale mnie zaciekawiłeś z tą rozjeżdżającą się geometrią. Masz więcej info o tym?
a z samego "performęsu" to kupiłem short-shifter noviteca - jak będę miał czas to zamontuję.
clark - 2019-08-19
Z geometrią było tak, że w 147 kielichy się zapadły do pewnego momentu do srodka (wyszło to przy próbie ustawienia geometrii). Ojciec zastosowal rozpórkę (chyba weichers robi pod Alfę) i przestało zbierać opony od wewnętrznej strony. Teraz nie wiem, czy w Giulietcie Tata zaobserwowal to samo, czy od razu zapobiegawczo nie założył tej rozpórki. Seryjny wąż dolotu jest z dość miękkiej gumy, ulega ona nad i pod ciśnieniu, w 147 kiedyś na autostradzie ojcu rozleciał się wąż no i jebło dymem Po zakupie Giulietty od razu zamówił silikon z oplotem, nie rozszerza się, co w jakimś stopniu przekłada się na reakcję na pedał gazu, zwłaszcza po programie. Spytam zaraz o kielichy, czy zbierało, czy na zapas dodał rozpórkę.
Polecam forum Alfaholicy;) ja tam nie zaglądam, ale dużo usterek znajduje tam solucję jakbym miał Alfę logowałbym się, jbc mogę wysłać fotorelację z wymiany klamki (druga tez się złamała pozniej Tata trzecią klamkę wzmocnił żywicą+ kawalkiem blachy od środka i śmiga do dzisiaj ).
edit:
w Giulietcie, jako dolot jest już plastikowa rura, zamiast gumowej i nie trzeba silikonu. Rozpórkę Tata założył profilaktycznie, nie zbierało od wewnątrz gum, jak w 147. Odpisał, że gumowy wąż w 147 dostał po dupie po usunięciu katalizatora (+0.2 bara się robiło na odczycie). Srry za zamieszanie
Karamba_DC2 - 2019-08-19
Z klamka pogodna historia co Fiat widzę
Żonie w Abarth' cie tez się ulamal ten zaczep, rozbieranie całego boczku żeby wymienić, i to w dwu letnim aucie
Calypso - 2019-08-20
Hehe klamka kierowcy i u nas była grana Są dostępne osobno klami, w aso 300zł, profilaktycznie dodatkowo wzmocniona aluminiową podkładką i teraz wszystko ok
TorquedMad_Mind - 2019-08-20
thx Clark.
Wóz ma w sumie już 250kkm, a podobno po 2011 roku sporo "poprawek" poszło. Nic - wiem gdzie oganąć części więc luz
TorquedMad_Mind - 2019-09-13
wreszcie wjechały. Tak wiem, z przodu koza, ale to oem zawias. Może w przyszłym roku B8 + Eibachy wjadą i siądzie perfekcyjnie. Na razie bez dystansów - zapomniałem wziąć do oponiarza, więc już sam sobie założę.
Co ciekawe - Opony są nieco cichsze w mieście od byłych Pirrelli P7. W niedzielę zobaczę jak jest w trasie.
Fota słaba, bo na szybko z komórki + jakiś gównofiltr z instagrama
TorquedMad_Mind - 2020-08-14
Czerwone dziadostwo jeździ, dostało po 5mm dystansu na koło co minimalnie poprawiło zachowanie na drodze. Przy okazji na przedzie zmiana z Bridgestone A005 na Michelin Cross Climate. Z ciekawostek, na autostradzie podczas ulewy - Michaliny nieco szybciej łapią lekki aquaplaning przy zmianie pasa i przelocie przez koleinę niż A005.
No i uber Tuning (odganiając się od ptaków za pomocą ASG ) Shortshifter.
Praca oem lewarka jest taka... "meh" więc sporo poprawiło w wygodzie. Jest nieco krótszy skok, ale tutaj wiecej zrobił brak gumy (jaka jest między kulkami w oemia), przez co biegi się wrzuca mniej... gąbczasto.
|
|