JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Nasze auta i projekty - EK4 Type S

fulek - 2019-02-28
Temat postu: EK4 Type S
MODEL:
EK4 1998 Type S

SILNIK:
b16a2
wałki b18c4
przegrody miski
chłodnica oleju
kolektor wydechowy Toda Noud 4-2-1 2.5
Apexi wsII catback
ecu p28 tuned by emg dohcvtec.pl

UKŁAD NAPĘDOWY:
S80 96spec ITR
Lsd Kaaz 1.5way
fd 4.4
biegi ATS
Competition clutch stg3
zamach ACT
SS ITR
pólosie ITR

ZAWIESZENIE:
YellowSpeed Competition 20kg/16kg
Strongflex poliuretan
camber przód/tył
Hardrace tie rod ends

UKLAD HAMULCOWY
262/240
Klocki Mintex M1155
przewody w oplocie
Pompa 1cal ATR
Ręczny korektor obp
usunięty abs

ŚRODEK:
Roll cage Cusco
fotel OMP
pasy OMP
kierownica MOMO

BODY:
stock

Kolejny cewnik :mrgreen: przebieg 150k, silnik ori z tej budy w bardzo dobrym stanie i co najbardziej lubię... mało miejsc gdzie "nasi tu byli" :-P

W tym momencie jest w trakcie rozbiórki, zawias całkowicie odnawiany, śrutowanie, malowanie, nowe strongflexy. Sporo gratów zostało ze srebrnej, troche nowych, trochę nowa koncepcja :-P Generalnie chciałbym go utrzymać w fajnym stanie, bardziej clean, ale nadal ma być upalany i niepozorny :]

środek jak zwykle wyjeżdża, maty ładnie zeszły bez kombinacji z lodem.. auto podobno stało kilka lat nieruszane w alpach w Szwajcarii, więc już pewnie odmroziło :lol:


zawias śrut


przód cały w trakcie rozbiórki, slinik wyjeżdza, wszystkie naloty piaskowane i wszystko w nowy lakier. Kolor oczywiście będzie oem :)


No i trochę gratów czeka już na montaż



Krzyh00 - 2019-03-01

Cena? :mrgreen:
fulek - 2019-03-01

No Panie będzie 25k+...setup do ustalenia :lol:

Podać konto do wpłaty zadatku? :lol: czas oczekiwania miesiąc :mrgreen:

Karamba_DC2 - 2019-03-01

Zacnie :mrgreen:
Teraz już tak mocno podbileś stawkę z tymi cewnikami że ja odpuszczam rywalizację :lol:

Hondata - 2019-03-01

Rezerwuje bude jak coś :mrgreen:
Exiu - 2019-03-01

Ja skrzynie rezerwuje :)
qureku - 2019-03-02

:D

Ej już bez przesady, jak myślę ze tym raze wytrzyma do sierpnia :D

Nie zmieniaj tylko pojemności, to będzie sporo fajnych B16 w klasie :mrgreen: :evil:

Bakuu0 - 2019-03-02

Na jakiej mieszance Mintexa upalasz? Podzielisz się wrażeniami?
BQ.

Jarusnet - 2019-03-02

A sreberko zostaje czy juz ma nowego wlasciciela? Jak glupie pytanie to przepraszam, ale ja nie nadaje rady byc na biezaco u Ciebie :P
Exiu - 2019-03-02

Jarusnet napisał/a:
A sreberko zostaje czy juz ma nowego wlasciciela? Jak glupie pytanie to przepraszam, ale ja nie nadaje rady byc na biezaco u Ciebie :P


Poszło juz :)

fulek - 2019-03-05

Karamba_DC2 napisał/a:
Zacnie
Teraz już tak mocno podbileś stawkę z tymi cewnikami że ja odpuszczam rywalizację


nigdy nie mów nigdy :lol:

Cytat:
Rezerwuje bude jak coś


spox 8-) jest całkiem w pytke ;-)

Exiu napisał/a:
Ja skrzynie rezerwuje


8-)

qureku napisał/a:
Ej już bez przesady, jak myślę ze tym raze wytrzyma do sierpnia

Nie zmieniaj tylko pojemności, to będzie sporo fajnych B16 w klasie


no chciałbym się coś przejechać :lol: Tak silnik zostaje, jest ori z tej budy w dobrym stanie i zostanie stock... Jedyne mody to wałki c4, wydech, dolot i strojenie.... szaleństwo :mrgreen: Marzy mi się przebicie 1:50 na Poznaniu takim stockowym b16a2 :oops:

Bakuu0 napisał/a:
Na jakiej mieszance Mintexa upalasz? Podzielisz się wrażeniami?
BQ.


M1155, powinno być spoko... w poprzednim miałem rc6, był bardzo dobry ale ta cena :roll:

Jarusnet napisał/a:
A sreberko zostaje czy juz ma nowego wlasciciela? Jak glupie pytanie to przepraszam, ale ja nie nadaje rady byc na biezaco u Ciebie


upalane będzie w okolicach Białegostoku :)


rozbiórka cd.. jest dobrze :mrgreen: 8-)




zawias praktycznie gotowy do składania



fulek - 2019-03-12

coś tam się dzieje :)





i w końcu zaczynamy skręcać 8-)





może na kwiecień się wyrobimy ze wszystkim :oops:

Hondata - 2019-03-12

Ciasno pod felga 8-)
Powodzenia w składaniu ;-)

fulek - 2019-03-12

Hondata napisał/a:
Ciasno pod felga


bardzo, ale na szczęście 13 wchodzi ;-)

Hondata napisał/a:
Powodzenia w składaniu


No przy tak odnowionych gratach to sama przyjemność 8-) :mrgreen:

Exiu - 2019-03-12

Znajomy sworznie i drazki :D

Jaram sie na wspolne upalanie :mrgreen: :mrgreen:

Skladal skladaj co sie na 13 kwietnia wyrobisz :P

fulek - 2019-03-13

Exiu napisał/a:
Znajomy sworznie i drazki


nie moge się doczekać jazdy na tym :)

Exiu napisał/a:
Jaram sie na wspolne upalanie

Skladal skladaj co sie na 13 kwietnia wyrobisz


Myślę, że tak..trzeba zaatakować rekord :mrgreen: :lol: . zostało zrobić przegląd silnika, wsadzić swap, trochę środek ogarnąć i klatke... a, że terminy wszędzie słabe i pojawił się do kupienia gotowiec to wjeżdża pure jdm Cusco cage :-P


koła dalej będą 13 z tym, że z tylu będę też chciał upchnąć 240/57/13 :mrgreen:
standardowo Michelin s412 :)



ps
nie leży komuś przypadkiem deska rozdzielcza do ej9/ek? :-P

Shingo - 2019-03-13

Mialy być na ten sezon R17 koła
fulek - 2019-03-13

Tak, po drodze były jeszcze szerokie 15 :-P

Ale nie z tym silnikiem

Tommi01 - 2019-03-13

idzie ta robota !!

jaka waga tego cusco ?

fulek - 2019-03-13

Z takim teściem idzie :mrgreen:

Nie ważyłem jeszcze, w necie w jakimś opisie było 30kg więc sporo

Exiu - 2019-03-21

fulek, coś Ci nie idzie skladanie tego auta, a zawody tuz tuz, albo sie nie chwalisz, albo juz poszla na graty :D :D :D
Kuniu4 - 2019-03-22

Zainstalowalem sobie ista i okazalo sie, ze Krzychu tam ostro walczy :D
fulek - 2019-03-23

coś tam się robi :-P piaskarka cały czas w użyciu i dalej skręcamy gruza :)














i przygotowania do środka
deska rozdzielcza :lol:


stay tuned 8-)

Hondata - 2019-03-23

Dobrze widze że po piaskowaniu nie malujesz tylko zakładasz na auto??

W krotkim czasie będziesz miał tak rude jakbyś z rzeki wyłowił.

fulek - 2019-03-23

Nie no co Ty :lol: po piaskowaniu wystarczy, że kichniesz i jest rude :lol:

Jest malowane tylko farba taki kolor ma :p

CnK - 2019-03-23

Rzuć linkiem do piaskarki jakiej używasz, przyda się do mojego forka :D Dużej sprężarki potrzebuje ?
Bo jest tego do wyboru...

Tommi01 - 2019-03-24

Hondata napisał/a:
Dobrze widze że po piaskowaniu nie malujesz tylko zakładasz na auto??

lżejsze :lol:

zrobisz na minta i będzie szkoda upalac hehe

Les - 2019-03-24

Aż dziwne w Fulka wydaniu :D
Leo - 2019-03-25

moze robi juz pod zamówienie klienta :lol: :lol: :lol:
fulek - 2019-03-25

CnK napisał/a:
Rzuć linkiem do piaskarki jakiej używasz, przyda się do mojego forka Dużej sprężarki potrzebuje ?
Bo jest tego do wyboru...


tylko taka naklejka jest, maszyna jest teścia i on coś tam przerabiał, żeby lepiej działa. Bardzo ważne jest jaki piasek zastosujesz. Generalnie maszynka daje rade na takie małe elementy :)


Tommi01 napisał/a:
zrobisz na minta i będzie szkoda upalac hehe


nie będzie, będzie ciosny zgodnie z przeznaczeniem 8-)

Les napisał/a:
Aż dziwne w Fulka wydaniu


no oprócz tego, że ma to być dosyć szybkie jedensześć na zakręty to ma jeszcze ładnie i schludnie wyglądać :mrgreen: Powoli wychodzi na to, że to EK4 będzie po prostu nowe :mrgreen: 8-)

Leo napisał/a:
moze robi juz pod zamówienie klienta


już jedną dosyć sensowną propozycje miałem :-P ale trochę nim pojeżdżę :-D

Leo - 2019-03-25

Cytat:
Leo napisał/a:
moze robi juz pod zamówienie klienta


już jedną dosyć sensowną propozycje miałem ale trochę nim pojeżdżę


czyli jednak tendencja sie odwraca :D znajduje sie klient to i sie EK zbuduje :D

nikesonmyfeet - 2019-03-25

Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych ;-)
fulek - 2019-03-25

Leo napisał/a:
Cytat:
Leo napisał/a:
moze robi juz pod zamówienie klienta


już jedną dosyć sensowną propozycje miałem ale trochę nim pojeżdżę


czyli jednak tendencja sie odwraca znajduje sie klient to i sie EK zbuduje


wiesz, jak ktoś chce gotowe auto do upalania bez wkładu i drutu to lepiej wypłacić raz i masz spokój.
a robienia takiego auta w "profi" warsztacie podnosi koszt budowy x2

nikesonmyfeet napisał/a:
Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych


to będzie pierwszy raz. Generalnie spodziewam się, że to auto będzie się prowadzić zupełnie inaczej i będzie bardziej czułe, no ale o to chodzi :-) Exiu już testował i wrażenia jak najbardziej pozytywne :-P

Hondata - 2019-03-25

Fajnie , że sam budujesz. Dodatkowa satysfakcja :-)
Exiu - 2019-03-25

nikesonmyfeet napisał/a:
Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych ;-)


Zrobilem juz na drazkach 1k km, no co moge powiedziec, pierwsze kilometry rzeczywiscie byly straszne, balem sie strasznie tego auta :P takie glupie zachowanie auto robilo, ze skrecalo az za bardzo ;p raz czy dwa razy bylo niebezpiecznie, ale juz sie przyzwyczailem i nie wyobrazam sobie jazdy bez tego moda po torze, podsterownasc zniknela w srodkowej czesci zakretu, a dokrecenia przy "dwojkowych" zakretach jest niemozliwe :D

jedyny minus ktory zauwazylem to taki, ze przy wiekszych predkosciach musze korygowac kierownica, jakbym mial luz na przekladni, ale testuje teraz zbieznosc przodu bliska 0 wiec moze to przez to.

fulek - 2019-03-26

Hondata napisał/a:
Fajnie , że sam budujesz. Dodatkowa satysfakcja


yep... ale i tak większość czarnej roboty należy do mojego teścia vel ED :mrgreen:

Exiu napisał/a:

nikesonmyfeet napisał/a:
Jeździłeś już na tych drążkach Hardrace czy to pierwsza przymiarka? Jeśli to będzie pierwszy raz, to sprawdź to najpierw na ulicy zanim pojedziesz na tor, bo bardzo dużo słabych opinii na ich temat krąży po sieci. Generalnie auto staje się bardzo nerwowe po ich montażu i nie każdemu to odpowiada. Może się okazać, że będziesz chciał wrócić do seryjnych


Zrobilem juz na drazkach 1k km, no co moge powiedziec, pierwsze kilometry rzeczywiscie byly straszne, balem sie strasznie tego auta takie glupie zachowanie auto robilo, ze skrecalo az za bardzo ;p raz czy dwa razy bylo niebezpiecznie, ale juz sie przyzwyczailem i nie wyobrazam sobie jazdy bez tego moda po torze, podsterownasc zniknela w srodkowej czesci zakretu, a dokrecenia przy "dwojkowych" zakretach jest niemozliwe

jedyny minus ktory zauwazylem to taki, ze przy wiekszych predkosciach musze korygowac kierownica, jakbym mial luz na przekladni, ale testuje teraz zbieznosc przodu bliska 0 wiec moze to przez to.


13 kwietnia na Łodzi będzie test... w teorii to auto będzie skręcać zajebiście... roll center, bump ster wszystko jest tak jak powinno być.... :oops:

ciekawe jak będzie bez stabilizatorów, przedni też wyjechał :roll:

Także niby dalej ek4 ale zawias tak naprawdę jest zupełnie inny, zobaczymy czy lepszy :oops:

qureku - 2019-03-27

Dlaczego wywalasz przedniego staba ?
fulek - 2019-03-27

Sprężyny są 20kg/16kg więc staby może będą zbędne? Nie wiem tego, będę testować :oops: a staby to około -20kg. Work ek4 jeździ bez :mrgreen:
beddom - 2019-04-09

I jak tam przygotowania?
fulek - 2019-04-11

Jedyne miejsce gdzie wygląda ok to komora i zawias, w środku i na zewnątrz gruz
zawias ogarnięty, dzisiaj ustawiony
nie ma vteca, magicjohnsonmirek vel emg mam nadzieję ogarnie, wystroi i w sobote na Łodzi zrobi dobry czas :-)

fulek - 2019-04-15

Pierwsze km po torze zrobione, pogoda niestety nie dopisała ale można było nabić km i się wyjeździć :)
Generalnie jestem bardzo zadowolony z modów i auto wydaje się być bardzo szybkie i stabilne na curvach. Pisze wydaję bo po suchym nie było tak naprawde okazji się przejechać a na mokrym może być to złudne. Generalnie na wetach miałem większy problem z podsterownością niż nad. Trzeba poczekać do ataku na suchym :)

Jak pisałem auto wewnątrz i zewnątrz jest narazie gruzem po częsci w foli carbon więc nie ma czym się chwalić, ale co tam :mrgreen: w niedługim czasie pojedzie na ściągniecie carbonu i lekki detailing :-P




narazie moja ulubiona fota z najszybszym tego dnia 4g ;-)

Exiu - 2019-04-15

fulek napisał/a:
narazie moja ulubiona fota z najszybszym tego dnia 4g


Wieej szczescia jak skila :P Ale fakt faktem fajna fotka :P jakby specjalnie zrobiona :D

Jarzomb - 2019-04-15

Szkoda że w tle nie ma jeszcze najszybszego tego dnia 5g :mrgreen: :lol:
fulek - 2019-04-16

Cytat:
Wieej szczescia jak skila


Zmieniłeś od razu opony więc lepiej od czytałeś warunki :mrgreen: nie pchales się jak ja na full sliku w sumie na nadal mokry asfalt :lol: no ale najlepszy czas na mokrym też cieszy 8-)


Jarzomb napisał/a:
Szkoda że w tle nie ma jeszcze najszybszego tego dnia 5g :mrgreen: :lol:


Ty to wogole jesteś wariat :mrgreen: jakie miałeś opony?

Jarzomb - 2019-04-16

fulek napisał/a:
Ty to wogole jesteś wariat :mrgreen: jakie miałeś opony?


Race GC medium/soft

Ogólnie to na nowo poskładanym zawiasie to jak to auto się teraz prowadzi to przepaść w porównaniu z zeszłym sezonem ;)

fulek - 2019-04-16

Jarzomb napisał/a:
Race GC medium/soft


Na pierwszą sesję była to idealna opona, na slicka za wilgotno, na weta za sucho a ja tylko w sumie to miałem :/

Cytat:
Ogólnie to na nowo poskładanym zawiasie to jak to auto się teraz prowadzi to przepaść w porównaniu z zeszłym sezonem



No cieszę się, ze gwint działa :mrgreen:

W sumie chyba to samo mogę napisać ;-)

fulek - 2019-04-18

Gruzeł edition :mrgreen:


Jarzomb - 2019-04-18

Fajne rejsingowe spasy :D
nikesonmyfeet - 2019-04-18

Jest ta klatka w końcu? Coś mało fotek tego auta w temacie, ptryknąłbyś coś :D
fulek - 2019-04-18

Jarzomb napisał/a:
Fajne rejsingowe spasy


jest na styczki i nie obciera :) szerokość opony 240 robi swoje :roll:

nikesonmyfeet napisał/a:
Jest ta klatka w końcu? Coś mało fotek tego auta w temacie, ptryknąłbyś coś


nie ma, nie do końca to cusco mi podpasywało

a co tu focić, w środku jeszcze nic nie ogarnięte, z zewnatrz polowa aucie w foli carbon, połowa w kleju po foli :-P

Wojtuuus - 2019-04-19

Krzychu, ćwiartkę pomaluj w mat, albo wrzuć z laminatu bo nie pasuje do reszty :lol:

bardzo groźnie ten wóz wygląda, black on black on black :evil:

Demon - 2019-04-19

Jaką ty tam masz opone? 240?
Gumka23 - 2019-04-19

fulek napisał/a:
szerokość opony 240 robi swoje :roll:

fulek - 2019-04-19

Wojtuuus napisał/a:
Krzychu, ćwiartkę pomaluj w mat, albo wrzuć z laminatu bo nie pasuje do reszty


drzwi i błotniki są seria w carbonie :mrgreen: :lol: będzie wolny termin to pojedzie gdzieś na ogarnięcie tego bo blacha i lakier jest całkiem ok ;-) laminat jest tylko maska ;-)

Wojtuuus napisał/a:
bardzo groźnie ten wóz wygląda, black on black on black


8-)

Cytat:
Jaką ty tam masz opone? 240?

Gumka23 napisał/a:

fulek napisał/a:
szerokość opony 240 robi swoje


Przód 240, tył 205 ale jakieś takie szersze 205 :-P na tył też chce dać 240 ale niestety raczej będzie trzeba ciąć błotnik i dać jakieś poszerzenie :/

fulek - 2019-04-28

Zaliczona banda, buda kasacja, także ten..

Lock :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group