JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market.
Szpan i Roadshow - 1994 Pontiac Firebird Trans Am T-Top
Krychu - 2020-04-16 Temat postu: 1994 Pontiac Firebird Trans Am T-TopAmerykańskie samochody podobały mi się od dziecka i w końcu sobie sprawiłem amerykańca z V8.
Pamiętam jak około 20 lat temu Chevrolet Camaro IV był mi znany jedynie z Gran Turismo. Kiedy zobaczyłem go pierwszy raz na żywo, to było coś! Wtedy będąc małolatem, widząc na mieście ciemnozielone Camaro IV, patrzyłem jak na coś niezwykłego co było poza moim zasięgiem. Teraz takich Camaro mógłbym kupić kilka, ale nie kupiłem ani jednego, bo Pontiac Firebird jest większym kozakiem. Firebird ma bardziej agresywną stylistykę i dużo ładniejsze wnętrze, no i jeszcze otwierane lampy, które uwielbiam. Pojawienie się tego auta u mnie nie było jakoś szczególnie zaplanowane. Jeszcze miesiąc temu nie myślałem nawet o tym, że będę miał amerykańską furę i to z takim silnikiem. Tak wyszło. Lubię przeglądać na różnych portalach samochody wystawione na sprzedaż. Patrzyłem co można kupić, bo lubię to robić. Rozrzut u mnie był spory. Lubiłem przejrzeć japońce jak 200SX, 300ZX, 350Z, 3000GT, RX-7 i Supry. Lubiłem też zajrzeć do chlewu z prosiakami jak 944, Boxster czy 911 996. Będąc zadowolony z MB, myślałem też o S-klasie W140 i W220, ale nie będę się w to pchał. Nie przepadam za BMW, ale czasem zajglądałem też do Z3, 7er i 8er. Amerykańców także nie pomijałem. Od dawna przeglądam co tam słychać wśród Corvette, Camaro, Firebirdów, a nawet Mustangów, chociaż Forda bym nie chciał. No i tak trafiłem na ogłoszenie z czerwonym poliftowym Firebirdem III z silnikiem 3.1 V6. Napaliłem się, bo na zdjęciach wyglądał świetnie, więc stwierdziłem, że mógłbym sobie wstawić takie auto do garażu, tak żeby mieć i żeby cieszył mnie swoim widokiem. Auto, które nie było mi potrzebne, taka zachcianka.
https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/tdngli3dgnlj2-PL/image;s=644x461 https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/5jlyy0hy0ail2-PL/image;s=644x461
Chyba się sprzedał, bo ogłoszenie nie pojawiło się ponownie. W sumie to nawet dobrze, bo dzięki temu skupiłem się na poszukiwaniu Firebirda IV, który jest dużo lepszym samochodem, choć jego wygląd nie jest aż tak bardzo kozacki jak w przypadku poprzedniej generacji. Początkowo nawet nie brałem poważnie pod uwagę topowej wersji Firebirda, czyli Trans Am z silnikiem 5.7, bo to jest przesada. Tak samo wcześniej myślałem o S500. Jednak właściciele amcarów z V8 uświadomili mi, że kupno wersji V6 nie ma większego sensu, bo ma słabe osiągi, a niewiele mniejszy apetyt na benzynę. Pojechałem obejrzeć Pontiaca, któremu wystawili rekomendację i w ten oto sposób stał się moim kolejnym autem.
SAMOCHÓD:
1994 Pontiac Firebird Trans Am T-Top
wersja na rynek Europejski
SILNIK:
GM Chevrolet Generation II LT1 350 Small-block V8 5733 cm³ OHV 16V
zalany olejem Petro Canada Supreme Synthetic 5W30
filtr oleju WIX 51069
UKŁAD DOLOTOWY:
stock
filtr powietrza FRAM
UKŁAD PALIWOWY:
stock
filtr paliwa PRIME GUARD
UKŁAD WYDECHOWY:
stock 2,5" ze zmienionymi końcówkami na pojedyncze kominy
UKŁAD CHŁODZENIA:
dodatkowy włącznik wentylatora
obniżone temperatury włączania wentylatorów
UKŁAD NAPĘDOWY:
Automatyczna 4-stopniowa skrzynia biegów z trybem Perform
męskie, niczym nieskrępowane RWD
LSD Auburn Gear
MOC:
Fabrycznie podobno było 279 KM @ 5000 rpm & 441 Nm @ 1800 rpm
OEM niski spojler tylnej klapy z trzecim światłem stop
usunięte emblematy
usunięte boczne listwy
usunięte naklejki z tylnej blendy
DRL zamiast halogenów w przednim zderzaku
pakiet na Europę, czyli tylny zderzak na szeroką tablicę, inne lustra i paskudne światła pozycyjne w przednim zderzaku
WNĘTRZE & WYPOSAŻENIE:
welurowa tapicerka
wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą
dźwignia zmiany biegów obszyta skórą
dźwignia hamulca ręcznego obszyta skórą
tempomat
radio Blaupunkt zamiast OEM Delco
klimatyzacja
cupholder
przedni podłokietnik ze schowkiem
dwie poduszki powietrzne SIR
elektrycznie sterowane lustra zewnętrzne
elektrycznie sterowane szyby
wspomaganie kierownicy
ABS
PLANY:
pomiar na hamowni
line lock
odmulenie silnika, czyli zmiana kolektorów i pozbycie się zbędnego ekobadziewia
ponowny pomiar na hamowni i jak będzie poniżej 300 hp, to się pomyśli co dalej...
ZDJĘCIA:
2020
2021
Hondata - 2020-04-16 Najs
seremaq - 2020-04-16 Wygląda nieźle. Potrzebuje jakiegoś lepszego koła i porządnego wydechu żeby brzmiał tak jak przystoi amerykańskiemu V8 clark - 2020-04-16 GRATY!! Też czekam na więcej fot Pit - 2020-04-16 Fajny ja bym tu zrobił jakiś głośny wydech z klapami albo i bez jestem zdania ze jak już kupować takie auta do zabawy to jedynie z topowymi silnikami a nie jakieś gowniane półśrodki typu v6 w tym przypadku, także dobrze wyszło że tamten się sprzedał.TorquedMad_Mind - 2020-04-16 wydech, koło i temat do zamknięcia bo nie ma co robić Krychu - 2020-04-16
Hondata napisał/a:
Najs
seremaq napisał/a:
Wygląda nieźle
clark napisał/a:
GRATY!!
Pit napisał/a:
Fajny
Dzięki
No to wrzucam większą ilość zdjęć, które podesłał mi poprzedni właściciel, bo lepszych nie mam
seremaq napisał/a:
Potrzebuje jakiegoś lepszego koła i porządnego wydechu żeby brzmiał tak jak przystoi amerykańskiemu V8
Felgi mam już dogadane, większe, lżejsze i ładniejsze, choć bez szału
Pit napisał/a:
ja bym tu zrobił jakiś głośny wydech z klapami
Co do wydechu, to mi pasuje, że jest dość cichy, bo mam już swoje lata
Kto wie, może na końcowy przelotowy też się skuszę, czas pokaże
Bio napisał/a:
wydech, koło i temat do zamknięcia bo nie ma co robić
E tam, czasem będę wrzucał jakieś fotki i filmiki
Ogólnie rzecz biorąc Trans Am jest bardziej pojebany niż się spodziewałem, dlatego nazwałem go Szatanem Utylizatorem (kasy/paliwa/opon), ale o tym jak się nim jeździ napiszę innym razem Karamba_DC2 - 2020-04-17 Krychu wbija do szpana w wielkim stylu
Podoba mi się taki zakup
Dobre koło z tamtych lat jest konieczne, reszta planów w dobra stronę, tylko kurde oddaj do kogoś na detajlingi, niech ożywia lakier ale przede wszystkim syf pod maską
A właśnie, auto ma ori lakier?
Graty zakupu! Krychu - 2020-04-17 Karamba_DC2, dzięki
Mikronów nie mierzyłem, ale lakier raczej jeszcze fabryczny
Po W210 jestem uczulony na korozję, ale tu na szczęście buda zdrowa. Jako ciekawostkę wspomnę, że część nadwozia wykonana jest z tworzyw sztucznych, pewnie tych samych co w Corvette, więc drzwi i przednie błotniki z pewnością nie zgniją, czego nie mogę powiedzieć w przypadku mojego okulara
Co do felg, to nie jest takie hip hop siup, żeby dobrać coś sensownego Krychu - 2020-04-18 Jeszcze trochę fot sprzed tygodnia...
Eco driving
Przebieg tego auta pozostaje dla mnie zagadką
Eco test szpery na trawie po dojechaniu do domu
Działa
Zauważyłem, że razem z paskudnymi wrzodami pozycyjnymi świecą się też te pomarańczowe, więc zgodnie z zamysłem, wrzody trzeba będzie usunąć, bo żal patrzeć jak fabrycznie skrzywdzili ten przód
Szatan się zmieścił do nowego domku
Niech odpoczywa
Solid Snake - 2020-04-19 Ten zegar pod przebiegiem... Co on pokazuje? Pełnie księżyca? A tak na poważnie to bardzo fajny samochód Będziesz turbił jak Hondę?Tomac - 2020-04-19 Jest klimat dobry wózek Krychu - 2020-04-19
Solid Snake napisał/a:
Ten zegar pod przebiegiem... Co on pokazuje? Pełnie księżyca?
To wskaźnik poziomu paliwa
Solid Snake napisał/a:
Będziesz turbił jak Hondę?
Nie chcę popełniać błędów młodości Wolę odkładać na Corvette niż topić w tuningi
Solid Snake napisał/a:
A tak na poważnie to bardzo fajny samochód
Tomac napisał/a:
dobry wózek
Dzięki Monster - 2020-04-19 graty Trans Ama, dobrze ze v8, fajny jest, chociaz ja wole poprzednią generację Krychu - 2020-04-21 Monster, dzięki. Kupiłem mu już felgi Johnson - 2020-04-21 poka Krychu - 2020-04-21 OEM z Corvette C5
Na przód 17x8,5
Chyba niezła waga jak na 17"
Na tył 18x9,5
Na 18" są jeszcze opony do upalenia, więc nie ważyłem seremaq - 2020-04-22 Fajne koło. Będzie pasować. Zakładaj i rób zdjęcia.eithray - 2020-04-24 Pasuje ta fura do Ciebie Nagraj nam coś jak to gada konstruktor - 2020-04-25 Krychu został nowym Michaelem Night'em carl0s - 2020-04-25 Ja postuluje aby usunąć tą szpetna tablicę z przodu i schować ją do bagażnika Krychu - 2020-04-26
seremaq napisał/a:
Fajne koło. Będzie pasować. Zakładaj i rób zdjęcia.
Założę najwcześniej w maju
eithray napisał/a:
Nagraj nam coś jak to gada
Cichy jest, aż za bardzo, ale po poskładaniu coś nagram
konstruktor napisał/a:
Krychu został nowym Michaelem Night'em
No tak średnio, bo ani generacja, a tym bardziej fryzura się nie zgadza
carl0s napisał/a:
Ja postuluje aby usunąć tą szpetna tablicę z przodu i schować ją do bagażnika
Wiem, tablica szpeci ten przód, ale jeszcze nie przerejestrowałem auta na siebie. Będę rejestrował na małe tablice. Pod tablicą mam jakąś niemałą dziurę niewiadomego pochodzenia, ale jak kiedyś oddam zderzak do zlikwidowania zbędnych otworów (jak choćby te po szpetnych światełkach pozycyjnych, których muszę się pozbyć), to raczej tablica na przód już nie wróci
Wczoraj wprowadziłem Pontiaca na firmowy warsztat i już tam został
Do zrobienia było wyciągnięcie maglownicy i wymiana tulei w przednich wahaczach
Bez młota to nie robota
Nie było tak źle jak się spodziewaliśmy
Mamy ją! Muszę ją podrzucić do regeneracji...
Pierwsza ofiara
Czekają na nowy dom
Stare były zmęczone życiem
I cyk, nowa już się rozgościła
Francuskie amortyzatory były dla mnie zaskoczeniem
Muszę poszukać nowych klocków
Przednie tarcze 280 mm i 1-tłoczkowe zaciski, no po prostu Ameryka Wsadzić mocny silnik potrafią, ale zapewnić dobre hamowanie już niekoniecznie Piotrek(T) - 2020-04-26
Krychu napisał/a:
No tak średnio, bo ani generacja, a tym bardziej fryzura się nie zgadza
Ale ta sama platforma. F-body tzw.Krychu - 2020-04-26 To już wolę być następcą Bandziora ze Smokey and the Bandit, bo on też w filmie był truckerem TorquedMad_Mind - 2020-04-27
Krychu napisał/a:
To już wolę być następcą Bandziora ze Smokey and the Bandit, bo on też w filmie był truckerem
musisz spełnić jeden, jedyny warunek. Epicki wąs! Krychu - 2020-04-28 Ten wąs niejedną szparką trząsł
Krychu - 2020-05-06 Kupiłem nowe klocki na przód i zobaczę jak to w ogóle hamuje
Jedna śruba łącznika stabilizatora była tak zmęczona życiem, że postanowiła się rozdzielić na dwie części, więc kupiłem komplet nowych
Jednak najważniejsze jest to, że w końcu odebrałem maglownicę po regeneracji
Miała być na zeszły czwartek, ale się nie wyrobili i była gotowa dopiero wczoraj, przez co w ostatni weekend nic nie pogrzebaliśmy przy Szatanie, ale co się odwlecze, to nie uciecze Krychu - 2020-05-11 Maglownica rozpakowana po powrocie z kuracji
Ten łącznik nie wymagał wymiany, ale...
...jak już wymieniać, to parami
Skręcone
Klocki też wymienione
Póki co założyłem 18" na przód
Tak to teraz wygląda
2 tygodnie nim nie jeździłem, więc musiałem choć lekko przypalić stare kapcie
Z prawej lepiej
Korzystając z dnia wolnego, pojechałem dziś na ustawienie zbieżności do Katowic. Na miejscu jednak okazało się, że nie mają w systemie takiej marki jak Pontiac Był Chevrolet, więc powiedziałem, żeby poszukał ustawień do Camaro, bo to technicznie te same auta. Camaro owszem było, ale od 2010 roku Rysiek nie mógł się dodzwonić do znajomego, który prowadzi w Katowicach warsztat specjalizujący się w amcarach, więc pojechałem tam po wydruk z ustawieniami, którego skan wrzucam
Z wydrukiem wróciłem do Ryśka, który mógł już przystąpić do działania
Przy okazji odkryłem, że z tyłu zamiast deCarbonów są amortyzatory Sachs Super Touring
Tak to finalnie wyszło
Jutro film z palenia gumy Karamba_DC2 - 2020-05-11 Było zacząć właśnie od tego filmu Krychu - 2020-05-11 Premiera jutro Kubaa - 2020-05-11 Dobrze się zapowiada to nowe koło, zakładaj tył Krychu - 2020-05-12 Tył jest teraz na przodzie założony, bo z przodu będą cal mniejsze
Czas na burnout
Karamba_DC2 - 2020-05-12 Pit - 2020-05-13 no i to jest męski wóz, a nie te pedalskie hondy
dobry film! seremaq - 2020-05-13 Dobre
Brakuje mi jednak tu trzech elementów....
1. Kapelutek
2. Kowbojki
3. Dźwięk V8
Od tego filmu powinien się zacząć ten temat TorquedMad_Mind - 2020-05-14 zapomniałeś o muzyce country Krychu - 2020-05-14 Męski jest, aż za bardzo To taki łobuz, który lubi narobić zamieszania, zostawić kłęby dymu i odjechać z piskiem opon, walcząc ze swoim kierowcą przy każdej nadarzającej się okazji Nie jest to auto, w którym czerpie się przyjemność z atakowania zakrętów, a wręcz przeciwnie, przy wyższych prędkościach jest to walka o przetrwanie To auto nie ma większego sensu, bo ani nie jest wyjątkowo szybkie, ani się dobrze nie prowadzi, ekonomiczne i pakowne tym bardziej nie jest, ale za to wygląda kozacko i kierowcy spierdalają z lewego pasa jakby diabła zobaczyli
Można też przypalić kapcie przy niskich obrotach i czujesz się w nim wyjątkowo, bo spotkanie drugiego takiego jest bliskie 0 i większość ludzi nie ma pojęcia co to w ogóle jest
Kapelutek, kowbojki i muzyka country to zdecydowanie nie jest klimat tej generacji Krychu - 2020-05-24 Okazało się, że łożysko miało luzy, więc kupiłem piastę z łożyskiem. Tak na szybko w kraju znalazłem EBI i EDGE, więc skusiłem się na to co widać. W USA za podobną kasę (EDGE za 375 zł) miałbym MOOG, czyli najwyższą jakość, no ale może to też trochę wytrzyma
Obawiałem się tej wymiany...
...a okazało się, że stare udało się ściągnąć bez kombinacji
I zmienione
Z ciekawostek przyrodniczych, pokaz pojemności bagażnika samochodu o długości 5 metrów
Robi wrażenie
Dopiero wczoraj odkryłem, że oparcie kanapy się składa
Nie ogarniam tej zabudowanej przestrzeni w okolicy tylnych głośników, bo wygląda to tak, jakby pod spodem był zbiornik paliwa z ciągnika siodłowego
Wykorzystałem Pontiaca do prezentacji wideorejestratora.
Dla tych, którzy chcą posłuchać V8 i piszczących opon, jazda zaczyna się od 6:05. Przy hamowaniu w tunelu słychać co się działo przed wymianą piasty (11:28)
TorquedMad_Mind - 2020-05-25 W tych pierwszych akcjach z jazdy - ten prawy łuk z hamowaniem. Go naprawdę tak buja?Krychu - 2020-05-25 Napisz który dokładnie moment filmu, bo nie wiem o jakie bujanie chodzi TorquedMad_Mind - 2020-05-25 6:25
Zjeżdżasz prawym łukiem w dół - odpuszczasz gaz/wciskasz hamulec (albo nie wciskasz) i wygląda jakby Ci przód wężykował.
Po chwili dohamowujesz do Astry przed Tobą i to samo.Krychu - 2020-05-25 Zbieżność była rozjechana, ale ogólnie rzecz biorąc nie są to auta, które w serii łatwo i pewnie się prowadzą. W porównaniu do W210, którego zawieszenie dalekie jest od sportowego, to Firebirdem strach szybciej wchodzić w zakręty... Jest ta niepewność czy zaraz nie wyleci Nie lubią też nierówności, ale to chyba norma u amerykańców sprzed lat, bo Corvetty po najechaniu na poprzeczną nierówność podobno potrafią przeskakiwać w bok TorquedMad_Mind - 2020-05-25 no ale to rzucanie wyglądało, jakbyś w torowej specyfikacji miał zajebiście rozbieżny przód, albo zawieszenie już się trzymało dzięki sile przyjaźni i jednorożców
Aż bym sprawdzał neta nad możliwymi upgradami, żeby doprowadzić prowadzenie chociaż do poziomu Matiza Krychu - 2020-05-27 Jeszcze nie wiem jak długo będę chciał trzymać to auto, ale może doczeka się lepszego zawieszenia clark - 2020-05-28
Krychu napisał/a:
Kapelutek, kowbojki i muzyka country to zdecydowanie nie jest klimat tej generacji
Tylko Synthwave!
Perły w bagazniku
Prawilne podejscie do tematu- ogarniecie magla i reszty pod spodem, fajnie sie to czyta i oglada. Nie wiedzialem, ze pod maska jest tak ciasno- w dodgu daytona na plycie 300c Dr Chris zachwycal sie ze mozna pol reki wsadzic pomiedzy grodz a silnik, a tu jest chyba na odwrot:D powodzenia w ujarzmianiu tego szatana, o ile zdecydujesz sie go zostawic- 3mam kciuki! Jakbys jednak zdecydowal sie rozstac, padnie na innego Amerykanca- nie probujacego urwac glowy przy kazdym zakrecie?Krychu - 2020-05-28
clark napisał/a:
powodzenia w ujarzmianiu tego szatana, o ile zdecydujesz sie go zostawic- 3mam kciuki! Jakbys jednak zdecydowal sie rozstac, padnie na innego Amerykanca- nie probujacego urwac glowy przy kazdym zakrecie?
Dzięki
Za kilka lat jakbym się go pozbył, to wziąłbym pod uwagę z pewnością Corvette C5, ale to zależy jakie wtedy będą ich ceny. Nie wydam 100k na niepotrzebne auto-zabawkę, bo aż tak mi się nie powodzi Krychu - 2020-06-24 Kupiłem trochę rzeczy do detailingu
i zrobiłem dzień dobroci dla Szatana, bo był już niewyjściowo zabrudzony
Jakby czystszy
Przetestowałem magiczną gąbkę z melaminy
Działa
Do amerykańskiego auta wybrałem japoński wosk
Nie było problemu ze ścieraniem
Do tego pachnie tak przyjemnie, że aż chciałem ugryźć Szatana
Po skończonym woskowaniu musiało zacząć kropić, standard Czas na szybkie foty
I schowany
Ładna dziura w zderzaku W przyszłym roku będzie miał ładniejszą mordkę
W internetach pisali, że do osuszania większych aut lepiej kupić 2 ręczniki, więc kupiłem 2, a wystarczył mi 1 Zaskoczony jestem jak to się klei do budy niczym magnes Najwięcej czasu zajęło mi czyszczenie wnętrza Zaś woskowanie było zadziwiająco łatwe Miniol - 2020-06-25 Uważaj z tą gąbką na lakierze Krychu. Ona ma właściwości ścierne. Po wyschnieciu lakieru zerknij czy czasem lekko matowy ten klar się nie zrobił
Apropo tej gąbki, świetnie się nadaje do czyszczenia plastików wnętrza. Ściąga taki wieloletni wgryziony brud i jaśniejsze plastiki zaczynąją mieć swój właściwy kolor do tego wiaderko z ciepłą wodą i wypłukiwać gąbkę a zobaczysz ile syfu potrafi się wgryźć w plastiki
Ten Nielsen to do ściągania smoły?
Warto przed woskowaniem przetrzeć całe auto IPĄ - alkohol izopropylowy
dłużej będzie trzymać wosk Krychu - 2020-06-27
Miniol napisał/a:
Uważaj z tą gąbką na lakierze Krychu. Ona ma właściwości ścierne.
Dzięki za info. Faktycznie nie powinno się czyścić nią powierzchni lakierowanych
Ale przynajmniej usunąłem czarne plamki
Miniol napisał/a:
Ten Nielsen to do ściągania smoły?
Do czyszczenia wnętrza to kupiłem
Krychu - 2020-07-11
Wykorzystałem Pontiaca przy przeprowadzce. Co prawda nie przewoziłem nim mebli, ale zmieściło się trochę bagaży i 3 ciężkie osoby. Tył dobijał na nierównościach, więc KYB AGX są nieuniknione
Jako ciekawostka przyrodnicza, coś z cyklu skarby dzieciństwa
Przeglądając gruby plik obrazków z gum Turbo, trafiłem na 2 Firebirdy
Ten z lewej to może wersja Formula, a nie kaleka V6, ale i tak w obu przypadkach jest nieco zaniżona pojemność, a w przypadku czerwonego jeszcze znacznie bardziej prędkość maksymalna, no i jednostka mocy nie ta, bo 279 to owszem miały, ale PS, a nie hp johnnyg - 2020-07-13 Koń Mechaniczny to po niemiecku Pfeerdestarke czyli KM i HP to PS ziomku mój łysawy Krychu - 2020-07-13 Nie do końca, tej!
KM jest równoznaczny PS, ale KM i PS nie są już równoznaczne HP
Różnica jest niewielka, ale jednak jest i przy większych mocach robi to różnicę rzędu co najmniej kilku koni jak w przypadku Trans Ama.
1 KM/PS = 0.986 HP (dokładniej to rzekomo 0,98592325737265)
Fabryczna moc mojego Pontiaca to 205 kW, co daje w przybliżeniu 279 KM/PS i 275 HP
Tu można porównać różne jednostki mocy http://dailydriver.pl/kalkulator-przelicznik-mocy/
A tu dokładniej przeliczyć PS na HP https://www.convertunits.com/from/ps/to/horsepowerjohnnyg - 2020-07-13 ano fakt pardonclark - 2020-07-14 Świetnie to wyszło:D a kiedys tak samo ujebałem dokładkę, ale po lewej stronie, caly kawalek pp accessowej odleciał, ale mio przynitowali, poszpachlowali i sie trzymie;D kiedyś pomyśl o ręcznej polerce, na przyklad Compoundem Meguaiersa, nie ma szans zrobić tym krzywdy lakierowi- jak dobrze umyty, a efekt będzie konkretny, do tego wydajny jest- klosze lamp też ogarnia. Meguiars Compound.Gumka23 - 2020-07-14 Krychu, gąbka z melaminy to na dobrą sprawę papier ścierny..
warto poźniej użyć cleanera, lub chociażby przelecieć fibrą nasączoną alkoholem izopropylowym (IPA), co by odtłuścić lakier i żeby wosk miał czego się trzymać. Jak z malowaniem, najpierw trzeba przygotować podłoże, a dopiero coś na nie kłaść.Krychu - 2020-07-18 clark, dzięki
Gumka23, to się już ociera o profesjonalizm, ale kiedyś pewnie się skuszę na to glinkowanie Krychu - 2020-09-17
Z tymi materiałami do prezentacji wideorejestratorów, to muszę uważać, bo testując kolejny prawie straciłem prawko Leciałem lewym pasem za Audi A6C7 i muszę przyznać, że te 3-litrówki nieźle jadą, nad czym ubolewam. Moc i moment podobny, a Pontiac też lekki nie jest i w dodatku skrzynia działa na jego niekorzyść. Takie 3.0 TFSI nawet sekundę lepiej do setki leci niż Trans Am Audi nie było w stanie mnie zgubić, ale też nie mogłem go swobodnie wyprzedzić. Po drodze spotkaliśmy jeszcze Panamerę, która chciała dołączyć na lewy pas, ale widząc jak lecimy, poczekała aż ją miniemy. Nieco później A6 zjechało z przelotówki i zaraz wjechało (nieoznakowane) BMW 3, które od razu wydało mi się podejrzane, ale stwierdziłem, że policja nie będzie miała takich numerów rejestracyjnych i to był mój błąd Wjechałem przed BMW, trochę odpuściłem przed ograniczeniami do 70 i 50, tak żeby nie mieć 50+ względem tego co na znakach i zbliżając się do skrzyżowania z czerwonym światłem, zostałem jeszcze na prawym pasie, by wpuścić Porsche przed siebie i zaraz wskoczyłem za nim na lewy pas, a BMW przerwało nam zabawę zanim dobrze wystartowaliśmy i to było świetne zagranie z ich strony, bo na pewno nie ograniczyłbym się do 120 czy 140 goniąc/zostawiając w tyle Panamerę clark - 2020-09-29 Hah, dobry ass- grabb no i widac po tricku, że wjechała siłka rejestracja z V8- dobre! W podkładzie z kawałka jest Tubular Bells Mike'a Oldfielda, aż na poczatku myslalem, że zagraniczny kawalek wysublimowani stali się nasi Raperzy widzę:DKrychu - 2020-10-27 Kupiłem trochę sportowych fur GM w wydaniu Hot Wheels
Niektóre planuję kiedyś przelakierować
Oczywiście najbardziej interesującym mnie jest ten w podobnym kolorze do mojego Szatana
Demon - 2020-10-27 Jak ten samochód sie chłodzi skoro z przodu nie ma żadnego wlotu?Krychu - 2020-10-27
Demon napisał/a:
Jak ten samochód sie chłodzi skoro z przodu nie ma żadnego wlotu?
Dobre pytanie. Otóż za zderzakiem jest schowany spory plastikowy element, który nakierowuje powietrze do chłodnicy. W weekend zrobię fotę jak nie zapomnę, bo jest to dość ciekawe rozwiązanie TorquedMad_Mind - 2020-10-28 Demon, coś takiego:
Krychu - 2020-11-01 TorquedMad_Mind, też kiedyś myślałem, że to są wyloty, ale Pontiac robił fake kratki zanim stało się to modne Jedyną funkcją tych "wylotów" jest poprawianie wyglądu i to im się udaje
Od spodu
Łapacz powietrza
Ameryka
TorquedMad_Mind - 2020-11-02 ale wlot dobrze zaznaczyłem Krychu - 2020-12-13 Dzisiaj wyprowadziłem Pontona na spacer, jako że chyba na moich wiejskich rejonach solą dróg nie sypią, to nie będzie całą zimę w garażu stał. Pobawiłem się nim, a dzień wcześniej Mietkiem i Ponton buja się znacznie bardziej od W210
To zawieszenie jest nieporozumieniem, więc po zimie musi wlecieć coś sztywniejszego.Krychu - 2020-12-24 Świetny Mikołaj nie rozdaje prezentów
Świetny Mikołaj pali gumę
Start
Kierunek Laponia
Prezentów w tym roku nie będzie!
Krzyh00 - 2020-12-24 to auto doczeka się kół z jednego kompletu?Krychu - 2020-12-25 DoczekaTorquedMad_Mind - 2020-12-26 A będzie palił kapora na 2 koła? Krychu - 2020-12-26 Będzie, bo na tyle będą koła, które teraz są z przodu, a te opony też są skazane na upalanie, bo są z 2014 i aż dziw bierze, że nie są jeszcze łyse, choć wcześniej przenosiły na asfalt moc Camaro Z28
Na przód muszę wybrać jakieś 245/45/R17TorquedMad_Mind - 2020-12-27 ale to ma jakąś szperę?Krychu - 2020-12-27 Fabrycznie w tym roczniku wsadzali LSD Auburn Gear https://www.summitracing....pe_helical-gear
Myślałem, że sobie jaja robisz pytając o to, bo ten temat ma zaledwie kilka stron, więc nie trudno znaleźć dowody na to, że smażył sprawiedliwie oba kapcie na raz
Jednak ostatnie palenie gumy faktycznie mogło być już na jedno koło, bo były przez chwilę jakieś dziwne dźwięki, ale myślałem, że to hamulce, a możliwe, że mój Auburn tego dnia się skończył, sprawa do wyjaśnienia Krychu - 2020-12-29 Sprawa wyjaśniona, szpera nadal działa
Tym razem prawe koło utylizowało bardziej
Bieżnik odświeżony
Cino - 2020-12-29 Zawsze mnie zastanawiało jak palenie kapcia może dawać frajdę
Rozumiem jakiś bok ale palenie kapa czy bączki zawsze były dla mnie nie do ogarnięcia
Ale jak Ci daje satysfakcje to hmm why not Krychu - 2020-12-30
Cino napisał/a:
Zawsze mnie zastanawiało jak palenie kapcia może dawać frajdę
Frajdą bym tego nie nazwał, bo to nieodpowiednie słowo, ale lubię to robić, bo przypalanie opon przy kłębach dymu i dźwięku amerykańskiego V8 jest fajne, jak i to, że mogę robić to na niskich obrotach
Cino napisał/a:
Rozumiem jakiś bok ale palenie kapa czy bączki zawsze były dla mnie nie do ogarnięcia
Pewnie kojarzysz te czynności z Sebixami w BMW, którzy katują do odcinki swoje padliny z 2-litrowymi silnikami, by choć przez chwilę pokopciło z jednej opony, a to faktycznie jest żałosne
Burnout jest zjawiskiem mocno związanym z amerykańskimi samochodami napędzanymi V8 i jako właściciel jestem poniekąd zobowiązany robić to od czasu do czasu i nie ma w tym żadnej wiochy
Cino napisał/a:
Ale jak Ci daje satysfakcje to hmm why not
Satysfakcję daje mi już samo posiadanie tego auta TorquedMad_Mind - 2020-12-30 a to nie było tak, że burnout był (jest dalej) do rozgrzania opon przez wyścigiem równoległym?
Teraz zostało samo palenie laćka Cino - 2020-12-30 No tak tutaj widać, że Kryszard rozgrzewa lacza przed wyścigiem. Słuszna uwaga 😏
Krychu, całkiem możliwe. Chociaż chyba bardziej pamiętam Golfy III i Ople Calibry 😎
Stary już jestem Piotrek(T) - 2020-12-30 Burnout to tylko fwd pod dyskoteką w Gnojewie Krychu - 2020-12-31 TorquedMad_Mind, jak najbardziej, najważniejszym zadaniem burnoutów jest rozgrzanie opon w celu poprawy trakcji, jednak nie ograniczałbym tego tylko do wyścigów.
Chodzi mi po głowie E36 coupe do latania bokami. Pontiac po zmianie zawieszenia dawałby radę, ale szkoda narażać go na uszkodzenia, a stary automat to nieporozumienie do takich zabaw. Pospieszyłem się z kupnem zabawki, bo driftogruz to najlepsza opcja do czerpania frajdy z jazdy...
Jak siebie znam, to jeszcze może być tak, że driftogruz zostanie moim daily, a rodzinne auto kupię dopiero po pozbyciu się Laguny ojca. Po Mietku, moim następnym zakupem miało być Volvo V70, a kupiłem Trans Ama. Gdzieś popełniłem błąd Karamba_DC2 - 2020-12-31 Mnie zastanawia zawsze, jak spalenie kapora w aucie na cywilnej oponie ma poprawić trakcję, gdyż palenie kapora znacznie podniesie cisnienie powietrza w gumie, no bez sensu Krychu - 2021-01-01 Nie wydaje mi się żeby różnica ciśnienia była na tyle duża, by zniwelować korzyść płynącą z rozgrzanych opon, ale z ciekawości mogę sprawdzić jakie będzie ciśnienie w tylnych oponach przed jazdą, po kilku kilometrach i po przypaleniu gumy Krychu - 2021-02-21 Kupiłem w końcu opony na przód
Wybrałem Federale, marka amerykańska, produkcja niekoniecznie
Kurde, mają ocenę efektywności paliwowej E, czyli nie będzie mi mało palił
Teraz szersze rolki będą tam gdzie ich miejsce, czyli z tyłu
Jeszcze brudny, ale foty musiałem zrobić
Felgi mi się nawet podobają, choć wiadomo, że szału nie ma
Jednak 17" z przodu to o cal za mało
W sumie efekt nie jest zły, taka duża zabawka
Piotrek(T) - 2021-03-11 Jaki z tego samochodu "niewygląd" Trochę jakby projektu chińskiego designera od resoraków no-name bez licencji
Dobrze, że napęd i silnik bronią całość Krychu - 2021-03-11 Piotrek(T), ja rozumiem, że każdy ma swój gust, ale stwierdzić, że to auto słabo wygląda, to naprawdę trzeba mieć coś nie tak ze wzrokiem i gustem
Ma zajebistą linię i wyjątkowy przód
Tył wizualnie odstaje od reszty i mi się średnio podoba, ale linia i przód ratują całokształt i sprawiają, że auto wygląda naprawdę świetnie
Gdyby postawić przy nim Celicę V w topowej wersji, to wierz mi, Celica przy Trans Amie wyglądałaby naprawdę biednie, więc jeśli uważasz Celicę V za ładny sportowy samochód, a T/A IV za designerski niewypał, to nie mamy o czym dyskutować
Mi się kiedyś Celica podobała, w końcu też miałem, ale jak jadąc Pontonem spotkałem Celicę V na parkingu pod sklepem, szybko stwierdziłem, że wygląda marnie i nie wiem co mi się tak w nich podobało, bo tak naprawdę jedynie przód mają udany, a linia i tył delikatnie rzecz ujmując szału nie robią Piotrek(T) - 2021-03-13 Celika to inny temat. Sentyment, fatalne zauroczenie, błędy młodości i skrzywienia emocjonalne
Na Trans Ama IV patrzę na sucho, bez sentymentów itp. Mocno mi się nie podoba, głównie z tego powodu, że to III na siłę wyoblony pod nowe standardy stylistyczne. Zdecydowanie lepiej wygląda moim zdaniem III. Kanciasta buda bardziej pasuje do proporcji auta.
W IV linia boczna od początku maski do tylnych świateł jest z@jebista, ale reszta (głównie tylne światła i przedni zderzak) w moich oczach psuje całokształt.
Ten fragment to sztos, ale co z tego jak patrzę na cały samochód a nie na ładne fragmenty
Tutaj dla porównania turbo sku&%esyn po całości III to bym kochał jak Irlandię:
Ale i tak zazdroszczę zabawki Bajcarek - 2021-03-13 Dla mnie ten wóz wygląda jak Mazda RX-7 po rocznym pobycie w Radomiu... Sorry... Z kolei III gen, tak jak Pjoter, uważam że jest super. Krychu - 2021-03-14
Piotrek(T) napisał/a:
Celika to inny temat. Sentyment, fatalne zauroczenie, błędy młodości i skrzywienia emocjonalne
Zupełnie jak CRX w moim przypadku, bo naprawdę źle wspominam tego niebieskiego złoma
Piotrek(T) napisał/a:
Na Trans Ama IV patrzę na sucho, bez sentymentów itp. Mocno mi się nie podoba, głównie z tego powodu, że to III na siłę wyoblony pod nowe standardy stylistyczne. Zdecydowanie lepiej wygląda moim zdaniem III. Kanciasta buda bardziej pasuje do proporcji auta.
Czwórka to zupełnie nowa buda, w której nie ma niczego na siłę względem trójki. Też lubię kanciate budy, ale nie powinieneś patrzeć na Firebirda czwartej generacji przez pryzmat przedliftowej trójki, bo trójka po liftingu miała już zaokrąglony dziób
Dziwny to twór, ale i tak podoba mi się bardziej od przedlifta, bo właśnie na takiego się napaliłem, a wyszło tak, że jednak kupiłem czwórkę
W 1988 roku zrobili ciekawy concept car o nazwie Banshee
Widać, że zaczerpnęli z niego już przy projektowaniu poliftowej trójki
Zaś przy projektowaniu czwórki poszli jeszcze dalej, zostawiając zbliżoną sylwetkę klina, a nawet podobny wzór felg
Jak widzisz, Firebird IV jest realizacją konceptu Banshee, a nie przerobioną trójką do wymagań lat 90-ych, bo pomiędzy trzecią i czwartą generacją jest ogromna różnica, nie tylko pod względem wyglądu
Bajcarek napisał/a:
Dla mnie ten wóz wygląda jak Mazda RX-7 po rocznym pobycie w Radomiu... Sorry... Z kolei III gen, tak jak Pjoter, uważam że jest super.
Nie podzielam ekscytacji Firebirdem III przed liftingiem, wygląda fajnie, ale bez przesady
Zdecydowanie bardziej trafia do mnie Camaro III
Zajebisty...
...z każdej strony
No ale wyglądem się nie jeździ. F-body III nie były zbyt udanymi samochodami. Moc max 245 hp w najmocniejszej wersji, często zaledwie 170 hp z 5.0 V8, do tego ślimakowa przekładnia kierownicza i pękająca buda
IV jest o wiele lepszą konstrukcją. Wygląd mi odpowiada, a szczególnie przód
Wnętrze też dużo lepsze niż w poprzednich, ale co kto lubi.Piotrek(T) - 2021-03-14
Krychu napisał/a:
Zupełnie jak CRX w moim przypadku, bo naprawdę źle wspominam tego niebieskiego złoma
Nie zupełnie. Ja mam dalej swoją a do tego jeszcze drugą - Turbo4wd Wide Body.
Seryjny, zapuszczony przedlift czyli to co się widuje czasami wygląda bardzo słabo, ale WB a szczególnie CS to dla mnie ciągle samochód piękny z każdej strony.
Celica ma coś wspólnego z Trans Am'em - obydwa te auta trafiają w gusta wąskiego grona ludzi. Jak już trafią i to kupisz to utonąłeś To mi się w sumie podoba bo zawsze miałem gdzieś to czy coś co mam będzie się podobało komuś poza mną Krychu - 2021-03-28
Piotrek(T) napisał/a:
Celica ma coś wspólnego z Trans Am'em - obydwa te auta trafiają w gusta wąskiego grona ludzi.
Wydaje mi się, że Trans Am i Celica V podobają się większości osób, których interesuje motoryzacja.
To nie Calibra, że trafia jedynie do wąskiego grona
Kupiłem nowe nakrętki, bo kilka starych przegwałciłem
Z ciekawości zważyłem starą
i nową
Pozbyłem się 110g masy wirującej na każdym kole, dzięki czemu wyraźnie lepiej zapierdala
Szatan został wczoraj umyty i jak był już osuszony fluffy dryerem, chciałem zacząć woskowanie, no ale oczywiście musiał zacząć kropić deszcz, więc został schowany do swojego domku i tam został nawoskowany
Korzystając z niedzieli handlowej, pojechałem nim na zakupy, które mogły poczekać, bo priorytetem była sesja zdjęciowa
Do robienia fot zabrałem leciwy aparat kompaktowy Szajsung, który miał premierę w 2009 roku, a do którego po latach odnalazł się kabel, dzięki któremu można było go naładować i znowu używać
Zdjęcia, które tu widzicie, zostały jednak zrobione smartfonem, bo te pstrykane kompaktem okazały się gorsze
No cóż, już sama różnica w ilości megapixeli nie pozostawia złudzeń...
Szajsung 12Mpix, Siaomi Redmi 48Mpix
No i dupa
dymek6300 - 2021-03-29
Cytat:
To nie Calibra, że trafia jedynie do wąskiego grona
Nie wiem co wszyscy mają do Calibry, ja miałem i mam same dobre wspomnienia. Co się na niej wyżyłem to moje. Skakało się nawet po dachu na koncercie Braci Figo Fagot (wszystkie świnie moje). A disco hulało z radyjka aż miło Napisy na aucie typu: brutal face fuck itd ehhh łezka się kręci szkoda, że mi foty poginęły to bym temat założył na koniec trafiła skąd ją wziąłem czyli na złom.
No ale to nie temat o prawdziwym bułgarskim ferrari tylko o Trans Amie. Ładnie to woskowanie wyszło. Auto na pewno ciekawe i jakieś przede wszystkim. Zwraca na siebie uwagę i jak widać daje radochę dla właściciela czyli wszytko jest tak jak trzeba. Mi też się podoba mimo, że są generacje, które podobają mi się bardziej. Niech cieszy właściciela aż do dnia sprzedaży. Pozdrawiam Krychu - 2021-04-03
dymek6300 napisał/a:
Nie wiem co wszyscy mają do Calibry
To zasługa pseudo tunerów, którzy robili z nich tragicznie wyglądające szpachlibry z body kitami projektowanymi przez osoby nadużywające środków psychoaktywnych
Nigdy nie jeździłem Calibrą, a nawet w żadnej nie siedziałem, ale wydaje mi się, że samochód sam w sobie nie jest aż taki zły. Przeciętniak, którego wygląd nie jest dla mnie atutem, bo z której strony bym nie patrzył, to nie jestem w stanie dostrzec w tym niemieckim tworze niczego ładnego Krychu - 2021-05-03 W zeszłym miesiącu minął rok odkąd Szatan zagnieździł się w moim garażu i z tej okazji dostał nowe filtry i oliwę Zamawiałem w trzech sklepach, uroki amerykańca
W pierwszym kupiłem filtr powietrza...
...oraz oleju
Szkoda, że nie mieli filtra paliwa, który musiałem kupić z innego sklepu
Nad olejem się zastanawiałem i finalnie wybór padł na kanadyjski, którego raczej nikt nie podrabia
Wymiana dokonana przy przebiegu 220000/330000*
*niepotrzebne skreślić
Jako ciekawostkę dodam, że w meksykańskiej fabryce FRAM, kontrola jakości chyba nie istnieje
Na opakowaniu filtr ma zaokrąglone rogi, tymczasem w rzeczywistości...
Musiałem pościnać, żeby się puszka zamknęła
Tyle dobrze, że filtr oleju jest Made in USA i obyło się bez rzeźby
Piątka faktycznie wystarczyła
Korek, którego nie będę musiał szybko odkręcać, zupełnie inaczej niż w japońcach
dymek6300 - 2021-05-03 Najsss na tak duży silnik tylko 5L oleju? grubo po tym jak do mojego merca wchodzi 8L to tu bym się spodziewał, że będzie z 10L.Krychu - 2021-05-03 dymek6300, też jestem zdziwiony, a 5 litrów to jest jeszcze z zapasem, bo razem z zalaniem filtra, wlałem 4,5 i na miarce pokazuje jak dobrze pamiętam 3/4 Tak na szybko jak poszukałem, to podają 4,3 do silnika bez zalewania filtra dymek6300 - 2021-05-03 Ostro ciekawe jak z temperaturami oleju w trasie i przy deptaniu. Ale pewnie auto użytkujesz "bulwarowo" bulgocąc sobie z wolna (też bym raczej tak używał trans ama ), ewentualnie chwilowo smażąc gumę Krychu - 2021-05-05 W tych autach bardziej trzeba uważać na temperaturę oleju skrzyni biegów Krychu - 2021-05-08 Jest afera Okazało się, że filtry amerykańskiej marki FRAM to gówno, czego dowodem jest poniższe nagranie (od 2:40)
Na jego miejsce kupiłem filtr innej amerykańskiej marki, tym razem porządny
Ten już zostanie na dłużej niż tydzień
FRAM wylądował na dnie beczki obok swojego poprzednika
TorquedMad_Mind - 2021-05-09 wixa filter? Krychu - 2021-05-10 Jazda! Jazda! Jazda! Krychu - 2021-06-17 Zmieniłem trochę wygląd dziobu Na początku usnąłem szpetne DRL
Później polakierowałem na czarno to co widać przez otwory
Z pokrywą pop eye pojechałem do lakierni i dobrali mi lakier w szpraju
Psiknąłem ubytki i tak to wyglądało
Miałem dość paskudnej dużej tablicy rejestracyjnej z przodu, więc zamówiłem ozdobną
Nagięta i przykręcona
Od razu lepiej
Jaram się tą blaszką, choć policja może mieć inne zdanie
Pozostało jeszcze pozbyć się światełek pozycyjnych
Krychu - 2021-11-11 Jakiś czas temu wziąłem się za podsufitkę, która była już zmęczona życiem...
Usuwanie starego kleju nie należy do przyjemności
Zabawa w tapicera
Ledwo mi kleju starczyło
Wyszło nieźle jak na pierwszy raz
Większym wyzwaniem okazały się daszki przeciwsłoneczne
Zrobiłem nowe wykorzystując kilka warstw brulionu
Trans Am jest męskim samochodem, więc daszki nie muszą mieć lusterek
Gotowe
Pit - 2021-11-12 Ej całkiem porządnie to zrobiłeś, jestem zaskoczony. Ma4Ti - 2021-11-14
Pit napisał/a:
Ej całkiem porządnie to zrobiłeś, jestem zaskoczony.
Patrząc na to co robił z crxem to jest naprawa premium Krychu - 2021-11-14 U siebie rób jak u siebie, a u obcego na odpierdol
No, a że robiłem u siebie, to wyszło przyzwoicie Cino - 2021-11-14 Wow Krychu. Dobra robota 💪TorquedMad_Mind - 2021-11-14
Ma4Ti napisał/a:
Pit napisał/a:
Ej całkiem porządnie to zrobiłeś, jestem zaskoczony.
Patrząc na to co robił z crxem to jest naprawa premium
I nie ma pomarańczu! Ma4Ti - 2021-11-16 Już zapomniałem o tym pomarańczu Krychu - 2021-11-18
Cino napisał/a:
Wow Krychu. Dobra robota 💪
Dzięki, starałem się
TorquedMad_Mind napisał/a:
Ma4Ti napisał/a:
Patrząc na to co robił z crxem to jest naprawa premium
I nie ma pomarańczu!
Podłoga w CRX była żółta! Jak można tego nie pamiętać
To tak jakbym napisał, że miałeś zielone nerki w BMW, a pamiętam, że były niebieskie TorquedMad_Mind - 2021-11-19
Krychu napisał/a:
Cino napisał/a:
Wow Krychu. Dobra robota 💪
Dzięki, starałem się
TorquedMad_Mind napisał/a:
Ma4Ti napisał/a:
Patrząc na to co robił z crxem to jest naprawa premium
I nie ma pomarańczu!
Podłoga w CRX była żółta! Jak można tego nie pamiętać
To tak jakbym napisał, że miałeś zielone nerki w BMW, a pamiętam, że były niebieskie
Czekam aż załapiesz o jaki pomarańcz chodzi Krychu - 2021-11-24 Nie mam pojęcia jaki pomarańcz sobie ubzdurałeś
Widocznie pamiętasz moje pierwsze auto lepiej niż ja, choć rzeczywiście chciałbym je wyrzucić z pamięci Ma4Ti - 2021-11-24 A Ty nie miałeś na felgach pomarańczu? Bo mi się coś takiego kojarzy Coś było na pewno!TorquedMad_Mind - 2021-11-24
Krychu napisał/a:
Nie mam pojęcia jaki pomarańcz sobie ubzdurałeś
mówię o domu i gównoburzy z pomarańczem w nim Krychu - 2021-11-24
Ma4Ti napisał/a:
A Ty nie miałeś na felgach pomarańczu? Bo mi się coś takiego kojarzy Coś było na pewno!
Miałem różową pokrywę silnika, czerwone felgi, żółtą podłogę, ale na pomarańczowo nic nie zrobiłem w nim
TorquedMad_Mind napisał/a:
mówię o domu i gównoburzy z pomarańczem w nim
Pomarańczowa łazienka wciąż mi się podoba Ma4Ti - 2021-11-24 A to chooy tam, różową pokrywę silnika to i ja mam teraz Kupiłem takie zgejowacone D15B do cywika
Byłem święcie przekonany, że miałeś pomarańczowe felgi Historia z domem mnie ominęła TorquedMad_Mind - 2021-11-25
Ma4Ti napisał/a:
A to chooy tam, różową pokrywę silnika to i ja mam teraz Kupiłem takie zgejowacone D15B do cywika
Byłem święcie przekonany, że miałeś pomarańczowe felgi Historia z domem mnie ominęła
dom-gate jest tylko dla OG JDMO Userów Ma4Ti - 2021-11-25 Sam sobie znajdę chamie zbolały Właśnie przeglądam "Nasze 4 kąty", ale chyba muszę zrobić sobie przerwę po tym jak zobaczyłem rozjebany kołpak powieszony nad drzwiami Krychu - 2021-11-27
TorquedMad_Mind napisał/a:
dom-gate
Kończąc OT, Szatan po kilkudziesięciokilometrowej przejażdżce został schowany w swej pieczarze na sen zimowy. Wcześniej zatankowałem do pełna i obliczyłem średnie zużycie paliwa na poziomie 16,5/100, akumulator wyciągnięty, więc niech tam stoi aż paliwo stanieje Ma4Ti - 2021-11-27
Krychu napisał/a:
niech tam stoi aż paliwo stanieje
Jak nie chcesz nim już jeździć to chociaż na koziołki go postaw jeszcze Krychu - 2021-12-01 W grudniu dam mu spokój, ale w styczniu go pewnie wyciągnę, a póki co wrzucam kilka zdjęć z kolekcji lato-jesień
Normalnie Ameryka!
Ma4Ti - 2021-12-04 Ale to ma długi ryj, jak Ty tym parkujesz? Fajne w sumie to auto, teraz zwróciłem dopiero uwagę że ten lakier świetnie współpracuje z przetłoczeniami!Krychu - 2021-12-04 Kolor jeden z lepszych w tej generacji, a może nawet najlepszy, bo musiałbym na żywo z czerwonym porównać, który mi się bardziej podoba Co do parkowania, to i tak zwykle parkuję tyłem, bo nie lubię osobówkami parkować przodem pomiędzy innymi samochodami. Gorszy od parkowania jest wyjazd z parkingu pod supermarketem, dziób wystaje, a ja nadal nie widzę czy coś jedzie Auto RWD zwykle ma długi zwis tylny, a krótki przedni, no ale hamburgery zrobiły sprawiedliwie, długi z tyłu, długi z przodu
Przez ten dziób, to auto ma podobno 5005 mm długości, czyli tyle co europejskie limuzyny segmentu F w tamtych latach Ma4Ti - 2021-12-05 5m to busy już mają Na samym dziobie powinieneś sobie zainstalować tego kuraka z piszczałką jako czujnik parkowania Krychu - 2022-02-14 Żeby nie było, że Szatan stoi całą zimę przykryty kocem, wyciągnąłem go z jego pieczary w styczniu, by porobić zimowe zdjęcia, bo w klubowym kalendarzu F-body 2022 znalazło się tylko jedno zimowe zdjęcie, więc w następnym powinno być lepiej pod tym względem
Podczas robienia zdjęć, śnieg zaczął zdrowo sypać i po powrocie do pieczary, Szatan miał mordkę dość zaśnieżoną
Krychu - 2022-02-21 Kupiłem w końcu tylny zderzak USDM. Okazało się, że okular nie jest aż tak szeroki jak mi się wcześniej wydawało, ale jednak udało się zderzak upchnąć w środku