JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Honda / Acura - Nowy NSX!

Kevin - 2007-01-08
Temat postu: Nowy NSX!
W USA, w Detroit, na wystawie North American International Auto Show, Honda Motor Company podzieliła się ze światem informacjami dotyczącymi podobno następcy NSXa.

Advanced Sports Car Concept pod szyldem Acury jest bardzo futurystycznym tworem! Wrażenie robi info o silniku V10 i ogromne 20 calowe koła! Wstępnie ustalono, że premiera odbędzie się w 2008 roku, a jak będzie naprawdę to czas pokaże!

Poniżej fotki z imprezy, konferencji i samo auto:
http://world.honda.com/ne...to/index.html#1
http://world.honda.com/NA...to/index.html#1

I filmik z show:
http://world.honda.com/NA...Concept/videos/

Źródło:
http://www.channel4.com/4...p?news_id=15605

A tu niby spyshot :-D :
http://www.autospies.com/...rossover-10585/

cloom - 2007-01-09

hehehe torche innaczej wyglada od starszych modeli NSX :lol: fajne linie ma te auto :)
Deox - 2007-01-09

mam nadzieję, że możemy spać spokojnie i Honda nie spierdzieli sprawy i przyszykuje naprawdę godnego następce NSX. Koncepcyjna bryła nie jest zła, ale oceniać będe, jak pokażą coś bardziej przypominającego produkt finalny. :-D
Wiseguy - 2007-01-09

Z tego, co wiem samochód ma mieć silnik z przodu i napęd na tylne koła. Nie będzie to już typowy „super samochód” jakim był stary NSX-a, ale pojazd typu GT :-/
Deox - 2007-01-09

no i te wszystkie papierowe zachwalania technologii prosto z bolidów F1. zobaczymy co będzie. narazie ostatnie auta od Hondy Motor dają rade, a civic sedan bardzo daje, 8-) co pozwala sądzić, że i tu wszystko odbędzie się po Naszej myśli.
Japoniec - 2007-01-09

Napewno tak bo Konkurencja nie spi biorac pod uwage ile superaut jest planowane na najblizsze lata Honda musi dać sporo od siebie by zaistnieć i nie stać sie bublem.
cloom - 2007-01-09

jestem tylko ciekawy czy na chicago auto show bedzie ta bryka.
raceboarder - 2007-01-11

z zew. powiem szczerze jakoś i nie lezy za bardzo -> kwestia przyzwyczajenia sie , ale ten silnik ... hmmmm , ciekawe ile Spoon z niego wyciagnie w przyszłości :lol:
Deox - 2007-01-11

raceboarder napisał/a:
Spoon z niego wyciagnie w przyszłości :lol:


dobre spostrzeżenie, to będzie dla spoona wyzwanie :-D

Kevin - 2007-01-20

Odświerzam temacik newsem z Tokyo! :-D

NAIAS 2007, the Acura Advanced Sports Car Concept:
http://nihoncarandbike.com/en/news-405-X.html

Deox - 2007-01-21

Bez wątpienia auto wygląda bardzo futurystycznie, prawie jak batmobil. :-D ciągle jednak jestem ani na tak, ani na nie. Jeśli auto nie będzie się znacznie różnic od pokazanej wersji, to wtedy można się spodziewać albo totalnej kalpy, albo spece od sprzedaży będą zbierać kase z uśmiechem na twarzy. Zobaczymy.
Ktulu - 2007-01-21

Wg mnie to nie będzie nowy nsx tylko samochód konkurencyjny dla Z33
i sądzę że honda hsc pod względem wyglądu jest idealnym następcą nsx

nsx kojarzy się z silnikiem umieszczonym z centralnie a nie z samochodem typu GT jak ta acura

Deox - 2007-01-21

chłopaki zobaczy się. prawda jest taka, że wiele serii aut, również tych kultowych umarło i następców jak narazie nie widać. nie ma supry, preludy, silvia odeszła i nie ma nsxa(jak narazie). dziś co raz częściej szefowie koncernów patrzą tylko na cyferki na kontach korporacyjnych i nie tworzą super pojazdów dla wąskiego grona odbiorców. liczy się zysk ze sprzedaży masowej. mam nadzieję jednak, że ta sytuacja ulegnie zmianie. na szczęście ciągle są Type R-y, Imprezy, czy Evo :mrgreen:
Deox - 2007-08-27

Honda testuje bebechy nowego NSX na Nurburgringu.

Niech Was nie zmyli karoseria, która jak się przypatrzycie jest szersza i dłuższa, ale to nie jest czteroosobowe S2000. :hyhy:

http://www.worldcarfans.c...-nsx-spy-photos





Krychu - 2007-08-27

te spyshoty w necie sa od dawna, a nowego NSX'a nadal nie ma :-D
Kevin - 2007-08-27

takie s2k nawet by mi się podonało! :hyhy:
huzar105 - 2007-08-27

A mi nie :P stare ładniejsze :idea:
Majstor - 2007-08-28

A mi tak! jest kozacki ale hsc bardziej mi lezy na na nastepce :) chociaz te propozycje Hondy sa juz znane długi czas :/ i pewnie tak pozostanie.
Cino - 2007-08-28

Kevin napisał/a:
takie s2k nawet by mi się podonało! :hyhy:



dla mnie tragedia. HSC za to bardzo mi sie podoba. o wiele bardziej niz ten concept acury nsx.

adrian - 2008-04-05
Temat postu: Nowy NSX
Best Magazine po raz kolejny wyweszyl nowosc w alkowach Hondy.Tym razem mamy przeciek co do Hondy NSX 2010.Na chwile obecna wiemy ,ze na torze Nurburgring mocno testowane jest zawieszenie jak i uklad kierowniczy,Jednostka to V10 a prototyp brzmi tak:
http://pl.youtube.com/wat...-honda-nsx.html
a tak ma wygladac




by find&cut&copy 8-)

Matey - 2008-04-05

Jezeli to takie jak na filmiku to brzydkie... Takie S2000 z dziwnym dachem...
adrian - 2008-04-05

Matey napisał/a:
Jezeli to takie jak na filmiku to brzydkie... Takie S2000 z dziwnym dachem...

nie Mati ten prototyp jest wlasnie na bazie s2000 ale glownie chodzi o jednostke sterujaca przewidziana na tkz "test mula" ale faktycznie dobrze spostrzegles sylwetke s2000 :galy:

Cino - 2008-04-06

Jesli tak wizualnie ma wygladac NSX to naprawde do dupy. Nie podoba mi sie wogole.
Mont - 2008-04-06

wygląda jak jakiś accord, zdecydowanie za mało sportowo
adrian - 2008-04-13

"Uderz w stol ,a nozyce sie odezwa",pamietacie jak pisalem przy okazji opisywania Spec-V gdzie jest konkurencja?No to wywolalem wilka z lasu.Wedle Best Magazine nowa Acura NSX ma osiagnac czasy lepsze niz GT-R,czyli czas okolo 7:30 na torze Nordschleife .Biorac pod uwage ,ze poprzednia wersja pokonywala ten tor w czasie 8:20 to jest mega przeskok (ponad minute).Mr. Takeo Fukui ma jeszcze sporo do roboty i czas bo planowane wejscie NSX to 2010 jak wiemy.O samej jednostce tez niewiele wciaz wiadomo 4,5 litra ,naped SH-AWD 550hp,V10

kolejny shot


aha,ponoc design na bazie S2000 ma sie zmienic ;-)

Deox - 2008-04-13

Jeśli tak się stanie to nareszcie odzyskam wiarę w producenta kosiarek spalinowych. ;)
adrian - 2008-04-18

Update
wersja finalna wejdzie na TAS 2009a do produkcji 2010..kilka danych swiezych

desajnersko bedzie tradycyjnie zblizony do Panharda FR,silnik to stare dobre C-series V6 z 4 cylindrami wiecej,410konikow.
Body kit ma byc od Chevrolet Corvette,w duzym stopniu ,co akurat uwazam za plus ,zawsze lubilem sexi sylwetke C6.
Acura rowniez zapowiedziala kolejne modyfikacje swoich samochodow i na 2015 ma wejsc z tkz Jeb#%#& na rynek.

Tomek - 2008-04-18

Ale to brzydkie :/ niepodobaja mi sie takie wehikuły :->
Dareko - 2008-05-09

te nowe nadwozia to nie dla mnie epoka lat 90 to jest to
EndrjuEE8 - 2008-05-10

Dareko JDM napisał/a:
te nowe nadwozia to nie dla mnie epoka lat 90 to jest to


Dokładnie, tak samo uważam.

ember - 2008-06-26

Ostatnio aż roi sie od wieści o nim:

Najprawdopodobniej będzie posiadał silnik V10 NA dysponujący mocą 450-550 HP

Tutaj filmik: http://pl.youtube.com/watch?v=B0OTEZDAb9c
I pare fot:







Deox - 2008-06-26

Całkiem, całkiem. :hyhy: Mi się zaczyna wpadać w oko. Do tyłu jeszcze się nie przekonałem, ale przód jest mega dobry. :]

Jednak jedno trzeba przyznać, że to już nie wygląda jak Super Car, ale mi się podoba. Będzie świetnie wyglądał obok nowego GTRa.

rdk - 2008-06-26

Tył ma za dużo dyfuzorów, ale ogólnie całkiem w dupke wygląda :hyhy:
przód miazga, trzymam kciuki za Hondę


i jeszcze mnie zastanawia jaka będzie cena za tego potwora :roll:
i tak dla zaspokojenia głodu ciekawe ile wykręci na Nürburgring :mrgreen:

adrian - 2008-06-26

ten nsx ma byc podobno odpowiedzia Hondy na GT-R 35 podobnie jak L-FA
Japoniec - 2008-06-27

a może ten model nie bedzie nosił nazwy NSX ?
Deox - 2008-06-27

Japoniec napisał/a:
a może ten model nie bedzie nosił nazwy NSX ?


tego to nawet w Hondzie nie wiedza jeszcze. :mrgreen:

Matey - 2008-06-27

http://pl.youtube.com/watch?v=B0OTEZDAb9c
Japoniec - 2008-06-27

Automat bleach :mrgreen:
ember - 2008-06-27

Ember napisał/a:
http://pl.youtube.com/watch?v=B0OTEZDAb9c

Matey napisał/a:
http://pl.youtube.com/watch?v=B0OTEZDAb9c

Matey dalem to pare postow wyzej :)
Matey napisał/a:
Automat bleach :mrgreen:

Mojego nie chciales komentowac? :]

Japoniec - 2008-06-27

Zazdrosna ? :mrgreen:
adrian - 2008-06-27

ladna ,taka centkowana
Deox - 2008-06-27

Dobra fura nie ma co. :]

Jakie ludzie dają komenty pod filmikiem. :D

"I love the GT-R but i think the street model NSX will easily beat the GT-R in any kind of race...and that the base model NSX will be a match for the V-spec...the NSX Type R or Type S Zero or whatever old trim name they decide to use for an even faster model will be facing high end european sports/supercars; GT2, Viper ACR, Gallardo LP560 etc. That engine sounds godly...very high tech, the production version will get a slightly milder engine tune but it should still be almost the same."

rdk - 2008-06-28

Deox napisał/a:
Jakie ludzie dają komenty pod filmikiem. :D
to samo chciałem wkleic, po brzmieniu silnika chyba na to wpadł :lol:

a co do brzmienia... :przestraszony: masakra, kocham go za sam dźwiek :mrgreen:

Cino - 2008-06-29

Kilka słów na temat NSXa

http://www.leftlanenews.com/acura-nsx.html


Co do wizuala to nie mogę się powstrzymać i powiem ze przód to prawie Renault Laguna. Mi sie nie widzi.

WojtekMR - 2008-06-29

ale to to ewidentnie ma silnik w zlym mniejscu jak na NSX :zly:
jakub476 - 2008-07-02

Jednak to nei to...Nie ma tego czegoś co podpowiada, że to honda jak by znaczków nie było...
ember - 2008-07-17

Ostatnio oskarżaliście mnie o błędy w tłumaczeniach to tym razem nie tłumacze ^^
Tajne źródło Embera napisał/a:
Along with the first "NSX" interior shoot and another rendering speculation there are other rumours about this supercar. Japanese Holiday Auto says that Honda will use VCM (Variable Cylinder Management) which will reduce engine capacity from 5.5 to 2.75 liters. At full trottle, V10, dry-sumped, 90-degree engine with help of SH-AWD will produce 600ps. They also mentioned that Honda will try to beat Nissan GT-R V-spec!

Another rumour is that 5.5 V10 will be present in special Acura RL! I hardly believe that.




Grom23 - 2008-10-08



Podobne to troche do Hyundaia Genesis Coupe


Ale i tak wymiata ten samochodzik :D

Pawco - 2008-11-21

Już wiadomo dokładnie ze będzie to 5.5 litrowy V10 o mocy 560 koni co ma dać prędkość maksymalną ok 320 km/h i pierwszą setkę w mniej niż 4 sekundy

rdk - 2008-11-21

moc mocą, ale ciekaw jestem premiery i czasów z ringu [porównanie z GT-R'em] 8-)
z wyglądu ciężko mi powiedzieć - fajny, aczkolwiek patrząc że to nowy NSX to tak dziwnie jakoś, buda hatchbackowata, silnik z przodu... no cóż - poczekamy zobaczymy...

nie chce mi się szukać, a nie wiem czy było to wspomniane - jaki tu będzie napęd i jaka skrzynia... wiadomo coś?

Pawco - 2008-11-21

rdk napisał/a:
jaki tu będzie napęd i jaka skrzynia... wiadomo coś?

napęd na 4 koła oraz 8-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów z możliwością ich zmiany łopatkami przy kierownicy

TougeFan - 2008-11-22

szykuje się prawdziwy killer - moc osiągana z silnika jest niesamowita, tym bardziej, że to N/A - ale będzie ryczeć z VTECiem :zlo: porównanie z GT-Rem będzie nieodzowne.... nie mogę się doczekać :mrgreen:
Pawco - 2008-11-22

TougeFan napisał/a:
ale będzie ryczeć


tak to pięknie gada http://pl.youtube.com/watch?v=B0OTEZDAb9c

TougeFan - 2008-11-22

maderfaker.... przepiękne dźwięki, można jako mp3 słuchać dla relaksu :-) a jak to zasuwa....
ember - 2008-12-19

Podobno Honda wycofuje się z produkcji nowego NSXa.

Autoblog
Speedhunters

Deox - 2008-12-19

Kude F1, teraz NSX. Kryzys widać jest i to nie ulega wątpliwości. Wystarczy poczytać ile wielkich koncernów zwalnia pracowników na całym świecie. Motoryzacja, elektronika itp.

Może jest jakaś szansa i to tylko plota.

darek - 2008-12-19

Dziwne, wycofujac sie z F1 powinni teoretycznie miec srodki na budowe tego NSX, a tutaj taki news :shock:
rdk - 2008-12-19

załamuje mnie ta honda :roll:
Wiseguy - 2008-12-20

darek napisał/a:
Dziwne, wycofujac sie z F1 powinni teoretycznie miec srodki na budowe tego NSX, a tutaj taki news :shock:

A po co produkowac jak przez kryzys nie będa mialy zbytu.
czysta ekonomia.

Deox - 2008-12-20

Miejmy nadziej, że projekt po prostu zostanie przechowany i odłożony na lepsze czas.
freak - 2009-01-05

kurde czy kolejna legenda musi umrzeć ? :zly:
kuchar - 2009-01-07

wielka szkoda bo Hondzie wlaśnie brakuje takiego auta...
Wojti - 2009-01-08

W najnowszym BM 2009.02, który w Japonii pojawił się 26.12 na samym początku pokazują nowego NSX'a w ''zebrze''. Może jednak jest szansa na odratowanie projektu ?
ember - 2009-01-08

Watpliwe. Podobno zrezygnowano takze z rozwoju nastepcy S2K, "sportowej hybrydy" CR-Z oraz tylnionapedowego luksusowego sedana ktory rzekomo mial byc napedzany przez V8
Wojti - 2009-01-08

Tyle pięknych aut miało powstać.. :-/
freak - 2009-01-08

a takie się tanie paliwo zrobiło że nawet gazu nie trzeba wkładać :lol: a to takie coś
Matey - 2009-01-09

nie boj, nie boj... juz drozeje...
jubikej - 2009-01-10

http://www.autoblog.com/2...-program-still/

jednak V8 od Hondy/Acury powstanie??

freak - 2009-01-11

i do tego rwd może w nsx`ie też wrócą do rwd
ember - 2009-01-11

freak napisał/a:
i do tego rwd może w nsx`ie też wrócą do rwd

nie rozumiem. Przeciez zrezygnowano z tworzenie NSXa wiec jak maja tam wracam do RWD? pozatym kto mowil ze NSX bedzie FWD?

freak - 2009-01-11

Ember napisał/a:
freak napisał/a:
i do tego rwd może w nsx`ie też wrócą do rwd

nie rozumiem. Przeciez zrezygnowano z tworzenie NSXa wiec jak maja tam wracam do RWD? pozatym kto mowil ze NSX bedzie FWD?


napisałem może wrócą bo nie muszą i nie wiadomo czy powstanie a poza tym to podobno ma być AWD

Pawco - 2009-01-11

Tak, strone wczesniej pisałem- ma byc napęd na 4 koła oraz 8-stopniowa, automatyczna skrzynia biegów z możliwością ich zmiany łopatkami przy kierownicy.Czyżby cos sie zmienilo bo juz dawno nie czytałem news-ów ??
BNR34 - 2009-07-30

http://www.7tune.com/new-...-hybrid-sports/


LOL, dla mnie to już bardziej by wyglądało na nowe S2K a nie NSX... 3.5 V6 ma być... z hybrydą :...: Jak tak dalej będzie to każda nowa Honda będzie hybrydowa...

kuchar - 2009-07-30

BNR34 napisał/a:
Jak tak dalej będzie to każda nowa Honda będzie hybrydowa...

i niech będzie...wazne zeby jechala, to co bylo w latach 90-tych już nie wróci. Lexus tez ma hybrydy i podobno jadą...

jubikej - 2009-07-30

3,5 hybryda zgadza sie :) choc seria J zostala zupgrejdowana do 3.7 niedawno wiec to pewnie taka pojemnosc bedzie

This time rumors describe that the NSX successor will go hybrid and will be the competitor of Toyota’s FT-HS hybrid sports car. A hybrid sports car with a 3.5lt V6 engine that gives 450hps will probably be the answer to the long story of the NSX successor. Honda’s had made tests at Nurburgring and the lap times were really promising just before they announced that the new NSX project was canceled. We certainly hope that the project will be completed, although there will be no V8 or V10 engine equipped. Perhaps Honda is reconsidering their angle approach at this stage.

Deox - 2009-07-30

To coś na szkicach to jak w mordę strzelił jakieś futurystyczne S2000.
ember - 2009-08-19

a co tam, kolejne wymysly




Baltosz - 2009-08-20

Co strona to nowa koncepcja :lol:
Ten też mi zbytnio nie nawiązuje do poprzednika.

staryjaponiec - 2010-11-27

Niedawno znów pojawiło się kilka plotek odnośnie "nowego NSX", w sumie brzmią one niemal identycznie jak te sprzed roku. Ciekawe skąd Motor Trend ma te informacje... :roll:

Tak czy inaczej, plotki znów mówią, że bazą ma być najnowszy przednionapędowy Accord, z tym, że napęd "nowego NSX" ma niby bazować na zmodyfikowanej, tylnonapędowej wersji SH-AWD. Silnik (umieszczony centralnie), to prawdopodobnie hybrydy: 2.4L oraz 3.5L V6. Przewidywana moc wersji V6: ~400 KM. Przewidywana masa: ~1700 kg :-/ Nadwozie - coupe.


źródła:
http://www.motortrend.com...life/index.html
http://www.thetruthaboutc...its-a-real-nsx/
http://www.egmcartech.com...ife-as-a-coupe/
http://autokult.pl/2010/1...staly-porzucone

Tu wylali kubeł zimnej wody:
http://www.motorauthority...rid-not-so-fast
Bardzo trafnie z resztą.

staryjaponiec - 2011-02-06

Być może końcu coś konkretnego zaczyna się dziać w temacie "następcy NSX". Co prawda, ja pozostanę trochę sceptyczny (do czasu aż wyjdzie jakiś duży i mega konkretny news) i będę czekał na kolejne informacje, ale póki co, francuski serwis motoryzacyjny poinformował, że dyrektor generalny Hondy wypytywany ostatnio o następce NSX niespodziewanie powiedział, że takowy samochód znów jest w planach! (poprzednio, od czasu oficjalnego porzucenia prac, zawsze unikał tego tematu lub zaprzeczał jakoby coś się działo).

Następnie, podobne informacje pojawiły się na serwisie Yahoo Japan, ale wg tłumaczenia jednego z czytelników www.vtec.net piszą tam jaśniej i więcej, że Honda potraktowała poważnie zapotrzebowanie na przywrócenie następcy NSX na rynek. Wg dyrektora generalnego Hondy - Takanobu Ito, prace nad następcą NSXa zostały wznowione. Podkreślono ZOSTAŁY WZNOWIONE, zamiast "zostaną wznowione" lub "być może będą wznowione" itp.

Niestety nic poza tym, nie wiadomo.


Mały bananek pojawia się już na twarzy :) no ale... różnie to jeszcze może być.


Źródła:
http://www.vtec.net/news/..._item_id=956636
http://www.vtec.net/news/..._item_id=956836
http://www.leblogauto.com...vie-civile.html
http://headlines.yahoo.co...30-maip-bus_all
http://www.autoblog.com/2...-has-restarted/

rdk - 2011-02-08

no niby wszystko fajnie, ale nie wierzę że nagle taki NSX stanie się jakimś konkurentem dla np GTR, tzn będzie, ale pewnie cenowo.
Honda robiła fajne samochody, z naciskiem na robiła. Stała się marką dla ludzi nie szukających wrażeń tylko emerytów chcących mieć ciekawe dizajnersko auto, które jest niezawodne. Ot co.

Taka prawda - na tym się zarabia dziś w motoryzacji. Wszystkie decyzje na przestrzeni ostatnich 5-7 lat mówią

"Chcemy być inni niż wszyscy, chcemy być eko, nie interesują nas samochody kojarzone ze sportem i adrenaliną za kółkiem"
:roll:

staryjaponiec - 2011-02-09

Kolejne wieści.

Szef Hondy - Takanobu Ito, wyjawił, że wyścigowy HSV-010 GT będzie bazą do budowy następcy NSX.

http://www.asahi.com/english/TKY201102060128.html

http://www.vtec.net/news/..._item_id=957611

http://www.insideline.com...s-next-nsx.html


Ciekawe co z motorownią, na potrzeby wyścigów siedział tam HR10EG - N/A V8 3.4L 500 KM i 392 Nm.

Mało tego, szef Hondy powiedział:
Cytat:
"There are two types of sports cars--affordable and high-performance. I hope we will be able to market both,"

...więc wygląda na to, że poza przeniesieniem HSV na drogę, Honda będzie starała się zbudować jeszcze jeden sportowy samochód, ale ten będzie bardziej budżetową opcją.
"Affordable sports car" - jeśli chodzi o Hondę, to zdanie kojarzy mi się z Integrą lub Prelude ;) Ciekawe co wykombinują.

ember - 2011-02-09

Takanobu Ito napisał/a:
I hope we will be able to market both

Loner napisał/a:
wygląda na to, że poza przeniesieniem HSV na drogę, Honda będzie starała się zbudować jeszcze jeden sportowy samochód, ale ten będzie bardziej budżetową opcją.

wyglada na to ze beda starali sie z HSV zrobic budzetowke. blee

mam tylko nadzieje ze nie wstawia tam belki skretnej :lol:

staryjaponiec - 2011-02-09

Pojawił się również wpis na amerykańskim serwisie Car and Driver, tym razem odnośnie Acury:
http://blog.caranddriver....ports-car-plan/

Również jest to potwierdzenie prac nad nowym sportowym samochodem, ale nic tam nie ma na temat HSV. Być może pisali to przed tym, jak nadszedł ten news:
http://www.asahi.com/english/TKY201102060128.html

staryjaponiec - 2011-02-15

:lol:
http://www.vtec.net/news/..._item_id=959533

Czyli w skrócie:
HSV jednak nie będzie bazą (kto wie, może jutro się okaże, że jednak będzie!! :lol: )
"Nowy sportowy samochód Hondy" nie będzie następcą NSX (kto wie, może jutro się okaże, że jednak będzie!! :lol: )


Pieprzyć to, od tej pory czekam tylko i wyłącznie na oficjalne stanowisko pochodzące prosto od Hondy.
Bo jak widać pismaki na niektórych serwisach prześcigają się w głupich domysłach i rewelacjach nie mających nic wspólnego z oficjalnymi informacjami.

ember - 2011-09-16

http://autokult.pl/2011/0...ka-sie-nastepcy
Blaid_MC - 2011-09-16

Po cichu liczę na co najmniej dwustukonny silnik spalinowy :lol:
Quit - 2011-09-16

tylko z tego co tutaj napisane to będziemy mieli coś w stylu Integry/S2000 a nie NSX'a który kiedyś był godnym konkurentem SKY GT-R.
staryjaponiec - 2011-09-17

edit
źle zrozumiałem

staryjaponiec - 2011-10-12

Kolejne informacje (plotki), które potwierdzają wcześniejsze (motortrend).

Silnik spalinowy V6 + elektryczny.
Napęd na cztery koła.
Cena 100 tysięcy dolarów.
Premiera konceptu: Tokyo Motor Show w grudniu 2011 r.
Sprzedaż: ~2014 r.



http://www.motortrend.com...r_taking_shape/

http://www.autocar.co.uk/...AllCars/259530/


Jednak nadal jedyna 100% potwierdzona informacja dotyczy samego planu budowy nowego sportowego samochodu. Mechanika to nadal spekulacje, ale jak widać, krąg się zacieśnia, ponieważ o awd i - szczególnie - hybrydzie mówi się coraz częściej.

Cytat:
Honda CEO Takanobu Ito took the microphone and replied without hesitation. "We are currently developing a successor to the Beat, a car that anyone can easily have fun with. Expect to see it in showrooms within the next few years." The comment dominated the headlines the next day. Strangely, Ito's subsequent utterance didn't get nearly as much play, but potentially was much more significant to those pining away for a road-going Honda supercar: "In addition to the Beat successor, we are also making significant progress with plans for an exotic sports car." - http://www.motortrend.com


Cytat:
"Honda's R&D chief Mibe Toshihiro has confirmed to Autocar that work is underway to produce a new sportscar in the mould of the iconic Honda NSX" (...) "We are now at a point where we can consider the next generation of electric and hybrid vehicles," said Toshihiro while speaking at the Global Automotive Forum in Chengdu, China. "President Ito has already mentioned a new NSX, and we have looked at that in the R&D department. It would be an interesting project - electric or hybrid vehicles can be fun as well as economical. More than that I cannot say." - http://www.autocar.co.uk

rastle - 2011-10-12



To ja podziękuje :ugh:

staryjaponiec - 2011-10-12

:lol: Ano niezły paździerz.

Ale to tylko koncept z 2001 roku (Honda Dualnote), który jedynie technologicznie odpowiada temu "następcy NSXa".

Cytat:
Kirill Ougarov - 10/06/11 10:14 AM http://www.motortrend.com
We used the Dualnote to illustrate this story because of the powertrain connection, not because there's any expectation of the styling being used on the new NSX.

TrOuBLE - 2012-01-11

http://honda.pl/pl/samoch...-w-detroit.html




Yaca - 2012-01-11

i to mi sie podoba! 8-)
TrOuBLE - 2012-01-11

Yaca napisał/a:
i to mi sie podoba! 8-)

Oj, mi też. Szczerze mówiąc nie mogę się doczekać premiery. Jeśli się pojawi za te 2-3 lata to zrobię wszystko, żeby się umówić na jazdę próbną!:)

3ndriu - 2012-01-11

:bear1:

Zapowiada się ciekawie.

flejm - 2012-01-12

kozacki projekt! jednakże mam problem z tym conceptem. jako do nie nsx'a nie miałbym żadnego zarzutu ale jest to następny nsx i trochę brakuje mi jakiegoś nawiązania stylistycznego do poprzedniego modelu, np. linii bocznej albo charakterystycznych tylnych lamp.
Krychu - 2012-01-12

moze nazwia go NSZ :lol:
Japoniec - 2012-01-12

400 koni ? :roll:
Emre - 2012-01-13

mauo?
Japoniec - 2012-01-13

No mauo mauo patrząc na konkurencję np GT-R
IzBa - 2012-01-13

Japoniec napisał/a:
No mauo mauo patrząc na konkurencję np GT-R

uwzględniając napęd to chyba raczej głównie Porsche

Wiseguy - 2012-01-13

Ciekawszy jest stosunek mocy do masy bo tu może być całkiem fajna :mrgreen:
Japoniec - 2012-01-14

Zapowiedź następcy NSX oficjalnie. Centralnie umiesczone V6 oraz system SH-AWD nowej generacji (silniczek elektryczny przy podwójnym sprzęgle plus dwa silniki na przednich kołach). Bliższych szczegółów technicznych póki co Japończycy nie zdradzają. Wersja seryjna ma pojawić się w ciągu najbliższych trzech lat, a opracują ją inżynierowie z Honda R&D Americas.
Dario - 2012-01-14

jak dla mnie auto mistrz!
polkar - 2012-01-15

Od kilku lat jak wychodzi jakieś nowe auto Hondy to ja raczej przychylnie na to parzę. Podoba mi się Civic ufo, podoba mi się następca, CRZ tez jest w miare, macałem, jezdziłem (no osiagi srednie pomijając wszystko), ale jeśli chodzi i zdjęcia nowego NSXa to jakos nie zachwycił mnie.
Przód troche wzorowany na Mazdzie Furai, tył mi zalatuje jakims Renault, nie wiem, może na zywo, lub pozniej to auto mnie przekona, jak na razie moim zdaniem wizulanie średnie

staryjaponiec - 2012-01-15

Oprócz końcowego designu, bardziej od mocy interesuje mnie masa 8-)

A co do designu, jak dla mnie póki co jest OK, podoba mi się. Choć nie obśliniłem monitora.

mikoangelo - 2012-01-31



:lol:

Hikiel - 2012-01-31

Wygląda mega
Cino - 2012-01-31

Na pierwszy rzut oka wydał mi sie strasznie podobny z boku do audi R8 ;)

Wygląda pięknie !

Dareko - 2012-02-01

mikoangelo napisał/a:
Na pierwszy rzut oka wydał mi sie strasznie podobny z boku do audi R8 ;)


x2


dobrze ze jest nareszcie mam nadzieje ze bedzie tez HONDA, Acura nie brzmi tak fajnie :D

pitercl7 - 2012-02-24

wygląda nieżle , tylko rzeczywiście przypomina audi r8
Pit - 2012-03-01


8-)

Krychu - 2012-03-01

jak to ma być następca NSX to ja

TrOuBLE - 2012-03-01

Limon napisał/a:
Obrazek
8-)


Kurde, robi wrażenie.

Dario - 2012-03-01

mi sie podoba. wkoncy nie zrobia nowego NSX ze stara linia nadwozia.
Bartek! - 2012-03-01

wygląda jak konkurent dla scirocco i rcz'ta a nie gtr'a :roll:
Pit - 2012-03-01

prawda, ale nsx chyba nigdy nie był i nigdy nie będzie na tej samej półce co supersamochody. Chyba że będzie miał ponad 400 koni, w co wątpię.

Cholernie mi się podoba, ale będzie pewnie drogi w porównaniu do osiągów.

Bartek! - 2012-03-01

pfff, pewnie będzie miał hipermegawypasiony wolnossący silnik ( nad sensem którego będziecie się spuszczać :lol: ) i z 250 koni...
Honda pogubiła się i nie potrafi zrobić nic męskiego od dłuższego czasu.
patrząc na porównanie do tego typa to będzie to niewiele większe od crz :lol: taki crz coupe

Dario - 2012-03-02

Limon, a wiec uwarzasz ze stara generacja NSX'a nigdy nie byla supersamochodem? bo dla mnie byl jak najbardziej konkurencyjny dla tych wszystkich zapierdalakow w latach 90.

Bartek!, fakt tak wielkie jak GTR to to nie jest, ale takie ferrari albo cos wcale nie jest wieksze.

TorquedMad_Mind - 2012-03-02

Dario napisał/a:
Limon, a wiec uwarzasz ze stara generacja NSX'a nigdy nie byla supersamochodem? bo dla mnie byl jak najbardziej konkurencyjny dla tych wszystkich zapierdalakow w latach 90.

Dla Ciebie... NSX to był samochód sportowy a nie Supersamochód... Podpowiedź? Porównaj np.: R8 z Pagani Zondą... dodam, że NSX zawsze w tej pierwszej grupie razem z taką R8 ;)

Dario - 2012-03-02

no fakt racja. akurat do Pagani nie ma co go porownywac, ale podtrzymam to ze byl swietna konkurencja dla ferrari czy porsche w tamtych latach.
TorquedMad_Mind - 2012-03-02

chyba cenowa...
Bartek! - 2012-03-02

Dario widziałeś kiedyś na żywo np f430 ?

Bio zgadzam się, jedynie cenowo nsx mógł konkurować z supercarami

TorquedMad_Mind - 2012-03-02

łohoo - drugi raz w tym roku Bartek się ze mną zgadza... kurna - serio koniec świata idzie :lol:
Dario - 2012-03-02

Bartek!, ale f430 zaczelo byc produkowane w tych latach kiedy Honda wypuszczala ostatnie sztuki NSX'a. ale dla takiego f360 czemu niby nie moze byc alternatywa? albo np 911 z 2000 roku?
TorquedMad_Mind - 2012-03-02

zacznijmy od prestiżu marki...
a potem osiągi - 400KM w Ferrarce do 290 w NSX? Śmiech na sali...
Porsche też miało więcej mocy...

Grzesieek - 2012-03-02

Czy w "supercarach" chodzi tylko o moc i cyferki? Stary NSX uchodził za jeden z najlepiej wyważonych samochodów- tym właśnie nadrabiał, nie wydaje mi się, że odstawał też mocno pod względem wykonania, materiałów itp. od ówczesnej konkurencji. Teraz sprawa wygląda nieco inaczej, te tzw. super auta podzieliły się na te bardziej luksusowo-prestiżowe i te nieco mniej... nowy NSX wg mnie trafi do grupy tych mniej prestiżowych... To tylko takie tam moje spostrzeżenia, nie czepiać się! :mrgreen:
Wojti - 2012-03-02

NSX w czasie w którym został zaprezentowany był imo pełnoprawnym supersamochodem.. 348 z którym pierwotnie miał konkurować wyglądał przy nim jak prehistoryczny przeżytek.. NSX jest na tyle rzadkim i specjalnym samochodem, że argument dotyczący prestiżu marki jest moim zdaniem zupełnie nie na miejscu. Weźcie pod uwagę fakt, że był ręcznie produkowany, więc perfekcyjne wykonanie to wyróżnik NSXa.. Materiały? Nadwozie i zawieszenie prawie w całości z aluminium - konkurencja blednie. Pominę kwestię, że przy masie 1270 w wersji R bez problemu radził sobie na torze z dużo mocniejszymi samochodami których konie mechaniczne robiły wrażenie, ale chyba tylko na papierze. NSX był nawet niedawno w Zakupie Kontrolowanym - mint stan, bodajże z 94'. 911'ka 997 w jakimiś frutami upodabniającymi do wersji GT3 wyglądała przy nim jak tania masówka.. Proponuje przeczytać artykuł, jeśli ktoś miałby wątpliwości, że to co piszę, to tylko nic nie znaczący bełkot fanboja Chądy i enesiksa:
http://www.carzi.com/2008...-the-acura-nsx/


Nowy, no cóż, chyba nigdy nie obrośnie legendą jak stary, ale na pewno cieszy fakt, że Honda wreszcie powraca do korzeni. Irytują mnie komentarze, w których ktoś pisze, że auto na bank będzie z dupy itd. w sytuacji kiedy ma ono wyjść za 2-3 lata.. żenua.

Bartek! - 2012-03-02

Dario napisał/a:
Bartek!, ale f430 zaczelo byc produkowane w tych latach kiedy Honda wypuszczala ostatnie sztuki NSX'a. ale dla takiego f360 czemu niby nie moze byc alternatywa? albo np 911 z 2000 roku?


nsx był produkowany jako konkurent dla ferrari 358, wszystko było git bo ferra miała 300 koni nsx 280 i super.
minęło kilka lat, ferrari postanowiło wyprodukować następcę 358, jest nim 458 italia, której moc to.... 570ps ( :lol: ), teraz honda robi swojego nsx'a którego moc jaka będzie, imo 300ps max...

to porównanie ma na celu pokazanie Ci w jakim miejscu zatrzymała się honda jako marka. została wyprzedzona o lata świetlne przez konkurencję, to z czego kiedyś słynęła zatraciła bezpowrotnie. kilka lat temu H kojarzyło Ci się ze sportem, z wysokimi obrotami, z innowacjami a teraz z najtańszym HH na rynku z tym samym od 10 lat silnikiem i z poprzednikiem lepszym od następcy.
teraz już nawet citroen będzie miał ds4 z 1.6t i mocą podobno ~270 ps... trzeba sobie uzmysłowić, że honda jest coraz mniej sportowa...

edit
wygląd kwestia gustu, mnie gdyby ktoś postawił koło prosiaka nsx'a to nawet bym go nie chciał osikać...

Wojti - 2012-03-02

Honda przez te lata zmieniła swoje priorytety. Nie da się ukryć, że obecna sytuacja, szczególnie dla fanów marki nie wygląda zbyt kolorowo.. to już było powiedziane pierdylion razy.
Bartek! - 2012-03-02

za chwilę nawet hjundaj będzie robił ciekawsze auta od H :lol:
Honda marka dla kapeluszników i działkowców

Pit - 2012-03-03

Wojti napisał/a:
NSX był nawet niedawno w Zakupie Kontrolowanym

kiedy?! :shock:

cfaniak - 2012-03-03

Bartek! napisał/a:
za chwilę nawet hjundaj będzie robił ciekawsze auta od H :lol:


Już robi... (tak mówię o tym co oferują jedni i drudzy oficjalnie na rynku polskim) :roll:

Bartek! - 2012-03-03

racja mają chociaż męskie coupe+rwd+v6 :lol:
Wojti - 2012-03-03

Limon napisał/a:
Wojti napisał/a:
NSX był nawet niedawno w Zakupie Kontrolowanym

kiedy?! :shock:


Już jakiś czas temu, na pewno przed świętami.. Kolo chciał kupić sobie jakieś sportowe auto. W jednym odcinku proponowali mu Elise'a i Caterhama, no a w drugim 997 i NSXa.. :)

comando - 2012-03-03

Jak słyszę że RWD jest męskie przypomina mi się film z navarą :-P
Bartek! - 2012-03-03

Wojti napisał/a:
Limon napisał/a:
Wojti napisał/a:
NSX był nawet niedawno w Zakupie Kontrolowanym

kiedy?! :shock:


Już jakiś czas temu, na pewno przed świętami.. Kolo chciał kupić sobie jakieś sportowe auto. W jednym odcinku proponowali mu Elise'a i Caterhama, no a w drugim 997 i NSXa.. :)


wybrał prosiaka? ;)

film z navarą to słaba reklama rwd

Wojti - 2012-03-03

Z tego co pamiętam to tak.. Nie ma się czemu dziwić - chciał auto, które sprawdzi się choć w niewielkim stopniu na co dzień. Jadąc NSXem co chwile podkreślał, że bałby się o niego i wolałby aby stało w garażu a nie marnowało się na drogach. Ten NSX miał przejechane ok. 15kkm. Przypominam rocznik '94(!). Nie wiem jaką rolę odgrywały względy finansowe, ale NSX był również znacząco droższy od Porsche.
Bartek! - 2012-03-03

proste, że nsx jest dla wąskiego grona fanatyków
Pit - 2012-03-03

Właśnie oglądałem kawałek z tego odcinka i faktycznie, NSXa bym bardzo chciał ale jedynie po to, żeby stał sobie w garażu i ew. w dobrą pogodę się wytoczyć i trochę pojeździć. Jak ktoś chce zapie**ać to jakieś porsche jest akurat, ale nie NSX, szkoda go.
TorquedMad_Mind - 2012-03-03

Grzesieek napisał/a:
Czy w "supercarach" chodzi tylko o moc i cyferki?

a nie? ;) dlatego supercary są nielogiczne i budowane "bo można"... Veyron, Noble, Zonda, Agera i wiele wiele innych, też zostały zbudowane dla cyferek

Dario - 2012-03-03

jakby Honda chciala to by i zrobila te 600 a nawet 1000 koni. tylko pytanie po co? widocznie Honda postawila na wazniejsze sprawy typu prowadzenie itp. tak samo FN2 ma wiele mniejsza moc od Golfa R, ale za to lepiej sie prowadzi niz Golf, ktory nadaje sie do latania na wprost. nie jest problemem wladowac w auto 1000000 koni i powiedziec ze jest to super auto. problemem jest wladowac 100000 koni w samochod ktory bedzie sie jeszcze zajebiscie prowadzil, co jest raczej ciezko wykonalne. :roll:
TorquedMad_Mind - 2012-03-03

jakoś wielu markom się udaje ;)
zawsze mi się podoba tłumaczenie "jakby chciał/chciała" pieprzenie i tyle...

Bartek! - 2012-03-03

Dario co Ty bredzisz :lol:
tak postawiła na prowadzenie i dopracowanie fn2, że wyszło im coś gorszego niż ep3 :lol:
porównanie golfa r z tajperem uważam, za niedorzeczne

edit.
auta z segmentu b są już lepsze od typer'a - patrz clio sport

Grzesieek - 2012-03-03

Bio, wg mnie Noble to trochę inna historia, której bliżej do NSXa niż do Zondy ;-) Chciałem tylko pokazać jak mocno zróżnicowane są "super auta".

Dario, Honda faktycznie się wysiliła przy FN2... wpadła belka skrętna, dołożyli masy względem poprzednika i podnieśli moc o cały 1KM, który może być błędem pomiarowym :lol: Uwierz mi, że łatwo mi nie przychodzi pisanie o tym, bo coraz bliżej mi do fan boja Hondy :-P Taka jest niestety prawda, lepiej o FN2 nawet nie mówić bo względem poprzedników jest słabe... :roll:

Dario - 2012-03-03

Grzesieek, porownujac tak kazde nowe auto do poprzednika mozemy dojsc tez do tego ze EP3 jest slabe wzgledem EK9 i tak dalej.
Bartek! - 2012-03-03

Dario napisał/a:
Grzesieek, porownujac tak kazde nowe auto do poprzednika mozemy dojsc tez do tego ze EP3 jest slabe wzgledem EK9 i tak dalej.


niestety ale ma to zastosowanie tylko u hondy. inne marki potrafią robić coraz lepsze,szybsze,bardziej dopracowane, skuteczne i innowacyjne auta.

Grzesieek - 2012-03-03

Dario, odważne stwierdzenie, może masz trochę racji, ale chodzi tylko o to, że Honda z FN2 poszła w jakimś dziwnym, bliżej nieokreślonym kierunku- innym niż pozostali producenci.
staryjaponiec - 2012-03-03

Nie ma co się czepiać. Honda to mały producent głównie miejskich i ekonomicznych samochodów, a nie wiecznej konkurencji dla Porsche, Ferrari czy Pagani :roll:



Odnośnie tematu:

Honda files NSX Spider design sketches with European Patent Office
http://www.vtec.net/news/...item_id=1044223

Dario - 2012-03-03



Jonek - 2012-03-04

:roll: jak TO wyglada, przod ma rodem jak z nieudanych concept'ow w pocz. XXIw.
comando - 2012-03-04

Moim zdaniem jest mega. Chciałbym taką.
kuchar - 2012-03-04

skąd te fotki ?na drugiej wygląda znakomicie...

Dario napisał/a:
jakby Honda chciala to by i zrobila te 600 a nawet 1000 koni. tylko pytanie po co? widocznie Honda postawila na wazniejsze sprawy typu prowadzenie itp. tak samo FN2 ma wiele mniejsza moc od Golfa R, ale za to lepiej sie prowadzi niz Golf, ktory nadaje sie do latania na wprost.


Gdzie wyczytałes te rewelacje ? FN2 raczej nie dorasta do pięt Golfowi R. Jak już to CTR jest konkurencją dla Golfa GTI i chyba tylko dla GTI (bo Golf R, Focus RS, Megane RS to półka wyżej w tej lidzie HH). Na poprzedniej stronie Bartek dobrze napisał, że FN2 może sobie konkurować teraz z autami z segmentu B takimi jak Clio RS.

Co nie oznacza, ze FN2 nie jest fajny. No ale juz od ponad 5 lat wiemy, ze konkurencyjny nie jest a gadanie, że Honda może ale nie chce... :wstyd: Nowym Civiciem pokazali nie tylko, że nie chcą ale też, że przydał by im sie nowy projektant...

Dario - 2012-03-04

Nie pamietam dokladnie z jakiej strony te fotki bralem. Osoby ktore posiadaly Golfa R stwierdzily ze nie nadaje sie zbytnio na jazde po torze i to mi wystarczy. Zreszta widzialem na wlasnie oczy jak taka R lata na pojezdrzawce. Co do wygladu nowego Civica to nadal jest to kwestia gustu. Jednemu sie podoba, a drugiemu nie. Jak dla mnie nowy civic jest naprawde ladny. Jedyne co im nie wyszlo to tylne lampy. Poza tym jak widzisz motoryzacja idzie do przodu i powstaja coraz bardziej futurystyczne projekty. NSX wlasnie tak wyglada i civic zreszta tez. Aha a co do nowego civica to poczekamy na typeR i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jestem tez ciekaw czy bedzie NSX R.
Cino - 2012-03-06

http://garagecar.blogspot...-2012-2013.html
karel17 - 2012-03-06

urywa suty... ZAJEBISTY. Oby tylko tak jeździł jak wygląda i nie miał hybrydy to będzie spoko.
rdk - 2012-04-16

jestem "honda enthusiast" ale nigdy nie postawiłbym NSX'a obok Porsche czy Ferrari, mówiło się o japońskim Ferrari patrząc na NSX'a ale chyba tylko i wyłącznie ze względu na umiejscowienie silnika. NSX jest fajnym autem ale dla mnie nigdy nie był obrazem kultu, co więcej - kasę za którą sobie krzyczą sprzedający NSX'a kupiłbym dziesiątki innych samochodów. Ale to tylko moje zdanie.

Kompletnie nie mogę zrozumieć polityki Hondy, wszystko robi na półgwizdka, TypeR na półgwizdka, Accord na półgwizdka [mimo tego, że jest naprawdę pięknym autem to już dawno powinien mieć 3.0 Diesla pod maską, albo coś doładowanego w benzynie + cokolwiek co imituje napęd na 4 koła]
a teraz wyskakuję z takim czymś co jest bardzo mocno futurystyczne i generalnie jest fajne i ładne, ale trochę to małe, dobrze powiedział Bartek. CRZ coupe. Mam wrażenie że Honda chce odkryć na nowo Amerykę i zamiast zrobić ze 3,4 modele typowo miejskich mało palących aut, coś al'a GTI, Type R'a z prawdziwego zdarzenia + doposażyć odpowiednio Accorda kosztem Legenda [olałbym go totalnie i porzucił produkcję ] to bawią się w jakieś chwc i tak naprawdę są dla wszystkich i dla nikogo

Takie mam wrażenie, o!

Dario - 2012-04-16

rdk napisał/a:
już dawno powinien mieć 3.0 Diesla pod maską, albo coś doładowanego w benzynie + cokolwiek co imituje napęd na 4 koła
wydaje mi sie ze Honda poprostu nie chce isc droga Wagenow. a jak naped na 4 kola to tylko scisle spiety a nie tam jakies haldexy.
Wiseguy - 2012-04-16

Legend to w sumie model na rynek USA a w Europie jest z przypadku a w sumie to chyba już go nie ma :)
Bartek! - 2012-04-16

Dario napisał/a:
rdk napisał/a:
już dawno powinien mieć 3.0 Diesla pod maską, albo coś doładowanego w benzynie + cokolwiek co imituje napęd na 4 koła
wydaje mi sie ze Honda poprostu nie chce isc droga Wagenow. a jak naped na 4 kola to tylko scisle spiety a nie tam jakies haldexy.


na przykładzie VW widać, że ludziom wystarczy haldex. ktoś kto nie upala a chce tylko zimą czuć się bezpiecznie i tak nie odczuje różnicy! po co w accordzie spięte na stałe 4x4, chyba po to żeby więcej palił :lol:

Dario - 2012-04-16

w accordzie moze nie, ale np w takim Civicu TypeR, albo wlasnie NSX prawdziwe 4wd by dalo rade.
Bartek! - 2012-04-16

ta jasne tylko, że wtedy ten typer kosztował by z 20k więcej. skoro teraz go praktycznie nikt nie kupuje to co by sie działo wtedy :lol:
Dario - 2012-04-16

eee chcesz mi powiedziec ze malo fn2 jezdzi w polsce? pozwolisz ze potraktuje to jako zart :mrgreen: po drugie to fn2 zostalo chyba wycofane ze sprzedazy jakis rok temu, poniewaz nie spelnialo norm emisji spalin (czy jakos tak). wiec wstrzymajmy sie z opinia na temat sprzedawalnosci az nie wyjdzie nowy TajpaRu. :fak:
cfaniak - 2012-04-16

Stojąc przed wyborem nowego HH, chyba bym musiał na łeb spaść żeby w ogóle odwiedzić salon Hondy.... :lol: :lol: :lol:
Bartek! - 2012-04-16

Dario napisał/a:
eee chcesz mi powiedziec ze malo fn2 jezdzi w polsce? pozwolisz ze potraktuje to jako zart :mrgreen: po drugie to fn2 zostalo chyba wycofane ze sprzedazy jakis rok temu, poniewaz nie spelnialo norm emisji spalin (czy jakos tak). wiec wstrzymajmy sie z opinia na temat sprzedawalnosci az nie wyjdzie nowy TajpaRu. :fak:


gaseb, obiektywnie, tajpuaru to obecnie jeden ze słabszych HH (jak nie najsłabszy) ;)
może trochę ich jeździ ale w porównaniu do golferów, cupr, miniaków czy nawet st nie ma tego dużo.

Dario - 2012-04-16

nie opre sie na zadnych danych statystycznych, ale z doswiadczenia i jazdy po naszych pieknych drogach widze wiecej FN2 niz nowych Golfow R, GTi, Cuprów :lol: jedyne co to wydaje mi sie ze Scirocco jest od zayebania.
Bartek! - 2012-04-16

może w stolicy, u nas fn2 widuję baaaaardzo rzadko
KubaJDM - 2012-04-17

Dla mnie polityka Hondy także jest nie zrozumiała, ale Legenda bym zostawił bo jest super.
gaseb - 2012-04-17

Bartek! napisał/a:
gaseb ...
wtf? :-D

Mi tam się ten NSX podoba. Właśnie to, że nie jest wielki i ociężały jak np lambo. Myślę, że właśnie przez to będzie lżejszy i będzie się fajniej prowadzić.

Wiseguy - 2012-04-17

Z tym że Legend w europie nie jest oferowany :(
Bartek! - 2012-04-18

gaseb napisał/a:
Bartek! napisał/a:
gaseb ...
wtf? :-D



ups :oops:

staryjaponiec - 2013-01-11

Pod koniec listopada 2012 r., na wikipedii pojawił się taki zapis:

Cytat:
Engine

The engine most likely to be used is a 90 degree (for height advantages) EarthDreams V6 (unrelated to the EarthDreams J35Y3 V6 to be used in the 2014 Acura RLX) that actually takes its lineage from the aborted 5.0 liter V10 project, which was the top engine for a modular performance engine lineup consisting of a 3.0 liter V6 for an S2000 replacement, a 4.0 liter V8 for a large Acura sedan/coupe, and the NSX V10 engine mentioned above, all DOHC. The 3.0 liter V6 variant was used in an early test mule for the new NSX but was deemed too pedestrian and inefficient for the car's prospective 2015 competition. In response, the engineers raised the compression ratio dramatically and downsized the engine to 2.1 liters from 3.0 to obtain a 10,000 rpm redline instead of 9,500 rpm, and some technologies that will likely be added include i-VTEC + VTC, a variable-pressure oil pump, dry-sump lubrication, Variable Cylinder Management, direct and port injection for varying power demands, electric rotating accessories, auto start-stop, ultralight forged pistons from Honda Racing, laser ignition, an electric centrifugal supercharger, and other undisclosed items. It would likely make more than 450 hp and more than 300 lbs-ft of torque. It is rumored that the first demonstration prototypes for the NSX will begin testing sometime in 2013.

http://en.wikipedia.org/wiki/Acura_NSX_%282015%29
Niestety brak źródła.




Natomiast poniżej, zapis odnośnie silnika:
http://en.wikipedia.org/w...Power_equipment

EarthDreams Z-series - 90° DOHC
2015+ 2.1 L Z21A (EarthDreams) 2015 Acura NSX




V6 2.1L i-VTEC
redline 10000 rpm
przewidywane ~ 450KM 407Nm.


Ciekawe ile w tym prawdy.

staryjaponiec - 2013-01-27

Takie tam dwa rendery:



ACURA NSX RENDERING ON CW-12 by Concavo Wheels, on Flickr



:) Dreamy. by tehLEGOman, on Flickr

staryjaponiec - 2013-07-13

Wywiad z szychą Acury:
http://www.autoguide.com/...f-engineer.html

staryjaponiec - 2013-07-28

Honda wypuściła fotkę jeżdżącego prototypu NSX i oznajmiła, że prezentacja prototypu odbędzie się 4 sierpnia w Lexington, Ohio. Nowy NSX śmignie po torze wyścigowym Mid-Ohio Sports Car Course, przed głównym wyścigiem Honda Indy 200 IndyCar Series.

Źródło: http://world.honda.com/ne...-200/index.html


staryjaponiec - 2013-07-31

Preview :-)






eithray - 2013-07-31

W końcu ich męska reklama! :-)
staryjaponiec - 2013-08-02

No to jeszcze jeden:



Mam nadzieję, że za 2 dni udostępnią jakąś niewielką specyfikację. Ciekawi mnie ile wyniesie masa tego samochodu.

Wiseguy - 2013-08-03

Z dupy, AWD na bazie hybrydy :-/ mają dobry napęd SH-AWD to rzeźbią z silnikami elektrycznymi.
Dareko - 2013-08-03

http://moto.wp.pl/kat,551...l?ticaid=1110f2
staryjaponiec - 2013-08-04

Umknął mi ten klip wcześniej:



To nie jest montaż z dzisiejszej prezentacji.



I jeszcze takie coś:
https://www.facebook.com/...&type=3&theater

staryjaponiec - 2013-08-05

Trochę nowych materiałów:












Nic nowego nie wynikło, poza domysłami (bazującymi na wypowiedziach ludzi z Acury), że cena będzie mniej więcej na poziomie Audi R8, a moc i osiągi takie, aby konkurować z Ferrari 458, Audi R8, Nissanem GT-R, Porsche 911 Carrera S i McLarenem MP4-12C.

Źródło domysłów: http://www.autoweek.com/a...RNEWS/130809936

Pit - 2013-08-07

byłem sceptycznie nastawiony, ale jak dla mnie nowy NSX będzie kotem!

Emre - 2013-08-07

będzie można to stwierdzić jak pokażą wersję produkcyjną...
Yaca - 2013-08-08

polityka Hondy od kilku lat mocno mnie wqurwia i jakoś nie jestem optymistą jeśli chodzi o wersje produkcyjną NSX-a :-?
KubaJDM - 2013-08-08

Yaca napisał/a:
polityka Hondy od kilku lat mocno mnie wqurwia i jakoś nie jestem optymistą jeśli chodzi o wersje produkcyjną NSX-a :-?

Dokładnie... NSX będzie produkowany w USA... nowy Civic Type-R w Anglii... pomijając to że będzie miał turbo... moim zdaniem fajne modele się skończyły na FN2

Emre - 2013-08-08

a moim na s2k...
Japoniec - 2013-08-08

Brzmi dramatycznie słabo.
hot_rider - 2013-08-08

watpie aby chocby zblizyl sie do gtr`a
Japoniec - 2013-08-08

Chyba nie taki jest ich cel.
staryjaponiec - 2013-08-09

Póki co, chyba najbardziej ekstremalne wymysły, jakie widziałem:
http://www.digitaltrends....ybrid-supercar/

3.5L V6 Twin Turbo
450 HP, 610 Nm
a łącznie z silnikami elektrycznymi - 560 HP i 881 Nm

Źródło?
Brak :roll:

Bartek! - 2013-08-09

ja mam go w dupie bo i tak nigdy nie kupię :lol:
staryjaponiec - 2013-08-16

NSX Super GT (GT500)


Japoniec - 2013-08-16

Bardacha jakaś bo pchać muszą
staryjaponiec - 2013-08-30

Acura NSX Concept @ 2013 Pebble Beach





Więcej:
http://www.nsxprime.com/f...13-pebble-beach

Ogólnie to polecam amerykańskie forum NSX:
http://www.nsxprime.com/f...-NSX-Discussion

Pit - 2013-08-30

Trochę jak połączenie R8 z MP4-12c, ogólnie coraz bardziej do mnie trafia, ale do czasu produkcji pewnie jeszcze się troszkę pozmienia.
staryjaponiec - 2013-08-31







https://twitter.com/TempleofVTEC/media/grid




Jeden gość z forum Temple of VTEC (który od dawna umieszcza sporo ciekawych informacji, zupełnie jakby był pracownikiem Acura albo znał kogoś wewnątrz), ostatnio napisał, że:
- Amerykanie zbudowali już pierwszy przed-produkcyjny model z kompletnym zawieszeniem i wysłali go do Japonii, gdzie oddział Hondy dobierze układ napędowy, moc silnika, przełożenia skrzyni, ECU itp,. następnie samochód wróci do USA na ostatnie szlify, testowanie itp.
- cel to 150 KM z litra, zbliżają się do 160 KM z litra, ale nadal nie wiadomo jaka będzie pojemność silnika, w domysłach najczęściej padają typy 3.0L albo 3.5L.
- silnik prawdopodobnie będzie turbodoładowany.
To wszystko są nieoficjalne informacje.

Źródła:
http://www.vtec.net/forum...sage_id=1160373
http://www.vtec.net/forum...sage_id=1161009
(gość ma xywe: RolledaNsx)

Pilar - 2013-08-31

Widac ze to to hamerykanskie, jakos mi nie podchodzi...
Lenarek - 2013-09-01

Może gdyby nie nazywali tego NSX'em to jako superauto by jakoś przeszło, a tak to kojarzy sie ze starym dobrym NSX'em i jest lipa...
TorquedMad_Mind - 2013-09-01


Krychu - 2013-09-01

nowy batman będzie miał czym jeździć
staryjaponiec - 2013-09-12

Ted Klaus, szef projektu nowego NSX, podał kilka oficjalnych informacji:
- premiera w 2015 r.
- pojawi się również wersja bez dachu
- cały układ napędowy powstaje w Japonii, natomiast nadwozie w Ameryce
- jeśli chodzi o osiągi i konkurowanie z innymi supercarami, celem inżynierów jest między innymi Ferrari 458 Italia
- jakość wnętrza ma być lepsza niż w Audi R8
- tak jak Ayrton Senna pomagał w tworzeniu NSX pierwszej generacji, tak w przypadku drugiej generacji może pojawić się podobna inicjatywa z wykorzystaniem kierowcy wyścigowego
- utilization of "world-first lightweight tech" (nie wiem jak to przetłumaczyć)
- w Europie, Honda otrzymuje pomoc od McLarena (niedawno obie marki ponownie nawiązały ścisłą współpracę)


Niepotwierdzone i nieoficjalne informacje:
- poniższe silniki były rozważane w przypadku samochodów testowych:
--- 3.5L NA V6 400ps + 150ps electric
--- 3.5L Boosted V6 450-500ps + 150ps electric
--- 3.0L Boosted V6 400ps + 150ps electric







Źródła:
http://acuraconnected.com...from-ted-klaus/
http://www.motorauthority...questions-video
http://www.topgear.com/uk...-458-2013-09-10
http://www.vtec.net/forum...&page_number=3&

B2F - 2013-09-12

Zrobiliby otwierane światła :mrgreen:
staryjaponiec - 2013-09-17

Potwierdzenie, że McLaren pomaga w tworzeniu nowego NSX:
http://www.autoexpress.co...nsx-development


Kolejne info, ale to tylko potwierdzenie ostatnich doniesień:
http://www.evo.co.uk/news...motor_show.html
+ na rynku USA, NSX będzie sprzedawany pod marką Acura, a dla reszty świata, będzie logo Hondy.

Japoniec - 2013-09-18

Podoba mi się ich pomysł żeby maksymalnie zwiększyć doznania wynikające z prowadzenia tego auta.
staryjaponiec - 2013-12-03

Niedawno wyszło na jaw, że NSX II będzie miał jednak zamontowany wzdłużnie, doładowany silnik (do tego oczywiście silniki elektryczne). Pierwsza seryjna Honda z twin turbo. Pojemność silnika nadal nieznana, prawdopodobnie będzie z zakresu 3.5 - 3.7L. Zapowiada się fajnie.

























Źródła:
http://www.hondasacuras.c...hree-motor.html
http://www.edmunds.com/au...-auto-show.html

hot_rider - 2013-12-03

jeźdzą z tym konceptem jak ze straganem objazdowym nie wiadomo po co i na co..
wprowadzili by do sprzedaży i wtedy okazalo by się czy choćby dorówna GTR-owi

staryjaponiec - 2013-12-05

Jeden z designerów - Jun Goto, powiedział, że produkcyjna wersja NSX II będzie większa, niż koncept prezentowany obecnie na zdjęciach i filmach. 95% designu z konceptu, przejdzie na wersję produkcyjną. Natomiast wnętrze produkcyjnego samochodu ma być podobno jeszcze bardziej nowoczesne, niż te widoczne w koncepcie.

Poza tym, w listopadzie pojawiło się potwierdzenie, że Honda planuje stworzyć również NSX II w wersji ze zdejmowanym dachem (nie będzie to targa), póki co nie wiadomo, czy będzie to miękki dach czy twardy. Premiera nastąpi prawdopodobnie dwa lata po rozpoczęciu sprzedaży normalnej wersji, czyli około 2017 roku.

Źródło: http://www.autocar.co.uk/...oadster-planned

rdk - 2013-12-06

jak dla mnie ogień!
podoba mi się wszystko 8-)

Maskunt - 2013-12-06

Coś pięknego jak dla mnie.
staryjaponiec - 2013-12-06

Można już pojeździć nowym NSX... w Gran Turismo 6:



http://www.hondanews.com/...-turismo-6-game

lukas4 - 2013-12-07

tylko takie ma życzenie żeby tego auta nie spierdoolili :D

jest naprawdę kozacko jak dla mnie 8-)

staryjaponiec - 2013-12-07

Podobno Honda celuje w masę max 1450 kg (poprzedni NSX z amerykańskiego rynku, z 2004 roku, miał masę 1430 kg). Natomiast podczas którejś prezentacji, inżynierowie dali do zrozumienia, że silnik nie będzie większy jak 3.5L.

Rozwiązanie tylnego silnika elektrycznego, prawdopodobnie pochodzić będzie z projektu do bolidu F1 Hondy z 2009 r. Dodatkowo, silnik ten będzie przymocowany z przodu silnika spalinowego, dla lepszego rozkładu masy.

Trafiłem jeszcze na takie ciekawe zestawienie. Sprawa dotyczy modelu Acura RLX Hybrid, który posiada bardzo podobne rozwiązania do NSX II. Silnik V6 3.5L o mocy 310 hp i 369 Nm momentu, do tego trzy silniki elektryczne - dwa z tyłu i jeden z przodu (NSX II ma dwa z przodu i jeden z tyłu), dzięki temu całość daje 377 hp i 511 Nm. Jeśli podobna pojemność będzie w NSX II, to pozostaje teoretycznie dodać twin turbo ;-) i można zacząć gdybać, choć nie wiem jak z silnikami elektrycznymi, czy w NSX II będą większe/mniejsze. Na pewno momentu obrotowego będzie spooooro :-) Strzelam 650-700 Nm.

Źródła:
http://www.topgear.com/uk...rice-2013-11-20
http://driving.ca/honda/a...technology-day/
http://www.motortrend.com...etrain_changes/


A tu trochę gdybania i porównań między Hondą NSX II, Ferrari LaFerrari (co za durna nazwa :lol: ), McLarenem P1 oraz Porsche 918 Spyder:
http://www.motortrend.com...nt/viewall.html


Reszta:
http://www.vtec.net/forum...read_style=flat
http://www.nsxprime.com/f...-NSX-Discussion

lukas4 - 2013-12-07

no jeżeli zostali by przy masie 1500 < i zrealizują założenie twin turbo w 3,5 l to będzie dobrze to jechać. Nie mam nawet pretensji do nich, że będzie hybryda bo jak by nie patrzeć silniki elektryczne mają sporą przewagę nad spalinowymi jeśli chodzi o sprawność i generowanie momentu, jak by były okolice 700NM to kozak 8-)

szkoda tylko, że z tabeli wynika, że o ile do 100 km/h będzie porównywalnie z resztą stawki to już do 0-200 robi się gorzej,
ale w sumie to H nigdy nie były najszybsze na prostej, no i cena "ciut" lepsza niż za resztę :D

jaram się tym autem bo to jedyna Honda, która mi się podoba a ma trafić do produkcji od czasów s2k

Dareko - 2013-12-07

ciekawe ile takich NSX bedzie jezdzić w PL ? 1 - 2 ? :lol:
staryjaponiec - 2013-12-07

Trochę fotek z Tokyo Motor Show:


















Krychu - 2013-12-07

W środku lepiej niż na zewnątrz, piękne to to nie jest.
Japoniec - 2013-12-08

Felgi kompletnie mi się nie podobają ale środek ( prócz koloru ) i reszta bardzo fajna.
rdk - 2013-12-13

petarda!
Maskunt - 2014-01-10

W czarnej wersji kolorystycznej środka prezentowałby się imo lepiej. Szkoda tylko, że nie w Japonii robiony będzie.
staryjaponiec - 2014-07-04

Honda NSX Concept na Goodwood Festival of Speed 2014:








K_iju - 2015-01-12

Dziś wreszcie pokazują wersję produkcyjną .

Konferencję na żywo można będzie obejrzeć tu



https://www.youtube.com/watch?v=1dup2vCGey4

Japoniec - 2015-01-12

Czekam z niecierpliwością na pierwsze testy porównawcze tego wozu.
KubaJDM - 2015-01-12

Robi robotę, szczególnie przez nowe felgi 8-)
9 biegowa skrzynia i ponad 550 koni :evil:


hot_rider - 2015-01-12

fajnyyy ale i tak stary gtr go objedzie 8-)
TorquedMad_Mind - 2015-01-12

wygląda jak chińska zabawka...
empe - 2015-01-12

Ceny zaczynają się od $150k. Moim zdaniem za drogo. :mrgreen:
Dario - 2015-01-12

empe napisał/a:
Ceny zaczynają się od $150k. Moim zdaniem za drogo. :mrgreen:

To nie jest Golf R, żeby miał kosztować połowę mniej...

Wiseguy - 2015-01-12

Na torze zje GTR-a aż miło :)
Pit - 2015-01-12

Jezus Maria, piękny jest. :hurra: :hurra: :hurra: Ładniejszy niż concept...
Krychu - 2015-01-12

jak tak ma wyglądać nowy nsx to ja wychodzę :ugh:
aż żal patrzeć jak niegdyś dobra marka tonie w swej beznadziei.

Japoniec - 2015-01-12

Nowy Ford GT40 650 koni ale znając ich podejście pewnie wypluje więcej :P



















Filmy. Trzeba im przyznać że robi wrażenie ten wóz. Szczególnie wszędobylski karbon i to że auto przez te tunele aerodynamiczne jest węższe w środku.Świetny efekt.

https://www.youtube.com/watch?v=I3exsCLuiMc

https://www.youtube.com/watch?v=nMD3Vu3xL-c

Mam świadomość że NSX jest na pewno dopracowany pod każdym względem to taka katana. Z kształtu ten wóz jest świetny ale brakuje mi w nim właśnie takiego smaczku jak te wielgachne drzwi w Fordzie gdzie widać po ich otwarciu włókno węglowe. Nsx prezentuje się świetnie trochę razi ten plastikowy kokpit jednak rozumiem ich. Genialne kształty Nsx mają jeden cel lepszą przyczepność i czucie wozu i wierzę że po pierwszych drogowych testach ten wóz mocno namiesza w stawce.

hot_rider - 2015-01-12

ford urywa jajca
Wiseguy napisał/a:
Na torze zje GTR-a aż miło

sądzę, że GTR wciągnie i wypluje tylnią końcówką NSX`a a nie zapominajmy o tym,że gtr to już kilku letnia konstrukcja
ale czas pokaże ;-)

Grzesiek84RWD - 2015-01-12

Ford znacznie ładniejszy 8-)
Dario - 2015-01-12

Japoniec, trochę nie na temat z tym fordem.
Japoniec - 2015-01-12

Tył trochę zajeżdża Astonem. Fajnie że w NSX wszystko podporządkowane jest aerodynamice w tej linii nadwozia. Tak jak mówię brakuje takiego urwania jaj jak w fordzie ten tył i drzwi.Jakiegoś takiego smaczku do tej ultra dopracowanej konstrukcji. Mnie interesuje ten tajemniczy zapis 550+ :P






Hondata - 2015-01-12

Mi się podoba i to nawet BARDZO :!: tylko brakuję (no chyba że jest) tam spojlera coś jak w P1
antek - 2015-01-12

Mi ten NSX robi! kocur 8-)
Pankracy - 2015-01-12

Amerykańce chyba nigdy nie zrobią ładnego wnętrza. Sam Ford całkiem w porządku, to patrząc na wnętrze, chce się rzygać.
Japoniec - 2015-01-12

Wnętrze Forda nawiązuje za każdym razem do pierwowzoru tak ma być !

Nsx ma fajne wnętrze tylko ten tunel środkowy trąci trochę seryjnymi modelami. Zbyt hmm no zbyt takie seryjne jak w innych modelach Acura.Jednak skoro twierdzą że jest to celowy zabieg by kierowca czół się dobrze to ja im wierzę.

Pit - 2015-01-12

Ja oglądam jeszcze nagranie tej prezentacji i dalej jestem w szoku. Nie spodziewałem się, że na żywo będzie się aż tak świetnie prezentował. Jestem strasznie ciekawy jak będzie jeździł.



No po prostu opad szczęki.
A jak ktoś oczekuje, że Honda będzie produkować w tych czasach kwadratowe samochody w stylistyce CRXa no to sorry, nie te czasy (stety? niestety?) tak teraz wyglądają nowe auta i ja jestem zadowolony z kierunku w jakim to idzie, wszyscy się tak bali sportowych hybryd a nagle okazuje się, że McLaren P1 został świetnie przyjęty przez cały motoryzacyjny świat i w sumie robi wiatrak z konkurencji, mamy też Teslę która jest wg. mnie uber kozakiem, bo nie dość że mamy osiągi superauta to jest możliwość darmowej jazdy po coraz większej części świata, jasne nie ma dźwięku silnika spalinowego, coś za coś.

fulek - 2015-01-12

dla mnie również prezentuje się świetnie :-)

dlaczego cięższy i słabszy gtr ma go niszyczyć?


ciekawe czy hebel przypasuje do civica? :lol:

Yaca - 2015-01-12

szkoda ze prezentacja taka haamerykańska... i wogóle nie kumam dlaczego Acura a nie Honda .. choć .. nie bede sie czepiał .. wygląda baaaaardxzo dobrze ! teraz czekam na testy 8-)
sebawo - 2015-01-13

Acura, bo to w pełni projekt amerykański :)
Wygląda mi jak r8, no ale taki nurt w stylistyce superaut.

fulek napisał/a:
ciekawe czy hebel przypasuje do civica?


made my day :D

Pankracy - 2015-01-13

Pany, w Fordzie siedzi V6 Twin Turbo eco boost. V6 w Fordzie GT. V6... ekopierdolec toczy ten świat.
mack1 - 2015-01-13

Pankracy napisał/a:
Pany, w Fordzie siedzi V6 Twin Turbo eco boost. V6 w Fordzie GT. V6... ekopierdolec toczy ten świat.

Ecobost to poprostu seria silnikow, tak ci to eco w nazwie przeszkadza?
Tu masz wytlumaczone dlaczego tak a nie inaczej..
http://blackflag.jalopnik...-the-1678977137

Gorlis - 2015-01-13

Pankracy napisał/a:
V6 w Fordzie GT. V6... ekopierdolec toczy ten świat.

Ja sie troche zgodze, po cichu liczylem ze jednak wsadza tam jeszcze ktores V8, cos chyba jeszcze zostalo w produkcji. Ford juz raz popelnil ten blad, wkladajac V6 do supersamochodu - w jaguarze xj220. Wszyscy wiemy jak sie to skonczylo - co z tego ze byl to najszybszy samochod owczesnie produkowany, skoro wszyscy go zapamietali za dzwiek miksera:P Chociaz teraz sa zupelnie inne czasy, niestety.
Japoniec napisał/a:
Wnętrze Forda nawiązuje za każdym razem do pierwowzoru tak ma być !

W pierwszym GT wnetrze owszem nawiazywalo bardzo mocno do oryginalnego GT 40 i mi sie osobiscie bardzo podobalo. Ale ja od zawsze bylem wielkim fanem GT 40, wiec GT ze swoja retrostylistyka bylo miodem na moje serce.
W obecnym wnetrzu nie widze za wiele inspiracji oryginalem.

Wracajac do NSX - dzwiek silnika na tej prezentacji to jakas tragedia :roll:

Pankracy - 2015-01-13

mack1 napisał/a:
Pankracy napisał/a:
Pany, w Fordzie siedzi V6 Twin Turbo eco boost. V6 w Fordzie GT. V6... ekopierdolec toczy ten świat.

Ecobost to poprostu seria silnikow, tak ci to eco w nazwie przeszkadza?
Tu masz wytlumaczone dlaczego tak a nie inaczej..
http://blackflag.jalopnik...-the-1678977137


Mnie się nie rozchodzi o eco w nazwie, tylko V6 w samochodzie legendzie, która słynie ze swojego V8.

primox - 2015-01-13

powiem tak: honda od przełomu lat 80/90 do dnia obecnego stoczyła się od kultowej marki dla amatorów sportowych samochodów do kompletnej kupy. Zestawiając jajko z najnowszym civiciem, ktory wygląda jak otłuszczona krowa, ciężko uwierzyć, że to ten sam model.

Wobec takiego stanu rzeczy ta Acura to jest coś wspaniałego i tylko pozostaje liczyć, że ten kierunek będzie kontynuowany.

BTW ktoś wie ile to ma ważyć?

guczi - 2015-01-13

Jeśli cena w eu będzie bliska tym 150k $ może to auto odnieść spory sukces, a bmw już wiele i8 nie pogoni :lol:
Krychu - 2015-01-13

wygląda jak futurystyczna zabawka, jako następca NSX to się wręcz nie godzi. mogli wymyślić inną nazwę, bo z tego taki NSX jak CRX z del sola :lol:
Gorlis - 2015-01-13

Jak CRX z CRZ ;)
No ale dobrze ze cos sie zaczyna dziac po tym calym ekopierdolcu jaki opanowal honde.
Pamietacie Earth Car w F1 w sezonie 2007 :lol: ?

staryjaponiec - 2015-01-14

Prezentuje się bardzo fajnie. Jeśli dobrze pamiętam, już wcześniej gdzieś było mówione, że w ameryce to będzie Acura NSX, a w europie Honda NSX... chyba, że coś się zmieniło.
Przednie reflektory chyba od Acury RLX, ciekawie wyszło. Dobrze, że ten Acurowy grill nie jest nachalny.
Porównania do jakichś audi są moim zdaniem bez sensu, te samochody nie są w niczym podobne, każdy detal jest inny.
Jak dla mnie, godny następca starego NSX i ogólnie samochód godny Hondy. Dobrze, że dali jakiś poważny silnik.
Mimo wszystko, tylko czekać na zalew jadu w internecie, że gorsze i słabsze od lalalalala ferrari, vw wejrony, że mniejszy silnik od mustanga, że droższy od porsche i corvette itp. itd. Jakby ten samochód nie wyglądał, co by nie miał pod maską, niektórzy zawsze będą ujadać z przyzwyczajenia. Najmocniej zapewne gul skacze golfiarzom, fiaciarzom, alfiarzom, oplarzom itd., ledwo ich niektóre sportowe bolidy dobiły do poziomu osiągów 23-letniego NSX-R (o czym zapewne nawet nie byli świadomi, bo dla nich benchmark to 20-letni civic 1.3), a tu muszą przyjąć świeżego liścia na lico, teraz może dobiją do poziomu nowej Hondy NSX gdzieś w 2040 roku.

Bio napisał/a:
wygląda jak chińska zabawka...

Przynajmniej nie ma dźwięku generowanego przez komputer i wydobywającego się przez chiński głośniczek, jak sportowe 3-cylindrowe bmw i męski ford mustang.

Yaca - 2015-01-14

+100!! :mrgreen:
TorquedMad_Mind - 2015-01-14

staryjaponiec napisał/a:
Bio napisał/a:
wygląda jak chińska zabawka...

Przynajmniej nie ma dźwięku generowanego przez komputer i wydobywającego się przez chiński głośniczek, jak sportowe 3-cylindrowe bmw i męski ford mustang.

dźwięk można wyłączyć, a chińska podróbka R8 pozostanie chińską podróbką R8 :lol:

wisnia8686 - 2015-01-14

Napisal to facet od kompakta :lol:
Pit - 2015-01-14

Bio,

KubaJDM - 2015-01-14

staryjaponiec pozamiatałeś :mrgreen:
guczi - 2015-01-14

hahaha dźwięk można wyłączyć, już nie broń tak tego samochodu tylko dlatego, że to bmw, prawda jest taka, że na chwilę obecną kosztuje tyle ile ma kosztować nsx, a jest po prostu od niego słabszy. Widzę, że jedynym twoim argumentem przeciwko hondzie jest to, że jest chińska, żałosne... ale za to bmw chyba ma fabrykę w chinach? :mrgreen:
Yaca - 2015-01-14

wisnia8686 napisał/a:
Napisal to facet od kompakta


:lol: :lol: :lol:

Bio liczyłem jednak że jesteś trochę bardziej obiektywny ... rzucać hasłami "chińska podróbka" każdy hejter z onetu potrafi... :roll:

TorquedMad_Mind - 2015-01-14

Yaca napisał/a:
Bio liczyłem jednak że jesteś trochę bardziej obiektywny ... rzucać hasłami "chińska podróbka" każdy hejter z onetu potrafi... :roll:

a teraz mi wytłumacz, jak mogę (bądź ktokolwiek) być obiektywny oceniając wygląd wozu wg. własnych preferencji? Dla mnie wygląda jak chińska kopia R8 i to zdanie nie ma prawa być w żaden sposób obiektywne. Jak mogę Ci jeszcze rozwinąć moją argumentację odnośnie wg. mnie słąbego wyglądu tego nsx'a? Bo obiektywnie mówiąc to jest to czerwony samochód.

guczi napisał/a:
hahaha dźwięk można wyłączyć, już nie broń tak tego samochodu tylko dlatego, że to bmw, prawda jest taka, że na chwilę obecną kosztuje tyle ile ma kosztować nsx, a jest po prostu od niego słabszy. Widzę, że jedynym twoim argumentem przeciwko hondzie jest to, że jest chińska, żałosne... ale za to bmw chyba ma fabrykę w chinach? :mrgreen:

odnośiłem się do ogółu "głośnikowych" silników a nie tylko do BMW... ale rozumiem jak komuś żyłka pęka to ciężko pomyśleć inaczej niż "ma bmw - fanboj bmw" którym bynajmniej jestem.
Po drugie - wygląda chińsko, a nie jest chińska - czytanie ze zrozumienim się kłania...

równie dobrze można stwierdzić, że jak komuś się nowy nsx podoba to jest fanboyem hondy... :roll:

A jeśli ocenienie wyglądu samochodu niekoniecznie zgodnie z trendem forum, a wg. własnego gustu jest głupotą to sorry, ale wolę w taki sposób głupi.

Cysztof - 2015-01-25

moazga straszna ten nowy NSX :serce:
B16a2 Mugen - 2015-02-07

bardzo mnie zainspirowała ta wersja :shock: , i te osiągi :oops:
wisnia8686 - 2015-02-07

B16a2 Mugen napisał/a:
bardzo mnie zainspirowała ta wersja :shock: , i te osiągi :oops:

Do czego Cie zainspirowała ? Nawet nie wiesz jak bardzo jestesmy ciekawi :)

Rzulff - 2016-11-13

Jak na razie dla mnie cel nieosiągalny może za 30lat więc teraz staram się znaleźć rsx bo chociaż tak mogę się zadowolić motoryzacyjnie xD

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group