|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
AMS Performance - AMS Monster EVO build "The Blue demon"
Japoniec - 2008-04-22 Temat postu: AMS Monster EVO build "The Blue demon" Monstrum z firmy AMS
http://www.streetracing.p...showtopic=54187
eneralny setup:
A rough run down of the car:
-AMS 2.3RR engine
-HKS Dry Sump oil system
-AMS GT35R
-AMS VSR Intake Manifold
-Exedy Triple carbon Clutch
-CTG Torqueline CF Driveshaft
-Brembo GT brakes
-AP air jack system
-JRZ Triple Adjustable racing suspension with remote reservoirs
-Dek adjustable front control arms
-ATL Carbon fiber Fuel cell
-AIM Dash
I w koncu fotki autka:
Szacowana moc ???
Deox - 2008-04-22
Auto świetne. Zbudowane w całości od podstaw.
Rysiek@AMS - 2008-04-22
Wlasciciel tego samochodu chce miez zabawke na tor i na ulice. EVO bylo kupione jako nowy samochod i kompletnie rozebrane, szkielet byl maczany w kwasie aby usunac farbe i rama byla spawana i generalnie wzmocniona i uletrzona. Ponownie auto bylo przemalowane.
EVO otrzymuje nas 2.3 RR silnik ktory jest specjalnie opracowany na wyscigi drogowe i moze sie krecic do 8900 RPM. Turbinka to nasz AMS GT35RL kit i oczekiwana moz z auta bedzie okolo 650 koni.
Pozdrawiam
Ryeiek
Japoniec - 2008-04-22
Ja już 20 minutę oglądam te fotki i staram się wyłapać wszystkie detale tego auta. Na tym foto zastanawia mnie ten mały dziubek na rurze klatki , czy to jest element odpowiedzialny za układ sprężonego powietrza do podnoszenia auta ?
Rysiek@AMS - 2008-04-22
Japoniec napisał/a: | Ja już 20 minutę oglądam te fotki i staram się wyłapać wszystkie detale tego auta. Na tym foto zastanawia mnie ten mały dziubek na rurze klatki , czy to jest element odpowiedzialny za układ sprężonego powietrza do podnoszenia auta ?
Obrazek |
Tak, to jest wtyczka na powietrze dla podnosnikow. ( AP Racing)
Zapomnialem dodac ze auto bedzie wykonczone z wide body kit z Voltex.
zdrowko
Rysiek
Kevin - 2008-04-22
Praktycznie jakby wyjechało nowe auto prost z taśmy produkcyjnej, tylko w każdy calu bardziej dopieszczone i podkręcone!
Robi wrażenie!
rdk - 2008-04-23
nie no nie mam pytań -
auto rozebrane do ostatniej śrubki i poskładane bez kompromisów
ja chce do uusaaaaaaaaa
Rysiek@AMS - 2008-05-27
Kilka nowych fotek!
Rysiek
Deox - 2008-05-27
Wygląda strasznie agresywnie.
Pawco - 2008-05-27
Duzo jeszcze zostało do ukończenia tego projektu??
Deox - 2008-05-27
Cytat: | Duzo jeszcze zostało do ukończenia tego projektu?? |
Jak widać jeszcze trzeba go ubrać.
Rysiek@AMS - 2008-05-27
Pawco napisał/a: | Duzo jeszcze zostało do ukończenia tego projektu?? |
Niestety jest jeszcze bardzo duzo roboty przy tym projekcie. Jak wspominalem wczesniej te EVO bylo kupione nowe, rozebrane to szkieletu i zatopione w kwasie. Szkeilet otrzymal bardzo bardzo duzo przerubek i spedzil ponad rok w warsztacie ktory sie tym zajmuje. Ostatnie kilka tygodni to jest tylko robienia elektryki i instalacja lini doplywoych ktore sa wszytkie na zamowinie AN. Bardzo duzo uwagi jest skupionej na detalach. Wszystko co idzie na ten zamochod jest custom.
Rysiek
Rysiek@AMS - 2008-06-03
Aluminiowa Air Box:
Pozdrowienia
Rysiek
Gumka23 - 2008-06-04
Jak dla mnie to jakis kosmos. Nie potrafie sobie nawet wyobrazic tak zaawansowanego projektu.
Prosze o wiecej szczegolow, opisania rozwiazan technicznych. Moze byc po angielsku. Mysle, ze nie tylko ja ale i inni chcieli by czerpac wiedze od najlepszych.
jakub476 - 2008-06-07
Do czego jest ta mała chłodniczka widoczna na ostatnim zdjęciu?
Matey - 2008-06-07
Wyglada jakby chlodnica oleju...
rdk - 2008-06-11
masakra i kosmos w jednym... najwyższa półka tunerów
Rysiek@AMS - 2008-06-13
Jestesmy w trakcie robienia elektryki ktora pochlania niesamowicie bardzo duzo czasu....
Dwie nowe fotki:
Zegary z AIM Dash.
Rysiek
Rysiek@AMS - 2008-06-17
Kilka nowych fotek. Wczoraj EVO otpalilo pierwszy raz:
SS linie z AN fittings
system olejowy Dry Sump
Tytanowy system wydechu Greddy
Tylnie zawieszenie.
Pozdrawiam
Rysiek
Rysiek@AMS - 2008-06-26
Kilka dni temu odpalilismy bestie i wszystki chodzi w porzadku. Kilka maluch zeczy trzeba poprawic i bedzie wrzucony na nasza hamownie aby zrobic base tune. Potem te wszytke kable bedo ladnie ulokowane i auto zpowrotem wraca do body shop aby zkonczyc blacharke. Po zkonczeniu farby i blacharki powroci do nas na ponowna sesje tuningowa i I dzien pewnie spoedzi na lokalnym torze Autobahn Joliet aby ustawic zawieszenie itp...
Chcialem tez wspominec ze wlasciciel tego evo ma dwa zestawy zdezakow, Voltex na tor i C-west na ulice...;)
Kilka nowych fotek:
Rysiek
Pawco - 2008-06-26
Jakim olejem go zalewacie jesli mozna wiedziec ??
adino1 - 2008-06-26
brak mi słów...masakra jeździdło...czekam z niecierpliwością na filmiki z toru i hamowni
Rysiek@AMS - 2008-07-18
W koncu zkonczylismy system naopedowy i diabelek wyjechal z garazu o wlasnych silach. Takze mielismy szanse wrzocic go na nasza hamownie aby sprawdzic czy wszustko dzila taj jak powinno...
Tim na slonecznej przejazdce...
Na hamowni..
Chris ustawia AEM EMS...
Rysiek
Deox - 2008-07-18
Rysiek dostałeś e-maila ode mnie?
Rysiek@AMS - 2008-07-18
Deox napisał/a: | Rysiek dostałeś e-maila ode mnie? |
Niestety nic nie dostalem...
Sproboj jeszcze raz...
rich@amsperformane.com
Dzieki
Rysiek
rdk - 2008-07-21
no dobra Rysiek ale nie napisałeś najwazniejszego
co pokazała hamownia?
ember - 2008-08-19
to ten?
Emre - 2008-08-19
chyba nie ta evo'lucja...
Deox - 2008-08-19
Emre napisał/a: | chyba nie ta evo'lucja... |
Zdecydowanie nie ta.
Pawco - 2008-08-19
Baza monstrum jest Evo VIII rocznik 2004 jak sie nie mylę
Rysiek@AMS - 2008-08-28
EVO jest zpowrotem w body shop z Joe Kern @ [URL="http://www.customfabwelding.com"]Custom Fab & Welding[/URL] ktory wykancza malowanie i instalacje Voltex Wide Body..
Zdjecia postepu:
Z powazaniem
Rysiek
Matey - 2008-08-28
Kozak z czego jest ten wide body ?
rdk - 2008-09-04
Matey napisał/a: | z czego jest ten wide body ? | z drzewa korkowego
chyba nie chcę wiedzieć ile kosztuje zbudowanie takiego auta
Rysiek@AMS - 2008-10-15
Kilka nowych fotek...
Matey - 2008-10-15
SpiderRuler - 2008-10-15
Budzi respekt
Gumka23 - 2008-10-17
Kolejny raz sie powtorze- kosmos...
Rysiek@AMS - 2008-12-23
Czas na kilka nowych fotek
Tilton zawor na proporcje chamolcow
linie do zaworu proporcji hamolcow
And here is how it looks with the center console back in the car
Eric Jones wycina gruby makaron
niezbedne kable
Zestaw lakkich okien z leksanu ( AMS Lexan window kit)
Now deska rozdzielcza...
ktora sie wpina do pozostalej fabrycznej instalacji elektrycznej GOOD JOB ERIC!!!
Sirodek z powrotem razem
Deska zainstalowana
Oto wyniki z ostatniego tuningu
AMS 2.3RR motor
AMS 35R Turbo kit
AMS VSR intake manifold
AMS Standard FMIC
AMS 3" straight through exhaust
1000cc injectors
AEM EMS
~22 psi on 93oct
~30psi Q16
Z powazaniem
Rysiek
Rysiek@AMS - 2009-02-17
Evo przed malowaniem:
Rysiek@AMS - 2009-02-17
EVO wrocilo z malowania wczoraj, oto kilka szybkich fotek:
freak - 2009-02-18
masakra to zbyt delikatne określenie
Rysiek@AMS - 2009-02-26
dziekuje za mile komentarze! Kilka foetk z nastepnej rundy przerubek:
zpowroten na podnosniku czeka na wiecej przerubek...
przymiarka nowej deski rozdzielczej
Zmieniona takrze zostala fabryzna rura pod deska na letrza
Usunelismy wiecej fabrycznych komponentow takich jak ogrzewanie, klimatyzacje i Eryk takze usunol niezbedne kable z fabrzycznej wiring harness
Zainstalowane zegary
Just wspawa montowanie na...
woodward zapadajaca kolumne sterowania
Nowa deska w aucie, jest mocowana dzus aby mogla byc szybko wyciagnieta
Eric takze zrobil mocowania na zmiane biegow i centralna konsole ktore wszytko podnislo ponad 3 incze aby przylegaly do nowej deski
Grzesieek - 2009-02-26
deska: przekozak zresztą jak cała reszta
Rysiek@AMS - 2009-03-25
Serdecznie dziekuje za mile komentarze, a oto kilka nowych zdjec z postepu:
Zainstalowany swiezo pomalowany przedni zdezak
Justin and Eric wykabinowali aby fabryczny sensor od kata sterowania dzialal z Woodward kolumna kierowania
Eric robi wstepne ustawianie zawieszenia
Wykanczanie prac przy sirodku auta
Japoniec - 2009-03-25
Dobrze że go zapakowaliście w taką folie bo jak go będziecie do mnie wysyłać drogą morską to się lakier nie porysuje .....
Czekam na relacje filmową z pierwszych testów tego auta
Yeti - 2009-03-25
wypas!
to czerwone za fotelem kierowcy to zbiornik do systemu gaśniczego? prawa strona będzie dociążona jakimś dodatkowym sprzętem, że gaśnica wylądowała po lewej?
Pilar - 2009-03-26
niesamowity....
Rysiek@AMS - 2009-04-29
Evo bedzie testowane na torze w przyszlym tygodniu, a oto kilka nowych fotek z nowymi kolami:
carbonowe panele drzwi
Now kola Forgeline
no i kilka fotek z kolami na aucie
TomiX - 2009-04-29
Fura przekozak A co to za GTR na podnośniku?
Monster - 2009-04-29
masakrator do sześcianu
|
|