JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

AMS Performance - "Czerwony byczek"-nastepne szalone EVO z AMS

Rysiek@AMS - 2008-05-27
Temat postu: "Czerwony byczek"-nastepne szalone EVO z AMS
Niedawno zaczelismi bardzo interesujacy nowy projekt w AMS. Jeden z naszych bardzo dobrych klientow I przyjaciel wlascicieli AMS, Tommy P. zdecydowal sie zbudowac EVO na wyscigi na Soli w Bonneville I takze na konkurecje Texas Standing Mile czyli po polsku wyscigi stojacej mili.


Obydwie formy wyscigow polegaja na osiagniecu jak najwyzszej predkosci w danym odcinku odleglosci. To jest pierwszy raz kiedy budujemy auto na taka forme sportu I muysze przysnac ze nigdy do konca nie zdawalem sobie sprawy ile pracy trzeba wlozyc aby pojechac 300+ km/h. Takze przepisy bezpieczenstwa w Bonneville so bardzo bardo ostre I wymagaja niesamowicie dluga liste przerubek. NP kola bedo musiane bys zrobione na zamowienie z ( po angielsku) Spun Aluminum. Jesli cos by sie przydazylo I auto by stracilo kontrole przy predkosci kolo 200 mph to normalne kola uliczne by sie rozpadly I byly by oderwane z auta.
A co do samochodu to jak mozecie zobaczyc w zdjeciach. Jest to 2004 Mitsubishi EVO VIII I otrzymalo nastepujaca liste przerubek:

    - zbudowany 2.0L silnik (wszystkie komponenty za zrobione na zmowienie ze specjalnymi specifikacjami -przepisy nakazuja fabryczna pojemnosc)
    -Shepherd Transmission
    -Drieveshaft shop STG. 5 axles
    -Exedy Carbon clutch
    -Custom AMS Exhaust Manifold
    -Custom AMS Intake manifold
    -GT42R turbo with Tial V-band Exhaust housing
    -Custom AMS Air to water intercooler system
    -AMS Prototype dry sump oil system
    -AEM Engine Management System
    -Custom roll cage
    -AMS Lightweight Lexan window kit
    -Woodward Retractable racing steering column
    -AMS Carbon fiber roof
    -AMS Drag racing brake kit (front and back)
    -AMS 1000 hp Fuel kit
    -ATL Fuel cell
    -itd..


Oczekiwana moc silnika bedzie okolo 1,000 Koni na kolach. Auto takze jeszcze otrzyma wiele przerobek aerodynamicznych ktore beda ustalone wedlug przepisow klasy w ktorej Tommy bedize sie scigal.

No I w koncu fotki ;)














































Pozdrawiam
Rysiek
www.amsperformance.com

Tomek - 2008-05-27

oooo piekny lancerek :-D :-D :-D oj bedzie ostrooo zapieprzał :shock: :-D

ps: a co to za pomaranczowa furka sie odbija w szybie na 15 fotce? :->

Deox - 2008-05-27

ale ten projekt jest już opisany. :D

http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=2249

Rysiek@AMS - 2008-05-27

Deox napisał/a:
ale ten projekt jest już opisany. :D

http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=2249


oops... he he

Niezdawalem sobie sprawy ze go tutaj postowalem...

Jak mozesz to usun ten starszy post.

Dzieki

Rysiek

Rysiek@AMS - 2008-05-29

kilka nowych fotek... ;)










Rysiek@AMS - 2008-05-31

Zdjecia zkonczonego intercoolera! Ledwo co wystygnol ;)




Matey - 2008-05-31

ŁaŁ... To jest wodny intercooler ?
Rysiek@AMS - 2008-06-13

Kilka nowych fotek:


Montowanie siedzenia Kirkey


-Cooler na wode dla intercoolera oraz piwo!







Rysiek

Japoniec - 2008-06-14



:mrgreen: dobre

Cino - 2008-06-14

Japo to jest ten projekt o którym ostatnio rozmawialismy?? jesli tak to mega gruubo !
Qukie - 2008-06-14

:roll: szału nie ma...







Mega wypas, najfajniejsze Evo jaki dane mi było oglądać :shock:

Rysiek@AMS - 2008-06-30

Zrobilismy podstawke na cooler wody i teraz zaczynamy doprowadzac rury. Takze konczymy umocowanie siedzenia kierowcy oraz zmieniamy trroszke klatke w dzwiach kierowcy.







Rysiek

Pawco - 2008-06-30

Cytat:
Mega wypas, najfajniejsze Evo jaki dane mi było oglądać :shock:
_________________



widziales je na zywo ?? :shock:

Matey - 2008-07-01

Pawco napisał/a:
widziales je na zywo ?? :shock:


Chyba Ty...

Rysiek@AMS - 2008-07-03

Nowe zdjecia postempu przez ostatnie dwa dni....


Rura odchodzaca od turbo " Boost pipe"


Rury do intercoolera.... dla bezpeiczenstwa kierwowcy zamaiast ulmiunium uzylismy stainless steel.


Matt spawa umocowania dla sidzenia kierowcy....


Matt formuje "szyny " na dach do wzmocnienia i stabilizacji przy wysokich predkosciach.


Dopasowana szyna....

Rysiek

Deox - 2008-07-03

Powinni Was pokazywać w "Rides" na Discovery HD. :D

Świetna relacja i oby tak dalej.

Rysiek@AMS - 2008-07-14

kilka fotek postepu..


Zkonczona down pipe


Spawy na wydechu




Matt pracuje przy klatce






zkonczone umocowanie sidzenia kierowcy

pozdrowienia

Rysiek

Rysiek@AMS - 2008-07-15

wczoraj Chris zkonczyl EWG przy kolektorze i down pipe. Oto fotki:











Rysiek

Pawco - 2008-07-15

nawet spawy sa tu dziełem sztuki :) :shock:
Rysiek@AMS - 2008-07-23

Kilka fotek progresu.



potrzymanie na Waste gate


Zmieniona klatka w dzwiach kierwocy




Zkonczone rury od turbo.






Rysiek

Rysiek@AMS - 2008-07-30

Kilka nowych fotek postepu przy projekcie


Dalsze prace przy makaronie... Cala siec kablowa byla przebudowana usuwajac nie potrzebnych kabli.


Hugo podpina komputer AEM


Painless panel z przelacznikami


Tylnie skrzydlo




Painless panel zainstalowany na klatce...


Komputer AEM zamontowany


Uchwyt na baterie..




Przerobiona siec kablowa





Dzieki

rdk - 2008-07-31

ja pierdziele, przecież to budowanie auta od zera, zostaje tylko rama która też jest modyfikowana, zanurzana w czymś [?] :zdziwko:
respect :padam:

zaintrygował mnie ten painless panel w czym on jest "bezbolesny" :D ?
do czego służy?

Rysiek@AMS - 2008-07-31

Przez ostatnie kilka dni projekt sunie do przodu z dobrym tempie.


Matt robi tylni spoiler.




Zkonczony spoler


Uklad sterowania, transfer case oraz przednia rama usunieta...


Silnik przygotowany do wyciagniecia..




Silnik wyciagniety


Tommy przygotowuje sie to zmiany nowej Shep Racing skrzyni oraz AMS Exedy Push Style Triple Carbon sprzegla..


Kilka minut pozniej ;)


5 w popoludniu wczoraj


10 rano dzisiaj!




Fabrykacja rur do coolera wody




Dzieki

Rysiek

hot_rider - 2008-08-01

jeszcze te białe EVO w tle :shock:
pracę masz kapitalną 8-) w takiej mógłbym za free pracowac :-P

Rysiek@AMS - 2008-08-02

Kilka nowych fotek z wczoraj i z dzisiaj jak odpalil!!!


Zegary samontowane na kolumnie sterowania, pozniej bedzie zmienione..


Spaghetti, prawie gotowe!


Rury na wode




Zkoncony doplyw wody do intercoolera


Tommy and Hugo koncza instalacje linki od gazu


Prawie zkonczone!




GOTOWE !!!


Po sukcesywnym odpaleniu Tommy poprosil wszystki na podpis na bagazniku auta... Matt mial honor pierwszego podpisu...


Chris Nielsen odpowiedzialny za kolektor wydechowy i generalna fabrykacje byl nastepny...


W koncu president AMS Marcin Musial


Bagaznik z podpisami ( jeszce troch brakuje)



WIECIE CO BYLO NASTEPNE ;) FILMY W DRODZE

Rysiek

rdk - 2008-08-04

szefem AMS jest polak? :shock:
Japoniec - 2008-08-05

Czy w tym aucie jest coś nie perfekcyjnego ?

VIDEO DAWAC :mrgreen:

Rysiek@AMS - 2008-08-06

Its ALIVE!!!! Video pierwszego startu is sesji na hamowni....
http://www.youtube.com/watch?v=VsfhKt0EcDY

Deox - 2008-08-06

Rewelacja. Brzmi jak prawdziwy dragster. :hurra:
Yeti - 2008-08-06

"more coming soon" już nie mogę się doczekać :]
Wojti - 2008-08-06

Muza odpowiednia ! ;-)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group