|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Toyota / Lexus / Scion - GLANZA-V TURBO
Japoniec - 2007-02-14 Temat postu: GLANZA-V TURBO GLANZA nasza popularna Starletka auto doczekało sie na rynku Japońskim swej diabelskej odmiany GLANZA-V TURBO .
Specyfikacja tego auta iscie sportowa
Silnik oznaczenie : 4E-FTE 1331cc DOHC 4cyl model EP91
Moc : 100kW (133hp) @ 6400rpm
Nm: 157nM @ 4800rpm
Waga 920 kg
czasy : 0-100kmh @ 8sec approx, 0-400m in 16sec / w praktyce mniej
Ile zniesie : seryjnie dmucha 0,8 bar zniesie 1.2 bar
W standardzie auto miało : Wspomaganie kierownicy, climate control, szyby elektryczne, 2 cup holders, radio i CD player, 4 speaker system, 14" Alloys, front wheel drive,
Wczesniejsze modele Turbo S oraz R
Starlet EP71 2E-TEU 1295ccm 110 koni
2T-TELU 1295cc SOHC 4cyl EFI 12-valve intercooled turbo engine.
Puts out 82.5kW@6000rpm, 150Nm@3600rpm. Weight 790kg.
TOYOTA STARLET GT (EP82)
4E-FTE 1331cc DOHC 4cyl EFI-16-valve intercooled turbo engine. Weight 830kg.
Has cheap vinyl headlining (improved 1992 onwards). Air-con (Climate control 1992 onwards)
alek_d - 2007-02-14
Ta starletka GT (turbo) byla tez dostepna w anglii. jak bylem to widzialem kilka takich sztuk Ale ta Glanza przepiekna jest i piekne felgi. Ktos wie gdzie takie dorwac??
Kevin - 2007-02-14
Ta biała jest zajebista! Aldek masz jakieś inne, lepszej jakości fotki tego autka, bo chciałbym je oblukać! Bardzo mi się podoba!
Japoniec - 2007-02-14
Bo generalnie Glanz Turbo w uk i irze od zajobu. Ale rynkiem docelowym była Japonia .
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Starlet
alek_d - 2007-02-27
taka ciekawostka http://www.bestjapancar.com/toyota31112.htm
a tu juz starlet na sprzedaz jakby kogos naszlo ;P
http://www.bestjapancar.com/toyota21112.htm
i tu jeszcze ciekawe forum http://www.toyotagtturbo.com
no i starler na 3SGTE http://www.toyotagtturbo....d.php?tid=19225
Krychu - 2007-06-30
To dorzucam pare fotek tej małej miejskiej turbawki
dEF - 2007-07-08
Ta najpiekniejsza ;]
Deox - 2007-07-08
Dziękujemy za fotki takiej fajnej Tojki i zapraszam tutaj:
http://www.jdm-option.pl/viewtopic.php?p=8834#8834
Btw. Wreszcie ludzie od Toyoty do nas witają.
rdk - 2007-09-06
znalazłem na civicklubie takie zdjątka
rewelacyjne jest to auto
podoba mi się na maxa
se7en - 2007-09-06
nie działa link, mozesz poprawic, musze to widziec
Cino - 2007-09-07
Ta ktora wkleil RDK najladniejsza jak dla mnie. Fajne male cichociemne autko , ktore troche moze Pewnie nie jeden racer sie nacial na taka tojke
Majstor - 2007-09-07
Chciałem sie nei wypowiadać ale dla mnei średnie auto . tak jak cino naopisał cichociemne ale po za tym rewelki mi nie robi ..czym tu sie zachwycac:/
barteq - 2007-09-07
To że jest cichociemne i nie pozorne jest najlepsze w tym samochodzie,
taki mały zapierdalaka.
Bardzo mi sie podoba
Matey - 2007-09-07
Taka jak RDKa wkleil widzialem w London obuta w Volki... Fajna byla Jak znajde fotki to wkleje...
rdk - 2007-09-07
Majstor napisał/a: | Chciałem sie nei wypowiadać ale dla mnei średnie auto . tak jak cino naopisał cichociemne ale po za tym rewelki mi nie robi ..czym tu sie zachwycac:/ |
barteq napisał/a: | To że jest cichociemne i nie pozorne jest najlepsze w tym samochodzie,
taki mały zapierdalaka. | i oprócz tego, ze linia auta bardzo mi się podoba
dla mnie rewelka to auto
adrian - 2007-09-07
zajefajne to autko..taki maly popierdalacz
gap - 2009-05-07
czy ktoś w Polsce podjąłby sie przekladki, zeby kiera była po prawidłowej stronie?
darkangle1 - 2009-05-07
nie no ta Starlet jest niesamowita poprostu czyste JDM szkoda ze trudno dostepne no poza JP
Adamek - 2009-05-08
w Irlandii jest tego na peczki, tyle ze one tylko rhd...
Salatnik - 2009-05-24
Przekładka z rhd na lhd jest niemożliwa. Starletka nie ma symetrycznej ściany grodziowej. Jedyna możliwość, aby w Polsce taką jeździć to swap uturbionego silnika do normalnej starlety
O ile się dobrze orientuję w Polsce jest jedna taka starleta, ale w poprzedniej wersji.
kotbehemot - 2014-01-18
Czas leci a Starletek przybywa:D Wiem o 5-u, ale może być już ponad 10 sztuk.
Prostując kilka informacji z pierwszego posta:
Seryjnie turbo dmucha 0.45 bara na LO i 0.65 na HI. Więc jeżeli ktoś ma 0.8 bara to już nie jest seria:P Poza tym przy 0.85 ECU odcina paliwo.
Seryjne turbo CT9 nie dojdzie do 1.2 bara , max 1-1.1 bara ale to będzie w peaku - na wyższych obrotach ciśnienie bardzo spada. Wymiana na TD04 pomaga.
|
|