JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

AMS Performance - Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack!

Rysiek@AMS - 2008-10-31
Temat postu: Przygotowania AMS EVO TA-X na Time Attack!
3 tygodnie temu zaczelismy przygotania naszego EVO X na Finaly Super Lap Battle Time Attack w Californi ktore sie odbywaja 12 Listopada.. Auto bedzie konkurowalo w klasie ulicznej...

EVO po powrocie z FireBall Run 2 ( cos podobnego do GumBall rally)
Piatek 9-10-08









Kit do usuniecia A/C











Dieta sirodka



















13-13-08








Usuniecie fabrycznego dachu w przygotowaniach na AMS Carbon Kewlar dach


14-10-08

Maska i bagaznik Dry Carbon s Seibon oraz APR lip













Usuniecie fabrycznego dachu



15-10-08











Here are some pictures Ivan was talking about on how beefy the bracing and chassis support is on the X. Hence why she is such a fatty

Here are some early pics of our Carbon/Kevlar Roof. Our standard version is just standard Carbon fiber.












[b]16-10-08











Ivan just installed the Aerocatch hood pins....and he did an AWESOME job!









17-10-08












18-10-08

Instalacja Dachu z carbonu




















Prototyp AMS EVO X turbo Kit z (po angielsku) Casted kolektorem





No I kilka fotek z wczorajszego testu na torze (30-10-08









A co o moce silnika, moge powiedziec ze przy gume rozmiaru 295 nie bylo problemu dryftowac ;)


Gumka23 - 2008-10-31

Kolejny projekt, kolejny brak slow. Niewiarygodni jestescie.
Yeti - 2008-11-01

fajne te aero hood piny...
i cała reszta też :D

Hondata - 2008-11-01

:shock: :shock: :shock: SZAŁ *UJA :!: ...
PMW - 2008-11-02

miażdży dydy
Deox - 2008-11-02

Piękność. 8-)
Matey - 2008-11-02

rewelacyjny ten dach... :)
Decado - 2008-11-07

Dziwi mnie brak lotki z tylu. Docisku nie potrzeba? :)
gaseb - 2008-11-07

Decado napisał/a:
Dziwi mnie brak lotki z tylu. Docisku nie potrzeba? :)
jak redukcja masy to na maxa
Grzegorz - 2008-12-02

Masakra :shock:
zrobicie tak GT4 :mrgreen:

Pawco - 2008-12-02

Aż sie nudne robi komentowanie tego co wyczyniają chłopaki z AMS-u bo to jakiś kosmos i za każdym razem kopara opada do samej piwnicy :D

Grzegorz napisał/a:
zrobicie tak GT4 :mrgreen:


taaaaaa i może jeszcze swoje byś poświecił z ciężkim sercem :) zresztą ja bym poświęcił bez wahania :mrgreen:

Rysiek@AMS - 2008-12-08

Kilak fotek z komeptycji super lap battle gdzie evo startowalo w klasie ulicznej:













































A teraz przez zime jest znowu w rozbiurce w przygotowaniach do zawody na wiosne. X jest w trasnformacji na pelny unlimited time attack machine!




Yaca - 2008-12-08

świetny projekt :mrgreen:
Rysiek@AMS - 2008-12-22

Kilka zdjec z postepu naszego projektu.


[SIZE="2"]W drodze na zamaczanie w kwasie[/SIZE]


[SIZE="2"]Po powrocie[/SIZE]




[SIZE="2"]no i ostra dieta ;)
[/SIZE]







































Rysiek@AMS - 2009-01-08

Ivan, Shane oraz Shaun wycieli duzo wagi ze szkieletu EVO, ponad 150 funtow! Niestety spodziewanie dozo tej wagi wroci z powrtotem do auta kiedy bedziemy robic dno w bagazniku, podloge pod tylnim siedzeniem oraz podtrzymywanie chlodnicy ale na pewno te panele powinny byc o wiele letrze niz fabryczne.
Justin zajmuje sie klatka, niestety zajmuje to troszke dluzej nie przewidywalismy, staramy zrobic klatke jak najletrza jak sie da zachowujac potrzebna sztywnosc ramy oraz bespieczenstwo kierowcy. Klatka bedzie bardzo zmyslnie zrobiona co bedzie mozna zobaczyc w pozniejszych fotkach z postepu. Dodane do klatki takze pedzie podstawa na kolumne kierwonicza, skrzynke z pedlalami oraz umocowanie fotela kierowcy.
Justin takze modyfikowal ramy ( po angielsku subframe) z przodu oraz z stylu aby uleprzyc geometrie zawieszenia z naszym opuszceniem I teraz szkielet ciala siedzi nizej na tych ramach. Ivan takze testowal fitment na zawiesznie JRZ triple adjustable I takze dokonal kilka zmina przy ramie I wachaczach aby miec odpowidnia ilosc suspension travel. Opracowal zawieszenie tak ze 295-35-18 bedzie chowac sie w blotnikach zachowujac odpowidnie odstepy oraz geometrie.
Ivan takze spedzil troche czasu przy tylnich dzwiach, normalne bebechowabnie nie wystarczy. Chcial zrobic tylnie drzwi przykrecane na zus ale ze szkieletem nie bylo jak to zrobic zeby dowbze wyglodalo. W koncu zamowilismy nowa blache od dzwi z MItsubishi ( bez szkieletu) I przyspawalismy mocowania do ktorych blache bedzie przykrecona. Drzwi waza 8 funtow ( z kazdej strony) co zaoszczedza nam bradzo duzo wagi.

A teraz kilka fotek z naszego postepu.


Rama na podnosniku…



Maly meeting przed zaczeciem pracy



Progress na klatce…



Tylnia rama po modyfikacjach



Testowanie zawieszenie



Ivan z Sahunem sakladaja tylnie drzwi





Justin spawa punkty mocowania drzwi







Shaun przygototwywuje szkielet do spawania klatki



Troche wiecej postepu przy klatce, fotel jest tam tylk na przymiezenie, bedzie on zamontowany znacnie dalej za pilarem sirodkowym



Justin przerabia szkielet na kltke. Klatka bedzie polaczona do tylniej ramy.



Tylnie drzwi z oknami leksanu





Srobki mocujace tylnie drzwi






punkty mocowania drzwi…

Yeti - 2009-01-09

zaawansowane stadium anoreksji :mrgreen:
Rysiek@AMS - 2009-01-22

Kilka nowych fotek progresu:



Ivan bebeszy przednie drzwi


postemp przy klatce


Ivan rzeznik B]

[B]Przednie drzwi




dalszy progress przy klatce


Przymirzenia siedzenia kierowcy




auot powycinane jak ser FTW!




Ivan z Shaun sakladaja przednia rame ( po ungielsku sub frame) aby zprawdzic odleglosci. Szkielet EVO X teraz siedzi ½ incza nizej na przedniej I tylniej ramie


Spawy na wzmocnienie


Przymierzenia reszty paneli




Ivan orbi klamke do drzwi







Zkonczona klamka do drzwi

rdk - 2009-02-04

ja tak myślę Rysiek, że Mitsubishi powinno się od was uczyć :D
Japoniec - 2009-02-04

Ten stopien perfekcyjnego wykonania mogę określić jedynie zboczeniem :mrgreen:
rdk - 2009-02-05

jestem ciekaw jak AMS zaczynał :)
Rysiek@AMS - 2009-02-17

Czas na nastepna runde nowinek z budowy naszego TA-X:



Zaczecie prac przy wide body kit...


Ivan klepie fabryczny blotnik..


Tony wsapwa przedluznie blotnika


& Shane wykancza aby ladnie linie plynely


Pierwszy prototyp blotnika


blotnik z innego konta, musze przyznac ze chlopaki sie spisali niezle biorac pod uwage ze to ich pierwszy raz robienia takiegoe czegos!!!


Justin instaluje zapadajaca kulumne kireownicy oraz pedaly




Inny kat z zamocowanym siedzeniem kierowcy


Ivan zaczyna prace przy tylnym blotniku


Matt spawa wzmocnienia przy mocowaniu zawieszenia


gotowe na przymierzenia silnika




Progres przy klatce..


Matt konczy spawanie szkieletu..




Wzmocnienia przy tylnium mocowaniu zawieszenia


Matt zaspawa niezbedne dziury w firewall


AP podnosniki


troszke wiecej progresu przy klatce


Ivan i Justin z rana przed rozpoczeciem prac, takze zostal zamontowany zbiornik paliwa


Klatka prawie zkonczona




Wzmocnienia przy mocowaniu przedniego zawieszenia


Ivan zaczyna prace przy desce rozdzielczej


kilka godzin puzniej...




Ivan przygotowuje deske na tapicerke...




ze skory aligatora i strusia haha JDM special!


Dumny ivan...


Justin mazy za kierownica :D


Yeti - 2009-02-18

strasznie głęboko siedzi kierowca...
Rysiek@AMS - 2009-02-18

Yeti napisał/a:
strasznie głęboko siedzi kierowca...


Siedzenie kierowcy jest umieszczone dalej aby uleprzyc dystrybucje wagi.

Rysiek

Yeti - 2009-02-18

ciekawy patent
Rysiek@AMS - 2009-03-09

Kilka fotek z nastepnej rundy postepu przy naszym projekcie:



Umocowanie na bak paliwa ( fuel cell)


AP podnosnik umocowany do tylniego dyfra/ramy (subframe)


Justin spawa umocowania na deske rozdzielcza


Lusterko tylniego widoku


ATL bak paliwa gotowy do instalacji


Przymiarka baku oraz zbiornika zapobiegajacemu glodu paliwa


Nasz mechanizm zmiany biegow, przesuniety do tylu oraz uniesiony 4 inche aby galka zmiany biegow byla blizej kierownicy. Obudowa z Karbonu ..


Inny kat


Bak podlaczony


Ivan zklada tylnie panele podlogi


Zskielet montowania mechanizmu do zmiany biegow oraz pedaly tilton






Wykonczona tylnia sekcja

laciu - 2009-03-25

fajny materiał o AMS w OPT z 23.03 był :) szkoda że o Tym evo nie było ani słowa...
Rysiek@AMS - 2009-03-31

kilka fotek postepow budowy:

Tylnia podloga


jeden z naszych wariatow odpowiedzialnych za ten projekt- Ivan!!


Od lewej: Justin, Marcin & Ivan...






Dolot do intercoolera




Ivan przymierza chlodnice




Mistrzowie odpowiedzialny z budowe evo : Justin i Ivan


Koncowe sbiorniki do FMIC


Nasz szalony sytem wydechowy...




Justin skladajac wydech






rury bedy wychodzic przez tylnie drzwi




Rysiek@AMS - 2009-04-14

Ponownie dziekuje za pozytywne komentarze. Takze wiem ze cierpliwie czekacie na wiecej ralacji wiec oto kilka fotek z najnowszych postepow przy budowie:



Rury do intercooler i prototyp przedniego splitera








tak mniejwiecej bedzie wygladalo wyjscie wydechu przez drzwi





prototyp odlotu od intercoolera


[SIZE="4"]

a to jedna z glownych przyczyn wyjscia wydechu przez drzwi :D
[/SIZE]


z powazaniem

Ryszard Karbowiak

Yeti - 2009-04-14

nie ma to jak dobry grill :]
ember - 2009-04-14

Rysiek@AMS napisał/a:

prototyp odlotu od intercoolera

ten odlot w jakis znaczacy sposob wplynie na efektywnosc dzialania IC?

Rysiek@AMS napisał/a:
a to jedna z glownych przyczyn wyjscia wydechu przez drzwi

masakra :mrgreen:

rdk - 2009-04-15

o dżizaz. fajnie wygląda ic'ek z tym zbieraczem powietrza
ogień z drzwi jest fajny, chyba trzeba uważać na te sztuczki :mrgreen:

Pati - 2009-04-15

idealne do jazdy w korkach :-D
rdk - 2009-04-15

chyba ze takim evo jeździł byś na taxi [w końcu 4 drzwi] to możesz karać klientów jak nie zapłacą :lol:
Rysiek@AMS - 2009-04-27

Dziekuje bardzo za mile komentarze. We really appreciate them!
Kilka nowych fotek postepu przy budowie:



Shane wykancza usuniecie klamek


Ivan i Martin rozawzaja nad kolami/oponami


Justi buduje wylot od chlodnicy


zkonczony prototyp wylotu z kartury












[bwylot w versji aluminiowej [/b]




widok sirodka


usuniety z auta

usunieta klapka od baku





AIM dash zamontowany na kolumnie kierowniczej


obecne kola/opny- po pierwszy wyscigu planujemy zalozycz nasz zestaw szerokich blotnikow wiec kola i opny sie zmienia


Yeti - 2009-04-27

zrobić z kartonu, pomalować sprayem i od razu wygląda lepiej :D
Rysiek@AMS - 2009-05-07

Z przyblizajazca sie data wyscigow budowa naszego evo jest w przyspieszonym tepie. W zeszla niedziele mielismy zlot samochodowy na ktorym okazalo sie 1,000 ludzi. Podczas tego zlotu pierwszy raz pokazalismy nasze evo publicznie, a oto kila zdjec z przygotowan :



Joe przygotowywuje tylni zdezak do malowania


Przygotowania evo na malowanie

Nasza chamownia przerabiana w komore malowania




wiecej przygotowan...














W drodze na malowanie








finalowe przygotowania przed malowaniem




Shane i Corey miksuja farbe

Shane sprawdzajac mieszanke :D



Corey ustawia pistolet do malowania








Evo po pierwszej warstwie farby




skonczone




z powrotem na fabrykacji






Shane I corey - dwojka odpowiedzialna za malowanie


A to jak evo wygladalo podczas zlotu









Poniedzialek po zlocie...




[B]Linie powietrza do podnosnikow







[B]Justin testuje ustawiane swaybars

rdk - 2009-05-20

nie no to jest jakaś masakra 8-)
czarny mat niszczy, zajebisty kolor... no i jak zwykle - pełen profesjonalizm :-)

Rysiek@AMS - 2009-06-02

Czas na kilka nowych fotek. Projekt posunol niezle do przodu, planujemy EVO testowac na torze w przeciagu dwoch tygodni. Pierwszy wyscig na ktorym auto bedzie debutowac jes w Autboahn Country club ktory takze jest 40 min od nas wiec wszystko wyglada pomyslnie :D

Oto kila zdjec z postepow ( okolo 100 wiecej jest nz naszej stronie w galerji)



















A oto link do naszej galeri ( nowe zdjecia zaczynaja sie na stronie 14)

http://www.amsperformance...4186&g2_page=14

Hikiel - 2009-06-02

Zapowiada sie bardzo ciekawie. Trzymam kciuki!
Rysiek@AMS - 2009-06-17

Ostatnie kilkanascie dni to mozna opisac wrjactwem! Druzyna praktycznie pracowala dzien i noc ale w koncu EVO zostalo zlozone do kupy oraz takze przeszlo pierwszym testa na torze. Oto kilka fotek z ostatecznych robut oraz fotki z testow na torze:


Justin zainstalowal suspension potentiometers, czyli czujniki ktore mierza ruchy zawieszenie.

Tunel walu byl oblozony matrialami odbijajacymi cieplo



finalowa versje dolotu powitrze do chlodnicy na wode i olej




A oto kilka zdjec z testow na torze:











Wiecej zdjec z budowy oraz z testow mozna znalesc w naszej oficjalnej galerji tutaj:

http://www.amsperformance...4186&g2_page=21

A apropo testowania. Auto zpisalo sie bardzo dobrze, az bylismy zdziwieni ze braku problemow. Evo bylo testowane na niskim ustawieniu boostu wldajac 470 KM na kolach. Z wstepnym ustawieniem zawieszenia oraz aero i przy BARDZO lekkiej jazdzie ( szef chamowal duzo przed strefami chamowania) nasze evo okrazylo Autobahn south w 1:29:xx ktore nas niesamowicie zdziwilo. Nasze ostatnie Time attack EVO VIII ( http://www.amsperformance...meattackevo.php ) mialo rekordowe okrazenie na tym torze w strefie 1:28 wiec jestesmi pewni ze dobre 6-7 secund bedzie mozna poleprzyc. Pewnie nawet wiecej jak zalozymy przedni splitter oraz plaska podloge. Takze zauwazylismy ze zawiesznie nie mialo wystarczajaco podruzy ( droop travel) I evo w zakretach podnosilo przednie sirodkowe kolo... wiec jest naprawde duzo do poprawki.
Obecnie korektujemy wszystkie sprawki i planujemy dalsze testowanie w czwartek i piatek. Dzisiaj takze evo bedzie obklejone zpowrotem z kolory NOS Energy drink a w Sobote debut na pierwszej imprezie, Redline Time Attack @ Autobahn Country Club Joliet IL.

Filmiki i dalsze relacje w krotce!
Z powazaniem

Ryszard.





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group