JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Mitsubishi - Mocne Evo IX z VTG

vtg - 2009-03-08
Temat postu: Mocne Evo IX z VTG
Takie oto EVO IX było strojone w VTG w ubiegłym tygodniu.

Właścieiel samochodu Paweł, miał swoją IX już wcześniej mocno zmodyfikowaną, pozostawała kwestia wystrojenia, i powymieniania kilku rzeczy na bardziej wytrzymałe i bardziej wydajne.

Najsłabsze produkty wykruszyły się same, zastąpiliśmy je HKS'em lub Cosworth'em

Największy zawód sprawiło sprzęgło Exedy dwu tarczowe, które powinno sobie radzić z takimi mocami wg. zapewnien producenta. Niestety rozpięło się na łączeniu z łożyskiem co jest strasznie irytujące i niedopuszczalne. W jego miejsce wrzuciliśmy niezawodnego HKS Twin Plate.


Efekt to 594KM na paliwie 98 oktanowym, i 684KM na C16.

Dokładny setup samochodu :

MODEL:

2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX SE (Special Edition)

Modyfikacje głowicy:

- głowica Cosworth obrabiana CNC
- zawory + sprężyny Supertech + tytanowe gniazda zaworowe
- sprężyny zaworowe Cosworth
- wałki HKS 272
- przepustnica Ford

Modyfikacje bloku:

- Stroker Kit HKS
- śruby do głowicy ARP

Układ dolotowy:

- Buschur Racing Front Turbo Kit
- turbina Forced Performance HTA GT3586R
- intercooler AMS
- układ dolotowy AMS

Układ wydechowy:

- 3" układ wydechowy Cobb
- Downpipe HKS
- Sportowy katalizator HKS
- Tial 44mm Wastegate
- Tial blow off

Układ wtryskowy:

- wtryski HKS 4 x 1200 ccm
- pompa paliwa Bosch 044

Elektronika:

- sterownik AEM/EMS
- kontroler doładowania GReddy Profec-B
- akumulator Gel Power
- wzmacniacz iskry HKS DLI/CDI

Układ napędowy:

- skrzynia biegów Shephard Ultimate Ratio
- centralny dyfer Shephard Stage 2 Transfer
- 2-tarczowe sprzęgło HKS

Zawieszenie:

- zawieszenie Super Street + gorne mocowania Megan Racing (wkrótce TEIN Monoflex)
- końcówki drążków kierowniczych Whiteline
- gumy zawieszenia Powerflex
- regulowane wachacze Cusco

Koła:

Felgi : Rota G-force bronze 9x18"
Opony : Stanowczo za wąskie :)

BODY KIT:

- osłona podwozia przedniego Beatrush
- tylny dyfuzor APR
- 6cio punktowa klatka Autopower

W niedługim czasie kolejne modyfikacje samochodu Pawła, wymieniony zostanie intercooler na HKS Type R ,zostanie zamontowana druga pompa paliwa i przewody paliwowe o większej średnicy.









PODZIĘKOWANIA:

GS, GUL, Miniac, Rodriguez, Dżindż, Krzyś K., www.blitzpoland.pl, NOS Krasnobrodzka, ITR

Matey - 2009-03-08

Wynik zacny, auto rowniez :) Widzialem filmiki chyba jeszcze przed strojeniem i modyfikacjami, troche jedzie :) W jaka moc celuje Paweł ?


P.S. Tak w ogole to witam :)

Paco - 2009-03-08

VTg -ten drugi wykres to na paliwie Q16 ?
Btw - hamulce seria??

Matey - 2009-03-08

Tak, ten drugi to C16 :)

vtg napisał/a:
684KM na C16.

Japoniec - 2009-03-08

Zacnie :mrgreen:
rdk - 2009-03-09

mocny sprzęt - nie wyobrażam sobie jak taka moc może radzić sobie z autem ale jak na 4drzwiowego rodzinnego sedana to całkiem zacnie :mrgreen:
the_havran - 2009-03-09

Ale smaczek, uwielbiam Evo, a najbardziej takie które się "sprawnie" odpychają :-P
freak - 2009-03-09

ładnie ładnie ale te seryjne kółka rozrządu nie wzbudzają zaufania (jakieś chude) :-/
David333 - 2009-03-09

masakra.
macie jakies wyniki przyspieszen na gtechu chociaz?
jakies 0-100 albo 400m ?
bardzo mnie to ciekawi :mrgreen:

vtg - 2009-03-09

narazie moc bedzie taka jaka jest. Pawel ma pojechac swoj pierwszy czas w Niemczech w Luckau 4. kwietnia. Wtedy tez bedziemy wiedzieli jakie auto ma osiagi na drodze

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group