|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Mitsubishi - Mocne Evo IX z VTG
vtg - 2009-03-08 Temat postu: Mocne Evo IX z VTG Takie oto EVO IX było strojone w VTG w ubiegłym tygodniu.
Właścieiel samochodu Paweł, miał swoją IX już wcześniej mocno zmodyfikowaną, pozostawała kwestia wystrojenia, i powymieniania kilku rzeczy na bardziej wytrzymałe i bardziej wydajne.
Najsłabsze produkty wykruszyły się same, zastąpiliśmy je HKS'em lub Cosworth'em
Największy zawód sprawiło sprzęgło Exedy dwu tarczowe, które powinno sobie radzić z takimi mocami wg. zapewnien producenta. Niestety rozpięło się na łączeniu z łożyskiem co jest strasznie irytujące i niedopuszczalne. W jego miejsce wrzuciliśmy niezawodnego HKS Twin Plate.
Efekt to 594KM na paliwie 98 oktanowym, i 684KM na C16.
Dokładny setup samochodu :
MODEL:
2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX SE (Special Edition)
Modyfikacje głowicy:
- głowica Cosworth obrabiana CNC
- zawory + sprężyny Supertech + tytanowe gniazda zaworowe
- sprężyny zaworowe Cosworth
- wałki HKS 272
- przepustnica Ford
Modyfikacje bloku:
- Stroker Kit HKS
- śruby do głowicy ARP
Układ dolotowy:
- Buschur Racing Front Turbo Kit
- turbina Forced Performance HTA GT3586R
- intercooler AMS
- układ dolotowy AMS
Układ wydechowy:
- 3" układ wydechowy Cobb
- Downpipe HKS
- Sportowy katalizator HKS
- Tial 44mm Wastegate
- Tial blow off
Układ wtryskowy:
- wtryski HKS 4 x 1200 ccm
- pompa paliwa Bosch 044
Elektronika:
- sterownik AEM/EMS
- kontroler doładowania GReddy Profec-B
- akumulator Gel Power
- wzmacniacz iskry HKS DLI/CDI
Układ napędowy:
- skrzynia biegów Shephard Ultimate Ratio
- centralny dyfer Shephard Stage 2 Transfer
- 2-tarczowe sprzęgło HKS
Zawieszenie:
- zawieszenie Super Street + gorne mocowania Megan Racing (wkrótce TEIN Monoflex)
- końcówki drążków kierowniczych Whiteline
- gumy zawieszenia Powerflex
- regulowane wachacze Cusco
Koła:
Felgi : Rota G-force bronze 9x18"
Opony : Stanowczo za wąskie
BODY KIT:
- osłona podwozia przedniego Beatrush
- tylny dyfuzor APR
- 6cio punktowa klatka Autopower
W niedługim czasie kolejne modyfikacje samochodu Pawła, wymieniony zostanie intercooler na HKS Type R ,zostanie zamontowana druga pompa paliwa i przewody paliwowe o większej średnicy.
PODZIĘKOWANIA:
GS, GUL, Miniac, Rodriguez, Dżindż, Krzyś K., www.blitzpoland.pl, NOS Krasnobrodzka, ITR
Matey - 2009-03-08
Wynik zacny, auto rowniez Widzialem filmiki chyba jeszcze przed strojeniem i modyfikacjami, troche jedzie W jaka moc celuje Paweł ?
P.S. Tak w ogole to witam
Paco - 2009-03-08
VTg -ten drugi wykres to na paliwie Q16 ?
Btw - hamulce seria??
Matey - 2009-03-08
Tak, ten drugi to C16
vtg napisał/a: | 684KM na C16. |
Japoniec - 2009-03-08
Zacnie
rdk - 2009-03-09
mocny sprzęt - nie wyobrażam sobie jak taka moc może radzić sobie z autem ale jak na 4drzwiowego rodzinnego sedana to całkiem zacnie
the_havran - 2009-03-09
Ale smaczek, uwielbiam Evo, a najbardziej takie które się "sprawnie" odpychają
freak - 2009-03-09
ładnie ładnie ale te seryjne kółka rozrządu nie wzbudzają zaufania (jakieś chude)
David333 - 2009-03-09
masakra.
macie jakies wyniki przyspieszen na gtechu chociaz?
jakies 0-100 albo 400m ?
bardzo mnie to ciekawi
vtg - 2009-03-09
narazie moc bedzie taka jaka jest. Pawel ma pojechac swoj pierwszy czas w Niemczech w Luckau 4. kwietnia. Wtedy tez bedziemy wiedzieli jakie auto ma osiagi na drodze
|
|