JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Mitsubishi - Mitsubishi Lancer EVO 6.5 TME

rdk - 2009-05-07
Temat postu: Mitsubishi Lancer EVO 6.5 TME
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, bo jest na czym oko zawiesić,
wg sporej części fanów dżejdiem, jest to najlepsza wersja i zarazem najbardziej pożądana
tu w wydaniu JDM


















Deox - 2009-05-07

Jest piękny. 8-)
Monster - 2009-05-07

Deox napisał/a:
Jest piękny. 8-)


to mało powiedziane, boski jest :fuck:

Pawco - 2009-05-07

rdk napisał/a:
tu w wydaniu JDM


http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=3233 a tutaj nie w dzejdiem?? :)

Krychu - 2009-05-07

fajny, dziwi mnie ze ta wersja nie miala foteli kubelkowych z prawdziwego zdarzenia tylko jakies zwykle recaro :-?


Pati - 2009-05-08

bo TME to taka cywilizowana wersja.
Pawco - 2009-05-08

Może to zabrzmi zbyt dosadnie ale narobiłbyś to tego recaro i by sie nie wylało takie jest trzymanie boczne :)
rdk - 2009-05-08

Pawco napisał/a:
http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=3233 a tutaj nie w dzejdiem?? :)
jest jest Skarbie :*
stromevo - 2009-05-14

No locha nie przeciętna ;-)
Kawus - 2010-10-22

Zaraz po EVO IV to jest najpiękniejszy Lancer jaki kiedykolwiek powstał. Wersje od VII'ki w górę mogą się schować... Istny samuraj...

Pati napisał/a:
bo TME to taka cywilizowana wersja.


A nie było też czasem TME RS?

HołekTH - 2012-04-07

odświeże kotleta. W JDM wychodzily jeszcze mniej spotykane wersje ZERO FIGHTER i wersja EXTREME ktora z tego co pamietam powstala tylko w 40szt z tego 2 z kierownica po naszemu jedno poszlo do arabi a drugie (uwaga bo tu cos ciekawego) trafilo do polski :)

Za to TME jest u nas najbardziej znany i pożądany - zwlaszcza czerwony z naklejkami bocznymi :) ... Mialem nawet ostatnio okazje w takim siedziec bo kluczykow nie dostalem gdyz auto bylo juz sprzedane.

cfaniak - 2012-04-07

Była taka sztuka w Warszawie, teraz właściciel ma najmocniejsze prosie w kraju ;-) póżniej poszła gdzieś w Europę i została podobno rozbita. Ogólnie mega, połowa fury z carbonu. :bear2:
Bartek! - 2012-04-07

koziol11?
HołekTH - 2012-04-07

Doczytałem teraz że EXTREME zostało zbudowane przez RALLY ART UK na bazie właśnie ZERO FIGHTER. Seryjny ZERO FIGHTER miał 340ps i był produkowany od 1999r.
Ciekawe która z tych wszystkich e6 jest uważana za najbardziej kultową w JP i UK.

Słyszałem własnie że autko poszło za granicę i tam zostało rozbite ... szkoda takiego rodzynka :(

A oto ZERO FIGHTER:


I EXTREME:


cfaniak - 2012-04-07

Bartek, Karol.... ;-)
HołekTH - 2012-04-07





Piotrek(T) - 2012-04-07

Kompletnie mi się nie widzi ten Extreme :roll: Największe przegięcie to te progi :-/
Pilar - 2012-04-08

Piotrek(T) napisał/a:
Kompletnie mi się nie widzi ten Extreme :roll: Największe przegięcie to te progi :-/


x2

Kawus - 2012-04-18

Czym konkretnie, poza przelozeniem skrzyni i rozkladem mocy, rozni sie TME od takiego GSR'a czy RS'a?
HołekTH - 2012-04-19

Z zewnątrz od zwykłej "szóstki" TME różniło się
przednim zderzakiem bez dodatkowych lamp a także 17 calowymi, białymi felgami
Enkei oraz kilkoma dodatkowymi naklejkami nawiązującymi do wyglądu samochodów rajdowych zespołu fabrycznego Mitsubishi. Wnętrze zyskało czerwono- czarne fotele
Recaro z wyszytym nazwiskiem Makinena, skórzaną kierownicę MOMO i kilka innych,
drobnych detali mających świadczyć o wyjątkowości serii. Wersja TME GSR miała
seryjnie obniżone zawieszenie i nową turbinę (w RS zastosowaną starą). Oprócz tego
w przednim zawieszeniu znalazła się dodatkowa rozpórka.

Z 4evo.pl

Dodatkowo:
TME ma inne wachacze - takie same jak w evo5 ale inne niz w zwyklej 6ce.
W TME byla turbina z tytanowym wirnikiem ktora bardzo szybko wstawala

A i TME wychodzil takze w wersji RS.

MajloBHW - 2012-04-20

dokładnie jak piszesz TME to i RS :) i taką mam :)
HołekTH - 2012-04-20

ty masz RS czy TME RS? Bo zderzak przód masz z RS zwykłego
MajloBHW - 2012-04-20

mam rs-2
ale cala elektrykę, turbo, wahacze, koła mam z TME

HołekTH - 2012-04-20

a to by się zgadzało :) ... RS2 to masz elektryczne szyby i klime? Fajne autko :D
MajloBHW - 2012-04-20

mam to i jeszcze więcej :)
HołekTH - 2012-04-20

to czym się różni RS2 od GSR dokładnie?
MajloBHW - 2012-04-20

gsr mial aktywny dyfer mniejsze turbo dłuższy magiel
HołekTH - 2012-04-20

euro miały chyba tylko magiel 2.1 z tego co się orientuje, turbo nie jest mniejsze a a inny wirnik (nie tytanowy, ale też z muszlą 10.5) to tylko dyfer by się różnił?
MajloBHW - 2012-04-20

turbo tez mniejsze bylo
Dawido - 2014-05-29

Chętnie opisałbym swojego TME, ale brakuje jeszcze kilku postów :-P
Pit - 2014-11-01


Cysztof - 2015-01-25

pieknosci :)
Silver.B. - 2015-01-25

tez sie z tym zgadzam, miodzio
Później - 2015-05-21

jest agresor.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group