|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Mitsubishi - Mitsubishi Lancer EVO 6.5 TME
rdk - 2009-05-07 Temat postu: Mitsubishi Lancer EVO 6.5 TME Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, bo jest na czym oko zawiesić,
wg sporej części fanów dżejdiem, jest to najlepsza wersja i zarazem najbardziej pożądana
tu w wydaniu JDM
Deox - 2009-05-07
Jest piękny.
Monster - 2009-05-07
Deox napisał/a: | Jest piękny. |
to mało powiedziane, boski jest
Pawco - 2009-05-07
rdk napisał/a: | tu w wydaniu JDM |
http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=3233 a tutaj nie w dzejdiem??
Krychu - 2009-05-07
fajny, dziwi mnie ze ta wersja nie miala foteli kubelkowych z prawdziwego zdarzenia tylko jakies zwykle recaro
Pati - 2009-05-08
bo TME to taka cywilizowana wersja.
Pawco - 2009-05-08
Może to zabrzmi zbyt dosadnie ale narobiłbyś to tego recaro i by sie nie wylało takie jest trzymanie boczne
rdk - 2009-05-08
Pawco napisał/a: | http://www.jdm-option.pl/...opic.php?t=3233 a tutaj nie w dzejdiem?? | jest jest Skarbie :*
stromevo - 2009-05-14
No locha nie przeciętna
Kawus - 2010-10-22
Zaraz po EVO IV to jest najpiękniejszy Lancer jaki kiedykolwiek powstał. Wersje od VII'ki w górę mogą się schować... Istny samuraj...
Pati napisał/a: | bo TME to taka cywilizowana wersja. |
A nie było też czasem TME RS?
HołekTH - 2012-04-07
odświeże kotleta. W JDM wychodzily jeszcze mniej spotykane wersje ZERO FIGHTER i wersja EXTREME ktora z tego co pamietam powstala tylko w 40szt z tego 2 z kierownica po naszemu jedno poszlo do arabi a drugie (uwaga bo tu cos ciekawego) trafilo do polski
Za to TME jest u nas najbardziej znany i pożądany - zwlaszcza czerwony z naklejkami bocznymi ... Mialem nawet ostatnio okazje w takim siedziec bo kluczykow nie dostalem gdyz auto bylo juz sprzedane.
cfaniak - 2012-04-07
Była taka sztuka w Warszawie, teraz właściciel ma najmocniejsze prosie w kraju póżniej poszła gdzieś w Europę i została podobno rozbita. Ogólnie mega, połowa fury z carbonu.
Bartek! - 2012-04-07
koziol11?
HołekTH - 2012-04-07
Doczytałem teraz że EXTREME zostało zbudowane przez RALLY ART UK na bazie właśnie ZERO FIGHTER. Seryjny ZERO FIGHTER miał 340ps i był produkowany od 1999r.
Ciekawe która z tych wszystkich e6 jest uważana za najbardziej kultową w JP i UK.
Słyszałem własnie że autko poszło za granicę i tam zostało rozbite ... szkoda takiego rodzynka
A oto ZERO FIGHTER:
I EXTREME:
cfaniak - 2012-04-07
Bartek, Karol....
HołekTH - 2012-04-07
Piotrek(T) - 2012-04-07
Kompletnie mi się nie widzi ten Extreme Największe przegięcie to te progi
Pilar - 2012-04-08
Piotrek(T) napisał/a: | Kompletnie mi się nie widzi ten Extreme Największe przegięcie to te progi |
x2
Kawus - 2012-04-18
Czym konkretnie, poza przelozeniem skrzyni i rozkladem mocy, rozni sie TME od takiego GSR'a czy RS'a?
HołekTH - 2012-04-19
Z zewnątrz od zwykłej "szóstki" TME różniło się
przednim zderzakiem bez dodatkowych lamp a także 17 calowymi, białymi felgami
Enkei oraz kilkoma dodatkowymi naklejkami nawiązującymi do wyglądu samochodów rajdowych zespołu fabrycznego Mitsubishi. Wnętrze zyskało czerwono- czarne fotele
Recaro z wyszytym nazwiskiem Makinena, skórzaną kierownicę MOMO i kilka innych,
drobnych detali mających świadczyć o wyjątkowości serii. Wersja TME GSR miała
seryjnie obniżone zawieszenie i nową turbinę (w RS zastosowaną starą). Oprócz tego
w przednim zawieszeniu znalazła się dodatkowa rozpórka.
Z 4evo.pl
Dodatkowo:
TME ma inne wachacze - takie same jak w evo5 ale inne niz w zwyklej 6ce.
W TME byla turbina z tytanowym wirnikiem ktora bardzo szybko wstawala
A i TME wychodzil takze w wersji RS.
MajloBHW - 2012-04-20
dokładnie jak piszesz TME to i RS i taką mam
HołekTH - 2012-04-20
ty masz RS czy TME RS? Bo zderzak przód masz z RS zwykłego
MajloBHW - 2012-04-20
mam rs-2
ale cala elektrykę, turbo, wahacze, koła mam z TME
HołekTH - 2012-04-20
a to by się zgadzało ... RS2 to masz elektryczne szyby i klime? Fajne autko
MajloBHW - 2012-04-20
mam to i jeszcze więcej
HołekTH - 2012-04-20
to czym się różni RS2 od GSR dokładnie?
MajloBHW - 2012-04-20
gsr mial aktywny dyfer mniejsze turbo dłuższy magiel
HołekTH - 2012-04-20
euro miały chyba tylko magiel 2.1 z tego co się orientuje, turbo nie jest mniejsze a a inny wirnik (nie tytanowy, ale też z muszlą 10.5) to tylko dyfer by się różnił?
MajloBHW - 2012-04-20
turbo tez mniejsze bylo
Dawido - 2014-05-29
Chętnie opisałbym swojego TME, ale brakuje jeszcze kilku postów
Pit - 2014-11-01
Cysztof - 2015-01-25
pieknosci
Silver.B. - 2015-01-25
tez sie z tym zgadzam, miodzio
Później - 2015-05-21
jest agresor.
|
|