JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Mitsubishi - Naturally Aspirated Galant

Pawco - 2009-05-29
Temat postu: Naturally Aspirated Galant
Broderick Jones Galanta nabył od przyjaciół z przebiegiem 32 tysięcy mil po czym od razu zdecydował sie pojechać na hamownie sprawdzić dane wyjściowe przed zaplanowanymi modyfikacjami.156whp i 164wtq było dość odczuwalne przy 3 litrowym automacie ale nie było to wystarczająco dużo dla właściciela ponieważ jego celem było przekroczyć 200whp co po zbudowaniu 3.5 litrowego silnika(nieoficjalnie jest nadal jedynym 8g w Ameryce) dało 225whp i 235wtq przy wadze 1306 kg :)






Engine:
6G74 swap (the first and unofficially still the only 3.5L 8g Galant in the country), RPW Stage 2 NA cams, RPW NA valvetrain, RPW Longtube headers, 3SX 95mm bore MLS head gaskets, CP 11:1 custom pistons, Magnecor 8.5mm wires, Disturbing Motorsports billet fuel rails, Xcessive Manufacturing Intake Manifold, Q45 Throttle Body, Aeroquip Starlite -6 hose (fuel), Aeroquip -6 AN fittings and hose ends (fuel), Aeromotive A1000 FPR, Aeromotive FPR gauge, Custom intake tube, BMW EURO M3 engine oil cooler, Aeroquip Starlite -8 hose (oil), Aeroquip -8 AN fittings and hose ends (oil), Permacool oil thermostat, Permacool oil filter adapter, CSF Radiator, Samco Radiator hoses, Greddy Oil Catch Can, Greddy Radiator type-S cap, Greddy Radiator Overflow Tank, Greddy Ti-C catback exhaust (still the only 8g with this exhaust), Energy Suspensions Solid motor mounts, Braille lightweight (11.5lb) battery and lightweight aluminum mount, Mishimoto slim radiator fans 12"x2, Fidanza adjustable cam gears, 3SX lightweight crank pulley, GT Spec water temp sensor adapter, Greddy e-Manage Blue, Greddy Injector harness, Greddy Ignition harness, Boomslang e-Manage patch harness, AEM UEGO wideband, AEM Digital Display oil pressure gauge, AEM Digital Display water temp gauge

Transmission:
5-speed transmission swap (transmission from a Dodge Stratus R/T), Fidanza 9.5lb aluminum flywheel, SPEC Stage 2 clutch, Zackley solid under hood aluminum shifter bushings, Megan Racing Short Shifter, Greddy counterweight shift knob, Kartboy shifter base bushings

Exterior:
JDM VR4 front end conversion (old style), JDM 3rd Gen Tails, Custom CF trunk emblem, Custom CF trunk garnish

Interior:
Autolite LED gauge cluster with dry CF face, Custom CF triple gauge pod bezel, Custom CF shifter bezel, 1st gen Talon shift boot

Suspension / Brakes:
Ksport Kontrol Pro 32 way coilovers, Suspension Techniques 24mm sway bar (coated red), Kartboy STi swaybar endlinks, Lower Rear Tie Bar, Carbing Strut tower bar, Full EVO8 Brake conversion (front and rear), Stoptech slotted front/ rear rotors, Technafit SS Brake lines, PFC carbon metallic pads (F) Axxis Pagid pads (R), DOT 4 fluid

Wheels / Tires:
Rota Boost (17x8.5 35mm offset), Dunlop Direzza Star Spec Z1 (225x45x17)

Źródło

Deox - 2009-05-29

Piękna maszyna.
rdk - 2009-05-29

kocham te Galanty, a ten jest takim kotem, że nie mam pytań 8-)
Grzesieek - 2009-05-29

To jest chore :!:












pozytywnie chore :mrgreen:

Decado - 2009-06-01

Moja opinia jak te powyzej :galy: Ta buda ma charakter, a z jeszcze takimi modami pod maska - cudo :mrgreen:
Japoniec - 2009-08-21

Dla mnie ten model mitsu jest kultowy ( dokładnie generacja ) , rewelacyjny wygląd a w najmocniejszych wersjach świetne osiągi
pawela - 2009-08-22

dokładnie z galantów tylko seria EA, czyli owy 'rekin', cud maszyna
hubiii - 2009-12-23

tu jest troche zdjec i video z tego projektu :D http://s89.photobucket.co...%20beginnings/?
video
http://s89.photobucket.co...iafilter=videos

szkoda ze gal nie ejst tak rozwojowy jak honda ;(

kuki123 - 2010-01-16

ta generacja jest po prostu zajbista !!!!!!! :!:
Deox - 2010-01-16

kuki123 napisał/a:
ta generacja jest po prostu zajbista !!!!!!! :!:


Buda wizualnie dla mnie jest jedną z lepszych jaką zaprojektowali Japońce.

Krychu - 2010-01-16

to fakt, nadwozie tej generacji jest naprawde udane, najlepszy jest ten zbuntowany przod
aro - 2010-01-16

jest przecudny a w wersji Legnum to ideał...miałem okazje przejechac się nim, 4x4 i 280hp robi robote 8-)
Kawus - 2010-10-16

Choć byłoby to prawdą, to jednak nie napiszę, że to jeden z najładniejszych Japońców, bo wszystkie są piękne. Natomiast z czystym sumieniem napiszę, że to najpiękniejszy Galant jaki powstał. Ten non stop "wkur*iony" przód :mrgreen: Aczkolwiek w kombi podoba mi się bardziej. Mieć takiego VR-4... :-P
crazy_ivan - 2010-10-16

Mój znajomy posiadał takiego tyle, że VR4. Całkiem przyjemne to jeździ, a i z wyglądu robił robotę ( czarna perła, ciemne przednie lampy i pomarańczowe 18" ;) )
Kawus - 2010-10-16

crazy_ivan napisał/a:
Całkiem przyjemne to jeździ,


Wylewnie żeś to ujął :mrgreen:

crazy_ivan - 2010-10-16

:mrgreen:
No wiesz - co by nie mówić, auto jest spore i raczej nie bardzo nadaje się na hardcore wydmuszkę. Ale jako daily driver świetna sprawa. Stąd tylko "przyjemnie" ;-)

PaBBlos - 2010-10-17

Fakt te galanty mają to coś w sobie. A ten to już istny kocur :bear3:
niegrzeczna - 2010-10-17

jak przyjemnie odkryć coś na nowo :-P zawsze kręciła mnie ta fura, długo zanim zajarałam się hondą i jdm. po tej fali euforii trudno dodać coś jeszcze, mogę tylko podbić w/w opinie ;)
mam ten fart, że kilka x w tyg mijam te bestię w krakowie na kościuszki. w najpiękniejszej moim zdaniem wersji kombi lakier niebieski.
a tu foto wspomnianego kilka postów wcześniej legnum VR-4:
źródło: http://www.justgoodcars.c...shi-legnum.html
marzenie...!

crazy_ivan - 2010-10-18

VR4 w Polsce to same legnumy z 1 lub 2 ( nie jestem pewien ) wyjątkami.
Bartek! - 2010-10-19

crazy_ivan napisał/a:
Mój znajomy posiadał takiego tyle, że VR4. Całkiem przyjemne to jeździ, a i z wyglądu robił robotę ( czarna perła, ciemne przednie lampy i pomarańczowe 18" ;) )


na forum evo pisze gosc jezdzacy tym autem, gdzies nawet jakies zdjecie widzailem i faktycznie robi robote


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group