|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Ankiety - The Best Nissan
SebaSJP - 2011-05-12 Temat postu: The Best Nissan ...czyli którego/które kochacie najbardziej?
Ja wybieram S15 (seryjne AERO), 180sx (od Koguchi POWER) i BNR32 (HKS/NISMO)
więcej się nie dało dać
Grzesieek - 2011-05-12
Mimo, że można 3 auta wybrać to i tak niezła zagwozdka
-Pulsar GTI/GTI-R (po prostu je lubie- ot tak),
-180SX,
-R34 GTR bo jest kozacki
JDMHunter - 2011-05-12
Hakosuka!
Ali-En - 2011-05-12
Wiadomo że jeden głos musiał pójść na Pulsara
bartolos11 - 2011-05-12
Datsun!
Simel - 2011-05-13
r32!
Kamcio94 - 2011-05-16
R32 GTR, S13 i oczywiście 180 sx :p
Rudy Hiszpan' - 2011-05-17
R32 GTR, 280Z, Hakosuka. W takiej kolejności nawet.
gusbo - 2011-05-24
Wynik ankiety ciekawy, pokrzepiający hehe.
Słowik - 2011-05-26
wyznaczyłeś trend
plewski - 2011-05-30
gusbo napisał/a: | Wynik ankiety ciekawy, pokrzepiający hehe. |
Datsun Datsun
Twoj projekt ma tu pewnie niebagatelne znaczenie:)
TorquedMad_Mind - 2011-05-31
r32, datsun i hakosuka... reszta nie ma startu
Red. - 2011-08-17
Jak dla mnie : Pulsar, GT-R R32, GT-R R33.
Dario - 2011-08-17
zbyt duzy wybor ;p ale i tak Datsun > all ;p
Jocker_666 - 2011-08-17
Osobiscie oczywiscie Skyline'y ale to chyba przez to ze jestem leciutko jednostronny ...
ozimus - 2011-08-28
R34 & Datsun
Sivus - 2011-08-28
Hakosuka, Datsun, R32
mikoangelo - 2011-08-28
Hakosuka, R32, S13
TorquedMad_Mind - 2011-08-29
R32 i R33 - lepszy performance w stosunku do R34 z powodu wagi no i oczywiście hakosuka
ember - 2011-08-29
Bio napisał/a: | R33 - lepszy performance w stosunku do R34 z powodu wagi |
R33 GT-R: 305 PS / 1,530 kg = 199 PS / t
R34 GT-R: 332 PS / 1,540 kg = 215 PS / t
czy ja wiem czy 10kg zrobi az taka roznice stosunek najlepszy wychodzi w R34. To sa podstawowe wersje GT-Row.
to jeszcze jako ciekawostke dam R32, ale tutaj roznica w masie jest juz spora:
R32 GT-R: 280 PS / 1,430 kg = 195 PS / t
TorquedMad_Mind - 2011-08-29
ok - z r33 mi się szajsnęło. myślałem, że ważył bliżej r32 a nie r34...
David333 - 2011-08-29
s13, Hakosuka i Datsun.
nygu - 2011-08-30
bnr32, rs13, s30z
staryjaponiec - 2011-08-31
BNR32
BNR34
S14 kouki
Youtro - 2011-09-07
S14 Silvia
Lil_P - 2011-09-17
mój wybór to R32, R34, Silvia S15
Rudy Hiszpan' - 2011-09-21
Słowik napisał/a: | wyznaczyłeś trend |
Dla mnie to initial-d i wangan wyznaczyły trendy, ale gusbo na skalę forumową oczywiście miał duże znaczenie.
pr00 - 2011-11-29
Hakosuka, Datsun, r-34 taka kolejność.
Kawus - 2011-12-28
Bio napisał/a: | ok - z r33 mi się szajsnęło. myślałem, że ważył bliżej r32 a nie r34... |
Nawet gdyby, to skrzynia w R34 robi na tyle roboty, ze tak znikoma roznica wagi ma tutaj akurat male znaczenie, o ile nie zadne.
Ja oddalem glos, zanim doczytalem, ze mozna oddac trzy glosy. Wybor to oczywiscie i bezapelacyjnie R32 GT-R. Jak dla mnie - najlepszy samochod swiata
TorquedMad_Mind - 2011-12-29
Kawus napisał/a: |
Nawet gdyby, to skrzynia w R34 robi na tyle roboty, ze tak znikoma roznica wagi ma tutaj akurat male znaczenie, o ile nie zadne.
|
tyle, że przy dłuższej jeździe skrzynie nie zniweluje rosnących problemów z trakcją z powodu szybciej zżeranych opon i hamulców
Kawus - 2012-04-20
Chodzi Ci teraz o endurance, czy po prostu normalna jazde?
Wez pod uwage mniejsza podsterownosc w R34 z powodu Atessy Pro.
I czy 10kg roznicy w wadze moze az tak niekorzystnie wplynac na zuzycie opon czy hamulcow?
Nie pytam z ironia, po prostu chcialbym wiedziec jak to sie ma w praktyce.
przemal - 2014-01-18
R34
kieczmer - 2014-02-09
Pulsar GTI/GTI-R lekki, 4x4, doładowany!
Neill007 - 2019-01-12
Witam!
Niestety nie moge utworzyć nowego tematu (50 postów) wiec zapytam tu. Mam możliwość zamiany Evo 6 tme (rhd) na s14a(lhd) i chciałbym wiedzieć wasze opinie. Plusem nissana jest to ze ma zakuty silnik, turbo gtx3071 (400whp), a evo oryginalny zrobiony na 360 koni. Co byście zrobili?
Yaca - 2019-01-13
przy całej mojej ogromnej sympatii do S14 to TME w oryginale bym nie zamieniał
Red. - 2019-01-16
Też bym zostawił Lancera. Oryginalne TME będą, lub nawet już są niemal kolekcjonerskimi autami i chyba najbardziej uznaną na świecie odmianą Evo.
S14a jak podłubane by nie było, to chyba jednak nie ta liga.
|
|