JDM-Option.pl Forum
Forum fanatyków Japanese Domestic Market.

Ankiety - The Best Nissan

SebaSJP - 2011-05-12
Temat postu: The Best Nissan
...czyli którego/które :nismo: kochacie najbardziej?


Ja wybieram S15 (seryjne AERO), 180sx (od Koguchi POWER) i BNR32 (HKS/NISMO) :lol:


więcej się nie dało dać

Grzesieek - 2011-05-12

Mimo, że można 3 auta wybrać to i tak niezła zagwozdka ;-)
-Pulsar GTI/GTI-R (po prostu je lubie- ot tak),
-180SX,
-R34 GTR bo jest kozacki :mrgreen:

JDMHunter - 2011-05-12

Hakosuka!
Ali-En - 2011-05-12

Wiadomo że jeden głos musiał pójść na Pulsara ;)
bartolos11 - 2011-05-12

Datsun!
Simel - 2011-05-13

r32!
Kamcio94 - 2011-05-16

R32 GTR, S13 :D i oczywiście 180 sx :p
Rudy Hiszpan' - 2011-05-17

R32 GTR, 280Z, Hakosuka. W takiej kolejności nawet.
gusbo - 2011-05-24

Wynik ankiety ciekawy, pokrzepiający hehe.
Słowik - 2011-05-26

wyznaczyłeś trend 8-)
plewski - 2011-05-30

gusbo napisał/a:
Wynik ankiety ciekawy, pokrzepiający hehe.


Datsun :!: Datsun :!:

Twoj projekt ma tu pewnie niebagatelne znaczenie:)

TorquedMad_Mind - 2011-05-31

r32, datsun i hakosuka... reszta nie ma startu ;)
Red. - 2011-08-17

Jak dla mnie : Pulsar, GT-R R32, GT-R R33.
Dario - 2011-08-17

zbyt duzy wybor ;p ale i tak Datsun > all ;p
Jocker_666 - 2011-08-17

Osobiscie oczywiscie Skyline'y ale to chyba przez to ze jestem leciutko jednostronny :oops: :lol: ...
ozimus - 2011-08-28

R34 & Datsun :-D
Sivus - 2011-08-28

Hakosuka, Datsun, R32
mikoangelo - 2011-08-28

Hakosuka, R32, S13
TorquedMad_Mind - 2011-08-29

R32 i R33 - lepszy performance w stosunku do R34 z powodu wagi ;) no i oczywiście hakosuka ;)
ember - 2011-08-29

Bio napisał/a:
R33 - lepszy performance w stosunku do R34 z powodu wagi ;)


R33 GT-R: 305 PS / 1,530 kg = 199 PS / t
R34 GT-R: 332 PS / 1,540 kg = 215 PS / t

czy ja wiem czy 10kg zrobi az taka roznice ;-) stosunek najlepszy wychodzi w R34. To sa podstawowe wersje GT-Row.

to jeszcze jako ciekawostke dam R32, ale tutaj roznica w masie jest juz spora:
R32 GT-R: 280 PS / 1,430 kg = 195 PS / t

TorquedMad_Mind - 2011-08-29

ok - z r33 mi się szajsnęło. myślałem, że ważył bliżej r32 a nie r34... :P
David333 - 2011-08-29

s13, Hakosuka i Datsun. :)
nygu - 2011-08-30

bnr32, rs13, s30z
staryjaponiec - 2011-08-31

BNR32
BNR34
S14 kouki

Youtro - 2011-09-07

S14 Silvia
Lil_P - 2011-09-17

mój wybór to R32, R34, Silvia S15
Rudy Hiszpan' - 2011-09-21

Słowik napisał/a:
wyznaczyłeś trend 8-)

Dla mnie to initial-d i wangan wyznaczyły trendy, ale gusbo na skalę forumową oczywiście miał duże znaczenie.

pr00 - 2011-11-29

Hakosuka, Datsun, r-34 taka kolejność.
Kawus - 2011-12-28

Bio napisał/a:
ok - z r33 mi się szajsnęło. myślałem, że ważył bliżej r32 a nie r34... :P


Nawet gdyby, to skrzynia w R34 robi na tyle roboty, ze tak znikoma roznica wagi ma tutaj akurat male znaczenie, o ile nie zadne.

Ja oddalem glos, zanim doczytalem, ze mozna oddac trzy glosy. Wybor to oczywiscie i bezapelacyjnie R32 GT-R. Jak dla mnie - najlepszy samochod swiata 8-)

TorquedMad_Mind - 2011-12-29

Kawus napisał/a:

Nawet gdyby, to skrzynia w R34 robi na tyle roboty, ze tak znikoma roznica wagi ma tutaj akurat male znaczenie, o ile nie zadne.

tyle, że przy dłuższej jeździe skrzynie nie zniweluje rosnących problemów z trakcją z powodu szybciej zżeranych opon i hamulców ;)

Kawus - 2012-04-20

Chodzi Ci teraz o endurance, czy po prostu normalna jazde?

Wez pod uwage mniejsza podsterownosc w R34 z powodu Atessy Pro.
I czy 10kg roznicy w wadze moze az tak niekorzystnie wplynac na zuzycie opon czy hamulcow?
Nie pytam z ironia, po prostu chcialbym wiedziec jak to sie ma w praktyce.

przemal - 2014-01-18

R34
kieczmer - 2014-02-09

Pulsar GTI/GTI-R lekki, 4x4, doładowany!
Neill007 - 2019-01-12

Witam!
Niestety nie moge utworzyć nowego tematu (50 postów) wiec zapytam tu. Mam możliwość zamiany Evo 6 tme (rhd) na s14a(lhd) i chciałbym wiedzieć wasze opinie. Plusem nissana jest to ze ma zakuty silnik, turbo gtx3071 (400whp), a evo oryginalny zrobiony na 360 koni. Co byście zrobili?

Yaca - 2019-01-13

przy całej mojej ogromnej sympatii do S14 to TME w oryginale bym nie zamieniał ;-)
Red. - 2019-01-16

Też bym zostawił Lancera. Oryginalne TME będą, lub nawet już są niemal kolekcjonerskimi autami i chyba najbardziej uznaną na świecie odmianą Evo.
S14a jak podłubane by nie było, to chyba jednak nie ta liga.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group