|
JDM-Option.pl Forum Forum fanatyków Japanese Domestic Market. |
|
Aftermarket Parts - Jaki najlepszy dolot? Czy CAI, tuba, rura itd. :D
Kleju - 2011-06-17 Temat postu: Jaki najlepszy dolot? Czy CAI, tuba, rura itd. :D Tak się ostatnio właśnie zastanawiałem jaki dolot jest najlepszy do silnika wolnossącego.
Dajmy na to do silników B16, B18 itd z vtec (mój silnik trochę podobny do tych hondowskich konstrukcji ) Podobno (ze słyszenia) parówa wcale nie jest taka dobra pod względem osiągów, a dobry dolot CAI może pomóc. Ma ktoś może jakieś potwierdzenie tego, ewentualnie swoje doświadczenie?
The Player - 2011-06-17
Parówa szału nie robi, jest całkiem fajny dźwięk, ale nie odczułem jakiś mocnych pozytywów, może trochę środek i górę poprawiło., ale może dlatego, że mam nie odgrodzą i bez nawiewu.
Kleju - 2011-06-17
The Player napisał/a: | ale może dlatego, że mam nie odgrodzą i bez nawiewu |
Też właśnie nie mam i coś mi się wydaje, że jak się nagrzeje w komorze to spadki są zauważalne..
Fawor - 2011-06-19
dobrze obliczony pod wałki dolot o równej średnicy, odgrodzony i z doprowadzonym powietrzem daje lepsze przyrosty niż parówa. Wide - moje ogłoszenie dolotów do B16tek.
Mazek - 2011-06-19
CAI w zderzaku i pozamiatane ;]
Jonek - 2011-06-19
i woda w cylindrach nieco to niebezpieczne, mając CAI sprawdzałbym pogode na ten dzień
The Player - 2011-06-19
Podobno to bzdura, wiele osób jeździło z CAIem na codzień i żadnego hydrolocka nie mieli (chciałbym się dowiedzieć kto w ogóle to miał w PL), jeśli nie wjedziesz do kałuży i całego stożka nie zamoczysz to nie powinno być przykrych skutków, poza tym są hydroshieldy.
fatboy - 2011-06-19
Pewien użytkownik z Hondy Kielce :
Cytat: | No to będzie swap...nie mogłem sie zmobilizować to samochód mnie do tego zmobilizował Silnik nie przeżył starcia z kałuża... :bad: zaczynam poszukiwania silnika :usmiech: |
warjjjacik - 2011-06-19
gdzieś czytałem, że od hydroshieldów też jest spadek mocy jak ktoś ma to założone na stożek.
Jonek - 2011-06-19
tak po 1 to juz nie pierwszy przypadek z jakim mam styczność, że silnik ze zatarł mając cai.
a po 2 hydroshieldy cos tam zabierają z mocy, wiec jest sens 'niszczyc' zderzak prowadzic orurowanie przez pół komory, aby miec te +2hp. ale to juz osobista sprawa czy ktos to montuje czy też nie
Robs - 2011-06-19
The Player napisał/a: | Podobno to bzdura, wiele osób jeździło z CAIem na codzień i żadnego hydrolocka nie mieli (chciałbym się dowiedzieć kto w ogóle to miał w PL), jeśli nie wjedziesz do kałuży i całego stożka nie zamoczysz to nie powinno być przykrych skutków, poza tym są hydroshieldy. |
Koledze w EP3 (CAI) po spotkaniu z kałużą, korba wyszła bokiem.Mogę podesłać foty jaka piękna dziura w bloku
Jonek - 2011-06-20
no wiec własnie
Mazek - 2011-06-21
wszystko zalezy czy masz offroada i walisz po kałużach czy tor i street.
Kleju - 2011-06-22
Dobra, tak będzie:
Fawor - 2011-06-24
Mazek napisał/a: | wszystko zalezy czy masz offroada i walisz po kałużach czy tor i street. |
ehh... Był przypadek na jednej z pojeżdżawek, że auto jadące obok jakiegoś ctr'a wjechało w kałuże i chlapnęło mu na filtr. Skutki już wspominane wyżej. A chlapanie innych aut jadących po pasie obok na Twoj samochód jakoś nie jest wielkiem fenomenem, nieprawdaż?
Mazek - 2011-06-27
No to pech niestety ;/
U mnie w CRX jak i w innych 2g CRX'a miejsce jest wprost wymarzone i filtr jest zabudowany z każdej strony, wlot jest seryjny tylko wycięta dziura na powietrze i mam go delikatnie wyżej nad tą dziurą, aby właśnie takiej bezpośredniej wody nie dostał w siebie. Silnik razem z CAI jeździ od marca tego roku. Służy mi do codziennej jazdy i wypady.
CRISH - 2016-12-26
Hello! I want to ask you opinion about Air intakes for B-series! Now i have Whale Penis Carbon intake! But i readed, that it is possible that i am loosing power with it! That,s why i searched that very good Air intakes are:
DC2 OEM Airbox with elbow and Cold air Feed
Mugen Airbox
CT Engineering Icebox
So maybe somebody can tell your opinion and thoughts, which one could be the best! Thanks!
Mareczuczek - 2016-12-26
OEM DC2 is a good option even for D series. Or you can go for some aftermarket CAI
CRISH - 2016-12-26
Mareczuczek napisał/a: | OEM DC2 is a good option even for D series. Or you can go for some aftermarket CAI |
I readed that OEM DC2 ITR Airbox with cold air feed is one of the best, maybe even the best one!:) But i want to know what other people say! Maybe some have real proofs on dyno, which one really is the best! Mugen and CT too are very good, but they are more expensive!
Mareczuczek - 2016-12-26
You consider only Air Boxes?
Why not for example Short Ram Intake or CAI?
CRISH - 2016-12-26
Mareczuczek napisał/a: | You consider only Air Boxes?
Why not for example Short Ram Intake or CAI? |
Yes, i look only on airboxes! I don,t like short ram or CAI
Fawor - 2017-01-03
I think that the most important in such parts is this, that they work properly and give gains - not this what you like Good calculated (lenght) short ram with proper isolation works - proven
|
|