Auto: niebieski sedan
Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 2379 Skąd: Syrynia / Wrocław
Wysłany: 2010-11-03
The VG30DETT was first developed for the 1987 MID4-II and produced 330 PS (240 kW).[1] It was the last of the 4 valve belt drive DOHC turbocharged engines into production being preceded by the CA18DET and RB20DET.
The production 3.0 L (2960 cc) VG30DETT produces 300 hp (220 kW) and 283 ft·lbf (384 N·m) when mated with a 5 speed manual transmission. When mated with the 4 speed automatic transmission, it was rated at 280 hp (210 kW) and 283 lb·ft (384 N·m) of torque. It featured hybrid twin T22/TB02 turbochargers, twin intercoolers, and NVCS(Nissans Valve Timing Control System). Iron block aluminum heads.
It is used in the following vehicles:
1987 Nissan MID4-II Concept (Not-Production)
1989–2000 Nissan Fairlady Z (300ZX) Twin Turbo
Mody:
*Kolektor Dolotowy z 1 przepustnica(Seryjnie sa dwie)
*Blow Off HKS
*Customowe Turbosprezarki(Kazda o potencjale 350km)
*IC by Yakuza
*Wydech(Od kolektora do koncowego) 2.5 cala
*Tlumik koncowy Superspint
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum