Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
STI EU vs STI USA
Autor Wiadomość
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2011-03-22   STI EU vs STI USA

czy może mi ktoś kumaty wyłożyć różnice między wersjami EU i USA? i czy ten motor 2,5 jest na prawdę taki tragiczny?

p.s. chodzi mi o ten model:

_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-22   

nieeee jak już to tylko EVO...

poza dźwiękiem boksera nie ma tutaj nic fajnego.
zasadnicza różnica to właśnie motor 2.5l w us. podobno się przegrzewa i kapitalny remont to tylko kwestia czasu... poza tym z podobna moca i kierowca ZAWSZE wolniejsze od EVO.
a tak btw. pewnie tak jak EVO kompletnie nie nadaje się na DD.

P.S.
tylko emczy ziąąą :mrgreen:
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2011-03-22   

Bartek! napisał/a:
nieeee jak już to tylko EVO...


Warna mu! za rozmywanie! :lol:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-22   

chyba pomuka za dobre rady ;-) jak nie kupisz evo z 4łapów to będziesz żałował, zobaczysz :mrgreen:

co d różnic:

Na rynku US wersja STi pojawiła się po raz pierwszy w 2003 roku (jednak był to model MY'04). Najważniejszą różnicą w stosunku do wersji z rynku europejskiego był silnik o pojemności 2.5 litra (300KM) i centralny dyferencjał z systemem DCCD (Drivers Controlled Center Differential).
W wersji EU STi pracował silnik dwulitrowy (265KM) a system DCCD pojawił się jako opcja dopiero od MY 05. Inne różnice to np. felgi BBS w STi US (w MY'04 rozstaw śrub 5x100, od MY'05 5x114, podobnie jak w EU), inne mocowania zawieszenia w STi US (bliźniacze z tymi z japońskiej wersji Spec C), i różnice wyposażeniowe: STi US posiadało tempomat, boczne poduszki powietrzne w przednich fotelach, światła ksenonowe, ale nie posiało np. immobilizera (STi MY05 US był już w niego wyposażony).
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2011-03-22   

a jak z hamulcami? bo też chyba są jakieś różnice?



btw. podobno 2,5 lepiej znosi gaz... :lol:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-22   

różnica w hamulcach była tylko pomiędzy WRX'ami. STI ma to samo EU i US.

butla w koło, wlew pod klapke/rejestracje i jechane :lol:
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
IzBa 

Auto: Acc
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 43
Skąd: Wwa/Sdl
Wysłany: 2011-03-23   

Jak się spisuje gaz w boxerach ? Tak jak w innych, że wszystko zależy od klasy instalacji ?
_________________
CE_2
 
 
 
Sanctim 

Auto: łódźki tramwaj ;)
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 154
Skąd: Lublin/Łódź
Wysłany: 2011-03-23   

Z tym gazem to chyba Emre żartował.
 
 
Bartek! 


Auto: m5 f10, m3 e36,1/2 328 e36, cl55 amg
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 8064
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-23   

IzBa napisał/a:
Jak się spisuje gaz w boxerach ? Tak jak w innych, że wszystko zależy od klasy instalacji ?


:wstyd:
myślałeś że on to na poważnie ?
gaz najlepiej spisuje się w zapalniczkach :lol:
_________________
Zawód - SYN :lol:
 
 
IzBa 

Auto: Acc
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 43
Skąd: Wwa/Sdl
Wysłany: 2011-03-23   

Wiedziałem że to delikatna ironia ale chce mimo wszystko wiedzieć ;-)
_________________
CE_2
 
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2011-03-23   

u mnie na rejonie był chłopak śmigający STi na gazie... oprócz tego, że wszyscy z niego szydzili nie mogę nic więcej powiedzieć... ;-)
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
cfaniak 

Auto: EK4
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24   

Ten co kiedyś wyjeżdżał sprawdzjąc wytrzymałość felg na boczne uderzenie w krawężnik?? :mrgreen:
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2011-03-24   

nie, to był Maciej S. z drugim moim ziomkiem (po tym wydarzeniu przez jakiś czas ksywa Solberg) pożyczonym STi... :wstyd:

Ty się nie śmiej, bo kawałek tego krawężnika prawie mnie trafił w cymbał... :lol:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
cfaniak 

Auto: EK4
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 1500
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-25   

Ten lamus Maciej S.?? to go najwidoczniej wtedy nieznałem (i tak powinno pozostać ale cóż :lol: ). Dlatego Wojtek zapuściłeś włosy i chodzisz w czapkach żeby mieć naturalny chełm. ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna