Witam,rozglądam się za swapem do mojego civica,ale jest b,duży wybór co do silnika od b16a2 do h22a,także niewiem na co wziąść koncepcje,ceny swapów są podobne do siebie a jak to się prezkłada w praktyce?jesli ktoś miał z tym stycznośc chciałbym usłyszeć jego opine!!
najłatwiejsze jest B seria, jak robisz sam i dobrze ogarniasz [ale sądzę że nie, bo byś nie pytał] to H seria też można ogarnąć. Ogólnie można o tym dywagować i dywagować, aczkolwiek nie ma sensu błyskać wiedzą skoro wszystkie te informacje są już napisane setki razy.
Jeśli auto na co dzień do delikatnego grzebania to B16
jeśli weekendówka bez grzebania grubszego to H22
jeśli weekendówka z dłubaniem to w sumie bez różnicy
rzeczywiscie,mogłem lepiej poszukać,znaczy sie potrzebuje samochód do normalne jazdy czasem jak to mówią po bułki ,czy h22a nie jest to troche za duży silnik?jak to przekłada się na zawieszenie przednie itp?
już troche ogarnołem ten temat,doszłem do wniosku żę sprowadzę z angli civica kombi b18c4,hamulce i resztę wszystko będę przekłądał,co wy o tym myslicie?
gregoryfm
Auto: Honda Civic V Hb
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 12 Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-21
wybór należy do Ciebie.ale kupić jest prosto bo za 6 tys. kupisz całe auto i masz wszystko do przekładki.
a jak jest z zawieszeniem,(amory+ spręzyny)bo jak będę przekładał hamulce to musze z całymi piastami itp.a podejrzewam ze od mojego to niepodejdzie wtedy zawias.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum