Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki najlepszy dolot? Czy CAI, tuba, rura itd. :D
Autor Wiadomość
Kleju 


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 589
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-06-17   Jaki najlepszy dolot? Czy CAI, tuba, rura itd. :D

Tak się ostatnio właśnie zastanawiałem jaki dolot jest najlepszy do silnika wolnossącego.
Dajmy na to do silników B16, B18 itd z vtec (mój silnik trochę podobny do tych hondowskich konstrukcji ;) ) Podobno (ze słyszenia) parówa wcale nie jest taka dobra pod względem osiągów, a dobry dolot CAI może pomóc. Ma ktoś może jakieś potwierdzenie tego, ewentualnie swoje doświadczenie?
_________________

 
 
The Player 
Got boost?


Auto: Coupe B16 Turbo
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 432
Skąd: Choszczno/Czysta
Wysłany: 2011-06-17   

Parówa szału nie robi, jest całkiem fajny dźwięk, ale nie odczułem jakiś mocnych pozytywów, może trochę środek i górę poprawiło., ale może dlatego, że mam nie odgrodzą i bez nawiewu.
 
 
 
Kleju 


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 589
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-06-17   

The Player napisał/a:
ale może dlatego, że mam nie odgrodzą i bez nawiewu


Też właśnie nie mam i coś mi się wydaje, że jak się nagrzeje w komorze to spadki są zauważalne..
_________________

 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2011-06-19   

dobrze obliczony pod wałki dolot o równej średnicy, odgrodzony i z doprowadzonym powietrzem daje lepsze przyrosty niż parówa. Wide - moje ogłoszenie dolotów do B16tek.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Mazek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 326
Skąd: ja się wziąłem :D
Wysłany: 2011-06-19   

CAI w zderzaku i pozamiatane ;]
 
 
Jonek 


Auto: w dowodzie EG4
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 417
Skąd: owni. czewa
Wysłany: 2011-06-19   

i woda w cylindrach :roll: nieco to niebezpieczne, mając CAI sprawdzałbym pogode na ten dzień :mrgreen:
_________________
The important thing is to keep trying!
 
 
The Player 
Got boost?


Auto: Coupe B16 Turbo
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 432
Skąd: Choszczno/Czysta
Wysłany: 2011-06-19   

Podobno to bzdura, wiele osób jeździło z CAIem na codzień i żadnego hydrolocka nie mieli (chciałbym się dowiedzieć kto w ogóle to miał w PL), jeśli nie wjedziesz do kałuży i całego stożka nie zamoczysz to nie powinno być przykrych skutków, poza tym są hydroshieldy.
 
 
 
fatboy

Auto: eh6/eg2/ep4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 1822
Skąd: Skarżysko/Kraków
Wysłany: 2011-06-19   

Pewien użytkownik z Hondy Kielce :

Cytat:
No to będzie swap...nie mogłem sie zmobilizować to samochód mnie do tego zmobilizował :rotfl: Silnik nie przeżył starcia z kałuża... :bad: zaczynam poszukiwania silnika :usmiech:
_________________
Stage1 - D16Y8 137,3KM @ 6725 / 150,7NM @ 5606
Stage2 - B16A JDM 170 KM @ 7,800 / 157NM @ 7,300 + Y21 LSD

http://www.facebook.com/MotoFotooo
 
 
warjjjacik 

Auto: Honda Prelude
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 107
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-19   

gdzieś czytałem, że od hydroshieldów też jest spadek mocy jak ktoś ma to założone na stożek.
 
 
Jonek 


Auto: w dowodzie EG4
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 417
Skąd: owni. czewa
Wysłany: 2011-06-19   

tak po 1 to juz nie pierwszy przypadek z jakim mam styczność, że silnik ze zatarł mając cai.
a po 2 hydroshieldy cos tam zabierają z mocy, wiec jest sens 'niszczyc' zderzak prowadzic orurowanie przez pół komory, aby miec te +2hp. ale to juz osobista sprawa czy ktos to montuje czy też nie :-P
_________________
The important thing is to keep trying!
 
 
Robs 


Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 21
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-06-19   

The Player napisał/a:
Podobno to bzdura, wiele osób jeździło z CAIem na codzień i żadnego hydrolocka nie mieli (chciałbym się dowiedzieć kto w ogóle to miał w PL), jeśli nie wjedziesz do kałuży i całego stożka nie zamoczysz to nie powinno być przykrych skutków, poza tym są hydroshieldy.


Koledze w EP3 (CAI) po spotkaniu z kałużą, korba wyszła bokiem.Mogę podesłać foty jaka piękna dziura w bloku :zab:
 
 
Jonek 


Auto: w dowodzie EG4
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 417
Skąd: owni. czewa
Wysłany: 2011-06-20   

no wiec własnie :roll:
_________________
The important thing is to keep trying!
 
 
Mazek 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 326
Skąd: ja się wziąłem :D
Wysłany: 2011-06-21   

wszystko zalezy czy masz offroada i walisz po kałużach czy tor i street.
 
 
Kleju 


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 589
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-06-22   

Dobra, tak będzie:


:lol: :lol: :lol:
_________________

 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2011-06-24   

Mazek napisał/a:
wszystko zalezy czy masz offroada i walisz po kałużach czy tor i street.

ehh... Był przypadek na jednej z pojeżdżawek, że auto jadące obok jakiegoś ctr'a wjechało w kałuże i chlapnęło mu na filtr. Skutki już wspominane wyżej. A chlapanie innych aut jadących po pasie obok na Twoj samochód jakoś nie jest wielkiem fenomenem, nieprawdaż?
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna