Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
ssak z b18c6 do b18c4-warto?
Autor Wiadomość
m6nj 

Auto: ed6/b18T
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 161
Skąd: lublin
Wysłany: 2009-08-29   ssak z b18c6 do b18c4-warto?

witam -mam pytanie po pierwsze czy ssak z b18c6 podejdzie do b18c4 a po drugie czy warto jest robic taka modyfikacje ,czy bedzie jakis przyrost wiem ze ssak z b18c4 strasznie muli czy b18c6 bedzie lepszy?dzieki
 
 
 
arturro385 

Auto: eg6
Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 141
Skąd: polska
Wysłany: 2009-08-29   

Po pierwsze ssaka z b18c6 nie da rady założyć na c4. Zostaje tylko jedna mozliwośc kupić skunk2 do c4. skunk2 jest kopią Itra tylko odlewany jest w grubszym ziarnie. SSący z Itra podejdzie p&p do b16a2.
 
 
kristico86


Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: LWL
Wysłany: 2011-10-10   

arturro385 napisał/a:
Po pierwsze ssaka z b18c6 nie da rady założyć na c4.


jesteś w głębokim błędzie kolego wszystko się da 8-) i nawet nie trzeba nic spawać :-P
_________________

No tune no life
 
 
rdk 
me against the world


Auto: służbowe
Dołączył: 08 Gru 2006
Posty: 10509
Skąd: Miasto Aniołów
Wysłany: 2011-10-20   

he? coś więcej?
 
 
 
kristico86


Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 38
Skąd: LWL
Wysłany: 2011-10-20   

rdk napisał/a:
he? coś więcej?


pomijam fakt poprzewiercania otworów zgodnie z uszczelka do b18c4 (osobiście użyłem do tego splanowanej flanszy z kolektora b18c4 - ale nie każdy ma możliwość wykonać coś takiego)... gdyż jak wiadomo są one inaczej rozmieszczone...

zajmę się kanałem wodnym, opcje sa 3:

- przespawanie kanału wodnego tego z b18c4 do flanszy kolektora b18c6/b16a2- ja tak zrobiłem - fotki w moim temacie :arrow: http://www.jdm-option.pl/...?t=9652&start=0
ale dodatkowo po spawaniu trzeba planować powierzchnie styku flanszy z głowica...ale do tej pory wszystko śmiga bezproblemowo u mnie :)

- obciąć kawałek flanszy zawierającej kanał wodny z flanszy kolektora b18c4 i zostawi przykręcony w głowicy i w odpowiednim miejscu uciąć kolektor b18c6/b16a2 - czyli pozbawić go umiejętnie kanału wodnego

- wprasować kawałek krócca na klej do głowicy aby podpiąć do niego przewód wodny i pozbawić kolektora docelowego tego kanału wodnego

podsumowanie - najmniej inwazyjna i do wykonania samemu jest opcja druga..opcja 3 może się nie powieść ze względu na cienka ściankę w głowicy jak ktoś zacznie młotkiem atakować to może to się skończyć źle :/

jak ktoś coś popróbuje to zachęcam do podzielenia się wrażeniami :)
_________________

No tune no life
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna