Najeżdżasz na mnie to zapytam - co ma kamera HD do dźwięku? HD to rozdziałka i rodzaj zapisu obrazu a nie dźwięku
Nie "najeżdzam" tylko piszę Dobra HD to HD ale wiadomo, że taka kamera raczej zdecydowanie lepiej nagra dźwięk niż telefon...Stara mała kamera Sony robiła to 10x lepiej niż większośc obecnych telefonów.
KAMILcom napisał/a:
Nie wiem skąd masz te doświadczenie, ale najwięcej daje końcowy nie środkowy i każdy kogo znam to potwierdzi.
no nie wiem...mój końcowymi twin loop (ponoć cichy a w rzeczywistości o wiele głośniejszy od takiego jak ma teraz Tomac) na całkowicie seryjnym wydechu civica był poprostu głośny. Na całym 2" z duzym środkowym M-techa zamilkł o połowe.
Ja nie miałem środkowego wogóle. Wspawałem i mnie zdziwko wzieło, że nie było różnicy. No może ciut ciszej pod odcinką i troszke dzwięk lepszy, ale głośność praktycznie ta sama. tłumik 50cm długości....
zamontowałem końcowy (31cm owalny, bo wiekszy nie wchodzi) i różnica była kolosalna ...
_________________ size is nothing... boost is EVERYTHING
Np ten, o ktorym tak zajebiscie rozpisywales sie na poprzedniej stronie Ja tu tez nic wybitnego nie slysze. Powiedzialbym nawet, ze to dosc bezplciowe jak na Integre. Slychac tam CAI i jakies basowe popierdywanie.
Tak, spoko, wiem, ze zaden film nie odda audiofilskiego orgazmu, ktorego moga doswiadczac tylko Twoje uszy.
lozek napisał/a:
Czy to nie jest logiczne?
Nie dla wszystkich. Po pierwszym poscie Tomaca o wydechu powinienes to juz bardzo dobrze rozumiec.
Oraz czy moge prosic, zeby moderator nie kasowal moich postow NA TEMAT? Odpisalem sadamowi, teraz jego pytanie pozostalo bez odpowiedzi.
Auto: T jet Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2012-02-01
KAMILcom napisał/a:
sadam napisał/a:
moim zdaniem jest to kwestia dobrego środkowego.z moich doświadczeń z el-tec'iem było tak, że jak miałem tylko końcowy przelot o długosci 40cm z reszta fabryczna bez kata to darło ryja strasznie.po zamontowaniu środka sytuacja zmieniła sie diametralnie.było totalnie cicho.
Nie wiem skąd masz te doświadczenie, ale najwięcej daje końcowy nie środkowy i każdy kogo znam to potwierdzi.
ze swojego civica sprzed paru lat.naprawde było kiepsko bez srodkowego.trzeba tez dodać, że nie można porównać m-techowego środka do el-tec'owe środka.el-tec jest po prostu wiekszy/grubszy.
pisze to co ja uważam jako obecny użytkownik m-techa a były uzytkownik el-teca.i od razu odpowiem na pytanie czemu mam tłumiki innej firmy niż tej która zachwalam: cena oraz design tłumika końcowego.
!markos napisał/a:
Oraz czy moge prosic, zeby moderator nie kasowal moich postow NA TEMAT? Odpisalem sadamowi, teraz jego pytanie pozostalo bez odpowiedzi.
od razu Ci napisze czemu "zabłysnąłem"(bądź też myślałeś, że chciałem zabłysnąć) stwierdzeniem, że wydech bedzie troche głośniejszy jak sie wygrzeje: bo zmieni sie też jego barwa dźwieku i wtedy można nagrać film i dopiero oceniać go wg swojego gustu.bo teraz naprawde nic nie słychać oprócz tego co napisałeś:
!markos napisał/a:
Powiedzialbym nawet, ze to dosc bezplciowe jak na Integre. Slychac tam CAI i jakies basowe popierdywanie.
stąd moja wypowiedź
Tomac, czekam na kolejna odsłone za dobrych kilkaset km
od razu Ci napisze czemu "zabłysnąłem"(bądź też myślałeś, że chciałem zabłysnąć) stwierdzeniem, że wydech bedzie troche głośniejszy jak sie wygrzeje: bo zmieni sie też jego barwa dźwieku
Nie, nie.. Mocno sie nie zrozumielismy.. Ten wydech NIGDY nie zmieni barwy dzwieku, poniewaz producent najzacniejszych na planecie Ziemia ukladow wydechowych uzywa najlepszego wygluszenia, ktore nie jest dostepne dla nikogo, wlasciwie to pewnie nawet produkowane jest specjalnie dla El-tec, a receptura jest strzezona lepiej niz skladniki Coca Coli.
Auto: ED6 340KM, MB2
Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 89 Skąd: Warszawa i okolice
Wysłany: 2012-02-02
raz na jakiś czas musi powstać taki temat na każdym forum.
niektórzy zachowują się jak fanatycy- ślepo wierzą w to co chcą.
porównanie z samochodami wydaje się być dobre tylko bym wybrał np KIA i FIAT (Skode szybciej do VW czy Seata- bo do Audi nie ma zupełnie porównania). Gość miał kiedyś 2 samochody KIA Pride i Fiat Tempra, stwierdził że Kia była fatalna, mała i niewygodna w porównaniu z "dostojną" "zajebistą" Temprą.
Minęło parę lat... KIA daje 7 letnią gwarancje na dobre samochody, Stilo jest w pierwszej piątce najbardziej awaryjnych aut... ale gość, nadal twierdzi że jego Fiat jest najlepszy i nigdy nie kupi kijanki, bo to badziew i się na tym przejechał i jak jego znajomy kupi takowy samochód to go w rozmowie zrówna z ziemią.
Tak M-tech 7 lat temu miał głośne, nietrwałe tłumiki- zaletą było że wyglądały jak JDM. Eltec wtedy miał cichsze (choć z trwałością to różnie bywało - znam 3 tłumiki/osoby/auta które nie przetrwały 1,5 roku) z tym że wyglądały jak... no jak ktoś mi powie że ładnie, to ... ehh ... niektórym podobno Lady Gaga się podoba -ich sprawa.
Minęło parę lat...
M-tech zmienił wygłuszenie w tłumikach. Wprowadził nowe kształty tłumików do oferty, nie brakuje mu ochoty do poprawiania swoich produktów. Nadal wygląda bardzo dobrze i nie wstyd ten tłumik pokazać.
Eltec - tak to jest stary dobry Eltec. Cichy- pewnie tak, wygląd- nierdzewny, błyszczy się, z daleka ok, a pod samochód przecież nikt nie zagląda ... chyba... przynajmniej taką nadzieję ma właściciel.
Mister M-tech, w rozmowie wskazał nawet nam źródło, skąd Eltec bierze te magiczne wygłuszenia... a czy wkłada dokładnie to samo do swoich produktów to już pytanie do niego
co do gięcia rur czy spawania- Czemu wielkie firmy gną? bo jest taniej przy produkcji seryjnej, szybciej, powtarzalnie, bardziej opłacalne i nie trzeba mieć samochodu żeby przymierzyć. Spawanie wydechu z całą pewnością nie wpływa negatywnie, ani na dźwięk ani na moc.
co do dźwięku... wiecie że dźwięk powstaje już w głowicy? (powiedzmy na zaworach-chociaż nawet niektórzy twierdzą że w stożku ) ten sam wydech będzie inaczej brzmiał w 5 genie w b a inaczej w d serii. to tak jakby ktoś chciał porównywać.
Waga- rura praktycznie ta sama. tłumik? powinien być M-tech lżejszy bo przecież ma cieńsze blachy... ale...
Tomac napisał/a:
PS2: porównywałem wagowo końcowe tłumiki seryjny vs el-tec. zdecydowanie lżejszy wychodzi el-tec.[/size]
no nie wiem co powiedzieć.
Niestety największym minusem Elteca jest jego wygląd- zamontuj do zajebistego S2000 dwa tak samo wyglądające tłumiki Mtech, albo dwa Elteci... chyba będą się różniły.
PS2: porównywałem wagowo końcowe tłumiki seryjny vs el-tec. zdecydowanie lżejszy wychodzi el-tec.
[/size]
Nie jestem pewny ale z tego co wiem, to m-tech daje na boki ściankę 1mm a na denka 1,5mm kolego, może dla tego jest cięższy??
Czy te hiper dobre wygłuszenie jest tez ultra lekkie??
Jeździłem na kilka m-techach i żaden nigdy mi nie dał metalicznego dźwięku,jak ludzie jeżdżą na wydechach składanych z 3 rożnych średnic różnych tłumików, źle dobranych średnicach to ich sprawa:(
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum