Bardzo fajna rolka szkoda ze w serii nie ma podejscia do CTR ze wzgledu na g.. skrzynie
Japoniec, a Ty przypadkiem nie mówisz o tej wersji z silnikiem 1,8-litra i mocą 192 koni http://bluebox.zary.com.p...olla_tsport.htm ? Ta z kompresorem jest mocniejsza, a i skrzynie może poprawiono, czy jest ta sam? Zobacz, że czas przyspieszenia do setki skrócił się z 8,4 do 6,9, więc myślę, że ta wersja może już spokojnie powalczyć z CTR!
Zwykły T Sport ma takie parametry:
Układ napędowy:
typ silnika: benzyna
zasilanie: turbo, wtrysk wielopunktowy
pojemność silnika: 1795 cm3
ilość cylindrów: 4
moc maksymalna: 192 KM przy 7800 obr./min.
maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 6800 obr. /min.
skrzynia biegów: manualna
napęd: przedni
Dane eksploatacyjne:
prędkość max: 225 km/h
przyspieszenie: 8.4s do 100km/h
zużycie paliwa: cykl mieszany - 8.3 l/100km
cykl miejski - 10.9 l/100km
cykl pozamiejski - 6.4 l/100km
pojemność zbiornika paliwa: 55 l
Wymiary i masa:
długość/szerokość/wysokość: 4180/1710/1475 mm
masa własna: 1125 kg
masa całkowita: 1655 kg
ładowność: 530 kg
pojemność bagażnika: 289 l
Jakby nie było, to macie rację, że zwykła Corolla T Sport w wersji z silnikiem benzynowym bez kompresora nie daje rady ze względu na skrzynię, a co do wersji mocniejszej, to nie posiadam wiedzy, czy skrzynia została poprawiona, czy nie. Podejżewam jednak, że tak. 6,9 do 100 km/h to bardzo dobry wynik, ale do K20 też można dołożyć kompresorek. Choć co by nie gadać, to ta Toyota mi się bardzo podoba.
BTW. wersja z kompresorem idzie identycznie co wersja bez, roznica jest tylko w elastycznosci
To skąd taka różnica w przyspieszeniu podawana w tabeli? Sama liczba koni świadczy, że kompresor powinien dużo lepiej śmigać.
papier przyjmie wszystko
z tego punktu widzenia to mozna sie scigac 2ma kartkami papieru po stole
tuz po premierze compresora w wawie odbyly sie testy , mam gdzies filmiki, nie ma bata compresor idzie leb w leb . roznica w jezdzie na codzien jes natomiast duza + elastycznosc
seryjny cts ma taki a nie inny czas do 100km-h w katalogu bo jak toyota wytlumaczylaby jakikolwiek sens kupowania celicy ts ktora z tym samym silnikiem jest sporo drozsza od cts,mniejsza,gorzej wyposarzona i ma nieznacznie lepsze osiagi
Auto: już nie impreza - teraz BMW
Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 154 Skąd: GA
Wysłany: 2011-11-28
podepnę się pod temat...
słyszałem, że w CTS N/A wystepuje problem wycierajacych sie walkow rozrzadu, przez co traci moc ze swoich 192 na ~160hp.
jak ustosunkują się do tego osoby majace doswiadczenie w temacie tych aut?
ile kosztowac moze taka Toyota w dobrym stanie?
czy nadaje sie to auto do upalania na kjs i tego typu imprezach, czy z gory mozna stwierdzic, ze EP3 duzo lepiej sie do tego nadaje?
czyli jest trwalsze, szybsze, lepiej radzi sobie w zakretach?...
mialem okazje byc kiedys przewiezionym taka toyota znajomego i jest to calkiem zacne autko
lecz chcial bym zaglebic temat nieco mocniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum