Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
JDM zawsze lepsze...K20A
Autor Wiadomość
adrian 


Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 2761
Skąd: torun
  Wysłany: 2007-09-22   JDM zawsze lepsze...K20A

temat JDM ostatnio na topie,test Dominika z Ecu-Performance,
jako ciekawostke wrzucamy cudny wykres CTR-a , modyfikacje to tloki JDM,walki JDM, kolektor RBC, kolektor wydechowy TODA,INJEN dolot, Hondata KPRO .

wynik 241Km i 238NM, dlaczego to tak dobry wynik?

Poniewaz czesci pochodza od Hondy to raz, a druga sprawa to,

aby osiagnac ponad 240KM* trzeba zakladac dosc mocne walki, ktore nawet przy kompresji 12.5:1 i tak beda mialy moment obrotowy na poziomie 220NM . Czyli dosc czesty efekt, przyrost samej gory kosztem momentu, Tutaj mamy i to i to :d


*240KM na hamowni na ktorej testujemy, poniewaz taki sam setup na innej pokazuje 256Km, ale przemilczmy to...



JDM RULZ jednym zdaniem
_________________
エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
Ostatnio zmieniony przez adrian 2007-09-22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Matey 
Fan Wódki


Auto: 147 JTDM
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 4382
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-09-22   

Ziom... trzezwy byles jak to pisales ?
_________________
マテイ || JDM Bania Squad
 
 
 
adrian 


Auto: D15B JDM VTEC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 2761
Skąd: torun
Wysłany: 2007-09-22   

wal sie :mrgreen:
_________________
エチケットでお悩みの方に人気を集めている爽臭サプリ。一時品
JDM weblog site- http://jdmoption.wordpress.com/
 
 
 
GaRaż 


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 174
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-09-22   

Ziom sie czegos najadl :) , hamownia GMS podaje dziwne wyniki , hamowana tam integra typeR 1,8 z kolektorem dc , wydechem, dolotem oraz strojeniem miala 223 Nm :) , hamownia hamowni nie rowna , moze sluzyc jedynie dla danej firmy jako narzedzie pozwalajace ocenic czy modyfikacje daly poprawe osiagow czy tez nie daly oraz do strojenia np. zaplonow. Pamietam jak byl kiedys hamowany CTR w kreatorze i u nas w bydzi , roznica +6HP na korzysc kreatora , +6 HP to juz przy 200HP 3% roznicy , jak by to byl blad pomiarowy to chyba duzy jest :) , zreszta jak wjedziesz samochodem na hamownie i zaczniesz pomiary to moc bedzie sukcesywnie spadac za kazdym pomiarem a roznice moga dojsc nawet od kilku do kilkunastu koni ;) .
_________________
... GaRaż Race Team ...

Profesjonalne części do tunigu
Serwis i naprawa pojazdów

Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
 
 
 
!markos 
turbo vtak


Auto: hjundaj getz
Dołączył: 07 Gru 2006
Posty: 2823
Skąd: waw
Wysłany: 2007-09-24   

w tamtej integrze byl lekko doprezony motor i liznieta glowica. nie wiadomo jednak jak mocno doprezony i jak zrobiona glowica. tak czy siak w 220+Nm z seryjnego b18c6 z wydechem nie uwierze, bo to po prostu nierealne.
_________________
Aftermarketowe czesci z US: ebaycargo@gmail.com
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-09-24   

!markos napisał/a:
tak czy siak w 220+Nm z seryjnego b18c6 z wydechem nie uwierze, bo to po prostu nierealne.


zawsze można ściemniać, że masz wyjątkowo dobrą serię. ;) :D
 
 
 
Paco 


Auto: FORD
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 1994
Skąd: SGL Najlepsi!
Wysłany: 2007-09-27   

czy ten wykres z 1-szego posta to czasem nie wykres czarnej ep3 co była w prezentowana swego czasu w GT, tzn jej kolejne modyfikacje :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna