temat JDM ostatnio na topie,test Dominika z Ecu-Performance,
jako ciekawostke wrzucamy cudny wykres CTR-a , modyfikacje to tloki JDM,walki JDM, kolektor RBC, kolektor wydechowy TODA,INJEN dolot, Hondata KPRO .
wynik 241Km i 238NM, dlaczego to tak dobry wynik?
Poniewaz czesci pochodza od Hondy to raz, a druga sprawa to,
aby osiagnac ponad 240KM* trzeba zakladac dosc mocne walki, ktore nawet przy kompresji 12.5:1 i tak beda mialy moment obrotowy na poziomie 220NM . Czyli dosc czesty efekt, przyrost samej gory kosztem momentu, Tutaj mamy i to i to :d
*240KM na hamowni na ktorej testujemy, poniewaz taki sam setup na innej pokazuje 256Km, ale przemilczmy to...
Ziom sie czegos najadl , hamownia GMS podaje dziwne wyniki , hamowana tam integra typeR 1,8 z kolektorem dc , wydechem, dolotem oraz strojeniem miala 223 Nm , hamownia hamowni nie rowna , moze sluzyc jedynie dla danej firmy jako narzedzie pozwalajace ocenic czy modyfikacje daly poprawe osiagow czy tez nie daly oraz do strojenia np. zaplonow. Pamietam jak byl kiedys hamowany CTR w kreatorze i u nas w bydzi , roznica +6HP na korzysc kreatora , +6 HP to juz przy 200HP 3% roznicy , jak by to byl blad pomiarowy to chyba duzy jest , zreszta jak wjedziesz samochodem na hamownie i zaczniesz pomiary to moc bedzie sukcesywnie spadac za kazdym pomiarem a roznice moga dojsc nawet od kilku do kilkunastu koni .
_________________ ... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tunigu Serwis i naprawa pojazdów
Jun Auto Mechanic , APEXi , Fujita , ACT , Wiechers , Seibon , Invidia i wiele innch marek ......
w tamtej integrze byl lekko doprezony motor i liznieta glowica. nie wiadomo jednak jak mocno doprezony i jak zrobiona glowica. tak czy siak w 220+Nm z seryjnego b18c6 z wydechem nie uwierze, bo to po prostu nierealne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum