Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenia gwintowane HSD
Autor Wiadomość
komancz

Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-02-05   Zawieszenia gwintowane HSD



Zawieszenia HSD cieszą się w Europie, Australii, a ostatnio również i w Polsce coraz większym uznaniem. Wysoka jakość wykonania, trwałość, znakomita charakterystyka tłumienia i szeroki zakres dostępnych regulacji sprawia, że HSD są częstym wyborem kierowców do aut Track Day, Drift, a także do jazdy na co dzień.
Jako wyłączny przedstawiciel marki HSD w Polsce chcielibyśmy zaproponować Wam możliwość zakupu grupowego zestawów zawieszeń producenta.


Dlaczego zakup grupowy?

Zima jest sprzyjającym okresem do planowania i przeprowadzania modyfikacji w autach, tak by przygotować je na początek sezonu. Jednym z najbardziej odczuwalnych, krytycznych dla prowadzenia się auta zmian jest właśnie zawieszenie. Na dobry start sezonu postanowiliśmy umożliwić zakup zawieszeń HSD w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, dlatego nie warto zwlekać z decyzją i przegapić taką okazję :)

Co oferujemy

1. HSD HR MonoPro



To najbardziej znane zawieszenie marki HSD, od niego rozpoczęła się cała historia. Krótka charakterystyka przedstawia się następująco:

Konstrukcja Monotube:

HSD jest konstrukcją jednorurową typu Monotube, stosowaną w najlepszych, wyczynowych zawieszeniach, a tzw. “odwrócony” układ inverted zmniejsza masę nieresorowaną. Gaz oddzielony jest od oleju, co zwiększa efektywność tłumienia. Monotube charakteryzuje się także znakomitą odpornością mechaniczną i stabilnością cieplną. Gruba sztyca amortyzatora ma średnicę aż 44 mm, zastosowano sprężyny ID 65. Elementy regulacyjne zabezpieczono przed korozją powłoką na bazie cynku, odporną na warunki drogowe (sól). Dolne mocowania wykonano z wytrzymałej stali,
amortyzatory chronione są przegubowymi osłonami.

Regulacja:

Nawet najlepsze zawieszenie źle wyregulowane nie przynosi dobrych rezultatów. Konfiguracja HSD nie wymaga asysty inżyniera od zawieszeń, jest przejrzysta, a jednocześnie kompleksowa. Dostępne są trzy główne regulacje. Wysokość można łatwo zmienić dolnym uchwytem. Co ważne system ten jest niezależny od skoku amortyzatora (zawsze zachowany jest pełen skok) oraz napięcia wstępnego sprężyny, gwarantuje szeroki zakres ustawień. Niezależnie od wysokości oraz napięcia sprężyny dostępna jest także regulacja tłumienia amortyzatora. Pokrętło (umieszczone na górze lub na dole w zależności od modelu) zapewnia zintegrowaną regulację odbicia (rebound) i dobicia (compression), dbając o zachowanie optymalnych relacji tych dwóch parametrów oraz pozwalając na dopasowanie pracy zawieszenia do własnych upodobań. Zakres regulacji jest szeroki, a zmiany natychmiast wyczuwalne.

Płytki Camber Plates:

Zawieszenia wyposażone są w komplet aluminiowych górnych mocowań Camber Plate z wysokiej jakości łożyskami sferycznymi oraz możliwością regulacji pochylenia koła (dla osi przedniej oraz w niektórych modelach dla osi tylnej).











2. HSD DT DualTech



Młodszy brat zawieszenia HR, który powstał na bazie stosowanych w nim rozwiązań. Jest to konstrukcja tańsza, lecz wykonana z identycznym naciskiem na trwałość i jakość kluczowych elementów.

Amortyzatory TwinTube:

Główną różnicą pomiędzy zawieszeniami HR a DT są amortyzatory. W tych ostatnich zastosowano amortyzatory dwururowe (typ TwinTube), oferujące bardzo dobrą relację jakości do ceny. Zawieszenie jest w ten sam sposób zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi, elementy regulacyjne pokryto cynkiem.
Względem HR w amortyzatorach zmniejszono objętość gazu i oleju, jednak podwójne ścianki gwarantują wciąż znakomitą sztywność i ochronę. Amortyzatory TwinTube wybierane są często przez producentów poszukujących optymalnego kompromisu między komfortem a efektywnością tłumienia, stąd są chwalone w aplikacjach ulicznych. Oczywiście dużo zależy od regulacji…

Regulacja:

Pod tym względem DT nie różni się praktycznie niczym od topowego modelu HR. Dostępne są ponownie trzy główne regulacje. Wysokość regulujemy dolnym uchwytem, a system jest niezależny od skoku amortyzatora (zawsze zachowany jest pełen skok) oraz napięcia wstępnego sprężyny i gwarantuje szeroki zakres ustawień. Niezależnie od wysokości oraz napięcia sprężyny dostępna jest także regulacja tłumienia amortyzatora. Pokrętło (umieszczone na górze lub na dole w zależności od modelu) zapewnia zintegrowaną regulację odbicia (rebound) i dobicia (compression), dbając o zachowanie optymalnych relacji tych dwóch parametrów oraz pozwalając na dopasowanie pracy zawieszenia do własnych upodobań. Zakres regulacji jest w tym modelu również szeroki, a zmiany natychmiast wyczuwalne.

Płytki Camber Plates:

Zawieszenia wyposażone są w komplet aluminiowych górnych mocowań Camber Plate z wysokiej jakości łożyskami sferycznymi oraz możliwością regulacji pochylenia koła (dla osi przedniej oraz w niektórych modelach dla osi tylnej).






Ceny:

Tylko w tym zakupie grupowym oferujemy specjalne warunki cenowe na wszystkie zawieszenia.

HSD HR MonoPro Cena (zakup grupowy): 3199 zł! Cena detaliczna: 3999 zł

HSD DT DualTech Cena (zakup grupowy): 2299 zł! Cena detaliczna: 2699 zł

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (23 %), na zakupiony towar wystawiamy FV.

ZASADY ZAKUPU GRUPOWEGO:

Abyśmy mogli zaproponować Wam powyższe warunki musimy zebrać zamówienia na 50 kompletów zawieszeń (łącznie, ze wszystkich aplikacji). Akcja zakupów grupowych rozpoczyna się 2 lutego 2013 i potrwa do 2 marca 2013. Warunkiem uczestniczenia jest złożenie zamówienia i wpłata zaliczki w wysokości 50 % ceny z zakupu grupowego (1599 zł dla modelu HR i 1099 zł dla DT). Termin dostarczenia zamówień: przełom kwiecień/maj 2013. Przed odbiorem zawieszenia trzeba oczywiście wpłacić całą kwotę :)

Aplikacje:

Obydwa modele zawieszeń oferowane są do wielu typów aut:

BMW: Seria 3 E36 i E46, E90, E92, E93

Nissan: S13, S14, S15, Skyline R32, R33, R34, R35, Z32 300zx, Z33 350z

Toyota: Supra Mk3, Mk4, Soarer JZZ30, MR2 SW20

Mazda: MX5 Mk1 i Mk2 (NA6, NB6), RX7 FC3S i FD3S, RX8 SE3P, 3 MZD3, 6 MZD3

Honda: Accord CL1, CL7, Civic EF, EG6, EK, EP3, Integra DC2 i DC5, S2000, NSX, CR-Z

Mitsubishi: Lancer EVO 5, 6, 7, 8, 9, X

Subaru: Impreza GC8, GDB 5x100 i 5x114,3, GRB WRX i STi, Legacy GT BH5, BP5, BG5, Forester SF5, SG5, BRZ

VW: Golf 5

UWAGI KOŃCOWE, DOSTAWA:

Wszystkie zawieszenia objęte są roczną gwarancją bez limitu kilometrów. Po otrzymaniu zawieszeń z fabryki skontaktujemy się z każdym, kto złożył zamówienie i wpłacił zaliczkę celem ustalenia sposobu odbioru. Zawieszenia można odebrać osobiście z siedziby naszej firmy. Oferujemy również wysyłkę kurierem DHL w dowolne miejsce w Polsce w cenie 39 zł brutto.


DANE KONTAKTOWE:

Na wszystkie pytania i wątpliwości chętnie odpowiemy mailowo, telefonicznie lub osobiście. Serdecznie zapraszamy.

XXLRALLY
Aleja Sportowa 1
41-501 Chorzów
www.xxlrally.pl
facebook.com/xxlrally
tel. +48 603 308 345
+48 600 166 666
 
 
Świeży


Auto: esczternaściea
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-05   

jakies fotki auta na opuszczonym do konca gwincie ?
_________________

 
 
komancz

Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-02-06   

Świeży napisał/a:
jakies fotki auta na opuszczonym do konca gwincie ?


przykłądowe ustawienia w nadwoziu EG. Można ustawić jeszcze niżej.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna