Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 277 Skąd: West Side of Europe
Wysłany: 2012-04-20
Chodzi Ci teraz o endurance, czy po prostu normalna jazde?
Wez pod uwage mniejsza podsterownosc w R34 z powodu Atessy Pro.
I czy 10kg roznicy w wadze moze az tak niekorzystnie wplynac na zuzycie opon czy hamulcow?
Nie pytam z ironia, po prostu chcialbym wiedziec jak to sie ma w praktyce.
Auto: EVO6TME
Dołączył: 03 Mar 2016 Posty: 25 Skąd: Stockholm
Wysłany: 2019-01-12
Witam!
Niestety nie moge utworzyć nowego tematu (50 postów) wiec zapytam tu. Mam możliwość zamiany Evo 6 tme (rhd) na s14a(lhd) i chciałbym wiedzieć wasze opinie. Plusem nissana jest to ze ma zakuty silnik, turbo gtx3071 (400whp), a evo oryginalny zrobiony na 360 koni. Co byście zrobili?
Auto: już nie impreza - teraz BMW
Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 154 Skąd: GA
Wysłany: 2019-01-16
Też bym zostawił Lancera. Oryginalne TME będą, lub nawet już są niemal kolekcjonerskimi autami i chyba najbardziej uznaną na świecie odmianą Evo.
S14a jak podłubane by nie było, to chyba jednak nie ta liga.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum