Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
szybko wybite koncowki drazkow
Autor Wiadomość
Seed 


Auto: Audi S3
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 297
Skąd: Bytom
Wysłany: 2012-12-27   szybko wybite koncowki drazkow

Zawieszenie robione w tym roku tj. tuleje poliuretan + końcówki drążków i drążki. Jedynie amortyzatory maja z 20k km przebiegu. I teraz niech mi ktoś powie co jest przyczyna, że po okolo 2-3k km końcówki koncertowo się wysrywają.
_________________
B16A1 VTEC.
 
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk

Wysłany: 2012-12-30   

Jakiej firmy te koncowki?
_________________
 
 
 
Seed 


Auto: Audi S3
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 297
Skąd: Bytom
Wysłany: 2013-01-08   

Końcówki firmy 555.

Dodam, że ostatnio pojechałem na stację diagnostyczną, aby wywęszyć co może być powodem. Auto trochę pnakuwiało na szarpakach, gościu wieszał się na zawiasie, nadupcał fikołki i stwierdził, że jedyne do czego może się przyczepić to górny prawy sworzeń. Ja obstawiałem, że może amortyzatory niedomagają- ale wszystko ok z nimi wyszło. Kompletnie nie mam pojęcia czego się złapać.
_________________
B16A1 VTEC.
 
 
 
loczek 

Auto: ed6ee9
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 67
Skąd: ostrówek
Wysłany: 2013-01-14   

Seed napisał/a:
Końcówki firmy 555.

Dodam, że ostatnio pojechałem na stację diagnostyczną, aby wywęszyć co może być powodem. Auto trochę pnakuwiało na szarpakach, gościu wieszał się na zawiasie, nadupcał fikołki i stwierdził, że jedyne do czego może się przyczepić to górny prawy sworzeń. Ja obstawiałem, że może amortyzatory niedomagają- ale wszystko ok z nimi wyszło. Kompletnie nie mam pojęcia czego się złapać.


zakładasz ten sam temat na kilku forach i po co ?

na szybsze zużywanie się końcówek ma wpływ chyba jedynie styl jazdy ( odbijanie się od krawężników itp )

może na jakieś fejki trafiłeś ? bo to bardzo możliwe , teraz od chińczyków możesz sobie zamówić
brand jaki chcesz


sprzedawałem wiele razy CTR końcówki tańsze niż 555 i nie było problemów

więc może wymień na nowe końcówki , zrób zbieżność i obserwuj i tak nie masz wyjścia
_________________

Kontakt: kontakt@baeer.pl
 
 
 
Seed 


Auto: Audi S3
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 297
Skąd: Bytom
Wysłany: 2013-01-15   

loczek kupiłem teraz CTR i zobaczymy co z tego wyjdzie- słyszałem właśnie o fejkach 555. I nie, nie odbijam się od krawężników. :)
_________________
B16A1 VTEC.
 
 
 
Gorczyk 
Gwiazda


Auto: Merc 190
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 400
Skąd: Środa Wlkp.
Wysłany: 2014-02-24   

temat trochę stary ale odkopię bo po co zakładać kolejny ;)

mam tak samo jak seed opisuje ale tylko prawa strona, 3 końcówki w roku to takie minimum :zly:
ale wpadłem ostatnio na poliuretanowe kapturki, które wymieniasz właśnie w miejsce tych oryginalnych, czy ktoś już miał styczność z tym i zamieniał te gumy, bo jestem ciekaw jak to zabezpieczyć by guma się nie zsunęła :P

na stronie Strong flexa jest niby filmik ale jakoś dużo się nie dowiedziałem :zalamany:

pozdro
_________________

 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2014-02-24   

te poli kapturki to jest kasztan i nie warto się z tym ścierać

jeśli chodzi o końcówki 555 to ostatnio coś poleciały ostro na jakości :-/
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Ktuy 

Auto: Is 200
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 303
Skąd: Stalowa wola
Wysłany: 2014-02-24   

to bierzcie trw sa tez dosc dobrej jakosci czesto to samo co org
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna