Kiedyś uważałem że Saab musi być czarny ale ten szary też jest spoko.
Czarnego krótko też miałem i fakt faktem moje brązowe felgi najlepiej do tego koloru pasowały ale i tak wolę moje 278 i 279
Widzę, ze w BBSach gustujecie - też długo byly u mnie na celowniku bo idealnie się komponują (i nawet CK 18x8 nabyłem) ale koniec końców nie zagrzały długo miejsca, w Skandynawii co drugi ładny Saab to BBSy i po obejrzeniu kilkuset fotek miałem przesyt chyba - CK przegrały z innymi felgami. Tak czy inaczej wybór dobry, świetnie grają z linią nadwozia - swoją drogą w Polsce 9-3 na 18" CH jeszcze nie widziałem.
Co do obowiązkowych zmian zapomniałem jeszcze o hamulcach - serię można zagotować momentalnie także minimum to jarzma i tarcze 308mm z Viggena/9-5 Aero (tanio i sensownie - dęba w miejscu nadal nie staje ale przynajmniej da się dynamicznie jechać bez obawy o zgubienie hamulca).
Auto: Saab 9-3 Aero
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 100 Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-11
Cytat:
Choć do 5d nigdy się nie przekonam.
Dla mnie to przede wszystkim wygoda. Auto nie traci wg mnie uroku przez kolejna parę drzwi.
Cytat:
Kolor 279 też trochę nuda saabowa (też jeden z moich to taki szarak) ale bardzo pasuje do tego auta. I rewelacja na nasz klimat - brudu nie widać
Nigdy nie sądziłem że kupie srebrne auto-ten na szczęście jest ciemniejszy od wiekszości golfów i astr No i problem z nim faktycznie jest taki ze nie widać brudu i jezdze aż nie prosi sie o mycie- wtedy zużywam 2x wiecej wody niż na lancera żeby go domyć
Cytat:
Z koniecznych wręcz musowych w 9-3 rzeczy to polecam Eibachy, shortshifter od Nicka T. i oczywiście program. Już na łagodnym sofcie Hirscha jest to inne auto nie wspominając o wyższych stage'ach np. MapTuna (BSRa raczej bym nie polecał).
Nie koniecznie chciałbym obniżać auto z racji że seria juz dość nisko ma elementy platikowe, jeżeli juz to mw -30mm tylko nie wiem czy są dostepne takie. jedyne z jakimi się spotkałem to -55/40
Bez shortshiftera myśle ze też można przeżyć-szczególnie że to dupowóz a nie auto sportowe
Dlaczego nie polecasz BSR
Cytat:
Rozumiem, że miskę i odmę już odhaczyles.
Odchaczone jest juz wszystko co było możliwe w tym silniku Dodatkowym bonusem jest to że ponad 2k km po rewizji kolor oleju nie wiele różni sie od tego który jest w butelce
Cytat:
Niech się dobrze sprawuje!
Nie dziękuje żeby nie zapeszyć
Cytat:
Tak na marginesie gdzie ustrzeliłeś fotki z tymi Radzieckimi samolotami ?
Dokładnie tak jak nomad napisał : Muzeum Lotnictwa w Krakowie.
Cytat:
Rejestrację krakowskie - zapewne Muzeum Lotnictwa.
Tylko dziwne, że nie ma fotki z Viggenem, czy też moim ulubionym Drakenem - ja bym nie opuścił będąc tam
Też miałem chrapke na takie foty, kumpel fotograf pisał nawet w tej sprawie do dyrekcji muzeum ale nie dostał żadnej odpowiedzi wiec musieliśmy zadowolic sie tymi "eksponatami" które stały na parkingu
Cytat:
Tak czy inaczej wybór dobry, świetnie grają z linią nadwozia - swoją drogą w Polsce 9-3 na 18" CH jeszcze nie widziałem.
Jeżeli wszystko dobrze sie potoczy to może wkońcu bedzie, ale tak jak pisałem na początku-narazie plany życiowe/zawodowe są na pierwszym miejscu.
Z drugiej strony opony letnie ktore mam obecnie wystarcza max na ten sezon i trzeba bedzie wybrac, albo 18" albo nowe opony na OEM 17". Generalnie gdyby w dobrych pieniadzach były -30 to to kolo bardzo fajnie komponuje sie z bryła auta.
Cytat:
Co do obowiązkowych zmian zapomniałem jeszcze o hamulcach - serię można zagotować momentalnie także minimum to jarzma i tarcze 308mm z Viggena/9-5 Aero (tanio i sensownie - dęba w miejscu nadal nie staje ale przynajmniej da się dynamicznie jechać bez obawy o zgubienie hamulca).
Własnie zastanawiałem sie czy można jakoś fajnie upgrade-owac zestaw hamulcowy. Jezeli wszystko jest p&p do Aero to dobra rada na przyszłość gdy hamulce sie skończą
Ja mam zboczenie na punkcie aut 3d także nie jestem obiektywny - znam ludzi, którym 5d podoba się nawet bardziej (i kompletnie Ich nie rozumiem ).
Steel Grey to srebrny na szczęście nie jest. Srebrnego też bym nigdy nie kupił.
Eibachy to -30 (w teorii w przypadku Aero to nawet -20 bo seria jest -10). Przy 18" 225/40 lub zimowych 205/50r17 auto mam wyżej niż np. seria zawias i 195/65r15 często na zimę do Saabow zakładanych. Nie mam żadnych problemów podczas codziennej jazdy + auto dużo lepiej się prowadzi, a komfort nie ucierpiał.
Shortshifter - w serii jak dla mnie jest tragicznie, 0 precyzji przy zmianie biegu. Ten SS odmienia zupełnie auto pod tym wzgledem.
BSR - nie chcę robić czarnego PR sam nie mając doświadczeń (od 4 lat mam MapTuna programy + w drugim mam Hirscha) ale polecam poczytać szwedzkie fora (sam tak zrobiłem szukając tunera). Na marginesie wczoraj oglądałem na warsztacie '09 110 tys. km po kilkudziesięciu tys. km na BSRze. Głowica pojechała do oceny, wg Kumpla wyglądała jak po min. 300 tys. na gazie. A b207 mają dobre opinie jeśli chodzi o trwałość... Ale może to nie program winny.
Muzeum - widziałem takie zdjęcia Saabow to chyba się da ale może i jakieś znajomości potrzebne by się wbić na teren obok J35 i JA37.
Seryjne ALU37 poza tym, że są absurdalnie ciężkie (>12 kg) i nie nadają się do BBK to faktycznie super pasują, szczególnie na małych dystansach. Przy -30 jest ok choć na 215/45 trochę już nisko.
Co do hamulców to p&p - potrzebne tanie i popularne tarcze 308 mm i jarzma (zaciski zostają te same). Pamiętaj tylko, że jarzma muszą być z Viggena lub 9-5 Aero przedliftowego (czyli MY 98-01). Po lifcie już był inny rozstaw śrub.
Auto: M-pasztet
Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 234 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-27
Bardzo zadbany egzemplarz - mając takiego to już bym dbał i nie sprzedawał cenna już nie spadnie a niedługo bedzie rosnąć bo już prawie same zmęczone sztuki na rynku. Na program jedź do Coobcia i po problemie - samochód zmieni się do nie poznania no i heble od Viggena/9-5 Aero i bedzię idealnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum