Auto: Audi A4 B5 Avant
Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 130 Skąd: Pabianice
Wysłany: 2013-12-17
Nie uważasz, że lepszym posunięciem było w pierwszej kolejności zrobić przekładkę, a dopiero potem malować auto? Wiadomo, że przy takich poważnych zabiegach mechanicznych zawsze można gdzieś zarysować samochód.
Póki co, odpukać, udało się uniknąć wpadki z lakierem Natomiast miało być tak jak piszesz - ale miałem zamówiony termin u lakiernika i do tego czasu przekładka miała być ogarnięta - wyszło jak wyszło, a nie chciałem przekładać terminu nie wiadomo na kiedy więc zaryzykowałem.
bardzo bogaty asortyment wszelkiego rodzaju węży ma firma TUBES (wiele razy zamiawiałem u nich bardzo skomplikowane węże o wyżyłowanych parametrach ale maja też mase rzeczy strikte pod ukłądy hydrauliczne) wiec może u nich poszukać nowego i po problemie..
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Wiele, wiele problemów typowo personalnych typu mietki (nie)ogary spowodowały, że w kwietniu się wkurzyłem i powiedziałem, że sam sobie to poskładam. Łatwo nie było, bo pierwszy raz tak się bawiłem, ale w końcu na początku czerwca auto wyjechało i jak na razie - jeździ bezproblemowo
Jakieś tam dowody tego
_________________ www.j-parts.pl - Pełna oferta zawieszeń - TA, MTS, MDU, AP, D2 Racing, Weitec, Eibach, KW, Bilstein i wszystkiego do japońców.
To niestety plan na przyszłość - póki co na tych nie jest tak źle
W każdym razie w garażu leżą już hamulce 344mm z E92 335i - to będzie pierwszy poważny mod
_________________ www.j-parts.pl - Pełna oferta zawieszeń - TA, MTS, MDU, AP, D2 Racing, Weitec, Eibach, KW, Bilstein i wszystkiego do japońców.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum