Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
civic fn2 Time Attack Project
Autor Wiadomość
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2015-06-14   civic fn2 Time Attack Project

Malo tu 8 generacji to opisze swojego upalacza
Po dwóch ek4-kach miało być ep3 ale po ponad pół roku poszukiwań nic nie znalazłem.. i trafiała się fn2-ka :-D , kupiłem jako seryjne auto i po dwóch latach tak się prezentuje spec:

MODEL:
- FN2 Type-R GP Milano Red 07R

SILNIK:
- K20z4
- wałki k20a
- wtryski 360cc
- Pompa oleju bez wałków równoważących
- Olej Motul x-cess 5w40


UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący RBC po portingu
- Hybrid Racing Cold Air Intake 3.5"
- Hydroshield Injen
- Thermal Thorottle Body Gasket
- Thermal Inlet Gasket

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor TODA + bandaż
- wydech 3 cale


ELEKTRONIKA:
- Hondata Flashpro
- wskaznik temp oleju

UKŁAD NAPĘDOWY:
- Sprzęgło Exedy
- szpera wavetrac

ZAWIESZENIE:
- gwint BC Racing , sprężyny 10/8 Kg/mm
- camber bolts
- przód camber -2.20
tył camber -1.20

UKŁAD HAMULCOWY:
- Big Brake kit 4 tłoczki Brembo
- klocki ferodo ds2500
- tarcza 330x28mm
- tył seria tarcze trw + ferodo premier

BODY-KIT:
- dokładki GP
- grill mugen
- lotka mugen
- kratki RACE
- maska j's style

FELGI I OPONY :
- Felgi kute BBS z evomr 17x8et38
opony
- federal rs-r 235/45r17
- yokohama advan A048 225/45r17
- yokohama advan ad08 235/45r17

ŚRODEK:
- Kubeł sparco corsa
- pasy 3” omp
- brak tylnej kanapy
- dywaniki Premium
- navi

waga około 1255 kilo

moc: 251.5KM 236NM
po kupnie

IMG_4004 by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
IMG_4009 by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
5 by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
11852890_1190641490962800_97933234_o by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
WP_20160206_12_12_17_Pro by Tomasz Ćwiklik, on Flickr
tak wiem jest belka z tyłu i auto nie nadaje się do upalania... słyszę to na każdym upalaniu ….
a prawda jest taka ze auto jeździ jak szalone :mrgreen:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Tommi01 2016-02-28, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2015-06-14   

Fajnie, że ktoś upala 8gena ;-) Jak czasy w porównaniu do ep3 z podobnym setupem zawieszenia i opon?
_________________

 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2015-06-14   

Gdzieś w temacie Yacy wspominałem, o fajnym FN2 w tle :mrgreen:

Dobrze wygląda w boju 8-)

Wrzuć jakiś onboard.
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-06-14   

Noo w końcu :!:
Super się prowadzi i MEGA ogarniasz :!:
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-06-14   

Tommi01, ale się porobiło , po takim czasie opisał auto , no wariat :lol: :lol:
_________________
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2015-06-14   

Game napisał/a:
Fajnie, że ktoś upala 8gena ;-) Jak czasy w porównaniu do ep3 z podobnym setupem zawieszenia i opon?


nie było jeszcze porównania bo ciężko trafić coś na torze :-P
ale wydaje mi się ze fn jest bardziej stabilnijsze od ep3

eithray napisał/a:
Wrzuć jakiś onboard.


będą w lipcu bo mam tylko jeden z kielc na którym mało co widać :-P

Hondata napisał/a:
Noo w końcu :!:
Super się prowadzi i MEGA ogarniasz :!:


do dobrego ogarniania jest jeszcze potrzebnych sporo treningów bo widze ze z treningu na trening lepiej się czuję :-D

Karamba_DC2 napisał/a:
Tommi01, ale się porobiło , po takim czasie opisał auto , no wariat :lol: :lol:


no widzisz forum raz działa raz nie i nawet się nie logowałem tylko tak czytałem co się dzieje :-)

kilka fotek
heble
bylo 300x25

pózniej 310x28 + 4 tłoczki

jest 330x28 + 4 tłoczki


zawias

_________________

 
 
 
cygan 

Auto: ED6
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 210
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-15   

Jak sprawuje Ci się ten gwint?
Miałem kilka razy przyjemność przejechać się UFO, może nie FN2, ale za to type-s i powiem szczerze, że bardzo przyjemnie auto reaguje w zakrętach. Czasami mam wrażenie, że jest bardziej przewidywalna niż mój 6 gen :)
Wydech cały przelot?
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2015-06-15   

cygan napisał/a:
Jak sprawuje Ci się ten gwint?


bajka!!!! jestem z niego mega zadowolony :-)

cygan napisał/a:
Miałem kilka razy przyjemność przejechać się UFO, może nie FN2, ale za to type-s i powiem szczerze, że bardzo przyjemnie auto reaguje w zakrętach. Czasami mam wrażenie, że jest bardziej przewidywalna niż mój 6 gen :)


prowadzenie fn2 vs ek4 to przepasc inna liga fn2 jedzie jak po szynach , układ kierowniczy bajka , mega precyzja lub jej brak w ek4 . tez miałem pakować k20 w bude ek ale po przejechaniu ep3 stwierdziłem ze ek4 to gruz hehe i zamiast ep3 kupilem lipne fn2 z belka.. ale auto mega jezdzi :-D

cygan napisał/a:
Wydech cały przelot?


tak jest! :mrgreen:




_________________

 
 
 
Nastek


Auto: DC2.0
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 273
Skąd: 05-660
Wysłany: 2015-06-16   

Tommi01 napisał/a:

prowadzenie fn2 vs ek4 to przepasc inna liga fn2 jedzie jak po szynach , układ kierowniczy bajka , mega precyzja lub jej brak w ek4 . tez miałem pakować k20 w bude ek ale po przejechaniu ep3 stwierdziłem ze ek4 to gruz hehe i zamiast ep3 kupilem lipne fn2 z belka.. ale auto mega jezdzi :-D


ten wniosek fn2 vs ek4 to na podstawie seria vs seria? bo dla mnie to seryjne ek4 jezdzie wklejone w zakret tam gdzie powinno, a seryjne fn2 wyjezdza przodem w pole. patrzac na spec Twojego auta, to za polowe kwitu mozna zbudowac naprawde konkret 6gena i dopiero wtedy bedzie przepasc miedzy tymi 2 autami. wiadomka, ze rozsadniej fn2 dlubnac, bo swiezynka auto i nawet na dd sie nada, a w razie czego mozna wrzucic seryjne graty i sensownie sprzedac. tyle, ze w tytule jest napisane time attack project, wiec pewnie rozsadek i tak zostal gdzies tam w tyle. ufok naprawde fajny i mechanicznie i wizualnie. podoba mi sie! jednak ciezko bedzie nim powalczyc z dwulitrowymi eg i ek z waga ponizej tony, ktorych ostatnio wiecej niz cyganow w kolejce po zapomoge.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-06-22   

To się zgadza , od groma się narobiło tych Hond z B20 i K20 :shock:
Ja tam teraz z poczciwym B16 latam :->
_________________
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2015-06-22   

Nastek napisał/a:
ten wniosek fn2 vs ek4 to na podstawie seria vs seria?


tak seria vs seria ek4 tez mega jezdziło i to na ad08 ale fn2 mi się dużo lepiej jezdzi :-D

Nastek napisał/a:
jednak ciezko bedzie nim powalczyc z dwulitrowymi eg i ek z waga ponizej tony, ktorych ostatnio wiecej niz cyganow w kolejce po zapomoge.


auto jest upalanie kielce / jastrzab / ulez a tu mało kserii :-P :-P :-P :-P :mrgreen:

ostatnio przyszedł nowy rbc + uszczelki termo




auto dużo lepiej jedzie z dołu, płynniej teraz tylko wystroić :-D
Nastek napisał/a:
wiec pewnie rozsadek i tak zostal gdzies tam w tyle.


miałem kupować s2k ale nie bo ma dwa miejsca............


_________________

 
 
 
Bakuu0 


Auto: GT+
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 413
Skąd: EZD
Wysłany: 2015-06-22   

Tommi01 napisał/a:
miałem kupować s2k ale nie bo ma dwa miejsca

ja miałem mr2 kupić:

:lol:
_________________
Life on Track | rad-sat.com.pl
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-06-22   

A ja miałem zostawić DC2 w serii :lol: :lol:

To się zawsze kończy tak samo jak ma się smykałkę do upalania 8-)
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-06-22   

Kurde, ale świetne auto... ;-)
 
 
Nastek


Auto: DC2.0
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 273
Skąd: 05-660
Wysłany: 2015-06-23   

Tommi01 napisał/a:
miałem kupować s2k ale nie bo ma dwa miejsca............


haha standard :D

Tommi01 napisał/a:

auto jest upalanie kielce / jastrzab / ulez a tu mało kserii :-P :-P :-P :-P :mrgreen:


oj widze, ze masz bardziej na mysli zwykle treningi, bo np na kieleckich superoesach ostatnio bardzo mocno obstawiona jest ta klasa i pomijam jakies zwykle swapy wydumki, bo wpadaja naprawde profi auta z gsmp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna