Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Deox
2007-06-03
Swap głowicy.
Autor Wiadomość
macius29 

Auto: ed7
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 19
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2007-01-29   Swap głowicy.

Witam mam silnik d16z2 chcialbym zmienic glowice moze to zwiekszy moc autka jaka glowica podejdzie co bede potrzebowal i czy duzo roboty jest dzieki za odp :-D
_________________
HONDA TEAM BYDGOSZCZ
Ostatnio zmieniony przez Deox 2007-01-29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
raceboarder 
A-Grupa

Auto: CBR1000RR trackbike
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 240
Skąd: KrK
Wysłany: 2007-01-29   

mozesz zmienic praktycznie na kazdą z seri D /z wyjątkiem D16A9/Z5 i inne 2 wałkowe/

potrzebowac bedziesz :

głowice ,aparat zaplonowy , kolektor ssacy z pozepustnica , komputer , wiazke (jesli swapujesz z OBD1 na 2 i na odwrót lub na głowice z vtec'iem /+ w tym przypadku bączek od vtec'a/ Mozna oczywiscie drutować wiazke jak sie ktoś zna i/lub ma na to czas ;) NAjlepiej kupic kompletną głowice na mini me i nie rozdrabniać sie . koszt takiej z Z6 to mniej wiecej 1200-1600 zł.

to ile Km i Nm zyskasz nie da sie powedeziec ot tak , trzeba rozpatrywać indywidualnie kazdy przypadek
_________________
EG4-> DA9 -> ITR -> CB600 PC41 -> CBR600RR Track Bike-> CBR1000RR Track Bike
 
 
 
Deox 
Administrator


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 6317
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-29   

Jedyna sensowna zmiana głowicy jaka wchodzi w grę, to włąśnie jak napisał race od Z6. Będziesz wtedy miał okrojone zmienne fazy. :-D Okrojone w porównaniu z B serią. Myślę, że jak dobrze poszperasz na aukcja lub szrotach, to taki eksperyment drogo nie wyjdzie.
 
 
 
macius29 

Auto: ed7
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 19
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2007-01-29   

tez myslalem ze ta musze oblukac co i jak i jaka cena mnie wyjdzie mysle jeszcze nad zmiana silnika na 2 walki zobacze co bardziej sie oplaci cenowo i w osiagach
_________________
HONDA TEAM BYDGOSZCZ
 
 
 
raceboarder 
A-Grupa

Auto: CBR1000RR trackbike
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 240
Skąd: KrK
Wysłany: 2007-01-29   

macius29 napisał/a:
... mysle jeszcze nad zmiana silnika na 2 walki zobacze co bardziej sie oplaci cenowo i w osiagach



to trzeba sobie na to pytanie odpowiedzieć odrazu , co po swapie głowicy chcesz dalej robic , jesliby zostawiać serie D to turbo ,chyba ze dłubnąć dolot , wydech i to Ci wystarczy -> w co wątpie ;) Natomiast jesli masz wiecej kasy to swapuj na B18 . Tyle ze D seria + turbo = B seria , ktorą mozna zawze uTurbić lub w N/A pojść :roll: wsyzstko od kasy zależy
_________________
EG4-> DA9 -> ITR -> CB600 PC41 -> CBR600RR Track Bike-> CBR1000RR Track Bike
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-01-30   

Maciek ja kiedyś myślałem nad pełnym mini me z głowicą od Z6 mojego d15b2 i powiem tyle, że po przekalkulowaniu kosztów wyszło na to, że bardziej opłaca się już kupić komplet na swapa d16z6, bo ze skrzynią silniczek i osprzętem teraz spoko za 2,5 K można dostać! Jak ta operacja u Ciebie przekoroczy 1,5 K to wedłg mnie się to nie opłaca, bo dołożysz trochę i masz seryjny i młodszy silnik! Pamiętaj tylko, że Ty masz 4 gena, czyli OBD się różni i przekładka całego silnika od 5 gena może wyjść drogo!

Jak chcesz robić swapa całego silnika w Twojej budzie, to zakup D16A9, jak ma Dogman z forum! Znam auto i naprawde dobrze się zbiera! 135 kucy daje radę!
 
 
 
macius29 

Auto: ed7
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 19
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2007-01-30   

sam wlasnie sie zastanawiam moze zostane przy d16z2 tez daje rade i na spotach mnie zadziwia co moja hania potrafi chetnie bym dolozyl kolektor 4-2-1
tylko narazie nie ma nic w ofercie jakis no-name bo na firmowy wywalic 1500 to raczej odpada
_________________
HONDA TEAM BYDGOSZCZ
 
 
 
raceboarder 
A-Grupa

Auto: CBR1000RR trackbike
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 240
Skąd: KrK
Wysłany: 2007-01-30   

dobry pomysł z tym D16A9 -> koszt silnika i skrzyni na swap'a wyjdzie ok 2000zł a masz w serii ~130 KM . Kolega swap'a zrobił do coupe V gen na ten właśnie silnik i jeździ mu to lepiej niż D16Z6 !

ogarniając koszty :
swap głowicy ~1200-1600zł za czasci + robota +/- 20-30 KM
swap D16A9 ~2000 zł za komplet na swap'a +/_130 w seri i swietna baza do dalszej dłubaniny
_________________
EG4-> DA9 -> ITR -> CB600 PC41 -> CBR600RR Track Bike-> CBR1000RR Track Bike
 
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-01-30   

D16A9 jest w szczególności fajnym silnikiem pod turbo
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
HIO 


Auto: ED6 340KM, MB2
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 89
Skąd: Warszawa i okolice
Wysłany: 2007-03-20   

polecam zrobienie SWAPa na d16a9, d16z6.

nie oplacalna jest zabawa z glowica od d16z6- troche zabawy z wiazka i inne takie.

za te same pieniadze mozesz miec mocniejszy seryjny silnik i jezdzic bez obawy ze cos sie sypnie. pozneij zawsze mozna dlozoyc turbo...


PS. wiem to z doswiadczenia ;)
 
 
macius29 

Auto: ed7
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 19
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 2007-03-28   

wszystko jest ok chcialem swaopa zrobic na d walki ale doszedlem do wniosku ze nie ma sensu jak na spocie scigam sie z kumplem wlasnie z dwoma walkami to duzo nie przegrywam pol maski wiec na 2 walki nie ma sensu mysle nad 1.6 vtec
_________________
HONDA TEAM BYDGOSZCZ
 
 
 
Kevin 


Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 3401
Skąd: JDM Option
Wysłany: 2007-03-28   

wybrałeś słusznie i nie będziesz żałował!
_________________
www.jdm-option.pl !!! Najlepsze forum !!!


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna