Haaah mam link Gumki odnosnie kmoleksowej konserwacji podwozia Waxoylem w zakladkach, jednakże myslalem, ze wlosy loniaka czarnucha fo czarny druciak huj- pas przedni mam na widoku, jak zardzewieje, to sie nawrocel Bynajmniej- nie na handel- 17k zeta refused x3. Wyjdzie ruda- zrobię wlaa irecz ie z linka Gumki.
"Najpierw umyj podowozie, całe. Szczotka ryżowa, APC i dajesz. Ja myślałem, że podwozie jest czarne, a okazało się białę Fajnie było by dać aktywną pianę, pewnie łatwiej, ale ja nie miałem dostępu do pianownicy. Rdzę traktujesz włókniną ścierną ( http://allegro.pl/wlosy-m...6030145055.html - mówie o czymś takim, w sklepach nie mogłem znaleźć, kupowałem przez allegro), a potem na oczyszczoną blachę lub tam gdzie nie dasz rady dojść (zakładki blach itp) to na rdzę Fertan pędzelkiem nakładasz (dosyć drogi, bo 55zł + przesyłka za 250ml [wystarczy spokojnie, jest wydajny], ale gdzie nie czytam to mówią, że najlepszy i Cortaniny F się umywają), po godzinie zwilżasz Fertana i zostawiasz na 24h. Na to możesz dać jakiś reaktywny, ale nie musisz Fertan robi za grunt.
Otwierasz korki do otworów technicznych i pistoletem do konserwacji z rurką 60cm + sonda 360stopni płukasz jakimś alkoholem izopropylowym, bo przez tyle lat mogło się nazbierać cholera wie czego a chcemy, żeby szybko odparowało. Potem jedziesz Hammerite Waxoyl (najpierw rozgrzej go, będzie wodnisty (wiadro, dwa czajniki wrzątku i po 15-20 miuntach gotowy) (dostępny na Allegro, bańka 5L starczy na 6 aut (zrobiłem czwarte i jeszcze sporo zostało, sprzedają to jako smar do maszyn budowlanych JCB - http://oldtimery.com/inde...php&f=75&t=1827 tutaj przeczytaj sobie post użytkownika "Saabista", niech Cię nie zmyli 19 miejsce Fertana, to nie ten środek o którym ja mówię wcześniej) no i we wszystkie dziurki profili zamkniętych jakie spotkasz, w drzwi po zdjęciu tapicerki, w tylne nadkola od wewnątrz, klapę bagażnika, maskę, pod wlew paliwa itp.
Na podwozie ja dawałem Noxudol 900, możesz wziąć 1600, bo 900etka długo schnie, a jak rozmawiałem z przedstawicielem Noxudola, to mówił, że 1600 ma te same właściwości i szybciej schnie. W nadkola i na progi dałem Auto- Plastone, szybko schnie i jest zbrojony, to nakładasz pędzlem, bo jest konsystencji pasty, a 900 pistoletem do konserwacji. Dlaczego Noxudol? Czytałem, że Volvo stosuje go u siebie w fabryce i daje 10 lat gwarancji. Nie wiem czy to prawda, ale mój Civic ma już od 4 lat to na podwoziu i trzyma się bardzo dobrze.
Krychu- Pierd0lenie. Civic jest z 94 i ma podłogę zdrowiuteńką! Musiałem robić tylko nadkola, ale jakby od początku ktoś o nie zadbał to by problemu nie było. Ojciec też ma jednego takiego Civica i też podłoga zdrowiutka. Poprzedni mój Civ również nie cierpiał na rdzę.. Po prostu trzeba kupić porządny egzemplarz, a nie ulepa. Widziałem podwozia dziesiątki duuuuuuuuuuuuuuuużo młodszych aut i Civicowi do pięt nie dorasta..
I nie mówię, że Civic to wzór zabezpieczenia antykorozyjnego, ale gadanie, że każda Honda gnije to bzdura. Wejdź pod Mazdę to zobaczysz jak może wyglądać auto.. "
Włosy murzyna to taka twarda włóknina ścierna w kształcie krążka. Tyle razy mówiłem- druciakiem wypolerujesz rdzę, posmyrasz z zewnątrz... żeby ją zedrzeć do gołej czystej powierzchni- włosy murzyna.
_________________
Ktuy
Auto: Is 200
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 303 Skąd: Stalowa wola
No i nie powodują dzikich rys, a ja zobilem do srebrnego- nie polerowałem rdzy, tyle, że te rysy.. ale to tylko ta dolna belka za kratką zderzaka, góra zdrowa była, poprawię, jak coś powyłazi.
14 spinek nadkoli zamówione- Kuba/ HondaFan mi na sekundzie odszukał po nr oem- a później na autospinka> allegro po 1.49szt i 2 kostki montażowe po 1.09zl
Dobra, nie wiem jak to u Ciebie wyglądało, bo nie widziałem i pewnie jest inaczej, ALE wielokrotnie się spotkałem, że rdze można tak wypolerować druciakiem na wiertarce, że się błyszczy i jest całkiem srebrna. Wystarczy skrobnąć śrubokrętem albo stuknąć i odpadnie strup rdzy. Reasumując, to że się błyszczy i jest drebrne nie znaczy, że to jest wyczyszczone z rdzy.
Świeciło, jak 1 złoty stukałem później śrubo, tam gdzie odpadło, to odpadło i później znowu wiertarka (na 99% była to goła zdrowa blacha), były w sumie 2 ogniska po około 4cm średnicy- wokół otworów montażowych jakichś. Bardziej się martwię o sugerowaną beznadziejność preparatu na rdze bolla, ale za jakiś czas na podwozie będzie grany Waxoyl i murzyn- się poprawi to co zrobiłem teraz. Nie mogłem czekać na wysyłkę, było na szybko, zapodam fotki po zdarciu- z koma Ojca, bo ja mam tylko te po psiknięciu i pomalowaniu na czarny mat.
Waxoyl nie do podwozia tylko do profili ew. wewnątrz auta zakamarki w poszyciu (słupek B na dole, łączenie nadkola i poszycia, zakamarki w klapie bagażnika, wnętrze drzwi na dole..)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum