Chyba nawet @Kamil na nich śmiga Nie chce aby był mega twardy. Gleby ogromnej też raczej nie będzie, felgi są 17" więc bardziej nastawiam się na RACE LOOK i dobre prowadzenie O Tein'ie słyszałem, że jest dość miękki i są spore przechylenia.. W BC raczej tego nie ma ?
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-03
MateuszMats napisał/a:
Chyba nawet @Kamil na nich śmiga Nie chce aby był mega twardy. Gleby ogromnej też raczej nie będzie, felgi są 17" więc bardziej nastawiam się na RACE LOOK i dobre prowadzenie O Tein'ie słyszałem, że jest dość miękki i są spore przechylenia.. W BC raczej tego nie ma ?
kwestia jakie sprężyny kupisz i jak sobie amortyzatory ustawisz. Każdy zestaw BC możesz sobie skonfigurować jeśli chodzi o springi - każdą oś osobno.
Rozumiem Cię Bio, ale chodziło mi bardziej o to, że- podobno- najbardziej hardcorowe ustawienie w Tein'ie i tak powodowało przechylenia się samochodu. Nie wiem na ile to jest prawdziwe, bo była to opinia kogoś, kogo nie znam, może miał zbyt miękkie sprężyny, nie mam pojecia. Stąd było to moje pytanie odnośnie BC Racing
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-04
MateuszMats napisał/a:
Rozumiem Cię Bio, ale chodziło mi bardziej o to, że- podobno- najbardziej hardcorowe ustawienie w Tein'ie i tak powodowało przechylenia się samochodu. Nie wiem na ile to jest prawdziwe, bo była to opinia kogoś, kogo nie znam, może miał zbyt miękkie sprężyny, nie mam pojecia. Stąd było to moje pytanie odnośnie BC Racing
Jeśli w Teinie dają jakieś bardzo miękkie sprężyny, to niestety będzie się przechylać.
w E46 Coupe (ciężka cholera), na sprężynach 8kg/mm na obydwu osiach, przechył jest dość mały, ale ew. korektę tego, jeśli bym chciał zrobić, to już stabem.
Przy okazji: BC jest jakościowo lepiej oceniany od HSD czy ISC. No i jesteś w stanie otrzymać od producenta papier potwierdzający charakterystykę sprężyny, czy amortyzatora (jak idziesz grubo to Ci przygotują cały zestaw pod zamówienie), co niestety nie jest standardem w budżecie ok. 4k PLN.
U mnie po 1-szej zimie, bez konserwacji, przeleciałem myjką po gwintach i dalej mogę się bawić wysokością. 0 rdzy, a zawias pracuje tak dobrze jak po założeniu (z 15kkm zrobił u mnie na bank już)
Jeszcze trochę posiedzę w necie i poszukam opinii, ale to co Bio oraz Pilar wysłaliście/powiedzieliście na temat BC jest dość przekonujące aby je wybrać Jak już zamówię i się sprawdzą to możecie liczyć na jakieś piwko
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-04
MateuszMats napisał/a:
Jeszcze trochę posiedzę w necie i poszukam opinii, ale to co Bio oraz Pilar wysłaliście/powiedzieliście na temat BC jest dość przekonujące aby je wybrać Jak już zamówię i się sprawdzą to możecie liczyć na jakieś piwko
Jeszcze znajomy mi podrzucił info - Podstawowy BC już 2 lata daje radę w comiesięcznym wypadzie na Nurba wóz - 130i E87
on ma 12kg i 10kg springi, więc "beton"
Jeszcze znajomy mi podrzucił info - Podstawowy BC już 2 lata daje radę w comiesięcznym wypadzie na Nurba wóz - 130i E87
on ma 12kg i 10kg springi, więc "beton"
Nie wiem czy mówisz o coupe czy hatch-u ale waga jedynki jest nieco większa niż w moim nissanie, więc naprawdę ma hardy sprężyny... Osobiście raczej zastanawiam się nad 8 lub 10 z przodu i odpowiednio mniej z tyłu. Ciężko mi podjąć decyzję. W każdej furce miałem serię zawiechy i dawały radę
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-08-05
kurde 8kg to jest kanapa, miałem kiedys w isc 12kg i na soft to w sumie też nie był jakiś beton
Możliwe żeby między producentami była duża różnica w twardości sprężyn? ja mam teraz Meisterr, sprężyny 8/6. Nie jeździłem jeszcze na nim ale na postoju przy ustawieniu soft gnienie się jak seria, na hard jest b.duża różnica i zdecydowanie mniej ale i tak dosyć się poddaje.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-08-05
MateuszMats napisał/a:
Bio napisał/a:
Jeszcze znajomy mi podrzucił info - Podstawowy BC już 2 lata daje radę w comiesięcznym wypadzie na Nurba wóz - 130i E87
on ma 12kg i 10kg springi, więc "beton"
Nie wiem czy mówisz o coupe czy hatch-u ale waga jedynki jest nieco większa niż w moim nissanie, więc naprawdę ma hardy sprężyny... Osobiście raczej zastanawiam się nad 8 lub 10 z przodu i odpowiednio mniej z tyłu. Ciężko mi podjąć decyzję. W każdej furce miałem serię zawiechy i dawały radę
Z 8kg może przesadziłem, ale na pewno więcej niż 10kg nie będę montować. Jeszcze nie szukałem konkretnie, ale chyba ceny w PL i UK są zbliżone, więc nie będę się fatygować i poszukam u nas dobrej oferty
A jeśli chodzi o 16/12 to taniej byłoby wstawić rury na sztywno w przypadku nissana
nie chce zakładać nowego tematu więc podpinam się pod ten : co myślcie o tym zestawie link ? cena po tym kursie dolara jest dość atrakcyjna ... i drugie pytanie - czy istnieje możliwość kupienia gwintu tylko na przód ? ( AP , ISC bądź podobne ) Spotkał się ktoś z taką możliwością ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum