Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Poli w zawias
Autor Wiadomość
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-09-06   

Wiem wiem ;-) Poli to akurat tak lajtowa modyfikacja, że jedyny problem jaki można napotkać to średnie spasowanie tulei i problem z montażem a potem trwałość. W przypadku Strongflexa ani jeden ani drugi problem nie powinien wystąpić.
_________________

 
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2017-09-06   

W Olkuszu występowały pęcherzyki powietrza w tych poli ale chyba problem został rozwiązany
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-09-06   

Hikiel napisał/a:
Wiem wiem ;-) Poli to akurat tak lajtowa modyfikacja, że jedyny problem jaki można napotkać to średnie spasowanie tulei i problem z montażem a potem trwałość. W przypadku Strongflexa ani jeden ani drugi problem nie powinien wystąpić.

będziesz "zalewał" smarem miedzianym, czy "na sucho" składasz?
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-06   

Dlaczego miedzianym? Na silikonowy się daje.. zresztą w każdym poli jakie widziałem taki smar daje producent.

Miałem jakąś jedną polską poligumkę i faktycznie były pęcherzyki. Dlatego polecałem wcześniej Energy, bo jakość wykonania na dużo wyższym poziomie.
_________________
 
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2017-09-06   

smar miedziany? raczej nie

ja używam w nysce whiteline i jakość jest mega dobra
_________________

 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-09-07   

Gumka23 napisał/a:
Dlaczego miedzianym? Na silikonowy się daje.. zresztą w każdym poli jakie widziałem taki smar daje producent.

Miałem jakąś jedną polską poligumkę i faktycznie były pęcherzyki. Dlatego polecałem wcześniej Energy, bo jakość wykonania na dużo wyższym poziomie.

spotkałem się z miedzianym, więc stąd moje pytanie. Może być sylikonowy czy inny, ale sens zostaje taki sam: Zalewa glutem, czy na sucho?
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2017-09-07   

nie no wkłada się zawsze na smar, i jak wyżej producenci zawsze dodają w zestawie silikonowy :)
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-09-07   

Zawsze na smar ale nie miedziany tylko z zestawu. Smar miedziany jest m.in. do połączeń gwintowanych.
_________________

 
 
 
Mareczuczek 


Dołączył: 21 Paź 2016
Posty: 1004
Skąd: Łomża
Wysłany: 2017-09-07   

Ja mam przód u siebie nie nasmarowany to mi skrzypi dziad....więc lepiej smarować :D
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-09-07   

Hikiel napisał/a:
Zawsze na smar ale nie miedziany tylko z zestawu. Smar miedziany jest m.in. do połączeń gwintowanych.

podobno ilość w opakowaniu nie jest wystarczająca, więc jak coś - przygotuj się na więcej ;)
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-09-07   

I tak sobie to zabiorę do Projektu żeby pracować w normalnych warunkach to jak mi czegoś braknie to będzie na miejscu ;-)
_________________

 
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2017-09-07   

Poli nie jest odporne na scieranie wiec jakiekolwiek smar z czastkami twardymi jest średnim pomysłem ;) to juz lepiej grafitowy.

Milers ma w swojej ofercie smar dedykowany do skaldania poli
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Gumka23 
DDTC in progress...


Auto: EG5 & CW3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 6513
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-08   

Bio napisał/a:
podobno ilość w opakowaniu nie jest wystarczająca, więc jak coś - przygotuj się na więcej ;)


Prawda.

Mareczuczek napisał/a:
Ja mam przód u siebie nie nasmarowany to mi skrzypi dziad....więc lepiej smarować :D


A co Cię skłoniło do nie smarowania? Intryguje mnie to :lol:
_________________
 
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-09-09   

smar miedziany ?? nie smarować ? kurde mam nadzieje zę nikt tego przez przypadek nie weźmie na poważnie, nigdy nie stosowałem smaru miedzianego przy poli ale widzą jak się on zachowuje w środowisku gdzie występują wyższe temperatury i jestem pewien że to strzał w kolano, smarować trzeba i nawet niektórzy dodatkowo nawiercają otwory i montują kalamitki żeby w przyszłości można było uzupełnić stan :-P
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2017-09-09   

nie no tylko siliconowy smar i basta każdy to wie i kazdy to robi :)
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna