Co do wydechu to miałem przyjemność pojeździć jako pasażer Golfem R z wydechem bodajze Militeka, który miał klapy które się otwierały zależnie od położenia przepustnicy. Nie lepsza taka opcja? Jak jedziesz spokojnie to wydech nie hałasuje, a jak chcesz przepałować to się otwiera i jest poezja dla uszu
Kubaa, czytałem już o tym, tylko różnica w cenie jest trochę duża W zasadzie to dwa razy tyle co u Hammera
A potem pewnie ciężko to sprzedać jeszcze jak wszystko teraz
Zobaczymy, temat jeszcze otwarty, ale 6K+ za lepszy dźwięk to sporo
Fawor, mam je w leasingu, ale papiery podpisane z Seatem, jesli idzie o gwarancje i serwis.
Z nimi nic nie można ugrać a ryzykować dla 50KM nie będę.
Auto jedzie i tak fajnie jak na daily
Nie boisz się, że o wydech mogą czepnąć się tak samo, albo nawet bardziej niż o boxa? Kumpel jak chciał ostatnio zmienić wydech w Mustangu V8 to się musiał mocno z Fordem gimnastykować żeby się zgodzili
Podobno o catback się nie czepiają.
Co innego jak ktoś leci po całości z DP itd
Bez obaw, mam zamiar to jeszcze skonsultować z moim przypisanym serwisantem czy odnotowuje takie coś.
Wolny termin u Hammera jakoś za dwa miechy, więc jest czas to ogarnąć jak będę za tydzień w kraju na urlopie.
Chcę przy okazji olej wymienić, bo była mowa 2000km spokojnej jazdy bez trybu Cupra, w ramach docierania/ukladania, a kurde wymiana oleju po 30.000km w książce
Ja wymienię po 7kkm dla spokojnego sumienia...
Fawor, mam je w leasingu, ale papiery podpisane z Seatem, jesli idzie o gwarancje i serwis.
Z nimi nic nie można ugrać a ryzykować dla 50KM nie będę.
Auto jedzie i tak fajnie jak na daily
no ale to jest box - wpinany w seryjną wiązkę bez żadnych innych ingerencji. Jak coś się stanie i bedziesz musiał oddać auto odpinasz dwie wtyczki i oddajesz serie. Nie do wykrycia. Nawet z dzisiaj przykład od Compsportów, gdzie zrobili w serii 7R stage 0,5 (czyli wlasnie sam box) 375KM i prawie 500Nm Ja bym nie wytrzymał
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Przestań kusić
A co potem z DSG ? Nie odczuje tego zastrzyku ?
Bo moje auto jednak zrobi u mnie lekko 100kkm do zmiany, zatem wolę wiedzieć więcej jak to,ile wykres wypluje
Zagadaj z CSami. TuneForce w Poznaniu chyba też ostatnio cos wrzucał. Z tego co wiem taka ingerencja jest nie do znalezienia, w skrzyni tym bardziej. DQ250 chyba ponad 700Nm obskakują. Dla mnie zostawiać jakiekolwiek turbo w serii elektronicznej to grzech
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Fawor, prawie mnie przekonałes, co nie znaczy że całkiem odpuszczam.
Doczytałem trochę, pogadalem ze Spychem, w nowym roku na wiosnę spróbuje
Teraz będzie już tylko mokro więc w codziennej jezdzie mając 370 i 480 oznacza brak trakcji
Auto przestało by przyspieszac do 100, natomiast wiosna będę polować żeby jakiś Box odkupić i się pobawię
Teraz jestem na etapie wybrania wydechu
Miał być Miltek ale u mnie się nie sprawdzi, czekam teraz na wieści za ile dostanę u znajomego Remusa, w Customy nie będę się pchać jednak, bo różnica między markowym gotowcem a customem, to około tysiaka a będę spokojny
Ładna ta Twoja Cupra Moim zdaniem dobrze że wybrałeś szaraka bo dużo bardziej ten kolor pasuje do wersji ST. Graty jeszcze raz i niech służy
Cytat:
Miał być Miltek ale u mnie się nie sprawdzi, czekam teraz na wieści za ile dostanę u znajomego Remusa, w Customy nie będę się pchać jednak, bo różnica między markowym gotowcem a customem, to około tysiaka a będę spokojny
Masz rację żeby nie pchać się w customy jeżeli różnica w cenie jest niewielka. Masz jakieś dobre ceny na Remusa???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum