Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Accord CU type s
Autor Wiadomość
Hep


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-10-18   Accord CU type s

Kumpel zastanawia się nad kupnem Accorda CU Type S. Auto ma seryjnie jak wiecie 201 koni, przy jego masie szału to nie robi z tego co można zaobserwować i wyczytać w necie. Ponieważ nie znalazłem żadnego ciekawego projektu pytam tutaj - czy macie jakąś wiedzę jakie mody można by zastosować żeby trochę to autko orzeźwić?
 
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2015-10-19   

Hep napisał/a:
czy macie jakąś wiedzę jakie mody można by zastosować żeby trochę to autko orzeźwić?


sc.....
_________________

 
 
 
Hep


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-10-20   

że co?
 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5769
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2015-10-20   

kompresor ;)
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Hep


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-10-20   

aaaaa no no :D za wcześnie jest nie zajarzyłem :)
 
 
 
Hep


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-10-21   

Ma ktoś wiedzę co trzeba zmienić też przy dodawaniu SC? Lub może polecić jakąś firmę z okolic Krk która się tym porządnie zajmuje?
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2015-11-04   

ja bym na początku zrobił standard, który do ewentualnego doładowania i tak będzie przydatny, czyli przejście na pełnoprawnego VTECa, kolektor wydechowy, wydech, dolot i strojenie. Takie setupy dochodzą do 250KM, czyli masz 25% mocy przyrostu. TypeS znajomego na jakimś rzeźbionym wydechu i EMU (nic więcej) zrobił na r888 15,3 na ćwiartkę, także nie jest to chyba aż tak źle jak na taką krówkę. Mając z 40KM więcej (tam pewnie więcej niż 210 nie ma) powinny byc stabilne 14tki. Może to już wystarczy?
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
Hep


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-11-07   

Brzmi całkiem nieźle, tak 40-50 koni do serii chyba by starczyło w sumie. A co masz na myśli pisząc "przejście na pełnoprawnego vteca" ?
 
 
 
grafix 


Auto: DC2 B18C6
Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 279
Skąd: KRK
Wysłany: 2017-10-06   

Jeśli mowa o CU2 to występowały K24 z kolektorem wydechowym zespolonym z głowicą.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna