Panowie jak jest z tymi klatkami cusco z giętymi słupkami
chyba dorastam decyzji o klatkowaniu budy na następny sezon, nawet jeśli 95%auto jeździ po publicznych drogach, z jednej strony wiadomo, że nic nie da takich efektów jak pełna klatka, z drugiej strony ciągle się waham czy jestem gotowy tak budę zepsuć
szukam jakichś konkretnych info w necie i zazwyczaj trafiam na wywody, że be itp, niepoparte niczym więcej.
Nie do końca chce mi się wierzyć, że tyle osób pcha shit który nie tylko nic nie daje wiele w dodatku jest niebezpieczny...ciekawy jestem też na ile to usztywnia budę. w sumie cusco to nie firma kogucik
Może ktoś ma jakieś konkretne info?
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Nigdy nie udalo mi sie znalezc nic dobrego na temat klatek cusco
Marcin Scheffler kiedys powiedzial, ze te giete klatki to sie tylko nadaja do lamania nog w razie dzwona.
Dodatkowym zarzutem wzgledem juz samego cusco, a nie klatek omijajacych deske, ze sa po prosty zbyt cienkie by dac sensowne zabezpieczenie.
Podsumowujac, ja wolalbym solidna klatke, ale nie do auta ktore nie jest w 100% na tor.
Pewnie tak jak z każdymi modami tego typu, jeździsz na "zaprzyjaźnione" SKP i liczysz że na drodze nie trafisz na służbistów którzy chętnie zabiorą dowód i się doczepią.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-10-21
Limon napisał/a:
Pewnie tak jak z każdymi modami tego typu, jeździsz na "zaprzyjaźnione" SKP i liczysz że na drodze nie trafisz na służbistów którzy chętnie zabiorą dowód i się doczepią.
Można ogarnąć to legalnie. Tylko trzeba pobiegać po urzędach ze zmianami w dowodzie/karcie pojazdu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum