Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Pit
2021-05-06
EP3
Autor Wiadomość
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2018-03-19   

nie Twój konkretnie tylko jakikolwiek SRI
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2018-03-19   

miałem w EP3 taki sam "gówniany" dolot o mniejszej średnicy, bo Limon ma 3 cale a ja miałem 2,5 i na hamowni bez nadmuchu pokazało 206km względem serii przed liftowej która jak wiemy nie trzymała nawet serii. Silnik 220kkm przelotu.
miałem też oem puszke z tym śmiesznym Hondata Mod i to tylko ładnie w internetach brzmi.
znajomi z podwórka maja praktycznie identyczne setupy w ep3, z różnicą jeden SRI inny CAI i po strojeniu wyniki są praktycznie takie same ~230km, auta jadą można powiedzieć równo.
Teraz w ep3 jest 3 moda, nie SRI, nie CAI tylko krótki prosty dolot za lampe i on daje podobno najwięcej, a też jest w komorze silnika dalej.
Każdy robi co mu się podoba.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-03-30   

mlody87, :ok:

wpadła "firmowa" wlepa :lol:


pod koniec miesiąca auto trafi na podnośnik, także powoli kompletuję części do wymiany:


oprócz tego jeszcze poduszka silnika, sworznie, łączniki i jeszcze jakieś pierdoły, potem amortyzatory, nowe sprężyny, poduszki i łożyska amorów. Same eksploatacyjne nudy.
 
 
Autos Süchtig


Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 402
Skąd: Europa
Wysłany: 2018-03-31   

też bym się na taki dolot nie zdecydował. Jakby to bylo takie proste to Honda by takie robiła... :roll:
a co do przewiewu pod maską to rzeczywiście, jest znacznie wiekszy niż sie niektórym wydaje.
Musze upublicznić post na ten temat.

Co do hydrolocka to my przy tego typu dolocie, gdzie woda spływa grawitacyjnie:

jezdzimy w takich warunkach (deszcz+nawadnianie):

i nic się nie dzieje

a np. taki citroen c4 vts oryginalnie ciągnie powietrze z dołu.
Producenci się zazwyczaj na to nie decydują ze względu na duże zapylenie powietrza.
Akurat pucha w c4 sie mocno brudzi
_________________
www.mg-eng.net
„Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”

Claude Daugas

Flowbench, obliczenia układów dolotowych, wylotowych, customowe części, modelowanie 3D...
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-09   

Ja bym chętnie o tym poczytał coś więcej, ale niekoniecznie w tym temacie :)

To, że Honda tego nie zrobiła, to mnie nie dziwi, bo to rozwiązanie nie jest idealne ani nawet dobre... jest średnie, (tak samo jak dla mnie średni w ogólnej ocenie jest pomysł CAI) ryczący VTEC też nie wszystkim się musi podobać, ale jeżeli chodzi o czystą moc i przyśpieszenie, to różnica w stosunku do serii jest zauważalna i zmierzona stoperem. :) Potestuję w lato, ale nie spodziewam się problemów.

Ta dyskusja naprawdę nic nie zmienia i nie wiem po co poświęcacie tyle uwagi temu, może kiedys założę dla testu CAI, może wrócę do serii, a może zostawię SRI które bardzo fajnie się sprawdza. To jest dla mnie pierdoła i istotniesze dla mnie są teraz chociażby naprawy eksploatacyjne niż myślenie o dolocie.

edit:

Co OEM to OEM... :) staram się wszystko OEMowe wsadzać, póki co się udaje.
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-27   

temat: tarcze i klocki do przodu do tej fury, tarcze fajnie jak by były nacinanie plus malowane, żeby nie rdzewiały tam gdzie ich nie dotyka klocek, nie musi być to jakieś nie wiadomo co do upalania po torze, bo i tak tego nie robię.
klocki- standard, żeby nie pyliły za mocno i nie piszczały

https://allegro.pl/tarcze-rotinger-gt-honda-civic-vii-eu-ep-type-r-i7439457465.html


ktoś może coś polecić? tylko nie wyjeżdżajcie mi z jakimiś stoptechami... :mrgreen:
 
 
fala 


Auto: corolla KE70
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: Iława
Wysłany: 2018-07-28   

tarcze jakie byś nie włożył warto dać do ocynkowania ;-)
_________________

 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-28   

od mlody87 padł pomysł bazując na jego własnych doświadczeniach:
https://www.brakeparts.pl...80-3161-52.html
https://www.brakeparts.pl...ce-fds1444.html

i na tył w sumie też chyba od razu bym wziął coś...
https://www.brakeparts.pl...110-0279-1.html
https://www.brakeparts.pl...460-5929-2.html

na ten moment jestem zdecydowany na ten zestaw

fala napisał/a:
tarcze jakie byś nie włożył warto dać do ocynkowania

nawet te malowane? po co w sumie?
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2018-07-28   

Limon napisał/a:
od mlody87 padł pomysł bazując na jego własnych doświadczeniach:
https://www.brakeparts.pl...80-3161-52.html
https://www.brakeparts.pl...ce-fds1444.html



ja byłem bardzo zadowolony, hamowało lepiej niż dobrze. miałem do tego tylko oplot jeszcze i stoper.
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-28   

Limon napisał/a:
temat: tarcze i klocki do przodu do tej fury, tarcze fajnie jak by były nacinanie plus malowane,
Tarcze DBA, klocki Ferodo.
_________________

 
 
Andrew 


Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 56
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-08-01   

gaseb napisał/a:
Tarcze DBA, klocki Ferodo.

potwierdzam i również polecam
_________________
FOR SALE:
JDM Bumper Pole - NOWY zestaw do Hondy
Honda Stream JDM MUGEN MODULO Parts !!!
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-04   

Klocki kupiłem ferodo ds performance, tarcze zimmerman sport coat :) w sobotę montaż i docieranie, zobaczymy co to będzie, wyglądają solidnie. Dzięki za opinie.

Do tego wymiana jednego łożyska w kole, wymiana oleju i filtra, kolejny raz wleci FUCHS Titan Race Pro S 5W40.

Auto jest ogólnie wołem roboczym i mega dobrze daje radę. :D Zadowolony jestem.


edit: mechanik Limon w akcji 8-) klocki i tarcze założone, póki co docieram.
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-08-05   

Mam w DC2 też te klocki w spoonach, tarcze dałem gładkie TRW. Coś ten klocek rewelacji nie robi :mrgreen:
Ale na moje emeryckie wypady jest ok. Ciekawe jak u ciebie będzie to odczuwalne ;)
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-08-05   

ja też jeżdżę jak emeryt więc mam nadzieję że styknie :mrgreen:
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2018-08-05   

ds per super klocki na miasto i nie piszczą
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna