miałem w EP3 taki sam "gówniany" dolot o mniejszej średnicy, bo Limon ma 3 cale a ja miałem 2,5 i na hamowni bez nadmuchu pokazało 206km względem serii przed liftowej która jak wiemy nie trzymała nawet serii. Silnik 220kkm przelotu.
miałem też oem puszke z tym śmiesznym Hondata Mod i to tylko ładnie w internetach brzmi.
znajomi z podwórka maja praktycznie identyczne setupy w ep3, z różnicą jeden SRI inny CAI i po strojeniu wyniki są praktycznie takie same ~230km, auta jadą można powiedzieć równo.
Teraz w ep3 jest 3 moda, nie SRI, nie CAI tylko krótki prosty dolot za lampe i on daje podobno najwięcej, a też jest w komorze silnika dalej.
Każdy robi co mu się podoba.
pod koniec miesiąca auto trafi na podnośnik, także powoli kompletuję części do wymiany:
oprócz tego jeszcze poduszka silnika, sworznie, łączniki i jeszcze jakieś pierdoły, potem amortyzatory, nowe sprężyny, poduszki i łożyska amorów. Same eksploatacyjne nudy.
też bym się na taki dolot nie zdecydował. Jakby to bylo takie proste to Honda by takie robiła...
a co do przewiewu pod maską to rzeczywiście, jest znacznie wiekszy niż sie niektórym wydaje.
Musze upublicznić post na ten temat.
Co do hydrolocka to my przy tego typu dolocie, gdzie woda spływa grawitacyjnie:
jezdzimy w takich warunkach (deszcz+nawadnianie):
i nic się nie dzieje
a np. taki citroen c4 vts oryginalnie ciągnie powietrze z dołu.
Producenci się zazwyczaj na to nie decydują ze względu na duże zapylenie powietrza.
Akurat pucha w c4 sie mocno brudzi
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Ja bym chętnie o tym poczytał coś więcej, ale niekoniecznie w tym temacie
To, że Honda tego nie zrobiła, to mnie nie dziwi, bo to rozwiązanie nie jest idealne ani nawet dobre... jest średnie, (tak samo jak dla mnie średni w ogólnej ocenie jest pomysł CAI) ryczący VTEC też nie wszystkim się musi podobać, ale jeżeli chodzi o czystą moc i przyśpieszenie, to różnica w stosunku do serii jest zauważalna i zmierzona stoperem. Potestuję w lato, ale nie spodziewam się problemów.
Ta dyskusja naprawdę nic nie zmienia i nie wiem po co poświęcacie tyle uwagi temu, może kiedys założę dla testu CAI, może wrócę do serii, a może zostawię SRI które bardzo fajnie się sprawdza. To jest dla mnie pierdoła i istotniesze dla mnie są teraz chociażby naprawy eksploatacyjne niż myślenie o dolocie.
edit:
Co OEM to OEM... staram się wszystko OEMowe wsadzać, póki co się udaje.
temat: tarcze i klocki do przodu do tej fury, tarcze fajnie jak by były nacinanie plus malowane, żeby nie rdzewiały tam gdzie ich nie dotyka klocek, nie musi być to jakieś nie wiadomo co do upalania po torze, bo i tak tego nie robię.
klocki- standard, żeby nie pyliły za mocno i nie piszczały
Klocki kupiłem ferodo ds performance, tarcze zimmerman sport coat w sobotę montaż i docieranie, zobaczymy co to będzie, wyglądają solidnie. Dzięki za opinie.
Do tego wymiana jednego łożyska w kole, wymiana oleju i filtra, kolejny raz wleci FUCHS Titan Race Pro S 5W40.
Auto jest ogólnie wołem roboczym i mega dobrze daje radę. Zadowolony jestem.
edit: mechanik Limon w akcji klocki i tarcze założone, póki co docieram.
Mam w DC2 też te klocki w spoonach, tarcze dałem gładkie TRW. Coś ten klocek rewelacji nie robi
Ale na moje emeryckie wypady jest ok. Ciekawe jak u ciebie będzie to odczuwalne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum