Potrzebuję informacji od kogoś kto w praktyce miał w EP3 taki setup zawieszenia jak to działa:
KYB AGX + sprężyny H&R (-30/-30)
Często z tego co czytałem do KYB AGX stosuje się sprężyny Eibach Pro-Kit (też -30/-30) i podobno dobrze to współgra.
Ja mam w tej chwili sprężyny H&R i chcę je wykorzystać. Podobno są twardsze niż Eibach'y, co prawda AGX ma regulację siły tłumienia, także zawsze można coś wyregulować, ale nie wiem czy ten amortyzator i sprężyny "zgrają się" charakterystykami.
Ja mam teraz koni sport (już do wymiany/regeneracji) + h&R -30mm i chyba bym nie chciał niżej, i tak czasami potrafię przytrzeć środkowym wydechem. Tłumienie można regulować praktycznie bez narzędzi i trwa to kilka minut, więc dla mnie spoko opcja.
Jeździło w Gdańsku takie EP3 które było ostro upalane, na setupie amor+sprężyna taki jaki planuję i właściciel z tego co słyszałem był zadowolony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum